Letrozolin käyttäjiä?

Toivottavasti saatte kaikki positiivisia uutisia vuonna 2020! :rolleyes: Niin kauan on toivoa, kun jaksaa yrittää. Ei se munkaan usko niin korkealla ollut, kun oli keskenmeno ja alentunut amh ja 40v mittarissa ja silti kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti eteenpäin mennään jo yli puolivälissä :3some.

Piti heti muuttaa tuo kamala KYFI nimimerkki, kun huomasin...

Onpa kiva kuulla onnistumistarinoita. :love7 En tiedä miksi olen omalla kohdalla niin pessimistisellä asenteella liikenteessä. Kai sitä yrittää suojella itseä pettymyksiltä...

Onko muuten kenelläkään määrätty letroja tehostamaan ns. omaa ovulaatiota? Itsellä lyhyt kierto, matala proge ja lyhyt luteaali. Mitä olen lukenut niin letrot toimii parhaiten niissä tapauksissa missä itse ei ovuloisi?
O-testeihin saan kyllä plussan, mutta progearvo ollut vain 15 eli matalahko.

Jännittää letrojen aloitus. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan voinut sivuoireiden takia käyttää. Innolla odotan kuinka letrojen kanssa käy. :salut Onko teille tullut kuinka pahoja oireita?

Onpa kiva kuulla onnistumistarinoita. :love7 En tiedä miksi olen omalla kohdalla niin pessimistisellä asenteella liikenteessä. Kai sitä yrittää suojella itseä pettymyksiltä...

Onko muuten kenelläkään määrätty letroja tehostamaan ns. omaa ovulaatiota? Itsellä lyhyt kierto, matala proge ja lyhyt luteaali. Mitä olen lukenut niin letrot toimii parhaiten niissä tapauksissa missä itse ei ovuloisi?

Jännittää letrojen aloitus. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan voinut sivuoireiden takia käyttää. Innolla odotan kuinka letrojen kanssa käy. :salut Onko teille tullut kuinka pahoja oireita?

Alunperin sain letrot juuri siksi kun proge oli huono. Mut silloin menin ehkä väärään aikaa kokeeseen koska plussasin seuraavasta kierrosta. Syksyllä olin paremmin perillä ja proge oli korkea. Tosin letrot saattoivat vielä silloinkin vaikuttaa. Mutta senkin jälkeen tuli seuraavassa kierrossa ainakin vahva ovisplus. Mutta Enköhän ovuloi ilmankin letroja...

Mulla ollut tehostamassa omaa ovista mutta ei onnistumisia. Kaippa ne todennäköisemmin tehoaa jos oviksessa on oikeasti vikaa mutta siltihän selittämättömätkin niitä syö ns varmistukseksi mut onnistumisprossat varmaan pienemmät.

Muoks. Sivuoireina ollut limakalvojen kuivuutta.

Tsemppiä letrojen aloitukseen, toivottavasti tuo toivotun tuloksen :) Ja kaikki ei myöskään sivuoireita saa. Mutta itsellä tekee rajuja mielialavaihteluja ja välillä päänsärkyä.

Täällä alkoi tuhruvuoto, eli ei voittoa tälläkertaa, mikä ei yllätä. Kierto lyheni taas 6 päivää. Letrot toimii, mutta en jaksa enää uskoo niiden meille tuovan vauvaa. 8. letrokierto nimittäin jo edessä. Ja se on myös viimeinen. Täytyy ottaa yhteys polille ja alkaa miettimään inssiä.

Kiitos kokemuksista! Jäädään mielenkiinnolla seuraamaan miten käy.

Onko teille määrätty kuinka pitkäksi aikaa? Jatkosta letrojen jälkeen ei puhetta vielä.

Mitä Jesssulle kuuluu?

Kiitos kysymästä. :Heartred
Mä olen vähän hiljaiseloa pitänyt ja pysytellyt hetken pois vauvafoorumeilta. "Haamuplussa" vei mielen aika matalaksi kun ehti innostua ja se olikin täysin turhaa. Alkanut ketuttamaan tämä koko saakelin touhu.
Keskiviikkona (25.12) otin viimeisen terolutin ja menkat alkoivat perjantaina 27.12. Eli tulipa sekin nyt huomattua että kroppa ei toimi ollenkaan ilman letroja/teroja.
Ensi viikon perjantaina 3.1 (kp8) on aukiolotutkimus + kuulemme miehen tulokset. Tulen sitten kertomaan miten meni.

Kiitos kysymästä. :Heartred
Mä olen vähän hiljaiseloa pitänyt ja pysytellyt hetken pois vauvafoorumeilta. "Haamuplussa" vei mielen aika matalaksi kun ehti innostua ja se olikin täysin turhaa. Alkanut ketuttamaan tämä koko saakelin touhu.
Keskiviikkona (25.12) otin viimeisen terolutin ja menkat alkoivat perjantaina 27.12. Eli tulipa sekin nyt huomattua että kroppa ei toimi ollenkaan ilman letroja/teroja.
Ensi viikon perjantaina 3.1 (kp8) on aukiolotutkimus + kuulemme miehen tulokset. Tulen sitten kertomaan miten meni.

Tiedän miltä tuntuu. Onneksi asiat etenevät teillä! Letroilla jatkat nyt? Kiva jos kerrot sit tulokset :) itse mietin onko tyhmää toivoa et enää onnistuis luomuna.

Tiedän miltä tuntuu. Onneksi asiat etenevät teillä! Letroilla jatkat nyt? Kiva jos kerrot sit tulokset :) itse mietin onko tyhmää toivoa et enää onnistuis luomuna.

Mä en tiedä nyt millä jatketaan. :eek: Ens viikon ajalla siis sovitaan myös miten tästä eteenpäin. Nyt siis menossa kp3 ja en aloita letroja ennen meidän aikaa lääkärille.

Tänään aamulla tein testin. Tulos oli negatiivinen. Menkat myöhässä 12pv.

Liitteet

• IMG_20191230_131441.jpg
    IMG_20191230_131441.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 160
hellou kaikille!

inssi ei onnistunut silloin viime kuussa, joulukuu menty pelkillä letroilla. Tämä olikin mulle viimeinen letrokierto. Ensi kuussa luomukierto ja sitten pitkän kaavan koeputkihedelmöitykset..

Mä pidän niin peukkuja, että muut onnistuisitte :Heartred

hellou kaikille!

inssi ei onnistunut silloin viime kuussa, joulukuu menty pelkillä letroilla. Tämä olikin mulle viimeinen letrokierto. Ensi kuussa luomukierto ja sitten pitkän kaavan koeputkihedelmöitykset..

Harmi ettei teilläkään inssit tuoneet plussaa:HeartredOotteko julkisella vai yksityisellä? Meilläkin ens vuonna pitäs pitkän kaavan ivf-hoidot alkaa.

hellou kaikille!

Voi kuinka ikävää, olen pahoillani. Tehtiinko teille kuinka monta inssiä? Tsemppiä IVF, olkoon se tuloksellinen.

Harmi ettei teilläkään inssit tuoneet plussaa:HeartredOotteko julkisella vai yksityisellä? Meilläkin ens vuonna pitäs pitkän kaavan ivf-hoidot alkaa.

ollaan julkisella :) edes vähän vähemmän keventää kukkaroa. Oltiin positiivisesti yllättyneitä, että tuolla saa ”sarja-kortin” hoitoihin eli viidestä käynnistä tarvitsee jokaisesta maksaa vain 11,50€/kerta.

Voi kuinka ikävää, olen pahoillani. Tehtiinko teille kuinka monta inssiä? Tsemppiä IVF, olkoon se tuloksellinen.

valitettavasti päästiin vain yhteen. Minulla saatiin kierto jysäytettyä niin, että ovis sattui viikonlopuille, eikä inssit onnistuneet kuin sen kerran.

Meilläkin selittämättömään lapsettomuuteen määrätty Letrot, vaikka ovuloin luomustikin. Multa ei oo mitattu progea, mutta tiputtevuodon takia määrättiin Terolut luteliaalin tueksi.

Kiitos kokemuksista! Jäädään mielenkiinnolla seuraamaan miten käy.

Onko teille määrätty kuinka pitkäksi aikaa? Jatkosta letrojen jälkeen ei puhetta vielä.

Letroja ja teroja määrättiin yhteensä kuuteen kiertoon. Tämä ensimmäinen on nyt päättymässä tuloksettomana.

Toivottavasti teillä tärppää pian.:)

Hei,

Eka letro kierto meneillään, mutta menkat on ikään kuin jääneet päälle, nyt kp 9 ja yhä vuotaa ihan tuoretta verta.. Onko kokemusta vastaavasta? Onko pitkään jatkuva vuoto merkki, ettei letrot ole tehonneet?

Steffi en osaa vastata :(

Hillis parempaa onnea ensi kiertoon:Heartred kerroitko täällä mikä tilanne oli ultrassa? Rakkuloiden kokoa/määrää? Limis koko?

Täällä kolmas letroton kierto ja pelottaa että edelliset kaksi oli ok siksi että letrot vielä tehosi. Koska nyt kp16/17 eikä vieläkään ovisplussaa. Pieniä nippailuja ollut mutta testit haaleita. Jos nyt ovuloimaton niin kannattaakohan seuraavaan kiertoon taas syödä? Voiko haitata/vääristää hormoniverikokeita letrokierron jälkeen jos sattuisi jo pääsemään kokeisiin? Ne FSH ja mitä niitä nyt on.

Tai sit kohta jysähtää plus..ainakin ois sit ehtiny kasvamaan limis ja rakkulat, viikko sit pe olivat pienet..

Takaisin