Heissan,
Tulenpa vähän täältä takavasemmalta jo pikkuisen kuikuilemaan tätäkin ketjua, kun taival tähän suuntaan lähestyy.
Oon ollut aktiivisena tuolla 2019 raskaaksi ketjussa, mutta koska tämä raskautuminen omalla kohdalla on aina tupannut kestämään, niin mikään yllätys ole, että jälleen kerran tujotellaan kuukaudesta toiseen tyhjiä testejä.
Joku kai voisi sanoa kiittämätön. Onhan yksi ihana taivaan lahja jo elämässä (piiitkän yrittämisen tulos, kolmatta vuotta), mutta minkä teet kun syli huutaa tyhjää.
Taustaa. Toisen yritys alkanut 12/18. Yhtä kauan olen nyt kärsinyt vuotohäiriöistä. Ensin tiputteli 5 päivää ennen menkkoja, sitten 7, yhtäkkiä vuoto alkoi dpo2-3, nykyisin suoraan ovulaatiosta ja pahimpina kuukausina oon vuotanut kuukautisista kuukautisiin. Tätä asiaa on tutkittu ja ihmetelty, mutta toistaiseksi syy ei ole selvillä. Tässä kierrossa on viidettä kertaa progetuki. Menestys sen kanssa vaihteleva. Nyt isommilla annostuksilla oli viimeksi 14 päivän luteliaali, woopwoop. Paha vaan että just seksi ja ovis on mulla ne pahimmat vuodon aiheuttajat. Perhana, just ne oleellisimmat tämän lapsenteon kannalta:bag: Ei siis näillä vuodoilla varmasti ketään yllätä, että plussaa ei kuulu. Ja jos raskaaksi tulo oli aikaisemmin itselle vaikeaa, niin näin varmaan se sitten on mahdotonta:bag:
Noh, ollaan ensi kuussa saamassa lähete lapsettomuushoitoihin. Mua ultrattiin viimeksi syyskuussa ja sillon olisin jo saanut letrot (tai oikeammin niiden korvikkeet) käyttöön, mutta tultiin lääkärin kanssa siihen tulokseen, että odotetaan että saadaan hoidot käyntiin, niin tulee halvemmaksi tuo ultrassa ravaaminen yms. Jotenkin mä en jaksa uskoa, että letrot ratkaisisi tätä ongelmaa, kun jo paristi tämän vuoden puolella on tutkittu että ovuloin luomusti. Mutta olen valmis kokeilemaan mitä tahansa, joka voisi edes vähän parantaa näitä (olemattomia) luomumahdollisuuksia. Olematon on oma lisäykseni. Lääkäri on kyllä erittäin optimistinen, että raskaus on mahdollinen vuodoista huolimatta. Onkin aina ultrien jälkeen todennut, että eihän sitä tiedä vaikka parin viikon päästä olisit jo raskaana. Joo ei tiedä ei, mutta enpä ole ollut.
Lukaisen ketjun läpi, että pääsen vähän muidenkin jutuista kiinni. Tää oli nyt tällainen törkyinen omanapailu, sori siitä