Been there done that. Niin tuttua. Ja sit sitä pitää myös vahdata pitkin päivää ja hyvä ettei seuraavanakin päivänä.
Oon ruvennu heittää ne roskiin jonku ajan päästä mutta myös kaivellut niitä pois roskista ja nytki tekis mieli ei herranjumala..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Been there done that. Niin tuttua. Ja sit sitä pitää myös vahdata pitkin päivää ja hyvä ettei seuraavanakin päivänä.
Mul on hyvät viivalasit ja näen tossakin jotain hailuraa. Onko varma et ovis ollut silloin kun luulet?
Kosmos, mulla letrojen kanssa vaan super runsaat menkat mutta menkat kyllä jääneet aina siihen 5-6pvään joten en osaa sanoa :-/
Saako vähän valittaa... Täällä nyt kp4. Eilen kävin verikokeissa jossa otettiin AMH,TSH,LH,FSH ja paasto sokeriarvot. Nyt ootellaan tuloksia. Vauvauutisia taas satelee joka saakelin tuutista. Samanikäiset ja nuoremmat kaverit saa kolmatta lasta ja me hitto vieköön tässä koitetaan pää punasena pakertaa sitä ekaa edes aluilleen.. Tämä kierto nyt täysin lääkkeetön joten suoko se oviskaan saapuakseen, en usko.. Ja ens menkoissa pitäisi soittaa polille aikaa aukiolotutkimuksiin - jos ne menkat haluaa sieltä omineen tulla ilman lääkkeitä. Eli sitten terolutit naamaan kun kierto uhkaa venyä.. Aarhgg nyt ärsyttää kyllä ihan kaikki mahdollinen. Hain viinipullon ja ajattelin nykästä sen kaksin käsin alas.. HUOH
Samat fiilarit. Eilen tuhrutti mut lasken tän päivän vasta kp1. Ja soitan ens viikolla julkiseen iik. saas nähä pääseekö ennen kesää mihinkään hoitoon. Toki toivon ja haluan uskoa et tärppää ennen sitä luomuna.. Ja juotu on jo eilen viiniä glögiä sidua mikset pääse jo tässä kierrossa aukkariin? Kerro sit labratulokset! Ja tsemppiä sulla ei kauaa kun asiat etenee meillä muutto kohta uuteen kotiin, jospa siitä sais uutta intoa elämään...oma sauna jne ostettiin just uus jättisänkykin
Kiitos
Mä en tiedä miks en pääse :-/ Lääkäri vaan sanoi että otetaan nyt ekaksi labrat ja sitten vasta se aukkari, plaah.. Ja JOS nyt sattuu niin että menkat tulisikin ihan ajallaan niin ne aukkarikiertopäivät sattuu just jouluviikolle. Eli toivotaan tavallaan ettei ihan ajallaan alkaiskaan niin sais pyhät pois alta.
Ens viikon torstaina on 2vkoa miehen spermatestistä joten varmaan Mehiläiseen soitellaan josko saisi jo tuloksia ettei tarvitsisi sinne aukkarinteko ajankohtaan asti odottaa.
Ihanaa kun teillä iloisia asioita jotka edes vähän kaiken keskellä piristää
Ainii spermatulokset on jännää! Onks sul kuin säännöllinen kierto? Mul ruvennu olee nyt tosi tasasta. Kattoo nyt ku vedän taas ilman letroja. Jos tulee hyvä ovis ni ehkä jatkankin ilman niitä..
ÄRSYTTÄÄÄÄ....
Mä kävin viime pe labroissa ja labratäti sanoi että tulokset tulee Omakantaan sitä mukaan kun valmistuu. Noh pari tuntia siitä ekat tulokset tulikin jo eli Tyreotropiini 1.78 mU/l (Viitearvo 0.3-4.2) ja Paasto glukoosi 5.4mmol/l (Viitearvo 4-6). Sen jälkeen noi tulokset hävis sieltä kokonaan ja nyt siellä ei näy mitään merkintää labrapäivästä eikä siten siis mitään tuloksia mistään. Laitoin Omahyviksen kautta kyselyä tk:lle että miksi näin, niin ei osattu sanoa.
Omakannasta luin että yksi syy miksi tulokset ei näy on että hoitava lääkäri haluaa käydä tulokset läpi kanssasi ennen niiden näyttämistä Omakannassa. Ompas nyt ilkeää ettei omia tuloksia pääse näkemään, ja pitäisi odottaa tammikuun lääkärin ajalle että saa tulokset tietää. Sama juttu nyt miehen spermanäytteessä että pitäisi odotella seuraavalle lääkäriajalle, ellei toki soita Mehiläiseen mutta kuten sanoin niin en tiedä keltä ne sieltä saa ku miehellä ei mitään hoitosuhdetta sinne. HUOH
Joo ärsyttävää!! Mä ku oon käyny siellä lääkärillä jos toisella ni pistin mun viimesimmän lääkärin nimen miehen mukana, niin se sit soitti. Voi olla mahd et saatte ne jos vaan pyydät soittoajan joltain lääkäriltä...näkeeköhän ne julkisella itekää mehiläisen tuloksia..
Nyt 2 kiertoa ilman alkukierron lääkkeitä. Ja ajattelin ens kiertoon ottaa viimeset letrot mitä jäänyt. Eikai se haittaakaan.. Sen jälkeen ehtii olla vielä ainakin 2 kiertoa ilman lääkkeitä ennen ivfää.
Jesssu oletteko onnistuneet kysymään tuloksista?
Juuri soitin terveyskeskukseen mun labratuloksista. Kysyi että kuka on tehnyt lähetteen ja sanoessani että sairaala (naistenpoli) niin sanoi että he ei voi tuloksia antaa kun sairaala on laittanut lähetteen. Että jos olisin tk lääkäriltä saanut lähetteen niin silloin pystyisi tulokset kertomaan - mutta nyt tulokset menee suoraan naistenpolille ja he pystyvät sieltä vaan tulokset antamaan..
Nyt mietin soitanko naistenpolille vai maltanko odottaa tammikuuhun... Kun eihän se mitään muuta vaikka ne tulokset meidän tiedossa olisikin ennen lääkärin aikaa.. Mutta perhana kun on niin malttamaton... Ja jotenkin hävettää soittaa että "olen nyt niin malttamaton niin tuloksia tänne" Tää kuka äsken tk:ssakin vastasi niin sanoi että olisihan se parempi sinne ajalle malttaa niin saa selityksen jos arvoissa häikkää... Plaaaaaaaaah.....