Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvin meni aukkari. Toinen puoli ei virrannut yhtä hyvin mut auki ovat. Vielä ohut limis ja pienet rakkulat mut viel on aikaa kasvaa melkein viikko.
Piti heti muuttaa tuo kamala KYFI nimimerkki, kun huomasin...
Onpa kiva kuulla onnistumistarinoita. En tiedä miksi olen omalla kohdalla niin pessimistisellä asenteella liikenteessä. Kai sitä yrittää suojella itseä pettymyksiltä...
Onko muuten kenelläkään määrätty letroja tehostamaan ns. omaa ovulaatiota? Itsellä lyhyt kierto, matala proge ja lyhyt luteaali. Mitä olen lukenut niin letrot toimii parhaiten niissä tapauksissa missä itse ei ovuloisi?
O-testeihin saan kyllä plussan, mutta progearvo ollut vain 15 eli matalahko.
Jännittää letrojen aloitus. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan voinut sivuoireiden takia käyttää. Innolla odotan kuinka letrojen kanssa käy. Onko teille tullut kuinka pahoja oireita?
Onpa kiva kuulla onnistumistarinoita. En tiedä miksi olen omalla kohdalla niin pessimistisellä asenteella liikenteessä. Kai sitä yrittää suojella itseä pettymyksiltä...
Onko muuten kenelläkään määrätty letroja tehostamaan ns. omaa ovulaatiota? Itsellä lyhyt kierto, matala proge ja lyhyt luteaali. Mitä olen lukenut niin letrot toimii parhaiten niissä tapauksissa missä itse ei ovuloisi?
Jännittää letrojen aloitus. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan voinut sivuoireiden takia käyttää. Innolla odotan kuinka letrojen kanssa käy. Onko teille tullut kuinka pahoja oireita?
Mitä Jesssulle kuuluu?
Kiitos kysymästä.
Mä olen vähän hiljaiseloa pitänyt ja pysytellyt hetken pois vauvafoorumeilta. "Haamuplussa" vei mielen aika matalaksi kun ehti innostua ja se olikin täysin turhaa. Alkanut ketuttamaan tämä koko saakelin touhu.
Keskiviikkona (25.12) otin viimeisen terolutin ja menkat alkoivat perjantaina 27.12. Eli tulipa sekin nyt huomattua että kroppa ei toimi ollenkaan ilman letroja/teroja.
Ensi viikon perjantaina 3.1 (kp8) on aukiolotutkimus + kuulemme miehen tulokset. Tulen sitten kertomaan miten meni.
Tiedän miltä tuntuu. Onneksi asiat etenevät teillä! Letroilla jatkat nyt? Kiva jos kerrot sit tulokset :) itse mietin onko tyhmää toivoa et enää onnistuis luomuna.
hellou kaikille!
inssi ei onnistunut silloin viime kuussa, joulukuu menty pelkillä letroilla. Tämä olikin mulle viimeinen letrokierto. Ensi kuussa luomukierto ja sitten pitkän kaavan koeputkihedelmöitykset..
Mä pidän niin peukkuja, että muut onnistuisitte
hellou kaikille!
inssi ei onnistunut silloin viime kuussa, joulukuu menty pelkillä letroilla. Tämä olikin mulle viimeinen letrokierto. Ensi kuussa luomukierto ja sitten pitkän kaavan koeputkihedelmöitykset..
Mä pidän niin peukkuja, että muut onnistuisitte
Harmi ettei teilläkään inssit tuoneet plussaaOotteko julkisella vai yksityisellä? Meilläkin ens vuonna pitäs pitkän kaavan ivf-hoidot alkaa.
Voi kuinka ikävää, olen pahoillani. Tehtiinko teille kuinka monta inssiä? Tsemppiä IVF, olkoon se tuloksellinen.
Kiitos kokemuksista! Jäädään mielenkiinnolla seuraamaan miten käy.
Onko teille määrätty kuinka pitkäksi aikaa? Jatkosta letrojen jälkeen ei puhetta vielä.