Letrozolin käyttäjiä?

Moi taas.
Nyt kp 2 ja otin juuri ekat letrot 5mg. Hämmentää vähän kun minulle lääkäri ei sanonut mitään minkään ultran varaamisesta. Voiko mulle nyt siis tulla vahingossa ne viitoset, vai tiesikö se lääkäri jotain mitä minä en? :nailbiting::confused004

Mulle ainaki sanottiin et tyyliin pakko ultrata ainaki ekalla kerralla :rolleyes: tai eka lääkäri ei sanonu mut myöh sanoin kun alotin ne

Moi taas.
Nyt kp 2 ja otin juuri ekat letrot 5mg. Hämmentää vähän kun minulle lääkäri ei sanonut mitään minkään ultran varaamisesta. Voiko mulle nyt siis tulla vahingossa ne viitoset, vai tiesikö se lääkäri jotain mitä minä en? :nailbiting::confused004

Kyllä ultraaminen olis ehdottoman järkevää, jotta näkee mikä vaste on. Paitsi että folleja voi tulla liikaa, voi myös käydä niin että folleja ei kasva yhtäkään sulle määrätyllä annostuksella. Itsestä ois ainakin turhauttavaa syödä lääkkeitä, jotka ei toimi niin kuin pitää, joten ehdottomasti haluaisin saada varmistuksen asialle.

Agata8, mulle lääkäri sanoi, että ekalla kerralla on ehdottomasti ultrattava. Kannattaa varmaan soitella lääkärille, kun sulla on vielä tuo isompi annoskin.

Tänään oli kontrolliultra ja hyvä vaste näytti olevan. Toisella puolella 14mm folli ja toisella 12mm. Kaksosraskauden riski on siis olemassa, mutta lääkärin mukaan tämä oli hyvä löydös, koska oon ovuloinut luomustikin. Limakalvo oli noin 6mm. Ovistestit pitää alottaa jo tänään ja sain vielä tiputteluvuodon takia terolutit dpo 2 alkaen. Kp10 siis tänään.

Kuulumisia täältäkin!

Nyt menossa kp34 ja aikaisempien kiertojen mukaan menkat olisi pitänyt alkaa tänään (eli jos ovis olisi ollut kp18).
Kuitenkin oletettavasti ovis oli vasta kp27 ainakin kipujen mukaan, joten nyt olisi menossa dpo7.
Muutaman pvän ollut nännit vähän arat, ja tänään töissä havaitsin että kipu on nyt molemmissa rinnoissa, eikä pelkästään nänneissä.
Mullahan ei oikeestaan koskaan elämäni aikana ole rinnat kipeät. Aikaisemmin parissa letrokierrossa huomasin pientä tissikipua mutta nyt siis luomukierto.
Joko enteilee alkavia menkkoja (joiden kyllä oletettavan oviksen jälkeen pitäisi alkaa vasta ensi viikon maanantaina) tai sitten jotain muuta *toiveikas*.
Toisaalta järki sanoo että jos ei viidellä letrokierrolla tulosta tullut niin miten ihmeessä luomukierrolla voisi tulla. Oviksestakaan en ole 100% varma tapahtuiko ees kun ei testejä enää kaapissa ollut. Jännittää..........

Tänään ajattelin kuitenkin terolutit alottaa jos käykin niin että menkkoja ei kuulu eikä raskaus ole alkanut. Ei ainakaan kierto venyisi sitten ihan älyttömiin.

Kuulumisia täältäkin!

Nyt menossa kp34 ja aikaisempien kiertojen mukaan menkat olisi pitänyt alkaa tänään (eli jos ovis olisi ollut kp18).
Kuitenkin oletettavasti ovis oli vasta kp27 ainakin kipujen mukaan, joten nyt olisi menossa dpo7.
Muutaman pvän ollut nännit vähän arat, ja tänään töissä havaitsin että kipu on nyt molemmissa rinnoissa, eikä pelkästään nänneissä.
Mullahan ei oikeestaan koskaan elämäni aikana ole rinnat kipeät. Aikaisemmin parissa letrokierrossa huomasin pientä tissikipua mutta nyt siis luomukierto.
Joko enteilee alkavia menkkoja (joiden kyllä oletettavan oviksen jälkeen pitäisi alkaa vasta ensi viikon maanantaina) tai sitten jotain muuta *toiveikas*.
Toisaalta järki sanoo että jos ei viidellä letrokierrolla tulosta tullut niin miten ihmeessä luomukierrolla voisi tulla. Oviksestakaan en ole 100% varma tapahtuiko ees kun ei testejä enää kaapissa ollut. Jännittää..........

Tänään ajattelin kuitenkin terolutit alottaa jos käykin niin että menkkoja ei kuulu eikä raskaus ole alkanut. Ei ainakaan kierto venyisi sitten ihan älyttömiin.

Letrot tehoo vielä ainaki yhden kierron lopettamisen jälkeen. Mul nyt toka luomu letrojen jälkeen ja nännit kipeet. Enemmän kuin viime kierrossa. Plussakierrossa oli rinnat, ei nännit, kipeet muistaakseni. Omalla kohdalla tää lienee vaan uusi pms-oire. Toivotaan sulle plussaa! Mulla nyt dpo14. Eilen nega. Varasin ens viikolle aukkarin yksityiselle iiks :cheers

Letrot tehoo vielä ainaki yhden kierron lopettamisen jälkeen. Mul nyt toka luomu letrojen jälkeen ja nännit kipeet. Enemmän kuin viime kierrossa. Plussakierrossa oli rinnat, ei nännit, kipeet muistaakseni. Omalla kohdalla tää lienee vaan uusi pms-oire. Toivotaan sulle plussaa! Mulla nyt dpo14. Eilen nega. Varasin ens viikolle aukkarin yksityiselle iiks :cheers

No joo voihan tämä mun tissikipu johtua hyvin niistä edellisistä letrokierroista/menkkojen alusta tai ihan mistä kaikesta muusta paitsi raskaudesta (näin tod. näk tulee tapahtumaan :grin)
Koitan olla liikaa elättelemättä toiveita jottei putoisi taas korkeelta ja kovaa. :sad001
Iiik kerrohan sitten miten aukkari menee, mulla se eessä ens kuussa :oops:

Mulle tehtiin aukkari viime kierrossa. Vasen puoli oli ”vähän epäselvä” ja siinä tuntui menkkamaista kipua, joka loppui heti kun liuos oli mennyt läpi, ehkä viidessätoista sekunnissa. Oikealla puolella en edes tajunnut, että toimenpide oli jo ohi. Välineiden laitto ei sattunut, eikä tuntunut edes ikävältä. Mun kohdalla etukäteen jännittäminen oli ihan turhaa. Tsemppiä molemmille toimenpiteeseen. :)

Toivon että raskautuis aukkarin jälkeen maagisesti :hilarious: No ainakin ois sit askeleen lähempänä inssiä.. Kunhan noi menkat nyt alkais ke-pe mieluiten :bag:

Mulle tehtiin aukkari viime kierrossa. Vasen puoli oli ”vähän epäselvä” ja siinä tuntui menkkamaista kipua, joka loppui heti kun liuos oli mennyt läpi, ehkä viidessätoista sekunnissa. Oikealla puolella en edes tajunnut, että toimenpide oli jo ohi. Välineiden laitto ei sattunut, eikä tuntunut edes ikävältä. Mun kohdalla etukäteen jännittäminen oli ihan turhaa. Tsemppiä molemmille toimenpiteeseen. :)

Kiitos tsempeistä! :-)
Otitko särkylääkettä ennen aukkaria? Jostain luin että kannattaisi ottaa noin tunti ennen jotta mahdolliset tuntemukset olisi pieniä.

Kiitos tsempeistä! :)
Otitko särkylääkettä ennen aukkaria? Jostain luin että kannattaisi ottaa noin tunti ennen jotta mahdolliset tuntemukset olisi pieniä.

Mulle sanottiin 600mg buranaa ja 1g panadoli tuntia ennen. En oo kyl ennen noin suurista määristä kuullut.

Mä otin 800mg buranaa tuntia ennen. Mulla aukkarissa tuntu menkkamaista kipua muutama sekunti ja toimenpide oli ohi nopeasti.

Ohjeessa neuvottiin ottamaan tuntia ennen. Otin burana 800 mg ja panadol 1 g joita mulla on päänsärkyyn. Voi toki osaks johtua tästäkin ettei mikään tuntunu missään. :hilarious:

Hei rakkaat letroilijat. Täällä itketään, täristään ja ollaan hämmentyneitä.
Aamun raskaustesti dpo8 (tai en tiedä mikä dpo xD).... Mitä tää on..... :Heartred:confused2:confused2

Liitteet

• IMG_20191217_091840.png
    IMG_20191217_091840.png
    417.1 KB · Katsottu: 239
Kovin pelonsekaisin tuntein täällä ollaan ja meinasin jo juosta apteekkiin hakemaan Clearblue testin. Mies kuitenkin toppuutteli että odotetaan nyt pari päivää joten taidan huomenna hakea varmemman ja selkeämmän testin ja tehdä sitten to-aamulla.
Ja mitäs? Jatkanko mä nyt teroja ainakin siihen asti JOS viiva alkaa vahvistumaan? :inpain:

Voi luoja kun toivon että raskaana oltaisiin ja viiva lähtisi vahvistumaan:arghh::Heartred

Muokattu viimeksi:
Todella todella varovaisesti otan onnittelut vastaan :sad001:Heartred:Heartred
Pelkään niin että tämä onkin joku kemiallinen tai testivirhe tai ihan kaikkea muuta kuin alkava raskaus :inpain:
Koskaan en ole saanut positiivista tulosta raskaustestiin joten tosi hankala uskoa että voisi oikesti olla positiivinen:inpain: Ja pyörittelen päässä että näkyykö tossa ees muuta kun viivanpaikka mutta kai siinä vähän väriä on:oops:

Takaisin