Letrozolin käyttäjiä?

Itkettää... Hätiköin nyt ehkä turhaa sillä tämän aamun testissä ei juuri mitään näy :arghh:
Luulisi että viiva tummentuisi tai olisi edes samanlainen mutta en tiedä näkyykö tämän aamun testissä mitään:arghh:
Olisiko ollut vain joku kiinnittymisyritys.
Ei auta kun pari pvä odotella ja testailla uusiksi. :smiley-angry017

Itkettää... Hätiköin nyt ehkä turhaa sillä tämän aamun testissä ei juuri mitään näy :arghh:
Luulisi että viiva tummentuisi tai olisi edes samanlainen mutta en tiedä näkyykö tämän aamun testissä mitään:arghh:
Olisiko ollut vain joku kiinnittymisyritys.
Ei auta kun pari pvä odotella ja testailla uusiksi. :smiley-angry017

Voi ei toivotaan et vahvistuu tai vielä ilmestyy! Millä testasit? Eikös viime kierrossakin jotain näkynyt vai näinkö vain minä kuvassa? Pystytkö ostamaan vaikka pregcheck kaupasta tai clearblueta? Sulla aikaset dpo mutta hyviä oireita... Testaile myöhemmin taas :) alkaako teillä inssi ens kierrossa jos ei nyt tärppiä?

Voi ei toivotaan et vahvistuu tai vielä ilmestyy! Millä testasit? Eikös viime kierrossakin jotain näkynyt vai näinkö vain minä kuvassa? Pystytkö ostamaan vaikka pregcheck kaupasta tai clearblueta? Sulla aikaset dpo mutta hyviä oireita... Testaile myöhemmin taas :) alkaako teillä inssi ens kierrossa jos ei nyt tärppiä?

Onestep 10miu :inpain: viime kierrossakin näkyi haalea viiva, mutta tässä oli ihan väriäkin.
Odotan nyt tämän viikon ennenkuin pistän rahaa enää mihinkään testiin - ärsyttää niin vietävästi:meh: Ens kierrossa aukkari - sillä samalla ajalla katotaan miehen spermatulokset + miten jatketaan :inpain:

Onestep 10miu :inpain: viime kierrossakin näkyi haalea viiva, mutta tässä oli ihan väriäkin.
Odotan nyt tämän viikon ennenkuin pistän rahaa enää mihinkään testiin - ärsyttää niin vietävästi:meh: Ens kierrossa aukkari - sillä samalla ajalla katotaan miehen spermatulokset + miten jatketaan :inpain:

Mun mielestä one stepit, varsinkaan erittäin herkät, ei oo kovin luotettavia ja kun sullaki aikaiset päivät. Veikkaan et just pcllä tai cbn early detection saisit viivat.

Joo niin oon mäkin lukenut että monella huonoja kokemuksia näistä one stepeistä.:inpain:
Nyt ehkä vasta dpo9 (ota nyt näistä selvää :-D) joten odottelen viikonloppuun ennen testaamista. Tänään alkoi sopivasti joku flunssanpoikanenkin, pientä lämpöä ja veto pois.:sad001

Joo niin oon mäkin lukenut että monella huonoja kokemuksia näistä one stepeistä.:inpain:
Nyt ehkä vasta dpo9 (ota nyt näistä selvää :-D) joten odottelen viikonloppuun ennen testaamista. Tänään alkoi sopivasti joku flunssanpoikanenkin, pientä lämpöä ja veto pois.:sad001

Menee raskausoireesta myös.

Jesssu kyllä munkin mielestä on selkeä haamuplussa. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin että vahvistuu.

Vitsit, mä varasin sen rautainfuusion perjantaille. Jännittää, ja unohdin kysyä siitä ultrasta tietenkin. :sour: Mutta jospa ne samalla käynnillä voisi vilkaista. Tosin se on vasta kp 6, että eihän siellä mitään kyllä näkyisi. Miten voikin olla näin pata jumissa.

Ei mitään pienimpiäkään oireita letroista :confused005

Jesssu kyllä munkin mielestä on selkeä haamuplussa. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin että vahvistuu.

Vitsit, mä varasin sen rautainfuusion perjantaille. Jännittää, ja unohdin kysyä siitä ultrasta tietenkin. :sour: Mutta jospa ne samalla käynnillä voisi vilkaista. Tosin se on vasta kp 6, että eihän siellä mitään kyllä näkyisi. Miten voikin olla näin pata jumissa.

Ei mitään pienimpiäkään oireita letroista :confused005

Oliko sun lapsettomuuspolilla ok mennä rautainfuusioon? Mä kysyin sitä, mutta en saanut lupaa kun oltiin menossa pas:iin. Ilmeisesti pitäis olla useampi kuukausi rautainfuusioon ja pas:n/ivf:n välissä.

Onko sulla pelkästään letrot, mutta ei muita hoitoja tulossa?

Catlady: Meillä hoitosuunnitelma on vähän avoinna. Kokeillaan pari kiertoa letroilla, ja lääkäri suositteli siirtymistä nopeasti ivf:n sen jälkeen. Ollaan hoidossa dextrassa. Meillä on lähete julkiselle puolelle, mutta siellä on tosiaan pitkä jono niin haluttiin aloittaa yksityisellä. Meille tosin dextrassa henkilökunta sanoi että saattavat julkisella suhtautua nihkeästi siihen että on aloittanut yksityisellä.
Noista rautainfuusioista, ei ainakaan maininnut että olisi mitään estettä hoitoihin. Kun meillä kaikki muut arvot olivat viitteissä, niin tämä olisi kai ainoa "selittävä" tekijä. :confused005
Nyt siis perjantaina ferinjectiä ja sitten en tiedä.

Muokattu viimeksi:
Tein aamulla taas tuon one stepin jotta saan nuo p*skatestit käytettyä.
Viivanpaikka tai haaleaakin haaleampi haamu. En tiedä näättekö ees tuossa mitään.
Apteekista hain Clearblue Varhainen tulos - testin ja sen teen huomenna aamulla.
On nyt ainakin kunnon testi haettuna ja saa ehkä mielenrauhan on sitte positiivinen tai negatiivinen. :grumpy:

Liitteet

• IMG_20191219_180128.png
    IMG_20191219_180128.png
    289.5 KB · Katsottu: 212
Tein aamulla taas tuon one stepin jotta saan nuo p*skatestit käytettyä.
Viivanpaikka tai haaleaakin haaleampi haamu. En tiedä näättekö ees tuossa mitään.
Apteekista hain Clearblue Varhainen tulos - testin ja sen teen huomenna aamulla.
On nyt ainakin kunnon testi haettuna ja saa ehkä mielenrauhan on sitte positiivinen tai negatiivinen. :grumpy:

On siinä samanlainen kuin viimeks.. Mut hyvä et teet clearbluen huome! Mikä dpo nyt ois? Voi toki näkyy myöhemminkin vaik oiski plussa

On siinä samanlainen kuin viimeks.. Mut hyvä et teet clearbluen huome! Mikä dpo nyt ois? Voi toki näkyy myöhemminkin vaik oiski plussa

Nyt olisi menossa dpo10 joten aikaisessahan tässä vielä ollaan.

Valkovuotoa tulee housuihin asti ja rinnat painellessa arat ja "täyteläiset". :inpain:

Negaa näyttää Clearblue. Jotenkin kyllä sellainen olo olikin kun tikkua kastoin pissaan että nega se tulee olemaan.

Aika ristiriitaiset fiilikset. Surettaa. Näin jo kuvitelmissa kuinka omille ja appivanhemmille saisi jouluaattona kertoa ihanan uutisen. No, ehkä ens jouluna sitten..... :sad001

Negaa näyttää Clearblue. Jotenkin kyllä sellainen olo olikin kun tikkua kastoin pissaan että nega se tulee olemaan.

Aika ristiriitaiset fiilikset. Surettaa. Näin jo kuvitelmissa kuinka omille ja appivanhemmille saisi jouluaattona kertoa ihanan uutisen. No, ehkä ens jouluna sitten..... :sad001

Voi kurjuus:sad001 nuo pari viivaa oli silti sen verran selkeitä kuvissakin että varmaan ollut kiinnittymisyritys ja sekin luo toivoa onnistumisesta jatkossa. Ens jouluna voi hyvin olla jo nyytti sylissä:Heartred

Höh ja tiedän tunteen. Mulla oli kans toiveet täks vuodeks tai jouluks mut ei...jospa plussattais ens vuonna...:Heartred

Helmikuussa julkiselle lääkärille. Nyt ensin aukkaria kohti!

Mulla on kans valitettavasti nuo one stepin r-testit tehnyt samaa.. Monesti näyttänyt haamua mutta kun testannut jollain toisella on se ollut puhdas nega :sad001

Takaisin