Letrozolin käyttäjiä?

Tosi oireetonta oli. Kaksi päivää ennen plussaa nännit alkoi tuntua aralta. Eilen koko tissit sattui salitreenissä, mutta ajattelin sen johtuvan huonoista liiveistä ja hytkymisestä. Tänään ne on lisäksi turvonneet. Muita oireita ei vielä ole. Testi tekee mieli tehdä joka wc-käynnillä, kun tätä on niin vaikea uskoa.:wideyed:
Ja kiitokset kaikille onnitteluista :angelic:

Teitkö testin dpo14 vai myöhemmin?
 
Teitkö testin dpo14 vai myöhemmin?

Tein dpo 15. En aiemmin vaan uskaltanut, kun negatiivisista testeistä lannistun rankasti. Viiva oli niin selkeä, että olisi se näkynyt aiemminkin :hilarious:
Enkä uskonut plussaan tässä kierrossa, kun siittiöt kesti käsittelyn niin heikosti. Vaikka varmisteltiin vielä inssin jälkeen illalla ja seuraavana päivänä, olin varautunut negaan.
 
Voi Buubi :Heartred Onnea niin paljon! :Heartred


Mä olen nyt hieman hämmentynyt. Nyt menossa kp25 ja koko päivän valahdellut valkovuotoa pöksyihin.. Tein huvikseni ovistestin ja se näytti tältä..
Edellisellä sivulla (146) kuvia ovistesteistä viime viikonlopulta kp16-19.
Oon kyllä jostain lukenut kun on tuo PCOS niin ovistestit välillä näyttävät miten sattuu..
Menkkoihin pitäisi olla vielä 9pvä, tai voi toki olla että ovis olisikin vasta nyt ja kierto pidempi kun ei letroja tässä kierrossa ollut.
Noh, tänään talleteltu ja huomenna vielä koitetaan talletella! :woot:
 

Liitteet

  • IMG_20191207_185800.jpg
    IMG_20191207_185800.jpg
    5.2 KB · Katsottu: 134
Voi Buubi :Heartred Onnea niin paljon! :Heartred


Mä olen nyt hieman hämmentynyt. Nyt menossa kp25 ja koko päivän valahdellut valkovuotoa pöksyihin.. Tein huvikseni ovistestin ja se näytti tältä..
Edellisellä sivulla (146) kuvia ovistesteistä viime viikonlopulta kp16-19.
Oon kyllä jostain lukenut kun on tuo PCOS niin ovistestit välillä näyttävät miten sattuu..
Menkkoihin pitäisi olla vielä 9pvä, tai voi toki olla että ovis olisikin vasta nyt ja kierto pidempi kun ei letroja tässä kierrossa ollut.
Noh, tänään talleteltu ja huomenna vielä koitetaan talletella! :woot:

Ootko tehny rtestiä?
 
En oo tehnyt. Jos olisi ovis ollut viime viikolla niin nyt olisi vasta dpo 7-8 eli tuskimpa siinä mitään näkyisi :eek:

niin..

Mulla dpo5 ja en usko yhtään tärppiin!!!:arghh::angry4 veetuttaa taas. Eka odottaa innolla ovista ja sen jälkeen turha toivo taas :mad:
 
Voisin myös tulla tänne notkumaan. Esikoinen elokuinen 2017 ja toista yritetty vuosi. Just käytiin yksityisellä klinikalla aloittamassa tutkimukset. Verikokeet ok (ferritiini, kilppari jne). Nyt tämän kierron lopussa terolut tukena ja tarkoitus aloittaa ens kierossa letrot. :nailbiting: Sanottiin että pitää ultrata kp 9-11 aikana, mutta toi osuukin just jouluviikolle, jolloin klinikka on kiinni. Eli voikohan niitä letroja sitten kuitenkaan aloittaa ottamaan vielä. :dontknow täytyy soitella klinikalle ens viikolla. Onko kaikilta aina letrokierrossa tehty ultra? Tuntuisi kyllä hyvältä tehdä varsinkin ekassa, ettei vaan ole jotain kummaa reaktiota.

Mulla kierrot heittelee niin, että ovis plussa välillä kp 13-22, luteaali useimmiten lyhyt n. 10pv. Terolutit ollu vuoden aikana 6 kiertoa tukemassa ilman plussaa. Esikoisesta onnisti vasta kierrossa jossa Terot oviksen jälkeen aloitettu, 8kk oli yritystä.
 
Voisin myös tulla tänne notkumaan. Esikoinen elokuinen 2017 ja toista yritetty vuosi. Just käytiin yksityisellä klinikalla aloittamassa tutkimukset. Verikokeet ok (ferritiini, kilppari jne). Nyt tämän kierron lopussa terolut tukena ja tarkoitus aloittaa ens kierossa letrot. :nailbiting: Sanottiin että pitää ultrata kp 9-11 aikana, mutta toi osuukin just jouluviikolle, jolloin klinikka on kiinni. Eli voikohan niitä letroja sitten kuitenkaan aloittaa ottamaan vielä. :dontknow täytyy soitella klinikalle ens viikolla. Onko kaikilta aina letrokierrossa tehty ultra? Tuntuisi kyllä hyvältä tehdä varsinkin ekassa, ettei vaan ole jotain kummaa reaktiota.

Mulla kierrot heittelee niin, että ovis plussa välillä kp 13-22, luteaali useimmiten lyhyt n. 10pv. Terolutit ollu vuoden aikana 6 kiertoa tukemassa ilman plussaa. Esikoisesta onnisti vasta kierrossa jossa Terot oviksen jälkeen aloitettu, 8kk oli yritystä.

Kyllä se eka ultraus ois hyvä, sen jälkeen ei välttämättä tarvi jos annos pysyy samana. Tsemppiä! Kerro sit mitä ultrassa näkyi :)
 
Liityn kans mukaan. Ollaan esikoista yritetty reilu vuosi ja selittämättömiä ollaan. Huomenna otan ensimmäisen letron (2,5 mg) ja soitan ultraan ajan kp 10-12. Vähän hirvittää, kun ei oo tarvinut särkylääkkeitä kummempia syödä ennen. :bag:

Ootteko huomanneet, että ottamisajalla ois vaikutusta sivuvaikutuksiin, esim. pahoinvointiin?
 
Kiva saada uusia mukaan, tervetuloa :) Täällä alkoi tänään 7. Letrokierto.

Naffa: itselle ainakin painotettiin sitä kovasti, että se ultraus on tehtävä, kun letrot aloittaa tai jos annos muuttuu. Koskaan kun ei voi tietää, miten ne vaikuttaa. Tiedän yhden tapauksen, jolle letrot oli kasvattanu 11 !! Follikkelia :eek: hurjaa. Itsellä on aina ollut vain yksi, ja 2tbl päivässä syön. Toivottavasti ultraan pääsisit, niin voisit aloittaa jo letrot :) tsemppiä!

Ja itelläkin oli 3 ekassa kierrossa terolutit luteaalivaiheen tukena. Mut sitten kun siirryin julkiselle, lääkäri kehotti jättämään pois. En tiedä sitten onko se hyvä päätös vai ei. o_O ei mulla luteaalivaiheen pituudessa mitään vikaa oo ja kiertokin on pysyny säännöllisenä. Joten vaikee sanoo, olisko niistä mitään hyötyä.

Hillis: Tsemppiä sinullekin, toivottavasti letrot tuo toivotun tuloksen. :) Kaikille ei välttämättä edes mitään oireita tuu. Ei tullut minullekaan ekoissa kierroissa. Mut nyt sitten on järkyttäviä mielialan vaihteluita ja päänsärkyä. Ja hiuksetkin ohentuneet tosi paljon :sad001 Mut mitäpä sitä ei sen pienen ihmeen vuoksi tekis.
 
Naffa, mä taas kun aloitin letrot 2,5mg 1tbl/pvä niin ei ultrattu koska gyne oli silloin lomalla, niin sovittiin että menen ultraan sit seuraavasta letrokierrosta. Ja sitten ennen sitä ultraa omatoimisesti nostin letrot 2tbl/pvä koska ekasta letrokierrosta yhdellä tabletilla ei tullut mitään oireiluja ja ovistestit näytti negaa. :-) Ja sen takia juuri uskalsinkin sen nostaa itse kun olin kuitenkin ultraan menossa. Ja hyvä kun nostinkin koska minulla se 1tbl ei tehnyt mitään. 2tbl teki kyllä oviksen mutta raskautta ei meille 6kk letrokierrot tuoneet, ja nyt siis ne lopetettu ja aletaan muihin hoitoihin. :-/
 
Kiva saada uusia mukaan, tervetuloa :) Täällä alkoi tänään 7. Letrokierto.

Naffa: itselle ainakin painotettiin sitä kovasti, että se ultraus on tehtävä, kun letrot aloittaa tai jos annos muuttuu. Koskaan kun ei voi tietää, miten ne vaikuttaa. Tiedän yhden tapauksen, jolle letrot oli kasvattanu 11 !! Follikkelia :eek: hurjaa. Itsellä on aina ollut vain yksi, ja 2tbl päivässä syön. Toivottavasti ultraan pääsisit, niin voisit aloittaa jo letrot :) tsemppiä!

Ja itelläkin oli 3 ekassa kierrossa terolutit luteaalivaiheen tukena. Mut sitten kun siirryin julkiselle, lääkäri kehotti jättämään pois. En tiedä sitten onko se hyvä päätös vai ei. o_O ei mulla luteaalivaiheen pituudessa mitään vikaa oo ja kiertokin on pysyny säännöllisenä. Joten vaikee sanoo, olisko niistä mitään hyötyä.

Hillis: Tsemppiä sinullekin, toivottavasti letrot tuo toivotun tuloksen. :) Kaikille ei välttämättä edes mitään oireita tuu. Ei tullut minullekaan ekoissa kierroissa. Mut nyt sitten on järkyttäviä mielialan vaihteluita ja päänsärkyä. Ja hiuksetkin ohentuneet tosi paljon :sad001 Mut mitäpä sitä ei sen pienen ihmeen vuoksi tekis.

Toi on hassua se follipelko. Koska mulla vaik ois 100 follia niin tuskin ykskään hedelmöittyis :wtf::rolleyes: mut juu ymmärrän mahdollisuuden.
 
Toi on hassua se follipelko. Koska mulla vaik ois 100 follia niin tuskin ykskään hedelmöittyis :wtf::rolleyes: mut juu ymmärrän mahdollisuuden.

Noh kieltämättä itekkin pessimistinä oon ajatellu just noin :grin Täytyy vaan yrittää uskoo et se oma vuoro vielä tulee.. :rolleyes:
 
Minulla letrot kasvatti 11 follia. Silloin oli IVF käynnissä, joten oli tarkoituskin saada monta follia, eli ei tuolla kerralla hätää. Mulle on myös tavallisen OI-hoidon aikana tullut yli 30 follia. Voin sanoa ettei tuntunut fyysisestikään kovin mukavalta. En pystynyt esim kävelemään portaita ylös, koska maha oli niin täyden tuntuinen. Liiallinen follien kasvu voi johtaa myös hyperstimulaatio-oireyhtymään, joka pahimmillaan johtaa päivien mittaiseen sairaalahoitoon, koska nestettä kertyy liiaksi munasarjoihin ja jopa vatsaonteloon.

Että voihan sitä vitsailla että kolmosetkin kelpais, mutta ei oikeasti ole kovin kepeästä jutusta kyse.
 
Taitaakin mun dpo9 vaihtua dpo0.
La kp25 ovistesti tummahko, sen jälkeen en ole testaillut koska ovistestit loppu..
Tänään aamulla kp27 heräsin järjettömiin oviskipuihin vasemmalla puolella alavatsalla ja alaselässä.. Hitsi kun ne ovistestit loppu!!!
Eilen ei talleteltu kun mies ei jaksanut, viimeeksi kuitenkin la talleteltu ja tänään olisi kyllä pakko!! :-D
Juuri äsken vessassa pyyhkiessä paperi ihan täynnä "kanamunan valkuais" vuotoa.
Jos nyt ovis ja luteaali sen 14pvä niin 23.12 alkaisi menkat - tai sitten toisena vaihtoehtona olisi joululahjaksi plussa. Voi miten ihanaa se olisikin :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Nyt oli omakantaan tullut niistä verikokeista!
Kävin kp3 ja laitan tähän nyt vähän tuloksia:

fP-Gluk 5.4mmol/l
P TSH 1.78 mU/l
S -AMH 3.94 ug/l
S-FSH 7.0 IU/l
S-LH 4.2 IU/l

Suurinpiirtein näyttäisi viitearvoissa nuo olevan mutta muuten aika hepreaa.. Osaako kukaan teistä sanoa vaikuttaako ok? :-)
 
Takaisin
Top