Letrozolin käyttäjiä?

Täällä menossa kp18 ja lääkkeetön kierto. Ovistestit aika haaleita mutta munasarjoihin nipistelee, ei tosin niin vahvasti kuin letrokierroissa. Viime kierrossa ovis oli kp19 joten jännityksellä odotellaan onko tässä nyt ovis tuloillaan vaikka luomukierto onkin.

Odotukset tälle kierrolle oli/on aika pienet, mutta kyllähän sitä haaveilee miten huikeeta olisikin jos tärppi tulisikin ihan luomukierrosta. :Heartred
Torstaina talleteltu ja tänään. Miehelle tuli tänään vähän vaikeuksia (suorituspaineita?) joten toivotaan että saadaan talleteltua vielä huomenna.
Maanantain tallettelut taitaa jäädä välistä kun mies aamuvuorossa ja itse illassa joten myöhään vasta kotona. Tää on kyllä yks murheenkryyni välillä kun mulla esim iltavuoro ja olen kotona noin 22.00 ja seuraavana aamuna aamuvuoro ja herätys 5.00, eipä siinä iltavuoron jälkeen kumpakaan enää jaksa touhuilla.. Blaaah mitä yrittämistä ja aikataulutusta tää välillä on.

Mutta ihanaa vklp kaikille:Heartred

Olikos teil hoidot tulossa? Ei muista :bag:

Täällä kai ovis tai melkein...liuska tummaa mut digi nega. Täytyy aamul kattoo uusiks..
 

Liitteet

  • 20191130_175340.jpg
    20191130_175340.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 129
Olikos teil hoidot tulossa? Ei muista :bag:

Joo oltiin lokakuussa ekalla käynnillä. Nyt marraskuussa otettiin sitten minulta labroja + mieheltä spermanäyte. Ja nyt kun seuraavat menkat alkaa niin soitan ja varataan aika aukkariin ja käydään siellä ajalla sitten läpi miehen tulokset + mun labrat. Ja katsotaan sitten sopiva hoitomuoto meille.
 
Jannn huutelikin mua tänne kirjoittelemaan. Toisella palstalla joku ihme draama/erotus/haukkuminen päällä, niin en oikein sinne tohdi kirjoitella. En aivan ole perillä mitä tapahtui edes.

Olen ollut tosi kiireinen kun vihdoin vuoden odottelun jälkeen meidän koti valmistui ja muutettiin tänä viikonloppuna. Kaikki tavarat ihan hukassa, mutta onnellisena pyörin täällä.

Oletteko enemmän sellaisia "äkkiä tavarat vaan johonkin kaappiin" vai hitaita purkajia, jotta kaikelle löytyy heti oma paikka? Huomaan, että ollaan miehen kanssa erilaisia tuossa. Itse haluaisin ajan kanssa miettiä mikä mihinkin kaappiin. Toki sit joutuu elämään laatikoiden keskellä kauemmin.

Vaikeinta on, kun ei ole mitään valmiita nauloja/taulunpaikkoja/koukkuja missään.

Nyt menossa 6 letrokierto. Ehkä sieltä huonommalta puolelta (mulla se oikea munasarja puolet pienempi jo iän vaikutuksesta), mutta toiveet ei kovin korkealla. Jatketaan näin vielä kaksi kiertoa, koska halutaan tammikuussa tarkistusultra ja irrotuspiikki jos mahdollista. Ja tuossa välissä on joulu/uv. Mullahan on se 100kpl laatikko, niin noita riittää.

Lääkäri varattu jo 27.1.20, ja samalla pitää alkaa suunnittelemaan varmaan onko jatkoa vai ei...
 
Niin ja siis meillä tilanne jossa mun ikä on suurin este(43) samoin kun amh arvo, joka surullisen vähän : 0.7(johtuen varmaan tuosta oikeasta munasarjasta, joka vetelee viimeisiään).

Inssistä ei meille ole hyötyä kun mulla on jo kaksi lasta (paikat auki ja toimii) ja miehen näyte oli priimaa.

Ivfllä ei luultavasti saada soluja kun max 3 joista 75% tällä iällä jo kuraa, joten sekin on aika kallis kokeilu 1% mahdollisuudella.

Lahjasoluilla päästäisiin jo 50-35% mahdollisuuksiin, mutta summa on sitten jo 8000€ tai enemmän. Eli pitänee pohtia hieman..
 
Meil oli kans muutto kun kämppä valmistui :) itse oon aika hidas purkamaan. Keittiökamat saa nopeesti kun selkeitä, mut omat tavarat ja vaatteet ei :hilarious: Toivotaan et tärppäis vain letroilla :) Mulla jo toinen letroton kierto ja vaikuttais ainaki ihan ok, että ovuloin muutenkin..
 
Mä oon kans hitaan purkamisen kannalla koska sittenhän saa tehdä tuplatyön jos vaan heittää kamat johonkin kaappii ja sen jälkeen miettimään mikä kuuluu minnekin ja missä minkäkin paikka ja joutuu uudestaan siirrellä ja järjestää kamat..

Peppipupu voisko ajatella et kokeilis kuitenkin sen yhen ivfn tai kaks kun ikinä ei voi tietää kui monta solua ja minkälaatuisia saadaan vaikka tilastot sanoo tiettyä. Eikä sun amh oo kuitenkaan ihan niiiin matala ja jos fshkin on normaali niin hyvin voi ivf onnistuakin:)
 
Huoh, tuun taas tänne valittamaan.
Ei se ovis sieltä nyt luomuna taidakkaan tulla..
Kuvassa testit ylhäältä 2 testiä perjantailta kp17, toka-alin eilen kp18 ja alin tänään kp19..
Eilen oli nippailuja munasarjoissa mutta ei niitä voi edes verrata niihin oviskipuihin mitä letrokierroissa ollut..

Näyttää nyt siltä ettei tässä kuussa saa edes jännitellä josko olisi tärpännyt eli nyt alkaa tuskallinen reilu kuukauden odotus ennen seuraavaa hoitoaikaa..
Toki voihan se olla että ovis olisi tulossa myöhemminkin jos kierto venähtää mutta jaa-a, ei jaksa toivoa eikä jaksa edes lemmiskellä kun v*tuttaa tämä tilanne....:sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20191201_205152.jpg
    IMG_20191201_205152.jpg
    11.7 KB · Katsottu: 130
Huoh, tuun taas tänne valittamaan.
Ei se ovis sieltä nyt luomuna taidakkaan tulla..
Kuvassa testit ylhäältä 2 testiä perjantailta kp17, toka-alin eilen kp18 ja alin tänään kp19..
Eilen oli nippailuja munasarjoissa mutta ei niitä voi edes verrata niihin oviskipuihin mitä letrokierroissa ollut..

Näyttää nyt siltä ettei tässä kuussa saa edes jännitellä josko olisi tärpännyt eli nyt alkaa tuskallinen reilu kuukauden odotus ennen seuraavaa hoitoaikaa..
Toki voihan se olla että ovis olisi tulossa myöhemminkin jos kierto venähtää mutta jaa-a, ei jaksa toivoa eikä jaksa edes lemmiskellä kun v*tuttaa tämä tilanne....:sorry:

Onhan noi ylimmät tosi tummia? siis joillaki toi jo plus. Testasitko sitä ennen jos kerkes mennä jo? Onneks teil etenee asiat hoitoja kohti :Heartred
 
Huoh, tuun taas tänne valittamaan.
Ei se ovis sieltä nyt luomuna taidakkaan tulla..
Kuvassa testit ylhäältä 2 testiä perjantailta kp17, toka-alin eilen kp18 ja alin tänään kp19..
Eilen oli nippailuja munasarjoissa mutta ei niitä voi edes verrata niihin oviskipuihin mitä letrokierroissa ollut..

Näyttää nyt siltä ettei tässä kuussa saa edes jännitellä josko olisi tärpännyt eli nyt alkaa tuskallinen reilu kuukauden odotus ennen seuraavaa hoitoaikaa..
Toki voihan se olla että ovis olisi tulossa myöhemminkin jos kierto venähtää mutta jaa-a, ei jaksa toivoa eikä jaksa edes lemmiskellä kun v*tuttaa tämä tilanne....:sorry:

Voih on tuokin kyllä kurjaa kun ei saa ees mahdollisuutta:arghh: toki voihan se silti vielä tulla, tai toi mitä jannn sano et pe testit melko tummat et jos oliki jo. Tsemppiä:Heartred Onko sulla letroreseptiä vielä jäljellä jos seuraavas kierros voisit ottaa? Jos seuraava kierto ehtii alkaa ennen tammikuun lääkäriä, vai pitiks siel olla ns luomuna tarkistukseen?
 
En testannut aikasemmin ja epäilen vahvasti että ois ollut aikasemmin. Onhan noissa juu väriä mutta siis ihan selkeästi paljon vaalemmat kuin kontrolliviiva:sad001

Letroja on muutamia vielä kaapissa, ei enää reseptillä. Seuraava kierto kun alkaa niin soitan polille ja varataan aika kp9-11 aukkariin, eli ei enää letrokiertoja edessä. Jos menisi vanhojen kiertojen mukaan niin menkat pitäisi alkaa 16.12 ja silloin siis aukkarin ajankohta sattuisi 24-26.12 ELI PYHÄT!!!!!!!!! Mutta nyt kun tosin lääkkeetön kierto niin voi olla ettei menkat ala itekseen kun mullahan ei menkkoja tullut lähes ollenkaan ennenkun alotin terolutit ja sittemmin letrot. Siksi voi olla siis mahis että meidän aika venähtää tammikuulle jos menkat eivät ala ajoissa. Ja toisaalta toivotaan niin ettei alkaisikaan niin nuo joulupyhät saisi pois alta.:sorry:
Se vasta sitten kamala tilanne olisikin jos aukkarin ajankohta on pyhinä ja sinne ei pääse - sitten joutuisi odottamaan TAAS uutta kiertoa että sais sen aukkarin tehtyä.

Saa sitten nähdä mikä hoitomuoto meillä aloitetaan.:inpain:

Kiitos tsempeistä:Heartred:Heartpink:Heartblue
 
Huoh, tuun taas tänne valittamaan.
Ei se ovis sieltä nyt luomuna taidakkaan tulla..
Kuvassa testit ylhäältä 2 testiä perjantailta kp17, toka-alin eilen kp18 ja alin tänään kp19..
Eilen oli nippailuja munasarjoissa mutta ei niitä voi edes verrata niihin oviskipuihin mitä letrokierroissa ollut..

Näyttää nyt siltä ettei tässä kuussa saa edes jännitellä josko olisi tärpännyt eli nyt alkaa tuskallinen reilu kuukauden odotus ennen seuraavaa hoitoaikaa..
Toki voihan se olla että ovis olisi tulossa myöhemminkin jos kierto venähtää mutta jaa-a, ei jaksa toivoa eikä jaksa edes lemmiskellä kun v*tuttaa tämä tilanne....:sorry:


Vaikka viivat on vaaleemmat kun kontrolliviiva niin voi olla onnistunut ovulaatio. Itse kokeilin useampia kiertoja noilla liuskoilla ja minulla oli sama ongelma, testiviiva ei ikinä ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja pelkäsin etten ovuloi. Minulle suositeltiin digitaalitestit jotta ei tarvitse jäädä tulkitsemaan testejä ja minulla näytti hymynaama. Suosittelen vahvasti digitestejä vaikka otettavaksi liuskojen kanssa samanaikaisesti niille parille päivälle kun näyttää että voisi olla vahvat viivat. Se raha minkä digitesteihin käyttää on mielenrauhan arvoista.

Tsemppiä Jesssu!! Välillä voi kyllä tehdä hyvää "luovuttaa" jotta saa kerättyä voimia seuraavaa kiertoa varten.
 
Vaikka viivat on vaaleemmat kun kontrolliviiva niin voi olla onnistunut ovulaatio. Itse kokeilin useampia kiertoja noilla liuskoilla ja minulla oli sama ongelma, testiviiva ei ikinä ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja pelkäsin etten ovuloi. Minulle suositeltiin digitaalitestit jotta ei tarvitse jäädä tulkitsemaan testejä ja minulla näytti hymynaama. Suosittelen vahvasti digitestejä vaikka otettavaksi liuskojen kanssa samanaikaisesti niille parille päivälle kun näyttää että voisi olla vahvat viivat. Se raha minkä digitesteihin käyttää on mielenrauhan arvoista.

Tsemppiä Jesssu!! Välillä voi kyllä tehdä hyvää "luovuttaa" jotta saa kerättyä voimia seuraavaa kiertoa varten.
Mä en saanut sitä digiäkään toimimaan. Mutta joo siis voi olla ovis noillakin viivoilla ja voi olla olematta ovis vaikka digi hymyilee. Nehän mittaa vaan sen hormonin joka laukaisee ovulaation. Ei ne takaa ovulaatiota. Aika monta näkyi olevan jotka olivat raskautuneet ilman ovisplussaa. Tsemppiä!
 
Kiitos kannustuksesta :Heartred Luo pienen toivonkipinän että mahdollista tärppiä saa edes vähän jännitellä parin viikon päästä :Heartred
Talleteltiin kyllä vaan to ja la, mutta jos ovis olisikin ollut tuolloin kun viivat ovat vähän tummempia ollut niin eihän se vaadi kuin sen yhden onnistuneen tallettelun :rolleyes:

Täytyykin ensi kiertoon hommata noita digitaalisia ovistestejä:rolleyes:
 
Hurjasti tsemppiä kaikille missä kierron vaiheessa oottekin :Heartred Luin kyllä viestit aiemmin ajatuksen kanssa läpi, mutta anteeks itsekkyyteni, kun kerron omat kuulumiseni.

Tää 6. Letrokierto oli varmaan rennoin ikinä, ei stressiä ja ovis tuli. Oli ihme nippailuja ja repäisykipuja viikko sitten ja eilen oli aamupahoinvointia ja oksensin. Kerkes jo nousta toiveet, et oisko tärpänny...

Mutta paskat. Vietettiin tänään miehen kanssa romanttinen ilta, käytiin syömässä ja joulukonsertissa. Kotiin kun pääsin ja menin vessaan, iski romahdus. Eli menkathan ne sieltä tuli :rolleyes: Voiko "ihanampaa" päätöstä olla kivalle illalle. Vituttaa suoraan sanottuna. Jotenkin oli fiilis et tää ois ollu meidän kierto. Mut ei ollu. Ei plussaa tänä vuonna :sad001

Letroja on vielä muutamaan kiertoon, pakko se on varmaan 7. Kiekka syödä, kun nuo kerta vielä toimii. En uskalla luomuna kokeilla. Vaikka typerältä se tuntuu, luulis et ois plussa jo tullu jos nuo tehois. Huomasin,että yksityisellä klinikalla, jossa alussa kävin, on joulukalenteri. Täytyy sitä seurailla, jos vaikka tulis tarjous aukkarista. Että tämmöstä. Pakko oli päästä avautumaan. Toivottavasti muille loppuvuosi olisi onnellisempi :Heartred
 
Nyt tuli jännitystä joulun odotukseen. Tänään testissä kaksi viivaa! Joulupyhät tulee menemään levottomaksi ja mielessä ihan muut jutut, 27.12. on varhaisultra.
Elämääni ekaa plussaa yritettiin kaksi vuotta. Siihen sisältyi 7 kiertoa letroja ja 2 kierrossa Gonal-F+Pregnyl+ inseminaatio. :smiley-angelic001
 
Nyt tuli jännitystä joulun odotukseen. Tänään testissä kaksi viivaa! Joulupyhät tulee menemään levottomaksi ja mielessä ihan muut jutut, 27.12. on varhaisultra.
Elämääni ekaa plussaa yritettiin kaksi vuotta. Siihen sisältyi 7 kiertoa letroja ja 2 kierrossa Gonal-F+Pregnyl+ inseminaatio. :smiley-angelic001

Ihanaa, tarrasukkia ja koita relata ja nauttia :Heartred
Itse toivon myös joulun ihmettä, nyt dpo3:cheers
 
Nyt tuli jännitystä joulun odotukseen. Tänään testissä kaksi viivaa! Joulupyhät tulee menemään levottomaksi ja mielessä ihan muut jutut, 27.12. on varhaisultra.
Elämääni ekaa plussaa yritettiin kaksi vuotta. Siihen sisältyi 7 kiertoa letroja ja 2 kierrossa Gonal-F+Pregnyl+ inseminaatio. :smiley-angelic001

Huomasitko kiinnittymistä tai muita poikkeavia oireita ennen testiä?
 
Nyt tuli jännitystä joulun odotukseen. Tänään testissä kaksi viivaa! Joulupyhät tulee menemään levottomaksi ja mielessä ihan muut jutut, 27.12. on varhaisultra.
Elämääni ekaa plussaa yritettiin kaksi vuotta. Siihen sisältyi 7 kiertoa letroja ja 2 kierrossa Gonal-F+Pregnyl+ inseminaatio. :smiley-angelic001


Ei vitsi :love7 Paljon onnea! :Heartred
 
Huomasitko kiinnittymistä tai muita poikkeavia oireita ennen testiä?

Tosi oireetonta oli. Kaksi päivää ennen plussaa nännit alkoi tuntua aralta. Eilen koko tissit sattui salitreenissä, mutta ajattelin sen johtuvan huonoista liiveistä ja hytkymisestä. Tänään ne on lisäksi turvonneet. Muita oireita ei vielä ole. Testi tekee mieli tehdä joka wc-käynnillä, kun tätä on niin vaikea uskoa.:wideyed:
Ja kiitokset kaikille onnitteluista :angelic:
 
Takaisin
Top