Letrozolin käyttäjiä?

Täällä dpo11, mutta ovis sillä puolen, mistä munanjohdin poistettu, että raskauden mahdollisuus käytännössä mahdoton, mutta se hyvä puoli, että menkkojen alusta voi jopa iloita, pääsee uuteen kiertoon!

Mullakin oli ehkä ovuloimaton kierto. Tosin mä oon ruvennu miettii, että mitä jos mä en koskaan saa ovista tikulla kiinni? Kun kaikkihan ei saa. Että mahdollisuus on että oon ovuloinut. Mutta mulla on ollu muuttopuuhat ja aika mennyt siihen. Ei oo kerinnyt yhtään miettii ja hyvä niin. Pe-su aikana alkaa menkat niin pääsee uuteen kiertoon. Maha jo juilii.

Kettutyttö, ajattelitko tehdä kuiteskin r-testiä? :) Maha juilinnathan voi johtua myös raskaudesta :) Olen nyt hurahtanyt tuohon lämpöjen mittailuun, nyt yritän selvittää mikä dpo lämmöt kääntyvät laskuun..

Liitteet

• Screenshot_20180308-084214.png
    Screenshot_20180308-084214.png
    109.3 KB · Katsottu: 178
Nyt siis menossa Terolut-kuuri, otan vikan tabun sunnuntaina.

Miten pian sinulla yleensä vuoto sitten alkaa? Mietin vain, koska ehkä alkuviikosta aloitan itsekin jonkun keltarauhaslääkkeen, jotta kierto käynnistyisi.

Harmi, että täällä oli näin nuiva kierto monella :/

Mulla oli ovulaatio mutta menkat alkoi maanantaina, jälleen kerran eli kp 4 menossa :sad001 Tässä kierrossa mennään ilman letroja, otin macakapselit käyttöön ja yritän olla tikuttamatta ovista. Saa nähdä miten menee.

Miten pian sinulla yleensä vuoto sitten alkaa? Mietin vain, koska ehkä alkuviikosta aloitan itsekin jonkun keltarauhaslääkkeen, jotta kierto käynnistyisi.

Harmi, että täällä oli näin nuiva kierto monella :/

Yleensä on alkanut heti seuraavana tai sitä seuraavana päivänä vikasta tabusta eli tässä tapauksessa maanantaina tai tiistaina odottelen alkavaksi. Nyt on kyllä ollut tosi vähän mitään loppukierron tyypillisiä oireita ja jotenkin se sai mut pelkäämään ettei Terot ehkä toimikaan enää niin hyvin ja jos menkkoja joutuukin odottamaan pidempään.. No ensi viikolla näkee.

Pipsu, sulla on kyllä selkeät lämpökäyrät, ei ihme että oot hurahtanu! Jaksaispa ittekin mittailla.. :joyful: jotekin vaan tuntui että tarkkaili kaikkia oireita jo niin paljon ettei viitsinyt ottaa lisää seurattavaa :woot:

Salainensydän, pahoittelut menkoista:sad001Toivotaan että macasta olisi hyötyä!

Varpu, toivotaan että menkat sieltä alkaa, niin pääset pian uuteen kiertoon.

Tyyne, pyydä joi NI saa uuden kierron.
Pyysin, mutta kuulemma odotellaan sinne alkuviikkoon vielä vuotoa. Kierto saattaa normaalistikin venyä, jos folleja on ollut paljon eikä ovulaatiota ole tullut. Mulla ei ole aiemmin ollut ongelmaa vuodon alkamisen kanssa, päinvastoin.

Ja muuten, Kettutyttö, olen miettinyt ihan samaa, että entä jos vaan ei ovista saa napattua tikulla. Itse olen saanut vain muutaman vuodessa kiinni. Oireiden tarkkailu on välillä aika tuskastuttavaa ja olisi kiva, että olisi sellainen 100% varma keino todentaa ovis. Mutta onhan sulla vielä toiveita, niin kauan kunnes toisin todistetaan :)

Täällä on ensimmäinen letro-kierto menossa, dpo4. Tikutin siis oviksen ja oireet limoineen ja kipuineen sopi. Kp:t 3-7 pillereitä, enkä huomannut mitään erityisiä sivuoireita. Paitsi että ekaa kertaa vuoteen tuli kunnon ovislimat. Se on eriasia, päästiinkö ovista kunnolla hyödyntämään. Tai päästiin, mutta ehkä hitusen myöhässä "teknisten ongelmien" takia.

Mä oon vasta miettinyt nyt puoli vuotta näitä juttuja ylipäätään ja vasta sit täällä foorumilla tajunnut kaikenmaailman luteaalit yms. Eli tiiän viime kierrosta JOS mulla oli se ovis silloin kun ajattelin niin oli 13 päivää. Mutta siis tuo ei oo varma. Vasta kun tietäis tarkkaan ovulaatioajankohdan niin voisin laskee tästä eteenpäin. Mut ku en tiiä.

Tein muuten r-testin äsken. Nega. Mies pyys tekee kun oon ollut niin itkuherkkä ja väsynyt. Rinnatkin kipeytyneet. Tosin ne vasta tänään aamulla huomasin.

Mä oon vasta miettinyt nyt puoli vuotta näitä juttuja ylipäätään ja vasta sit täällä foorumilla tajunnut kaikenmaailman luteaalit yms. Eli tiiän viime kierrosta JOS mulla oli se ovis silloin kun ajattelin niin oli 13 päivää. Mutta siis tuo ei oo varma. Vasta kun tietäis tarkkaan ovulaatioajankohdan niin voisin laskee tästä eteenpäin. Mut ku en tiiä.

Tein muuten r-testin äsken. Nega. Mies pyys tekee kun oon ollut niin itkuherkkä ja väsynyt. Rinnatkin kipeytyneet. Tosin ne vasta tänään aamulla huomasin.

Vielä on toivoa plussaan :) Joo on kyllä täytyny vähän opiskella tätä lisääntymiskieltä tämän yrityksen aikana :D

Vielä on toivoa plussaan :) Joo on kyllä täytyny vähän opiskella tätä lisääntymiskieltä tämän yrityksen aikana :D

Mies varsinkin toiveikas. ”Kun ei me tiietä milloin sulla oli se o-päivä niin eihän me voida tietää koska testikin pitää tehdä”
Totesi mies noin :D

Mä itse oon kyllä aika pessimisti tässä asiassa. Varmaan pettymyksen välttämiseksi, vaikka tuleehan se silti.

Pipsu, mulla on liian lyhyt luteaalivaihe ainakin niissä kierroissa, joissa ovulaatio on todistetusti tullut. 10-11 päivää maksimissaan ja se on liian lyhyt, jotta munasolu ehtisi kiinnittyä.
Joten niitä vinkkejä otetaan täälläkin vastaan! :D

Kettutyttö, miehesi on ihanan tsemppaava :) Mutta tajuan kyllä niin hyvin tuon valmiiksi lannistuneen asenteesi.

Mulla pääsääntöisesti niissä kierroissa, missä oon oviksen bongannut (tähän mennessä 7 kiertoa) lutaalivaihe on ollut näköjään sen 14., kertaalleen 12 ja 13. Tuhruttelua on joissakin kierroissa ollut päivää tai paria ennen varsinaisia menkkoja.

Ihana mies Kettutytöllä :)

Mullakin luteaalivaihe jäänyt 10 päivään ainakin viimeksi kun ovuloin marraskuussa niin siinä kierrossa, sen jälkeen en olekaan ovuloinut.

Takaisin