Letrozolin käyttäjiä?

Voih toivotaan ettei huijaisi! :-( :Heartred
Mä oon niin kypsä noihin testeihin, oon nyt aika lujasti sillä mielellä että joskus kun noita testejä saa taas jännäillä niin teen vasta kun menkat myöhässä, JA haen Clearbluen enkä noita surkimuksia :-(
Mikä dpo sulla menossa?

Dpo9. Joo huomenna teen Sofin ja vikan one stepin ja first responsen :hilarious: äsken tein Sofin ja ehkä näin siinä haamun/viivanpaikan.. mut sit huomasin et siin painauma nii en tiedä huijasko se. Huomenna näkee jos en pissalla käy väärään aikaan...
 
Kävin yöllä pari kertaa vessassa niin negaa oli tai haaleempaa kuin eilen eli varmaan en ole raskaana..eli siis testipissa oli alle 2h pidätyksellä mikäli sillä on väliä..
 
Kävin yöllä pari kertaa vessassa niin negaa oli tai haaleempaa kuin eilen eli varmaan en ole raskaana..eli siis testipissa oli alle 2h pidätyksellä mikäli sillä on väliä..
No jos tänään vasta dpo10 niin vielä mahiksia! Toivotaan että plussa pärähtäisi:smiley-angelic001
 
jannn, jännittävää, toivottavasti ois plussa! :Heartred

Täällä kp 3 ja toinen letropäivä. Maanantaina on kontrolliultra.
 
Jannn, voi että! Mä pidän peukkuja että pamahtais plussa vielä! :smiley-angelic001

Mulla alkoi eilen uusi kierto, nyt on kp2 ja toinen letrokierto alkoi. Se ois siis lokakuuvauva tähtäimessä :Heartpink

Oon jotenkin ihan oudoissa fiiliksissä, aloitin ruokavaliorempan viikko sitten. Jospa painon pudotus auttaisi, mulla kun on tuota vararavintoa kertynyt 10 kiloa ylimääräistä. Nyt siis tämmöisellä ketodieetillä on kummankin, miehen ja mun, tarkoitus keventää olotilaa.

Tein myös uudenvuoden lupauksen, että olen rennompi ja ystävällisempi. Viime vuoden loppu meni pipo ihan liian kireellä, ja se kyllä vaikutti kaikkeen.
 
Tsemppiä Jannn, toivottavasti plussaat. :smiley-angelic001

Noita OneStep testejä on omat kaapit täynnä. Tilasin nyt lisäksi muunlaisia, noi antoi omalla kohdalla pari kertaa turhan tulkinnanvaraisia tuloksia. Tarpeeksi kun tihrustin niin olin aina bongaavinaan jotain. Sain jopa miehen innostumaan, kun menkat oli myöhässä pari päivää ja jotain haaleeta oltiin näkevinään. No meillä ei piina kauaa tuon jälkeen kestänyt, tänään on KP1 ja huomenna alkaa ekat Letrot. Katsotaan kuinka käy, toivottavasti suotta jännitän. :happy7

Mites muilla uusilla letroilijoilla? Onko ollut millainen olo?
 
Joo en luota enää yhtään one steppeihin:angry4 eipä oo plussia muissa testeissä näkyny
 
Täällä dpo 10 ja nega testattu, ei kylläkään herkällä testillä, mutta ei ole kyllä fiilistä, että olisi tärpänny.. :sad001 Testaan kyllä sunnuntaina dpo 12 uusiksi. Mulla ei ole kyllä mitään tuntemuksia, yleensä aina jotain mahan nippailuja, nyt ei mitään..
 
Voi jannn, täällä sormet ristissä jännäilin olisko vihdoin sun vuoro plussata. :sad001 Pahoittelut.

Ja Steffillekin tsempit, toivottavasti plussaks vielä muuttuu. Monestihan sitä kuulee et juuri oireettomassa kierrossa plussaa :happy: itellä nimittäin jos jonkinmoista oiretta taas... Dpo 6 ja pari päivää sitten oli kovat kivut alavatsalla ja vihloi pienetkin liikkeet. Pikku flunssa myös ja unettomuutta. Hetihän sitä ajatteli, että "entäpä jos on tärpänny.." mut eiköhän nää oo taas ihan jotain muuta. Testata en aio vaan odotan menkat niinkun aina. :happy:

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua !
 
No niinpä.. tänään en testannut mutta jospa vielä yks nega huomenna dpo13..:sorry: about 3 viikkoa seuraavaan ovulaatioon :hungover::hilarious: sit onkin jo aika julkiselle josta saa lähetteen. Mut ehkei ennen syksyä ehdi tapahtua mitään :oops:
 
Heitin aamulla jo kirveen kaivoon sen negan jälkeen, mutta tajusin nyt, että eihän aamulla ollut vielä edes täysin 10vrk:tta kulunut ovulaatiosta, koska ovulaatiokivut tuntuivat 7.1 illalla.. Saapi siis vielä antaa itsensä leijua kuvitelmissa :angelic::grin
 
Noniin tänään starttaa kp 1 (yk16 o_O) ja huomenna pitäisi sitten ekaa kertaa aloittaa letrot. Jännittää hitokseen kuin käy, onko mitään vastetta vai onko liikaa. Ohjeessa on letrot 2,5mg x2 kierron 2-6pv. Onko toi aloitusannos ekaan kokeiluun ihan normaali? Otetaankohan noita aamulla ja illalla vai kerralla kaksi, ei ole mitään tarkempaa ohjetta. :banghead:
Mä oon suonyt teroja loppukiertoa tukemaan varmaan tässä vuoden sisään 8 kiertoa, vuodon ja tuhtuttelun yleensä pitänyt poissa.

Mulla nostettiin just annosta 2 x 10mg päivässä ja ohje oli ottaa aamulla ja illalla.

Tänne olikin viestejä vaikka kuinka. Foorumi ei jostain syystä aina anna ilmotuksia kaikista ketjuista.
 
Mulla nostettiin just annosta 2 x 10mg päivässä ja ohje oli ottaa aamulla ja illalla.

Tänne olikin viestejä vaikka kuinka. Foorumi ei jostain syystä aina anna ilmotuksia kaikista ketjuista.

Wou! 20mg pvässä! Tuntuu niin pieneltä se 5mg mitä itse on syönyt tohon verrattuna!

Täällä menossa kp22, tylsä kierto kun ei ees oikeestaan mahista ovikseen kun en oo letroja syönyt. Terot aloitin kp14, huomenna siis vika tbl.
Sitten ens viikolla kun kp1 niin soittoa hoitopaikkaan ja varataan aika ultraan ja siellä sitten aikaa inseminaatioon. Aloitan letrot taas kp3 pienen tauon jälkeen.
 
Luulin et max määrä ois toi 5mg päivässä tyyliin o_O oisko tos joku virhe?
 
Puhuinkin terolutista. :hilarious::hilarious: Olin lukenut tuon viestin jo ennen kun soitin polille ja annosta nostettiin. Olin sillonkin lukenut, että teroista on kyse. Sori. :hilarious:
 
Moi kaikki! Kirjoitan foorumille ekaa kertaa. :) Meillä on lapsi vuodelta 2015 ja toista lasta on yritetty pian 4 vuotta. Esikoinen sai helposti alkunsa ja toivoimme pientä ikäeroa. Viimeiset kolme vuotta ovat olleet raskaita sskundäärisen lapsettomuuden takia. Nyt meillä on eka letrozol * inseminaatio kierto. Kp 12 menossa, letroja söin 5mg. Miehellä todettu hitaat siittiöt, itse ovuloin mutta epäsäännöllinen kierto. Maanantaina on ultra, onko follikkeleja kasvussa. Jotenkin kaipaa vertaistukea ja kokemuksia muiltakin.
 
Äh, tänne ei tainnut plussaa tulla ekasta letrokierrosta, dpo 12 pregcheck negatiivinen, en taida raskia tuhlata clearbluen early detection testiä, joka ois herkempi, mutta kai tuossa pregchekissä, joku haamu näkyisi, jos olisi tärpännyt. Tiputtelua ei ole näkynyt, vaikka en sit jaksanu niitä Teroluteja syödä, et siinä tais lääkäri olla oikeassa..
 
Juuri soitti hoitaja lapsettomuusklinikalta ja lääkäri sieltä määrännyt mulle PERGOVERIS (450 IU+225 IU)/0,72. Sitä alan nyt pistämään kp2 alkaen ja sitten kp7 ultrataan. Kysyin miten käy letrojen kun alkunperin piti ne aloittaa niin hoitaja sanoi että ei letroja enää, tämä lääke on paljon vahvempaa ja toimivampaa.
Vielä ei ole menkat alkaneet (terot lopetin lauantaina). Menin katsomaan netistä lääkkeen hintaa ja kevyet 270€. Ja noita on määrätty x2. Huhheijjakkaa miten kallista.......

Onko kellään mitään kokemuksia tuosta lääkkeestä? Netistä en löytänyt mitään!

Jännää ja ihanaa - asiat etenee.
Aivan kamalaa - TÄMÄ RAHANMENO.
 
Juuri soitti hoitaja lapsettomuusklinikalta ja lääkäri sieltä määrännyt mulle PERGOVERIS (450 IU+225 IU)/0,72. Sitä alan nyt pistämään kp2 alkaen ja sitten kp7 ultrataan. Kysyin miten käy letrojen kun alkunperin piti ne aloittaa niin hoitaja sanoi että ei letroja enää, tämä lääke on paljon vahvempaa ja toimivampaa.
Vielä ei ole menkat alkaneet (terot lopetin lauantaina). Menin katsomaan netistä lääkkeen hintaa ja kevyet 270€. Ja noita on määrätty x2. Huhheijjakkaa miten kallista.......

Onko kellään mitään kokemuksia tuosta lääkkeestä? Netistä en löytänyt mitään!

Jännää ja ihanaa - asiat etenee.
Aivan kamalaa - TÄMÄ RAHANMENO.
Minulla esikoinen tärppäsi heti, kun letrotsoli vaihdettiin FSH -piikityksiin. Minulla tosin oli vain FSH:ta piikeissä, sinulla on FSH:ta ja LH:ta.

Tuosta 270 € hinnasta lähtee Kelan suorakorvauksina pois yli 100 € (paitsi jos olet jo 43 vuotta tai jostain syystä et saa kelakorvauksia), eli piikille jää hintaa noin 165 €. Ja kannattaa säilyttää kaikki kuitit, koska kelan lääkekatto täyttyy nopeasti ja sen jälkeen kaikki lääkkeet loppuvuoden ajan ovat pari euroa kappale.
 
Takaisin
Top