Letrozolin käyttäjiä?

Siis kun Letrot bloggaa estrogeenin (mikä kasvattaa limistä) niineipä sitä limakalvoa voi kai oikein estrogeenilääkityksellä kasvattaa, kun Letrot sen vaikutuksen sitten kumoaa. Näin mä järkeilisin.. täytyy vaan yrittää syödä paljon hyviä rasvoja ja vältellä kahvia yms mitkä saattaa vaikuttaa estrogeenitasoihin sit Letrojen jälkeen :)

Kaippa mul muutenki huono limis.. Blöh.. Kahvia en juo. Clomeilla kuulemma vielä enemmän limistä ohentava vaikutus..
 
No niin on! Muistaakseni silloin julkisella lääkärin ajalla sanoi että tulokset menevät suoraan niille eikä tule meille tietoon ennen sitä. Ja että käydään läpi ne sitten seuraavalla ajalla kun tehdään aukiolotutkimus.
Yksityisellä kävi näytteen antamassa siis kun meidän kaupungilla julkisella siihen ei ole mahdollisuutta.
Huoh, ehkä kans soitellaan muutaman vkon päästä et voisko jotain saada tietää:smug::hilarious:

Kyllä niiden pitäis soittoajalla antaa ne yksityiseltä. Mut yllätti se ettei tuloksia saa laittaa nettiin (mehiläisellä sovellus), onneks ne puhelimessa kertoi ja sit lähetti postissa ne pyydettäessä :)
 
Kaippa mul muutenki huono limis.. Blöh.. Kahvia en juo. Clomeilla kuulemma vielä enemmän limistä ohentava vaikutus..

Veikkaan että mulla myös kasvaa huonosti limis, mutta sen näkee sitten :D Vika Primolut huomenna ja sit odottelen menkkoja alkavaksi..
 
Veikkaan että mulla myös kasvaa huonosti limis, mutta sen näkee sitten :D Vika Primolut huomenna ja sit odottelen menkkoja alkavaksi..

alkaako sit eka letrokierto?? Onko limistä ennen ultrattu?
 
alkaako sit eka letrokierto?? Onko limistä ennen ultrattu?

Eka letrokierto joo! Jos ovulaatio saadaan aikaan, niin siirretään pakastealkio :) Meillä siis kohta 2-vuotias icsi-poika jo ennestään ja pakkasesta siirrellään nyt ekasta icsistä jääneitä alkioita. Limistä ultrattu hoitojen aikana kyllä lukemattomia kertoja, lääkkeillä se kasvaa hyvin, mutta en tiedä miten ilman lääkkeitä.
 
Kyllä niiden pitäis soittoajalla antaa ne yksityiseltä. Mut yllätti se ettei tuloksia saa laittaa nettiin (mehiläisellä sovellus), onneks ne puhelimessa kertoi ja sit lähetti postissa ne pyydettäessä :)

Jos saa yksityiseltä soittoajalla vastauksen niin keltähän sieltä soittoaikaa varaisi kun meillä ei siellä hoitosuhdetta enää ole kun ollaan julkisella. :dontknow Ja varsinkaan miehellä ei ole mitään hoitosuhdetta sinne kun vaan tuo näytteenanto.
Täytyy varmaan kysellä naistentaut. polilta ens viikolla kun soitan sinne menkkojen alettua:happy:
 
Dpo8 negaa mutta lämmöt nousi. Toivotaan että vasta oli kiinnittyminen, tai sit se on kp1 ens viikolla...
 
Dpo8 negaa mutta lämmöt nousi. Toivotaan että vasta oli kiinnittyminen, tai sit se on kp1 ens viikolla...
Täällä dpo10 ja negaa näyttää..
Katon usein tälläseltä sivulta noita tilastoja millä prosentilla plussa näkyisi : https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Eli jannn dpo8 positiivisen saa vain 18.1% eli mahkuja on vielä :)
Mulla nyt dpo10 positiivisen testin saanut 66%, toki vielä mullakin mahiksia plussata mutta ei yhtään siltä tunnu.. Ainoat tuntemukset on alavatsavihlonnat, tiedä sitten mistä nekin johtuu kun menkkoihinkin pitäs olla vielä 6pvä.. Ja valkovuotoa tulee aika paljon :bored:
 
Tatttadaaa! Dpo11 ja täys nega, ei jaksa ees enää yllättää yhtää, miten sitä jaksaa ees toivoa et josko tällä kertaa ois tärpänny... Vielä 4-5pvä pitäs olla menkkoihin ja alavatsavihlonnat jatkuvat.. Eiköhän tämä kierto oo taputeltu. :sour:
 

Liitteet

  • IMG_20191109_075211.jpg
    IMG_20191109_075211.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 152
Tatttadaaa! Dpo11 ja täys nega, ei jaksa ees enää yllättää yhtää, miten sitä jaksaa ees toivoa et josko tällä kertaa ois tärpänny... Vielä 4-5pvä pitäs olla menkkoihin ja alavatsavihlonnat jatkuvat.. Eiköhän tämä kierto oo taputeltu. :sour:

Mä nään tossaki jotain kyl??!! mut en tiiä nään välil omissaki, oon liikaa tuijotellu.. Eiks tos muka oo haalee viiva? Mulki välillä noit menkkajomoi ja otan ne hyvällä.. Mul vast dpo9. Tyhmänä hukkasin cb earlyn jo, ja on nega tai joku hailura..
 

Liitteet

  • 20191109_073707.jpg
    20191109_073707.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 153
Ähhh kylläpäs taas on hiljaista noiden plussien suhteen.. :sorry: Voikun päättys vielä tää vuosi plussavyöryyn :smiley-angelic001 Täällä starttas tänään 6. Letrokierto ja kyllä tuntuu. Päätä jomottaa taas ihanasti. Ja tänä aamuna heräsin omaan itkuuni, kun näin unta että meillä oli pienen pieni tytär.. On niin kauhee tunne aina herää tuommosiin uniin ja tajuta ettei oo totta.
 
Negaa dpo11. Tekis mieli lopettaa yrittäminen. Taidan vetää vielä yhden kierron luomuna + poppaskonstina omenaviinietikkaa ja aspiriinia. Sen jälkeen letroilla mahdollisesti.
 
Negaa dpo11. Tekis mieli lopettaa yrittäminen. Taidan vetää vielä yhden kierron luomuna + poppaskonstina omenaviinietikkaa ja aspiriinia. Sen jälkeen letroilla mahdollisesti.


Ähhhh, muuttuispa vielä plussaksi:smiley-angelic001 Ja joo, nimenomaan. "Lopettaa yrittäminen". osaispa vaan olla sillä asenteella "että tulee jos on tullakseen" Mut silti ajatukset vaan pyörii yrittämisessä. Poppaskonsteista omenaviinietikasta oon kuullu, mut mikä juttu tuo aspiriini on?

Ite en oo hirveesti ottanu mitään konsteja käyttöön, paitsi nyt monivitamiini ja välillä nappaan vehnänalkioöljykapseleita.
 
Ähhhh, muuttuispa vielä plussaksi:smiley-angelic001 Ja joo, nimenomaan. "Lopettaa yrittäminen". osaispa vaan olla sillä asenteella "että tulee jos on tullakseen" Mut silti ajatukset vaan pyörii yrittämisessä. Poppaskonsteista omenaviinietikasta oon kuullu, mut mikä juttu tuo aspiriini on?

Ite en oo hirveesti ottanu mitään konsteja käyttöön, paitsi nyt monivitamiini ja välillä nappaan vehnänalkioöljykapseleita.

Se on jotenkin jos sakea veri, auttoikohan kiinnittymään kun ohentaa verta vai mikä se oli :hilarious: eli 25-50mg oviksen jälkeen ymmärtääkseni.. No kokeillaan jos saan aikaseks ostaa..
 
Mä nyt kyllä kiusaan itteäni ihan kunnolla näiden testien kanssa. Tänään aamupissasta (dpo14) tehty testi ja valon alla käännellen luulin näkeväni jotain mutta taitaa viivan paikka olla + eipä tossa "toisessa viivassa" yhtään väriäkään näy.
Menkat pitäis alkaa parin/muutaman pvän kuluttua joten kyllähän testissä pitäis jo jotain selvemmin näkyä jos on näkyäkseen. Oireita ei oo, paitsi kurkussa kokoajan kylmä pala ja tissit vähän kipeät - mutta tissikipu nyt on nortsia just ennen menkkojen alkua. :inpain:
 

Liitteet

  • IMG_20191112_093145.jpg
    IMG_20191112_093145.jpg
    4.1 KB · Katsottu: 155
Muokattu viimeksi:
Mä nyt kyllä kiusaan itteäni ihan kunnolla näiden testien kanssa. Tänään aamupissasta (dpo14) tehty testi ja valon alla käännellen luulin näkeväni jotain mutta taitaa viivan paikka olla + eipä tossa "toisessa viivassa" yhtään väriäkään näy.
Menkat pitäis alkaa parin/muutaman pvän kuluttua joten kyllähän testissä pitäis jo jotain selvemmin näkyä jos on näkyäkseen. Oireita ei oo, paitsi kurkussa kokoajan kylmä pala ja tissit vähän kipeät - mutta tissikipu nyt on nortsia just ennen menkkojen alkua. :inpain:

Mul on hyvät viivalasit ja näen tossakin jotain hailuraa. Onko varma et ovis ollut silloin kun luulet?
 
Voisitkohan Jesssu tehdä pc:n tai jonkun muun? Tekemäsi taitaa olla Onestep? Kyllä siinä jotain näkyy!

Mä tein tänään illalla vasta dpo12 eka sofin, taas menin lankaan kun siinä kestää niin kauan värin tasoittua, ja tein pc:n joka selkeemmin nega. Haluun niin paljon nähdä viivaa et tuijotan ja tuijotan koitan polttaa silmillä viivan testiin :arghh: en vaan ymmärrä mikä mättää.. Ja miten voi olla niin epäreilua...
 
Haluun niin paljon nähdä viivaa et tuijotan ja tuijotan koitan polttaa silmillä viivan testiin :arghh: en vaan ymmärrä mikä mättää.. Ja miten voi olla niin epäreilua...

Been there done that. Niin tuttua. Ja sit sitä pitää myös vahdata pitkin päivää ja hyvä ettei seuraavanakin päivänä.
 
Takaisin
Top