Letrozolin käyttäjiä?

Moi!

Täällä kp 9. Kohta saa alkaa tikuttelemaan. Rautainfuusio käyty, ja eilen iski sivuoireet melkein tajun pois. Järkyttävät nivelkivut ja selkäkipu joka pisti uikuttamaan. :dead:

Lääkäri sanoi että kun ajankohta on sellainen, että ultraa ei voida tehdä, niin pitää sitten oman harkinnan mukaan harrastaa tai olla harrastamatta seksiä. :confused004

Ovulaation pitäisi olla Flon mukaan sunnuntaina :love7

Moi!

Täällä kp 9. Kohta saa alkaa tikuttelemaan. Rautainfuusio käyty, ja eilen iski sivuoireet melkein tajun pois. Järkyttävät nivelkivut ja selkäkipu joka pisti uikuttamaan. :dead:

Lääkäri sanoi että kun ajankohta on sellainen, että ultraa ei voida tehdä, niin pitää sitten oman harkinnan mukaan harrastaa tai olla harrastamatta seksiä. :confused004

Ovulaation pitäisi olla Flon mukaan sunnuntaina :love7

Harrasta vaan :grin ai rautainfuusiosta sivuoireet? Paljoks sul oli ennen sitä ferritiini?

Joo, en osannut yhtään odottaa että tulisi näin myöhään vielä. Tai voishan tää toki flunssaakin olla. Mulla oli ferritiiniarvo 3.

Voikohan oireet olla letroista? Ainakin nivelkipuja voi tulla. En tiedä mitä infuusio voi aiheuttaa. Hui kuinka alhainen ferri :eek:

18.12 piti menkkojen alkaa mutta eivät ole alkaneet. Tänään tein testin ja näytti negatiivistä. Menkat 5pv myöhässä. Odotellaan vielä ja teen loppuviikosta uuden testin.

Miten kauan teillä muilla on letrojen sivuoireet jatkuneet sen viiden ottopäivän jälkeen? Mä mietin täällä että uskallanko jotain lääkettä ottaa että saisin noustua sängystä ja oikaistua selän. Buranaa otin eilen 400mg mut hirvittää jos se sit pilaa hyvän oviksen. :confused1

Miten kauan teillä muilla on letrojen sivuoireet jatkuneet sen viiden ottopäivän jälkeen? Mä mietin täällä että uskallanko jotain lääkettä ottaa että saisin noustua sängystä ja oikaistua selän. Buranaa otin eilen 400mg mut hirvittää jos se sit pilaa hyvän oviksen. :confused1

Auttaiskohan panadol? Mulla ei oo tullu pahemmin oireita, pahin oli ihottuma joka ehkä tuli letroista ja kesti 4-6vkoa.

Mulla letropäänsärky kesti vaan ne päivät kun lääkkeitä napsi. Muita kipuja ei ollut. Oviksen jälkeen alkoi sitten hyvissä ajoin pms-oireet :confused:

Voi ei! Aloin tikuttaa ovulaatiota kp 10, ja kp 10 tuli haalea viiva, kp 11 vähän vahvempi, kp 12 eli tänään viiva oli haalentunut. Onko ihan normaalia vai missasinko mä just ovulaation? Vai mitä kummaa :smiley-ashamed004

Voi ei! Aloin tikuttaa ovulaatiota kp 10, ja kp 10 tuli haalea viiva, kp 11 vähän vahvempi, kp 12 eli tänään viiva oli haalentunut. Onko ihan normaalia vai missasinko mä just ovulaation? Vai mitä kummaa :smiley-ashamed004

Just ton takia digit on parempia kun ei tartte viivojen kanssa arpoo :sour: onko ollu mitään ovisoireita? Voihan se olla että lh huippu on ollu niin nopee ettet saanu tikulla kiinni. Tai sit on vielä tulossa.

Just ton takia digit on parempia kun ei tartte viivojen kanssa arpoo :sour: onko ollu mitään ovisoireita? Voihan se olla että lh huippu on ollu niin nopee ettet saanu tikulla kiinni. Tai sit on vielä tulossa.

Ei mulla oo mitään ovisoireitakaan ollut. Itseasiassa tein cb testeillä, mut avasin ne tietty ja katsoin viivoja :smiley-ashamed008

Ei mulla oo mitään ovisoireitakaan ollut. Itseasiassa tein cb testeillä, mut avasin ne tietty ja katsoin viivoja :smiley-ashamed008

Mullakin ne digitestin viivat haalenee ja tummuu vähän miten sattuu, ihan erilailla kuin liuskatesteillä ja hymynaama tulee kuitenkin, jos ovis tapahtuu. Eli en sinuna olis huolissani. :)

Heippa kaikille!

Näitä keskusteluja on tullut seurattua jo tovi taustalla. Kiitos kaikille kokemuksia jakaneille, toivottavasti ei kuulosta kamalalta sanoa, mutta helpottavaa on ollut huomata ettei ole tässä veneessä yksin.

Itsellä diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Tjottailua taustalla 2015 vuodesta alkaen. Taannoinen 30-kriisi sai tarttumaan härkää sarvista ja käymään yksityisellä gynella.

Ensi kierrosta aloitetaan letrozol, pelonsekaisin vaikkakin optimistisin tuntein eteenpäin.

Parempaa uutta vuotta meille kaikille!

Onko muilla käytössä Terolut luteliaalivaiheen tukena? Tuliko sivuvaikutuksia? Pitikö mahdollisen tiputtelun kurissa?

Onko muilla käytössä Terolut luteliaalivaiheen tukena? Tuliko sivuvaikutuksia? Pitikö mahdollisen tiputtelun kurissa?

Oon käyttäny 2-3 kierrossa. Tiputtelua mulla ei ole koskaan. Oli sivuvaikutuksia mut en nyt tarkalleen muista mitä.. Jotain raskausoireita..

Minä oon tässä vuoden aikana 7 kiertoa oviksen jälkeen aina 10pv ottanut teroja. En ole mitään kummempia sivuoireita huomannut. Piti tiputtelun /menkat pois siihen asti että vikasta Terosta n. 32h, sitten alkaa. Joku kerta alkoi jo vähän aiemmin.

3 kierrossa käytin, kunnes gyne oli sitä mieltä ettei sitä tarvitse. Tiputtelua ei ollut ja menkat alkoi aina säännöllisesti viimeisen pillerin jälkeen. Sivuvaikutuksena mulla oli turvotus ja kipeät finnit.

Mites, missä kierron vaiheessa porukka menee? :) itsellä dpo 14. Mullahan se ovis tuli tässä kierrossa todella aikasin, joten toiveet ei oo korkeella. Saa nähdä millon tulee menkat.

Ajatella, että vuosi se vaan lähestyy loppuaan... Täytyy uskoa, että vuosi 2020 on meidän kaikkien vuosi ja plussa tulee joka ikiselle:Heartpink

Hyvin meni aukkari. Toinen puoli ei virrannut yhtä hyvin mut auki ovat. Vielä ohut limis ja pienet rakkulat mut viel on aikaa kasvaa melkein viikko.

Takaisin