Letrozolin käyttäjiä?

Noniin nyt on tänään haettu apteekista Gonal-F.

Stressailen myös kun meidät on kutsuttu lauantaiksi kavereille istuu iltaa ja mietin miten mun pitäisi hoitaa pistäminen sinä iltana :confused: otanko pokkana sen mukaan ja säilytän heidän jääkaapissa ja siellä piikitän vai tullaanko aikaisin kotiin.
Muistaakseni Gonal F säilyy myös kuukauden huoneenlämmössä, joten piikit käsilaukkuun mukaan ja sopivassa välissä vessaan piikittämään, eikä kukaan huomaa mitään. (Noin minä tein.) Tarkista säilytys varmuuden vuoksi lääkkeen pakkauselosteesta.

Dpo10 ja aamun testi nega, 6 päivää ennenkuin pitäisi menkat alkaa. Elättelen toiveita että tuo one step 10mIU on huono testi eikä näytä positiivista vielä, mutta samalla tiedän ettei viimeinen yk ennen hoitoja tuonut meille plussaa. Huh, puolentoista viikon päästä istutaan sitten lääkärin vastaanotolla ja katsotaan miten hoitoja jatketaan.
Pettymys on kova ja en vieläkään pysty kuvitella meitä istumassa lapsettomuuslääkärin vastaanotolla. Noh, puolentoista viikon päästä varmaan pystyn. :-D Taidampa hakea viinipullon.

Dpo10 ja aamun testi nega, 6 päivää ennenkuin pitäisi menkat alkaa. Elättelen toiveita että tuo one step 10mIU on huono testi eikä näytä positiivista vielä, mutta samalla tiedän ettei viimeinen yk ennen hoitoja tuonut meille plussaa. Huh, puolentoista viikon päästä istutaan sitten lääkärin vastaanotolla ja katsotaan miten hoitoja jatketaan.
Pettymys on kova ja en vieläkään pysty kuvitella meitä istumassa lapsettomuuslääkärin vastaanotolla. Noh, puolentoista viikon päästä varmaan pystyn. :-D Taidampa hakea viinipullon.

Minäkin testasin one step 10 aamulla negan. Vasta dpo7 mutta uskoa ei ole. Pitäiskö kokeilla toisella testillä huomenna :bag: Pahoittelut sinulle. Ens viikolla taidan hakea viinin myös :hungover:

Ja miten sattuukin että näinä pettymispäivinä tuleekin taas taivaan tuutilta näitä raskausuutisia. Ja sitten vielä vedetään röökiä kun raskaana ollaan... Voi v*ttu mä sanon..
Itse kun yrittää kaiken tehdä oikein että saataisiin vauva ja täysin nollatoleranssi röökiin ja alkoholiin jos raskaustesti + näyttää..
Nyt kuitenkin sellainen v*tutus että otan viinilasin ja vedän hermoröökin..
Vai pitäisiköhän tässä alkaa juopottelemaan ja vetämään röökiä oikein urakalla että mäkin joskus raskautuisin??? Huh, nyt on kyllä pinna niin kireellä...
Sori tää raivoaminen!! :hilarious:

Ja miten sattuukin että näinä pettymispäivinä tuleekin taas taivaan tuutilta näitä raskausuutisia. Ja sitten vielä vedetään röökiä kun raskaana ollaan... Voi v*ttu mä sanon..
Itse kun yrittää kaiken tehdä oikein että saataisiin vauva ja täysin nollatoleranssi röökiin ja alkoholiin jos raskaustesti + näyttää..
Nyt kuitenkin sellainen v*tutus että otan viinilasin ja vedän hermoröökin..
Vai pitäisiköhän tässä alkaa juopottelemaan ja vetämään röökiä oikein urakalla että mäkin joskus raskautuisin??? Huh, nyt on kyllä pinna niin kireellä...
Sori tää raivoaminen!! :hilarious:

Älä pyytele anteeks, sulla ja meillä kaikilla on oikeus näihin tunteisiin ❣️ Mutta samaistun täysin sun fiiliksiin ! Itsekin sain juuri eilen kuulla raskausuutisen, sopivasti kun itsellä kp 1...

Ja jep, ite en juo enkä polta niin samaa oon pohtinu että näköjään niitä pitäs alkaa harrastamaan, että se plussa tulis. Hohhoijaa. Täällä on taas vitamiineja ja vehnänalkioöljyä vedetty naamariin ja tiistaina alkaa 5. Letrokierto, joka voi hyvinkin olla myös viimeinen. Sain polille ajan kp 13 ja siellä selvii miten tästä jatketaan. Inssistähän se viime kerralla puhu, saa nähdä.

Hyvää viikonloppua ja tsempit kaikille! :)

Mulla tais letrozolit toimia erittäin hyvin, kun en kerinnyt ku ostaa kaappiin niitä niin tuli jo ilmeisti plussa :hilarious: :hilarious: olipas tehokkaita:joyful:

En vielä uskalla täysin kyllä luottaa että viiva vahvistuu:sorry:

Mulla kävi viime syksynä samalla tavalla, kaappiin ehdin ostaa ja johan tuli plussa.

Ainiin mullahan kävi niin et sain reseptin letroihin helmikuun alussa mut päätin etten vielä alota. Ja plussa tuli siitä kierrosta :hilarious: meni kesken ja sit alotin letrot heinäkuussa.

Ainiin mullahan kävi niin et sain reseptin letroihin helmikuun alussa mut päätin etten vielä alota. Ja plussa tuli siitä kierrosta :hilarious: meni kesken ja sit alotin letrot heinäkuussa.

Sama meillä, eli kesken meni ja nyt aloittelin sitten letrot uudestaan.

Toivotaan että mulla ei mee kesken:nailbiting:

Ainakin viiva vahvistuu ja digiinkin sain eilen illalla raskaana 1-2 viikkoa:happy: ja toi pc tehty tänään. :happy:

Liitteet

• IMG_20191004_230302.jpg
    IMG_20191004_230302.jpg
    45 KB · Katsottu: 180
  • IMG_20191005_175625.jpg
    IMG_20191005_175625.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 196
Heissan,

Tulenpa vähän täältä takavasemmalta jo pikkuisen kuikuilemaan tätäkin ketjua, kun taival tähän suuntaan lähestyy.

Oon ollut aktiivisena tuolla 2019 raskaaksi ketjussa, mutta koska tämä raskautuminen omalla kohdalla on aina tupannut kestämään, niin mikään yllätys ole, että jälleen kerran tujotellaan kuukaudesta toiseen tyhjiä testejä.

Joku kai voisi sanoa kiittämätön. Onhan yksi ihana taivaan lahja jo elämässä (piiitkän yrittämisen tulos, kolmatta vuotta), mutta minkä teet kun syli huutaa tyhjää.

Taustaa. Toisen yritys alkanut 12/18. Yhtä kauan olen nyt kärsinyt vuotohäiriöistä. Ensin tiputteli 5 päivää ennen menkkoja, sitten 7, yhtäkkiä vuoto alkoi dpo2-3, nykyisin suoraan ovulaatiosta ja pahimpina kuukausina oon vuotanut kuukautisista kuukautisiin. Tätä asiaa on tutkittu ja ihmetelty, mutta toistaiseksi syy ei ole selvillä. Tässä kierrossa on viidettä kertaa progetuki. Menestys sen kanssa vaihteleva. Nyt isommilla annostuksilla oli viimeksi 14 päivän luteliaali, woopwoop. Paha vaan että just seksi ja ovis on mulla ne pahimmat vuodon aiheuttajat. Perhana, just ne oleellisimmat tämän lapsenteon kannalta:bag: Ei siis näillä vuodoilla varmasti ketään yllätä, että plussaa ei kuulu. Ja jos raskaaksi tulo oli aikaisemmin itselle vaikeaa, niin näin varmaan se sitten on mahdotonta:bag:

Noh, ollaan ensi kuussa saamassa lähete lapsettomuushoitoihin. Mua ultrattiin viimeksi syyskuussa ja sillon olisin jo saanut letrot (tai oikeammin niiden korvikkeet) käyttöön, mutta tultiin lääkärin kanssa siihen tulokseen, että odotetaan että saadaan hoidot käyntiin, niin tulee halvemmaksi tuo ultrassa ravaaminen yms. Jotenkin mä en jaksa uskoa, että letrot ratkaisisi tätä ongelmaa, kun jo paristi tämän vuoden puolella on tutkittu että ovuloin luomusti. Mutta olen valmis kokeilemaan mitä tahansa, joka voisi edes vähän parantaa näitä (olemattomia) luomumahdollisuuksia. Olematon on oma lisäykseni. Lääkäri on kyllä erittäin optimistinen, että raskaus on mahdollinen vuodoista huolimatta. Onkin aina ultrien jälkeen todennut, että eihän sitä tiedä vaikka parin viikon päästä olisit jo raskaana. Joo ei tiedä ei, mutta enpä ole ollut.

Lukaisen ketjun läpi, että pääsen vähän muidenkin jutuista kiinni. Tää oli nyt tällainen törkyinen omanapailu, sori siitä:hilarious:

Heissan,

Tulenpa vähän täältä takavasemmalta jo pikkuisen kuikuilemaan tätäkin ketjua, kun taival tähän suuntaan lähestyy.

Oon ollut aktiivisena tuolla 2019 raskaaksi ketjussa, mutta koska tämä raskautuminen omalla kohdalla on aina tupannut kestämään, niin mikään yllätys ole, että jälleen kerran tujotellaan kuukaudesta toiseen tyhjiä testejä.

Joku kai voisi sanoa kiittämätön. Onhan yksi ihana taivaan lahja jo elämässä (piiitkän yrittämisen tulos, kolmatta vuotta), mutta minkä teet kun syli huutaa tyhjää.

Taustaa. Toisen yritys alkanut 12/18. Yhtä kauan olen nyt kärsinyt vuotohäiriöistä. Ensin tiputteli 5 päivää ennen menkkoja, sitten 7, yhtäkkiä vuoto alkoi dpo2-3, nykyisin suoraan ovulaatiosta ja pahimpina kuukausina oon vuotanut kuukautisista kuukautisiin. Tätä asiaa on tutkittu ja ihmetelty, mutta toistaiseksi syy ei ole selvillä. Tässä kierrossa on viidettä kertaa progetuki. Menestys sen kanssa vaihteleva. Nyt isommilla annostuksilla oli viimeksi 14 päivän luteliaali, woopwoop. Paha vaan että just seksi ja ovis on mulla ne pahimmat vuodon aiheuttajat. Perhana, just ne oleellisimmat tämän lapsenteon kannalta:bag: Ei siis näillä vuodoilla varmasti ketään yllätä, että plussaa ei kuulu. Ja jos raskaaksi tulo oli aikaisemmin itselle vaikeaa, niin näin varmaan se sitten on mahdotonta:bag:

Noh, ollaan ensi kuussa saamassa lähete lapsettomuushoitoihin. Mua ultrattiin viimeksi syyskuussa ja sillon olisin jo saanut letrot (tai oikeammin niiden korvikkeet) käyttöön, mutta tultiin lääkärin kanssa siihen tulokseen, että odotetaan että saadaan hoidot käyntiin, niin tulee halvemmaksi tuo ultrassa ravaaminen yms. Jotenkin mä en jaksa uskoa, että letrot ratkaisisi tätä ongelmaa, kun jo paristi tämän vuoden puolella on tutkittu että ovuloin luomusti. Mutta olen valmis kokeilemaan mitä tahansa, joka voisi edes vähän parantaa näitä (olemattomia) luomumahdollisuuksia. Olematon on oma lisäykseni. Lääkäri on kyllä erittäin optimistinen, että raskaus on mahdollinen vuodoista huolimatta. Onkin aina ultrien jälkeen todennut, että eihän sitä tiedä vaikka parin viikon päästä olisit jo raskaana. Joo ei tiedä ei, mutta enpä ole ollut.

Lukaisen ketjun läpi, että pääsen vähän muidenkin jutuista kiinni. Tää oli nyt tällainen törkyinen omanapailu, sori siitä:hilarious:

Tervetuloa tännekin! :) Juu aika jännä jos letrot tuohon ongelmaan auttaisi, mut kaikkea voi kokeilla! Minkä niminen on letron korvaava lääke? Jospa sullakin auttais jo se, et letrot on kaapissa tai resepti kourassa ;)

Tervetuloa tännekin! :) Juu aika jännä jos letrot tuohon ongelmaan auttaisi, mut kaikkea voi kokeilla! Minkä niminen on letron korvaava lääke? Jospa sullakin auttais jo se, et letrot on kaapissa tai resepti kourassa :wink

Kiitos:) en mä muista nimeä, joku mahdollisimman vaikea, niin kun näillä lääkkeillä on tapana. t:llä se taisi alkaa:) kiitos kannustuksesta. Pessimistinä rohkenen epäillä, mutta olisihan se hienoa:)

Tervetuloa tännekin! :) Juu aika jännä jos letrot tuohon ongelmaan auttaisi, mut kaikkea voi kokeilla! Minkä niminen on letron korvaava lääke? Jospa sullakin auttais jo se, et letrot on kaapissa tai resepti kourassa :wink

Mulla on ollut käytössä Femar, se tosin on myös letrotsolia, eri niminen valmiste vain. Nipanderille tarjottu lääke saattaa olla Tamofen, vaikuttava aine tamoksifeeni. Sekin antiestrogeeni ja käytössä rintasyöpään.

Älä pyytele anteeks, sulla ja meillä kaikilla on oikeus näihin tunteisiin ❣️ Mutta samaistun täysin sun fiiliksiin ! Itsekin sain juuri eilen kuulla raskausuutisen, sopivasti kun itsellä kp 1...

Ja jep, ite en juo enkä polta niin samaa oon pohtinu että näköjään niitä pitäs alkaa harrastamaan, että se plussa tulis. Hohhoijaa. Täällä on taas vitamiineja ja vehnänalkioöljyä vedetty naamariin ja tiistaina alkaa 5. Letrokierto, joka voi hyvinkin olla myös viimeinen. Sain polille ajan kp 13 ja siellä selvii miten tästä jatketaan. Inssistähän se viime kerralla puhu, saa nähdä.

Hyvää viikonloppua ja tsempit kaikille! :)

Ai hitsit että meillä on useammalla käynyt tässä sama! Eilen sain kanssa kuulla raskausuutisia yksi minun läheisimmältä ystävältä, tuli raskaaksi ensimmäisellä yrityksellä ja on nyt 10 viikkoa raskaana. Asiaa helpotti että olen ollut viimeisen kuukauden verran melko varma hänen raskaudesta ja pystynyt henkisesti valmistautumaan virallisen uutisen kuulemiseen. Eilen kun oltiin iltaa istumassa niin oli hauskaa ja olen todella iloinen heidän puolesta, kotiin kun päästiin niin sitten surin meidän lapsettomuutta ja kiukuttelin miehelleni. Kaksi päivää nyt piikitetty Gonal-F ja odotan sekä innolla että kauhulla keskuviikon verikokeita ja ultraa :salut

Ai hitsit että meillä on useammalla käynyt tässä sama! Eilen sain kanssa kuulla raskausuutisia yksi minun läheisimmältä ystävältä, tuli raskaaksi ensimmäisellä yrityksellä ja on nyt 10 viikkoa raskaana. Asiaa helpotti että olen ollut viimeisen kuukauden verran melko varma hänen raskaudesta ja pystynyt henkisesti valmistautumaan virallisen uutisen kuulemiseen. Eilen kun oltiin iltaa istumassa niin oli hauskaa ja olen todella iloinen heidän puolesta, kotiin kun päästiin niin sitten surin meidän lapsettomuutta ja kiukuttelin miehelleni. Kaksi päivää nyt piikitetty Gonal-F ja odotan sekä innolla että kauhulla keskuviikon verikokeita ja ultraa :salut

Onneks sinäki plussaat kohta ;)

Täällä dpo8 ja nega. Mut lämmöt pomppas ylös. Tosin mittasin n. 2h myöhemmin kuin normisti ja eilen join 2 annosta alkoholia.

Kylläpäs nyt teille ilouutisia satelee:hungover: mulla oli se sade tossa keväällä. Tuntuu et nyt kaikki parisuhteessa olevat kaverit on just saanu vastasyntyneen syliin tai ovat raskaana. Minäkin otin sitte muutamat lasit viiniä eilen. Kp3 tänään ja en tiedä mikä pohjakausi nyt on alkanut ku tuntuu et koko viikon oon ollu ihan alavireinen enkä saa mitään aikaseksi mitä pitäis, ja vaikea nousta sängystä aamuisin. Voiskohan tää olo jo tästä huomenna poistua ku menkatki tekee jo loppuaan:depressed:

Nipanderi, ehtiikö teillä tulemaan vielä luomukiertoja ennen letroja kun muistelin et sun mies oli sielä pitkällä työmatkalla? Sanoit että yrititte ekaa muutaman vuoden niin ehdittekö silloin käydä vielä tutkimuksissa?

Ja toiv Jesssu ja jannn testit kääntyy viel plussalle!

Ehtii joo, ainakin yksi. Lennämme loka-marraskuun vaihteessa Espanjaan, kun miehen projekti loppuu siellä. Jos kuun ja tähtien asento on oikea, mulla on ovis just sillon, jos väärä, se on ehtinyt mennä. Nyt vähän jännäilen, kun ovisoireita ollut tänään kp12 (liian aikaisin mulle) että meinaako iskeä nyt oviksen. Toisaalta viime kierrossakin oli vähän sama, mutta ovis tuli vasta kp20. Ä

Ei meitä sillon vielä tutkittu. Jotkut kilpparit otettiin, mut ei vielä muuta. Sillon oltiin pari ekaa vuotta tjot asenteella muutenkin ennen ku tulin ekaa kertaa raskaaksi. Se todettiin nt:ssä tuulimunaksi. Sillon pyysin että tutkittais, kun senkin aikaan saanti kesti niin pitkään, mut meidät lähetettiin vaan kotiin jatkamaan yritystä.

Tsemppiä vauvauutisiin. Niitä tosiaan tuntuu tulevan kun sieniä sateella. Yritän olla mustaamatta omaa mieltäni siitä. Sain hyvän opetuksen tuossa muutama kuukausi takaperin, miksi ei pitäisi olla ihmisille kateellinen. Mutta vaikeaa se silti on:Heartred

Dpo 12, neljä pvää kuukautisiin ja testi puhdasta puhtaampikin nega. Eli nyt tämä kierto taputeltu. Ensi viikolla se lääkärinaika, tulen sitten kertomaan miten meni. Nyt vaan odotellaan menkkoja ja ruvetaan henkisesti valmistautumaan ekalle ajalle.
Vi*uttaa ja aika hälläväliä olo. Ajattelinkin jo että nyt saa jäädä ovistikuttelut sun muut, en jaksa enää tätä päänvaivaamista. Mutta nyt ne tikuttelut ja seuraamiset varmasti vasta alkaakin kun hoitoihin lähdetään. Huoh...

Kävinpä sitten tänään ostamassa Maca jauhetta kun alkoi ärsyttää ettei mitään tapahdu... :p
Aivan JÄRKYTTÄVÄN makuista mutta pakko sitä on kokeilla kun tämä ensimmäisellä yrittämällä raskaaksi tullut kaveri käytti sitä. Koska mitä jos siitä olisikin apua. :yuck:

Niin nyt sitten väkisin kakoen yritän päivittäin vetää ruokalusikallisen päivässä inseminaatioon asti :wtf:

Onko kukaan muu kokeillut Maca jauhetta tai onko tuttuja jotka ovat kokeilleet? mitään oikeita käyttökokemuksia tai lääketieteellisiä kokeita ei tahdo netistä löytää

Pupsis, minä aikanaan kokeilin tuota macajauhetta, mutta ei ainakaan minuun ollut vaikutusta. Ainut oli, kun pidin siitä tauon ja aloitin sen uudelleen liian isolla annoksella niin vatsa meni sekaisin ja tuli muutenkin tosi huono olo. Sen jälkeen sai jäädä koko jauhe käyttämättä. Toivottavasti sulle olis siitä apua kuitenkin, ollaanhan me kaikki erilaisia.

Takaisin