Niin mäki teen!torstaina sopivasti iltavuoro niin ehtii aamulla tiirailla negatestiä
![]()
Mul ois vast pe myöhempi vuoro ja torstaina tosi aikanen

Savonlikka pahoittelut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin mäki teen!torstaina sopivasti iltavuoro niin ehtii aamulla tiirailla negatestiä
![]()

Meninkin eilen kertomaan tänne kuinka tämä kierto tuntunut rennommalta ja eilen dpo6 en vielä ajatellutkaan testaamista.
Tänään sitten aamusta asti miettinyt että saisiko jo testataKoko päivän vähän väliä lueskellut googlesta voiko plussa näkyä jo dpo7 ja voiko raskaus näkyä vaikka menkkoihin pitäisi olla vielä 9päivää.
... Ja siis kun tiedänhän mä koska saa testata ja milloin about raskaus testeissä näkyy
Ihan älytöntä
Menkkamaiset tuntemukset jatkuu, varsinkin kun pissalla käy niin tuntuu painetta ja sellaista menkkakipua.. Usko tärppiin kuitenkin aika pieni, toki eipä se sitä uskoa vaadi mutta täysin varauduttu jälleen negatiiviseen testiin![]()

Voi raukkaa
Täälläkin kaikki oireet hävinneet kuin tuhka tuuleen.
Mies vie huomenna näytteen, kovin on jännittynyt :-D Ja niinkin ilkeä tilanne että hällä tosi kiire työmaalla niin joutuu näytteen töräyttää työmaan vessassa ja siitä lähteä kiikuttamaan MehiläiseenVoi raukkaa
![]()
tänään tuli kokonaan paperille tulokset, pelästyin jo kun normaaleja vain 6% mut kai se on ok..?! Ainakin viite on yli 4%...Täällä tuskaillaan labratuloksia!!! Proge oli vain 8,4! Kolmena kiertona mitattu ja tuo 8,4 on korkein mitä on ollu. Ultrassa näkyi komeat johtofollit mutta ei sitten tapahtunutkaan irtoamista. Tää kierto luomuna ja seuraavassa kierrossa letrot. Onko teillä kellään ollut noin alhainen proge kuin mulla? Ja jos on niin mitä on määrätty tukemaan ovista vai onko irrotuspiikki ainoa vaihtoehto?

Täällä varmaan on porukkaa, joita on ultrattu letrokierroissa? Millaisia limiksiä teillä on näkynyt? Mä mietin tässä, että miten se limakalvo voi kasvaa, kun Letrot kuitenkin droppaa estrogeenitasot? Vai nouseeko ne tasot sit nopeasti kun letrot lopetetaan?
Buubi, halit
Täällä dpo9 nega, yllättyneet parijonoon
Mies sai vietyä näytteen, alle tunnin sisällä (varmaan about 40-50min näytteestä)
Soitti kuitenkin sen jälkeen mulle että sperma oli jo ihan vetistä purkissa, että saakohan siitä nyt mitään tuloksia. Selitti just että kun spermaa tulee, se on könttistä ja kun vähän aikaa on ollut niin käy muuttumaan vetisemmäksi. Purkki oli 2 villasukan sisällä ja takin alla kun ajoi työmaalta labraan.
Onko se ns normaalia muillakin näytteen antaneilla että sperma ehtii purkissa muuttaa muotoaan? Labratäti ei ollut mitään kuitenkaan näytteen "ulkonäöstä" mitään maininnut

Mun mies antanu näytteen klinikalla mut luulen et on normaalia, ja varmaan kuulette viimestään sit kun tulokset tulee.

Täällä varmaan on porukkaa, joita on ultrattu letrokierroissa? Millaisia limiksiä teillä on näkynyt? Mä mietin tässä, että miten se limakalvo voi kasvaa, kun Letrot kuitenkin droppaa estrogeenitasot? Vai nouseeko ne tasot sit nopeasti kun letrot lopetetaan?
Toivotaan et olis ihan normaalia. :)
Meillä seuraava aika varmaan vasta tammikuussa joten hetken saa tuloksia odotella ja jännitellä![]()
ite en varmaan pystyis odottamaan ja soittelisin perään
Letrokierrossa joskus ultrattuna oli kp 12 limakalvo 13mm. Nyt viimekierrossa käytössä Gonal-F ja kp 14 limis oli vain 11.5 mm.
miksei voi olla lääke limakalvon kasvatukseen alkukierrosta
vai onko Oho no ompa pitkäaika odotellaite en varmaan pystyis odottamaan ja soittelisin perään
![]()

Tsiisus tuplat mun limiksestämiksei voi olla lääke limakalvon kasvatukseen alkukierrosta
vai onko
![]()