Täällä menossa kp18 ja lääkkeetön kierto. Ovistestit aika haaleita mutta munasarjoihin nipistelee, ei tosin niin vahvasti kuin letrokierroissa. Viime kierrossa ovis oli kp19 joten jännityksellä odotellaan onko tässä nyt ovis tuloillaan vaikka luomukierto onkin.
Odotukset tälle kierrolle oli/on aika pienet, mutta kyllähän sitä haaveilee miten huikeeta olisikin jos tärppi tulisikin ihan luomukierrosta.
Torstaina talleteltu ja tänään. Miehelle tuli tänään vähän vaikeuksia (suorituspaineita?) joten toivotaan että saadaan talleteltua vielä huomenna.
Maanantain tallettelut taitaa jäädä välistä kun mies aamuvuorossa ja itse illassa joten myöhään vasta kotona. Tää on kyllä yks murheenkryyni välillä kun mulla esim iltavuoro ja olen kotona noin 22.00 ja seuraavana aamuna aamuvuoro ja herätys 5.00, eipä siinä iltavuoron jälkeen kumpakaan enää jaksa touhuilla.. Blaaah mitä yrittämistä ja aikataulutusta tää välillä on.
Mutta ihanaa vklp kaikille
Olikos teil hoidot tulossa? Ei muista :bag:
Täällä kai ovis tai melkein...liuska tummaa mut digi nega. Täytyy aamul kattoo uusiks..