Letrozolin käyttäjiä?

Mulla tuli tänäänkin vilkkuva hymynaama eli jo seitsemäs ja tähän päivään lopetin nyt sen testailun. Olen nyt 3 päivää jo syönyt Primoja, kovasti toivon että ensi kierrossa olisi letroilla vaste.

Isot tsempit meille kaikille, kovin raskasta tää on mutta eiköhän me vielä ne lapset syliin asti saada. Ainakin toivon niin, jos meillä ei tosiaan tärppää näillä letroilla niin viimeistään inssissä toivonmukaan!

Meillä ei oo varmaan mahdollisuutta inssiin, joten toivon letroista apuja. Jos ei auta niin kyllä surulliseksi menee. Tavallaan mulla tunne että ei meille miehen kanssa lasta tule :(

Meillä ei oo varmaan mahdollisuutta inssiin, joten toivon letroista apuja. Jos ei auta niin kyllä surulliseksi menee. Tavallaan mulla tunne että ei meille miehen kanssa lasta tule :(

Voi ei, toivon niin että letrot tuo teille pienen syliin asti! :Heartred:Heartred

Meillä on tosiaan suuniteltu, että jos ei tällä letrozol hoidolla (vielä 5 kiertoa) ala raskaus. Niin lähdetään inssiin, julkisella ollaan siis hoidoissa.

Voi ei, toivon niin että letrot tuo teille pienen syliin asti! :Heartred:Heartred

Meillä on tosiaan suuniteltu, että jos ei tällä letrozol hoidolla (vielä 5 kiertoa) ala raskaus. Niin lähdetään inssiin, julkisella ollaan siis hoidoissa.

Me ollaan yksityisellä niin siksi ei mahdollisuutta. Maksaa liikaa meidän kukkarolle. Ei olla kovinkaan varakkaita. Hyvinkin pienituloisia. Julkisella olisi eri. Nää letroihin kuuluvat ultratkin oikeastaan sekoittaa pakkaa niin paljon että lainarahalla joutuu niissäkin käymään :’(

Onko teistä joku käyttänyt sofi-merkkisiä ovistikkuja? Onko ollut mitä kokemuksia? Mä tilasin niitä ensi kiertoon, digit niin hemmetin kalliita ettei pystynyt.

Onko ne semmosia vihreitä? Ihan hyvin toimi, mittasin 3krt/vrk ja aamulla oli vielä haalea, mutta iltapäivä ja ilta tosi tummat ja aamulla taas jo haaleampi, nopeasti meni lh-huippu ohi..

Mulla alkaa seuraavaksi viimeinen letrokierto ja eka aika julkiselle ois tän kuun lopussa, jännittää mitä ne siellä sanoo vai passittaako kotia jatkamaan hommia :shifty:

Me ollaan yksityisellä niin siksi ei mahdollisuutta. Maksaa liikaa meidän kukkarolle. Ei olla kovinkaan varakkaita. Hyvinkin pienituloisia. Julkisella olisi eri. Nää letroihin kuuluvat ultratkin oikeastaan sekoittaa pakkaa niin paljon että lainarahalla joutuu niissäkin käymään :’(

Aa, voi ei. Joo no me hakeuduttiin julkiselle kun ei ois yksityisellä mitenkään varaa käydä tutkimuksissa tai hoidoissa että vähän halvempi vaihtoehto tämä. Ultrat maksaa vain poliklinikkamaksun verran 37.20€

Tsemppiä sinne!

Alinah, mäkin aloitin jo Terot eilen kp20 vaikka piti aloittaa vasta kp25, ku viime kierrossakin aloitin kp20 ni aattelin että olis järkevää olla sama päivä.. Ja tuskin sieltä ovista olis kumminkaan tulossa, näin pääsen nopeammin uuteen kiertoon :joyful:

Kettutyttö, en oo käyttänyt sofeja, en osaa sanoa niistä mitään.. Ootteko miettinyt julkista puolta jos letrot ei toimi?En muista ootko ehkä sanonutkin jo... Me ollaan julkisella ja oon ollu ihan tyytyväinen tähän astisiin käynteihin :) Mutta pidän joka tapauksessa peukkuja että letrot tuo toivotun tuloksen!

Pipsulle tsempit ensikäynnille :) Ehkä se oliskin turha käynti ja ens kierrosta tulis plussa:wink

ON.Terot nyt siis aloitettu ja tänään tuli sit kunnon ovislimat, en tajuu... Ensi kiertoa odotellessa!

Onko teillä alkanu menkat kuinka nopeasti viimeisen terolutin jälkeen?

Mä en raskinu ostaa ees niitä teroluteja nyt, alko niin hirvittämään tämä rahan meno tähän projektiin, yli 160e siitä, että saan tietää munasolun olevan sillä puolen, mistä en voi raskautua ei paljo naurattanu :banghead:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :)

Mulla ei edellisessä kierrossa alkanut teroluteilla vuoto, viikko vikasta terolutista olin yhteydessä hoitopaikkaan ja kyselin primolutia ja sainkin ne. Söin niitäkin sen 10 päivää ja viimeisestä pilleristä alkoi vuoto kolmen päivän päästä. Aikaisemmin teroluteista mulla vuoto alkanut seuraavana päivänä viimeisestä niin tuo viime kierron homma ihmetytti!

Mä oon liian vanha julkiselle :(
Sairastin niin monta vuotta, että vasta nyt On ollut mahdollisuus lapsen yrittämistä. Vieläpä luultiin, että mulla ois ollu periytyvää sairautta mutta ei ollutkaan. Ja se selvisi vasta kun olin 40. Eli voi olla että mun juna meni jo :(

Kiitos sille joka kertoi testeistä, nyt en enää muista kuka kerro kokemuksen. Mut tosi nopee huippu oli ollut! Eli hei periaatteessa, kun mulla ei tulli plussaa ja testasin vaan aamuisin niin on voinut olla mullakin ovis, mut ei oo näkuny testeissä! Virii toivo :)

Mä oon liian vanha julkiselle :(
Sairastin niin monta vuotta, että vasta nyt On ollut mahdollisuus lapsen yrittämistä. Vieläpä luultiin, että mulla ois ollu periytyvää sairautta mutta ei ollutkaan. Ja se selvisi vasta kun olin 40. Eli voi olla että mun juna meni jo :(

Kiitos sille joka kertoi testeistä, nyt en enää muista kuka kerro kokemuksen. Mut tosi nopee huippu oli ollut! Eli hei periaatteessa, kun mulla ei tulli plussaa ja testasin vaan aamuisin niin on voinut olla mullakin ovis, mut ei oo näkuny testeissä! Virii toivo :)

Aa, no nyt kaikki tsempit ja toivotaan että letroilla alkaa raskaus! <3

Onko teillä alkanu menkat kuinka nopeasti viimeisen terolutin jälkeen?

Mä en raskinu ostaa ees niitä teroluteja nyt, alko niin hirvittämään tämä rahan meno tähän projektiin, yli 160e siitä, että saan tietää munasolun olevan sillä puolen, mistä en voi raskautua ei paljo naurattanu :banghead:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :)

Ääh miten turhauttavaa! Mutta muistaakseni Terolut oli aika halpa vai muistankohan väärin...? Mulla on alkanut vuoto heti seuraavana tai sitä seuraavana päivänä vikasta pilleristä :)

Kettutyttö, voi hitsin ikärajat...! Nyt sitten pidän todella peukut sulle että Letrot auttaa :happy: Varmasti on vielä toivoa, kyllähän nykyään moni tulee raskaaksi vielä 40v ja yli, ja varsinkin lääketuella:wink

Ääh miten turhauttavaa! Mutta muistaakseni Terolut oli aika halpa vai muistankohan väärin...? Mulla on alkanut vuoto heti seuraavana tai sitä seuraavana päivänä vikasta pilleristä :)

Kettutyttö, voi hitsin ikärajat...! Nyt sitten pidän todella peukut sulle että Letrot auttaa :happy: Varmasti on vielä toivoa, kyllähän nykyään moni tulee raskaaksi vielä 40v ja yli, ja varsinkin lääketuella:wink

Joo, tulin raskaaksi, mutta km riski on hirveän korkea ja kesken meni mullakin. Että tavallaan melko perhanan toivotonta.

Joo, tulin raskaaksi, mutta km riski on hirveän korkea ja kesken meni mullakin. Että tavallaan melko perhanan toivotonta.

Ymmärrän toivottomuuden fiilikset ja varmasti keskenmeno tuo myös eri tavalla pelkoja jos/kun raskautuisikin :sad001 mutta ainakin raskaus on sun kohdalla mahdollinen ja seuraavaa saattaa olla se josta lapsi tulee syliin asti. Pidän peukut <3

Ymmärrän toivottomuuden fiilikset ja varmasti keskenmeno tuo myös eri tavalla pelkoja jos/kun raskautuisikin :sad001 mutta ainakin raskaus on sun kohdalla mahdollinen ja seuraavaa saattaa olla se josta lapsi tulee syliin asti. Pidän peukut <3

Kiitos <3
Yritän olla positiivinen, mutta välillä lamaantuu ja alkaa pelottaa. Varsinkin juuri se, että jos onnistuisi ja tulisi uudestaan raskaaksi, että menee toisen kerran kesken :(
Mutta välillä on ihan olo se että miksei onnistuisi.

Kettutyttö, niin tuttuja on nuo toivottomuuden tunteet, ettei tosikaan. Toivon sulle voimia jaksaa säilyttää mielen positiivisena. Monille nuo letrot on kuitenkin herkästi auttaneet raskautumaan. Vaikka se ei varmasti keskenmenon pelkoa poista yhtään.

Minulla taisi mennä kierto totaalisen sekaisin letroista. Ei menkkoja vieläkään ja nyt on kp 33/27. Raskauden mahdollisuutta ei siis ole.
Toivottavasti teillä muilla pärähtää kierrot kunnolla käyntiin. Itsellä taitaa maaliskuukin mennä ihan ohi.

Kettutyttö, niin tuttuja on nuo toivottomuuden tunteet, ettei tosikaan. Toivon sulle voimia jaksaa säilyttää mielen positiivisena. Monille nuo letrot on kuitenkin herkästi auttaneet raskautumaan. Vaikka se ei varmasti keskenmenon pelkoa poista yhtään.

Minulla taisi mennä kierto totaalisen sekaisin letroista. Ei menkkoja vieläkään ja nyt on kp 33/27. Raskauden mahdollisuutta ei siis ole.
Toivottavasti teillä muilla pärähtää kierrot kunnolla käyntiin. Itsellä taitaa maaliskuukin mennä ihan ohi.

Pitäiskö Tyyne sun kysyä terot tai primot? Pääset uuteen kiertoon :)

En ollut ajatellutkaan, että tähän vois ottaa jonkun lääkkeen. Ajattelin vain että kärsittävä on, oma moka, kun kroppa on sökö. :D

Taidan odotella vielä vähän aikaa. Mahaa juilii sen verran nyt, joten toivoa on että vielä tänään alkais.

Takaisin