Letrozolin käyttäjiä?

Been there done that. Niin tuttua. Ja sit sitä pitää myös vahdata pitkin päivää ja hyvä ettei seuraavanakin päivänä.

Oon ruvennu heittää ne roskiin jonku ajan päästä mutta myös kaivellut niitä pois roskista ja nytki tekis mieli :hilarious: ei herranjumala..:BangHead
 
Mul on hyvät viivalasit ja näen tossakin jotain hailuraa. Onko varma et ovis ollut silloin kun luulet?

Kyllä mä luulen että on ollu, tuossa vielä kuva ovistestistä kp18 aamulta ja illalta. Kp19 illalla oli aikamoiset alavatsakivut eli luulisin että silloin ovis aika varmasti ollut. Nyt siis kp33 menossa.

Odotan nyt pari päivää ja jos ei menkat ehdi alkaa niin käyn hakemassa kunnon testin. :smug:
 

Liitteet

  • IMG_20191028_185857.jpg
    IMG_20191028_185857.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 149
Muokattu viimeksi:
Onkohan ihan normaalia että mun menkat ei tunnu loppuvan nyt ollenkaan kun on Letrot käytössä? Normaalisti olis kyllä kp5 jos ohi.. Ei nyt mitenkään hirveästi vuoda, mut kumminkin.
 
Kosmos, mulla letrojen kanssa vaan super runsaat menkat mutta menkat kyllä jääneet aina siihen 5-6pvään joten en osaa sanoa :-/


Saako vähän valittaa... Täällä nyt kp4. Eilen kävin verikokeissa jossa otettiin AMH,TSH,LH,FSH ja paasto sokeriarvot. Nyt ootellaan tuloksia. Vauvauutisia taas satelee joka saakelin tuutista. Samanikäiset ja nuoremmat kaverit saa kolmatta lasta ja me hitto vieköön tässä koitetaan pää punasena pakertaa sitä ekaa edes aluilleen.. Tämä kierto nyt täysin lääkkeetön joten suoko se oviskaan saapuakseen, en usko.. Ja ens menkoissa pitäisi soittaa polille aikaa aukiolotutkimuksiin - jos ne menkat haluaa sieltä omineen tulla ilman lääkkeitä. Eli sitten terolutit naamaan kun kierto uhkaa venyä.. Aarhgg nyt ärsyttää kyllä ihan kaikki mahdollinen. Hain viinipullon ja ajattelin nykästä sen kaksin käsin alas.. HUOH:sad001:sad001:sad001
 
Kosmos, mulla letrojen kanssa vaan super runsaat menkat mutta menkat kyllä jääneet aina siihen 5-6pvään joten en osaa sanoa :-/


Saako vähän valittaa... Täällä nyt kp4. Eilen kävin verikokeissa jossa otettiin AMH,TSH,LH,FSH ja paasto sokeriarvot. Nyt ootellaan tuloksia. Vauvauutisia taas satelee joka saakelin tuutista. Samanikäiset ja nuoremmat kaverit saa kolmatta lasta ja me hitto vieköön tässä koitetaan pää punasena pakertaa sitä ekaa edes aluilleen.. Tämä kierto nyt täysin lääkkeetön joten suoko se oviskaan saapuakseen, en usko.. Ja ens menkoissa pitäisi soittaa polille aikaa aukiolotutkimuksiin - jos ne menkat haluaa sieltä omineen tulla ilman lääkkeitä. Eli sitten terolutit naamaan kun kierto uhkaa venyä.. Aarhgg nyt ärsyttää kyllä ihan kaikki mahdollinen. Hain viinipullon ja ajattelin nykästä sen kaksin käsin alas.. HUOH:sad001:sad001:sad001

Samat fiilarit. Eilen tuhrutti mut lasken tän päivän vasta kp1. Ja soitan ens viikolla julkiseen iik. saas nähä pääseekö ennen kesää mihinkään hoitoon. Toki toivon ja haluan uskoa et tärppää ennen sitä luomuna.. Ja juotu on jo eilen viiniä glögiä sidua :p mikset pääse jo tässä kierrossa aukkariin? Kerro sit labratulokset! Ja tsemppiä:Heartpink sulla ei kauaa kun asiat etenee :Heartblue meillä muutto kohta uuteen kotiin, jospa siitä sais uutta intoa elämään...oma sauna jne :king ostettiin just uus jättisänkykin :hilarious:
 
Samat fiilarit. Eilen tuhrutti mut lasken tän päivän vasta kp1. Ja soitan ens viikolla julkiseen iik. saas nähä pääseekö ennen kesää mihinkään hoitoon. Toki toivon ja haluan uskoa et tärppää ennen sitä luomuna.. Ja juotu on jo eilen viiniä glögiä sidua :p mikset pääse jo tässä kierrossa aukkariin? Kerro sit labratulokset! Ja tsemppiä:Heartpink sulla ei kauaa kun asiat etenee :Heartblue meillä muutto kohta uuteen kotiin, jospa siitä sais uutta intoa elämään...oma sauna jne :king ostettiin just uus jättisänkykin :hilarious:

Kiitos :Heartred
Mä en tiedä miks en pääse :-/ Lääkäri vaan sanoi että otetaan nyt ekaksi labrat ja sitten vasta se aukkari, plaah.. Ja JOS nyt sattuu niin että menkat tulisikin ihan ajallaan niin ne aukkarikiertopäivät sattuu just jouluviikolle. Eli toivotaan tavallaan ettei ihan ajallaan alkaiskaan niin sais pyhät pois alta.
Ens viikon torstaina on 2vkoa miehen spermatestistä joten varmaan Mehiläiseen soitellaan josko saisi jo tuloksia ettei tarvitsisi sinne aukkarinteko ajankohtaan asti odottaa.

Ihanaa kun teillä iloisia asioita jotka edes vähän kaiken keskellä piristää :love7
 
Kiitos :Heartred
Mä en tiedä miks en pääse :-/ Lääkäri vaan sanoi että otetaan nyt ekaksi labrat ja sitten vasta se aukkari, plaah.. Ja JOS nyt sattuu niin että menkat tulisikin ihan ajallaan niin ne aukkarikiertopäivät sattuu just jouluviikolle. Eli toivotaan tavallaan ettei ihan ajallaan alkaiskaan niin sais pyhät pois alta.
Ens viikon torstaina on 2vkoa miehen spermatestistä joten varmaan Mehiläiseen soitellaan josko saisi jo tuloksia ettei tarvitsisi sinne aukkarinteko ajankohtaan asti odottaa.

Ihanaa kun teillä iloisia asioita jotka edes vähän kaiken keskellä piristää :love7

Ainii spermatulokset on jännää! Onks sul kuin säännöllinen kierto? Mul ruvennu olee nyt tosi tasasta. Kattoo nyt ku vedän taas ilman letroja. Jos tulee hyvä ovis ni ehkä jatkankin ilman niitä..
 
Ainii spermatulokset on jännää! Onks sul kuin säännöllinen kierto? Mul ruvennu olee nyt tosi tasasta. Kattoo nyt ku vedän taas ilman letroja. Jos tulee hyvä ovis ni ehkä jatkankin ilman niitä..

Mullahan kierrot venyi 40-100 päivään ennenkuin alotin terot ja letrot. Nyt 8-9kk menty teroilla + letroilla eli luomukierroista ei mitään hajua. Vahva fiilis ettei ominee sieltä tuu. :-/
 
Ultrassa käyty. Tänään kp9 vaan 9mm folli ja 3,8mm limakalvo :sad001 Perjantaina aloitan ovistestit ja maanantaina uusi ultra, jos ei tästä lähde kasvamaan folli niin siirtoon ei päästä. Vinkkejä miten voisi boostata ovulaatiota?? Vehnänalkioöljy, rauta ja d-vitamiini käytössä jo..
 
ÄRSYTTÄÄÄÄ....

Mä kävin viime pe labroissa ja labratäti sanoi että tulokset tulee Omakantaan sitä mukaan kun valmistuu. Noh pari tuntia siitä ekat tulokset tulikin jo eli Tyreotropiini 1.78 mU/l (Viitearvo 0.3-4.2) ja Paasto glukoosi 5.4mmol/l (Viitearvo 4-6). Sen jälkeen noi tulokset hävis sieltä kokonaan ja nyt siellä ei näy mitään merkintää labrapäivästä eikä siten siis mitään tuloksia mistään. Laitoin Omahyviksen kautta kyselyä tk:lle että miksi näin, niin ei osattu sanoa.
Omakannasta luin että yksi syy miksi tulokset ei näy on että hoitava lääkäri haluaa käydä tulokset läpi kanssasi ennen niiden näyttämistä Omakannassa. Ompas nyt ilkeää ettei omia tuloksia pääse näkemään, ja pitäisi odottaa tammikuun lääkärin ajalle että saa tulokset tietää. Sama juttu nyt miehen spermanäytteessä että pitäisi odotella seuraavalle lääkäriajalle, ellei toki soita Mehiläiseen mutta kuten sanoin niin en tiedä keltä ne sieltä saa ku miehellä ei mitään hoitosuhdetta sinne. HUOH:shifty:
 
ÄRSYTTÄÄÄÄ....

Mä kävin viime pe labroissa ja labratäti sanoi että tulokset tulee Omakantaan sitä mukaan kun valmistuu. Noh pari tuntia siitä ekat tulokset tulikin jo eli Tyreotropiini 1.78 mU/l (Viitearvo 0.3-4.2) ja Paasto glukoosi 5.4mmol/l (Viitearvo 4-6). Sen jälkeen noi tulokset hävis sieltä kokonaan ja nyt siellä ei näy mitään merkintää labrapäivästä eikä siten siis mitään tuloksia mistään. Laitoin Omahyviksen kautta kyselyä tk:lle että miksi näin, niin ei osattu sanoa.
Omakannasta luin että yksi syy miksi tulokset ei näy on että hoitava lääkäri haluaa käydä tulokset läpi kanssasi ennen niiden näyttämistä Omakannassa. Ompas nyt ilkeää ettei omia tuloksia pääse näkemään, ja pitäisi odottaa tammikuun lääkärin ajalle että saa tulokset tietää. Sama juttu nyt miehen spermanäytteessä että pitäisi odotella seuraavalle lääkäriajalle, ellei toki soita Mehiläiseen mutta kuten sanoin niin en tiedä keltä ne sieltä saa ku miehellä ei mitään hoitosuhdetta sinne. HUOH:shifty:

Joo ärsyttävää!! Mä ku oon käyny siellä lääkärillä jos toisella ni pistin mun viimesimmän lääkärin nimen miehen mukana, niin se sit soitti. Voi olla mahd et saatte ne jos vaan pyydät soittoajan joltain lääkäriltä...näkeeköhän ne julkisella itekää mehiläisen tuloksia..
 
Joo ärsyttävää!! Mä ku oon käyny siellä lääkärillä jos toisella ni pistin mun viimesimmän lääkärin nimen miehen mukana, niin se sit soitti. Voi olla mahd et saatte ne jos vaan pyydät soittoajan joltain lääkäriltä...näkeeköhän ne julkisella itekää mehiläisen tuloksia..

No mä meinasin jos laitan mua hoitaneelle gynelle soittopyynnön jos osaisi sanoa, tai sit pistän miehen soittamaan Mehiläisen asiakaspalveluun ja kyselemään miten ne saisi.

Julkiselle (naistenpolille siis missä meidän hoito on) niin en ees viitti soittaa kun varmasti sanovat että spermatulokset katsotaan lääkärin ajalla sitten :bored: Mehiläinen tekee siis yhteistyötä polin kanssa näissä spermanäytteissä niin sieltä menee tulokset polille jotka sit käydään meidän seuraavalla ajalla, mutta kun ei malttaisi odottaa!!!:inpain:
Nää omat labrat kävin ihan julkisella terveyskeskuksessa niin luulis et tulis sinne Omakantaan mut ei näköjään.......:meh:
 
Minä ihan periaatteesta soitan kaikki tulokset heti kun niiden pitäisi valmistua. Kukaan ei ole kieltäytynyt lukemasta minulle tuloksia (koska nehän kuuluvat minulle!), ovat vain sanoneet, etteivät itse ymmärrä luvuista mitään ja minä olen aina vastannut ettei haittaa, koska minä ymmärrän.

Julkiselta puolelta minulle on sanottu, että tuo piilotus on on automaattista ja kaikille, eivätkä he voi sitä estää vaikka pyytäisin. Tulokset tulevat näkyviin omakantaan kun hoitava taho käy ne kuittaamassa. Julkisella puolella on joissain paikoissa jopa kolmen kuukauden jono tulosten kuittauksissa, joten käytännössä niitä ei kukaan kuittaa ennen kuin sinne soittaa ja kysyy, tai ne tilannut lääkäri ne juuri ennen vastaanottoa katsoo.

Molempien lasten raskauksissa on käynyt niin, että seulontaverikoetulokset ovat näkyneet omakannassa NT-ultraan asti, jonka jälkeen ne ovat hävinneet näkyvistä kokonaan... ja tulleet takaisin näkyviin sitten kun joku kuittasi ne. Aivan pöhkö järjestelmä siis.
 
Nyt 2 kiertoa ilman alkukierron lääkkeitä. Ja ajattelin ens kiertoon ottaa viimeset letrot mitä jäänyt. Eikai se haittaakaan.. Sen jälkeen ehtii olla vielä ainakin 2 kiertoa ilman lääkkeitä ennen ivfää.

Jesssu oletteko onnistuneet kysymään tuloksista?
 
Nyt 2 kiertoa ilman alkukierron lääkkeitä. Ja ajattelin ens kiertoon ottaa viimeset letrot mitä jäänyt. Eikai se haittaakaan.. Sen jälkeen ehtii olla vielä ainakin 2 kiertoa ilman lääkkeitä ennen ivfää.

Jesssu oletteko onnistuneet kysymään tuloksista?

Juuri soitin terveyskeskukseen mun labratuloksista. Kysyi että kuka on tehnyt lähetteen ja sanoessani että sairaala (naistenpoli) niin sanoi että he ei voi tuloksia antaa kun sairaala on laittanut lähetteen. Että jos olisin tk lääkäriltä saanut lähetteen niin silloin pystyisi tulokset kertomaan - mutta nyt tulokset menee suoraan naistenpolille ja he pystyvät sieltä vaan tulokset antamaan..

Nyt mietin soitanko naistenpolille vai maltanko odottaa tammikuuhun... Kun eihän se mitään muuta vaikka ne tulokset meidän tiedossa olisikin ennen lääkärin aikaa.. Mutta perhana kun on niin malttamaton... Ja jotenkin hävettää soittaa että "olen nyt niin malttamaton niin tuloksia tänne" :hilarious: Tää kuka äsken tk:ssakin vastasi niin sanoi että olisihan se parempi sinne ajalle malttaa niin saa selityksen jos arvoissa häikkää... Plaaaaaaaaah..... :grin
 
Juuri soitin terveyskeskukseen mun labratuloksista. Kysyi että kuka on tehnyt lähetteen ja sanoessani että sairaala (naistenpoli) niin sanoi että he ei voi tuloksia antaa kun sairaala on laittanut lähetteen. Että jos olisin tk lääkäriltä saanut lähetteen niin silloin pystyisi tulokset kertomaan - mutta nyt tulokset menee suoraan naistenpolille ja he pystyvät sieltä vaan tulokset antamaan..

Nyt mietin soitanko naistenpolille vai maltanko odottaa tammikuuhun... Kun eihän se mitään muuta vaikka ne tulokset meidän tiedossa olisikin ennen lääkärin aikaa.. Mutta perhana kun on niin malttamaton... Ja jotenkin hävettää soittaa että "olen nyt niin malttamaton niin tuloksia tänne" :hilarious: Tää kuka äsken tk:ssakin vastasi niin sanoi että olisihan se parempi sinne ajalle malttaa niin saa selityksen jos arvoissa häikkää... Plaaaaaaaaah..... :grin

Niin eihän se tuloksien tietäminen ns mitään muuta mutta ymmärrän täysin malttamattomuutesi. Jos ajattelet niinpäin, että miten sinun olisi helpoin odottaa hoitoon pääsyä a) et tiedä tuloksia etkä siten ole "enempää kärryillä" lapsettomuuden syystä b) saat tietää tulokset ja jotain on pielessä = mahdollinen syy lapsettomuudelle mutta mitään et voi tehdä ennen hoitoja vai c) saat tietää tulokset, joissa ei mitään vikaa = et tutkimuksista huolimatta tiedä mikä on syy lapsettomuudelle ja epätietoisuus jatkuu?
 
Keräsin rohkeutta ja soitin naist.taut.polille.
Vähän nihkeesti sain tuloksia, "juu kaikki näyttää olevan ihan ok, lääkäri kertoo ajalla lisää lääkäri kertoo lääkäri kertoo lääkäri lääkäri.... "
Kysyi multa että miksi nämä tulokset mietityttää? Sanoin että seuraava aika varmaan 1,5kk päästä niin tuntuu aika pitkältä ajalta odotella???
Vähän sanoi että LH arvo alle 1 ja että sehän riippuu kiertopäivistä ja lääkäri kertoo siintä lisää yms... Mähän siis kävin kp3 labroissa..
Eli spermatestin tuloksia ei viititä ees alkaa kysyä kun näköjään noin nihkeesti niitä kerrotaan ja kyseenalaistetaan miksi halutaan tietää tuloksia ennen lääkärin aikaa.. Toki ymmärrän etteivät he halua että täällä itekseen spekuloi tuloksia mutta silti.. Kyllähän se kaikilla oikeus on omasta hoidosta tietää...
 
Minulta menisi ihan hermo tuollaiseen vastaukseen, eivät ne lääkärit mitään jumalia ole, ja kyllä muutkin voivat niistä arvoista jotain ymmärtää. Ja tosiaan ihmisellä itsellään on oikeus tietää omat koetuloksensa.
 
Takaisin
Top