Letrozolin käyttäjiä?

Niin mäki teen! :hilarious: torstaina sopivasti iltavuoro niin ehtii aamulla tiirailla negatestiä:hilarious:

Mul ois vast pe myöhempi vuoro ja torstaina tosi aikanen o_O jos maltan ni teen vasta pe! Tai no luultavasti teen sit to töiden jälkeen jos en aamulla :hilarious:

Savonlikka pahoittelut :Heartpink
 
Meninkin eilen kertomaan tänne kuinka tämä kierto tuntunut rennommalta ja eilen dpo6 en vielä ajatellutkaan testaamista.
Tänään sitten aamusta asti miettinyt että saisiko jo testata:hilarious: Koko päivän vähän väliä lueskellut googlesta voiko plussa näkyä jo dpo7 ja voiko raskaus näkyä vaikka menkkoihin pitäisi olla vielä 9päivää.
... Ja siis kun tiedänhän mä koska saa testata ja milloin about raskaus testeissä näkyy:inpain::grin
Ihan älytöntä:hilarious::hilarious:

Menkkamaiset tuntemukset jatkuu, varsinkin kun pissalla käy niin tuntuu painetta ja sellaista menkkakipua.. Usko tärppiin kuitenkin aika pieni, toki eipä se sitä uskoa vaadi mutta täysin varauduttu jälleen negatiiviseen testiin:rolleyes:

Jep, ja joka julmetun kierron vakiogoogle: "alkuraskauden oireet". Voi jösses, osaan ne jo niin ulkoa, mut aina ne samat keskustelut pitää lukea läpi:smug:
 
Minä oon hyvin jaksanut olla testailematta tässäkin kierrossa. Iskee kauhu, kun ajattelenkin negatiivista testiä :inpain:
Juurikaan mitään oireita ei nyt ole ollut, vain viikko sitten mahakipua muutaman päivän ja satunnaista juilimista sen jälkeen. Mielialat menee vuoristorataa, mutta siihen vaikuttanee jännityskin. Tuli olo, että kaikki tuskaisat pms-oireet on johtunut letroista :shifty:
Teen testin huomenna, kun inssistä tulee kaksi viikkoa.
 
Täälläkin kaikki oireet hävinneet kuin tuhka tuuleen.
Mies vie huomenna näytteen, kovin on jännittynyt :-D Ja niinkin ilkeä tilanne että hällä tosi kiire työmaalla niin joutuu näytteen töräyttää työmaan vessassa ja siitä lähteä kiikuttamaan Mehiläiseen :inpain::hilarious: Voi raukkaa:grin:Heartred
 
Täälläkin kaikki oireet hävinneet kuin tuhka tuuleen.
Mies vie huomenna näytteen, kovin on jännittynyt :-D Ja niinkin ilkeä tilanne että hällä tosi kiire työmaalla niin joutuu näytteen töräyttää työmaan vessassa ja siitä lähteä kiikuttamaan Mehiläiseen :inpain::hilarious: Voi raukkaa:grin:Heartred

Ou nou toiv saa näytteen aikaseks :hilarious: tänään tuli kokonaan paperille tulokset, pelästyin jo kun normaaleja vain 6% mut kai se on ok..?! Ainakin viite on yli 4%...
 
Täällä tuskaillaan labratuloksia!!! Proge oli vain 8,4! Kolmena kiertona mitattu ja tuo 8,4 on korkein mitä on ollu. Ultrassa näkyi komeat johtofollit mutta ei sitten tapahtunutkaan irtoamista. Tää kierto luomuna ja seuraavassa kierrossa letrot. Onko teillä kellään ollut noin alhainen proge kuin mulla? Ja jos on niin mitä on määrätty tukemaan ovista vai onko irrotuspiikki ainoa vaihtoehto?
 
Täällä tuskaillaan labratuloksia!!! Proge oli vain 8,4! Kolmena kiertona mitattu ja tuo 8,4 on korkein mitä on ollu. Ultrassa näkyi komeat johtofollit mutta ei sitten tapahtunutkaan irtoamista. Tää kierto luomuna ja seuraavassa kierrossa letrot. Onko teillä kellään ollut noin alhainen proge kuin mulla? Ja jos on niin mitä on määrätty tukemaan ovista vai onko irrotuspiikki ainoa vaihtoehto?

Mulla ollu kerran 11 ja kerran joku 15 tmv. Mutta noista en ollu saanu ovista kiinni kunnolla, tai luulin et olin saanu mut nyt oon tajunnu myöhemmin et en välttämättä, plus sillon en digillä tehny. Nyt pitäs olla kaiken kunnossa, mut huomenna/ylihuomenna se selviää labrasta....
 
Mulla digi näytti 7 päivää vilkkuvaa hymiötä ja sen jälkeen lopetin testaamisen. Eli viime kierrossa en myöskään saanut ovista bongattua. Lekurista tuli eilen kirje että soittoaika 22.11....saas nähä mitä meinaa keksiä mun pään menoksi. Rupee ole jo henkisesti niin raskasta tämä odottelu ja toivominen.
Toivottavasti sun arvo on korkea ja ovis todella tapahtunut :)
 
Täällä varmaan on porukkaa, joita on ultrattu letrokierroissa? Millaisia limiksiä teillä on näkynyt? Mä mietin tässä, että miten se limakalvo voi kasvaa, kun Letrot kuitenkin droppaa estrogeenitasot? Vai nouseeko ne tasot sit nopeasti kun letrot lopetetaan?
 
Buubi, halit :sorry::Heartred

Täällä dpo9 nega, yllättyneet parijonoon:hilarious:

Mies sai vietyä näytteen, alle tunnin sisällä (varmaan about 40-50min näytteestä)
Soitti kuitenkin sen jälkeen mulle että sperma oli jo ihan vetistä purkissa, että saakohan siitä nyt mitään tuloksia. Selitti just että kun spermaa tulee, se on könttistä ja kun vähän aikaa on ollut niin käy muuttumaan vetisemmäksi. Purkki oli 2 villasukan sisällä ja takin alla kun ajoi työmaalta labraan.
Onko se ns normaalia muillakin näytteen antaneilla että sperma ehtii purkissa muuttaa muotoaan? Labratäti ei ollut mitään kuitenkaan näytteen "ulkonäöstä" mitään maininnut
 
Täällä varmaan on porukkaa, joita on ultrattu letrokierroissa? Millaisia limiksiä teillä on näkynyt? Mä mietin tässä, että miten se limakalvo voi kasvaa, kun Letrot kuitenkin droppaa estrogeenitasot? Vai nouseeko ne tasot sit nopeasti kun letrot lopetetaan?

Itse letron ottamisen päivinä ei oo ultrattu mut letrokierroilla juu niiden oton jälkeen ja ihan ok ollut limis. Kyl se sieltä kasvaa kuitenkin ja voisko olla et letrot hetkellisesti droppaa hormonitasoja mut samalla oma tuotanto alkaa kiihtymään kun aivolisäke huomaa pudotuksen ja reagoi siihen. Tai sit tapahtuu enemmän vasta niiden lopetuksen jälkeen. Gynet varmaan osais vastata.
 
Buubi, halit :sorry::Heartred

Täällä dpo9 nega, yllättyneet parijonoon:hilarious:

Mies sai vietyä näytteen, alle tunnin sisällä (varmaan about 40-50min näytteestä)
Soitti kuitenkin sen jälkeen mulle että sperma oli jo ihan vetistä purkissa, että saakohan siitä nyt mitään tuloksia. Selitti just että kun spermaa tulee, se on könttistä ja kun vähän aikaa on ollut niin käy muuttumaan vetisemmäksi. Purkki oli 2 villasukan sisällä ja takin alla kun ajoi työmaalta labraan.
Onko se ns normaalia muillakin näytteen antaneilla että sperma ehtii purkissa muuttaa muotoaan? Labratäti ei ollut mitään kuitenkaan näytteen "ulkonäöstä" mitään maininnut

Mun mies antanu näytteen klinikalla mut luulen et on normaalia, ja varmaan kuulette viimestään sit kun tulokset tulee.

Buubi pahoittelut negasta:Heartred
 
Täällä varmaan on porukkaa, joita on ultrattu letrokierroissa? Millaisia limiksiä teillä on näkynyt? Mä mietin tässä, että miten se limakalvo voi kasvaa, kun Letrot kuitenkin droppaa estrogeenitasot? Vai nouseeko ne tasot sit nopeasti kun letrot lopetetaan?

Mulla ultrattu mm. Kp 13 ja kp11 about.. Ja limis ollu joku ~5-6mm vaan :/ mut en tiedä kasvaako se ilmankaan letroja kunnolla..
 
Täällä varmaan on porukkaa, joita on ultrattu letrokierroissa? Millaisia limiksiä teillä on näkynyt? Mä mietin tässä, että miten se limakalvo voi kasvaa, kun Letrot kuitenkin droppaa estrogeenitasot? Vai nouseeko ne tasot sit nopeasti kun letrot lopetetaan?

Letrokierrossa joskus ultrattuna oli kp 12 limakalvo 13mm. Nyt viimekierrossa käytössä Gonal-F ja kp 14 limis oli vain 11.5 mm.
 
Letrokierrossa joskus ultrattuna oli kp 12 limakalvo 13mm. Nyt viimekierrossa käytössä Gonal-F ja kp 14 limis oli vain 11.5 mm.

Tsiisus tuplat mun limiksestä :hilarious: miksei voi olla lääke limakalvon kasvatukseen alkukierrosta :hungover:vai onko :silent:scratch
 
Oho no ompa pitkäaika odotella :nailbiting: ite en varmaan pystyis odottamaan ja soittelisin perään:hilarious:

No niin on! Muistaakseni silloin julkisella lääkärin ajalla sanoi että tulokset menevät suoraan niille eikä tule meille tietoon ennen sitä. Ja että käydään läpi ne sitten seuraavalla ajalla kun tehdään aukiolotutkimus.
Yksityisellä kävi näytteen antamassa siis kun meidän kaupungilla julkisella siihen ei ole mahdollisuutta.
Huoh, ehkä kans soitellaan muutaman vkon päästä et voisko jotain saada tietää:smug::hilarious:
 
Tsiisus tuplat mun limiksestä :hilarious: miksei voi olla lääke limakalvon kasvatukseen alkukierrosta :hungover:vai onko :silent:scratch

Siis kun Letrot bloggaa estrogeenin (mikä kasvattaa limistä) niineipä sitä limakalvoa voi kai oikein estrogeenilääkityksellä kasvattaa, kun Letrot sen vaikutuksen sitten kumoaa. Näin mä järkeilisin.. täytyy vaan yrittää syödä paljon hyviä rasvoja ja vältellä kahvia yms mitkä saattaa vaikuttaa estrogeenitasoihin sit Letrojen jälkeen :)
 
Takaisin
Top