Letrozolin käyttäjiä?

Mä en oo tikuttanut ovista kuin viime kierrossa ja silloinkin lopetin kesken kun ultrassa näkyi ettei ovista olis näköpiirissä. Joten ei mitään hajua luteaalista...:confused: Mutta luomukierroissa on ollut selkeästi arat rinnat yhtäjaksoisesti 2 viikkoa ennen menkkojen alkua joten ehkä siis oviksesta lähtien jolloin luteaali olis sen n. 14 päivää...

Onko kukaam uskaltanut käyttää macaa letrokierroissa? Vai käytättekö vaan luomukierroissa? Hypistelin maca-jauhetta jo kaupassa, kun tajusin ettei ehkä sovi yhteen Letrozolin kanssa...o_O

Mulla jäänyt macajauhe kaappiin, kun en tiedä mihin sitä sekottaisin mun karppi ruokavaliossa. Enpä mä siitä oo mitään hyötyä kyllä saanut koskaan, en kierron suhteen eikä oo vaikuttanut mihinkään muuhunkaan. Katotaan jos jotain vhh juttua keksii mihin sitä voisi sekoittaa, ettei turhaan seisoisi kaapissa..

Hyi, mä sekotin joskus sitä macajauhetta greippimehuun :D Mullakin kapselit odottais kaapissa, mutta en oo uskaltanu ottaa niitä yhessä ton letron kans (?)

Hyi, mä sekotin joskus sitä macajauhetta greippimehuun :D Mullakin kapselit odottais kaapissa, mutta en oo uskaltanu ottaa niitä yhessä ton letron kans (?)

Pitikin just kysyy, mistä noita kapseleita ootte ostanut? Kun jauheena jo kuulostaakin niin pahalle :nailbiting::nailbiting:
Jos jätämme letrot pois jossain kohtaa niin sitten vois ajatella joitakin kokeilla .

Mä ostin Puhdistamon kapseleita ihan sokokselta, oli joku tarjous ja tykkään käyttää nuita Puhdistamon tuotteita. Ruohonjuuresta ja luontaistuotekaupoista varmaan löytyy, en tiiä saakohan ihan perus marketeistakin?

Tuota, miksei uskaltais käyttää macaa letrojen kanssa? Kysyy Hannuli, joka vetänyt tähän kiertoon "koko setin" eli letrot, macaa ja greippimehua :shock:

Joku joskus kirjoitti, että kun letrozolilla keinotekoisesti stimuloidaan munasarjoja ja kiihdytetään follikkelin kasvua, niin maca pyrkii tasapainottamaan ja vois näin viedä letrojen tehoa ? En tiedä onko tuosta lääketieteelistä faktaa olemassa?

Muokattu viimeksi:
Joku myös sanoi, ettei saman aikaisesti saa vetää letrojen kanssa kurkusta alas greippimehua ja letroja. Että sekin vaikuttaa siihen lääkkeeseen, että muistakaa ottaa nää eriaikaan.

Mä kans viime kierrossa mietin että uskaltaakohan macaa ja letroja käyttää samassa kierrossa, olin nimittäin just ostamassa kun tuli tuo sama ajatus mieleen. Piti sitten tehdä vähän tutkimusta, suomeksi en kokemuksia löytänyt, mutta enkuksi kun googlettelin niin löysin kommentteja että joillain oli kierrot heittäneet häränpyllyä kun oli samassa kierrossa molempia valmisteita käytetty. Letrot boostaa/nostaa hormonitasoja, kun taas pääsääntöisesti (ainakin mitä itse olen ymmärtänyt) luontaistuotteet kuten maca tasapainottaa hormonitasoja. Eli minun ymmärryksellä voi olla plusmiinus nolla kun käyttää samassa kierrossa. Itse en sen takia ole uskaltanut kokeilla :grin Pelkään jo nyt että kun aloitin tässä kierrossa macan ja letrot tauolla tän kierron että kierto venyy ja venyy tai ovista ei tule :p Nyt siis kp 5 menossa. Itse ostin macakapselit verkkokaupasta, googlettelemalla löytyy :) Noita Puhdistamon kapseleita ostin, hinnakkaampiahan nuo kapselit on jauheeseen verrattuna mutta ainakin saa alas menemään ilman ongelmia:p

Tää keskustelu vahvisti mun epäilyä että parempi ottaa noita kikkakolmosia vaan luomukierroissa, ihanaa ku ootte selvitellyt:) Letrojen pakkausselosteessa lukee että lääke pienentää kehon estrogeenipitoisuutta ja ainakin greippi vaikuttaa usein päinvastoin eli pitämällä estrogeenitason korkeammalla (mistä johtuen runsaammat limat) joten silloinhan yhteisvaikutus on vähän plusmiinusnolla.. Ja maca tosiaan jotenkin tasapainottaa hormoneja, siks siitä kyselin ku en oo ihan saanu selville että vaikuttaako sekin nimenomaan estrogeenin. Mutta ens kierrossa siis pelkät Letrot 5mg, toivottavasti toimis! Nyt on taas pitkästä aikaa malttamaton olo, tulispa jo se ensi kierto!:rolleyes:

Mitä muita kikkakolmosia teillä on ollut käytössä? Mitä ravintolisiä syötte rutiinisti?

Mulla on käytössä D-vitamiini, omega3, foolihappo sekä nyt on vähän aikaa mennyt myös sinkki.

Mitä muita kikkakolmosia teillä on ollut käytössä? Mitä ravintolisiä syötte rutiinisti?

Mulla on käytössä D-vitamiini, omega3, foolihappo sekä nyt on vähän aikaa mennyt myös sinkki.

Mä syön päivittäin vain D-vitamiinia ja foolihappoa :) Jos olis luomukierto, ni kokeilisin sitä macaa ja greippimehua. Niin ja vyöhyketerapiaa oon kans kokeillu, mut ei oo kyllä ollu mitään vaikutuksia :joyful:

Päivittäin otan mammamonivitaamiinit :) Letrokierroissa en ota vitskujen lisäksi muuta, luomukierrossa oon käyttänyt greippimehun (mulla antaa tosiaan hyvät limat) ja nyt ekaa kertaa kokeilen tota macaa kapselina. Viime toukokuussa kokeilin gelee royale-kapseleita mutta niistä (uskoisin näin) kierto meni sekaisin --> 3kk kestävä kierto

Mä syön foolihappoa, d-vitamiinia, probiootteja ja magnesiumia :)

Entäs mitä mieltä olette, hedelmällisenä aikana seksiä joka päivä vai jokatoinen päivä ? :)

Mulla D-vit ja foolihappo. Olen juonut greippimehua, mut nyt en enää jos letroja jatkan!

Pipsu, meillä on oltu jokapäivä paitsi tässä kierrossa joka toinen kun on muuttotouhuja ja hirveä väsymys ollut.

Entäs mitä mieltä olette, hedelmällisenä aikana seksiä joka päivä vai jokatoinen päivä ? :)

Joka päivä!
Yksityisen puolen gyne kyllä sanoi, että kaksi kertaa viikossa riittää. No, selvästi ei ole riittänyt kumpikaan näistä vaihtoehdoista :D

Ai niin magnesiumia otan minäkin iltaisin, mutta se nyt ei mulla raskautumistoiveeseen liity:grin Ja (luultuna) hedelmällisenä aikana on harrastettu mieluummin joka päivä kuin joka toinen, kun siittiöt on kumminkin todettu normaaliksi niin ehkä ne ehtii uusiutua vuorokaudessa riittävästi :shy:

Pakko ehkä testata tuota greippimehua, kun niin moni sitä on mainostanut. Ajaakohan verigreippi tai normi greippi yhtään samaa asiaa? Vai tarvitseeko sen nimenomaan olla mehua?

Takaisin