Letrozolin käyttäjiä?

Meille ei viimeinenkään, ominpäin syöty letrokierto tuonut plussaa, vaikka kummallakin puolella oli ollut johtofollit.
Kumma kyllä, ettei nyt uuden kierron alkaminen tuntunut mitenkään pahalta, vaikka tavallisesti pettymys on musertava :angelic: Uusi lääke haettu ja nyt muutaman päivän psyykkailen itteäni, kun lauantaina tarvisi uskaltaa pistää.

Tsemppiä pistämiseen :) Omasta mielestä pistäminen ei ole helpottanut, joka ilta se on yhtä jännää. Mutta huomaa että se menee kuitenkin nopeammin kun tietää mitä tekee.
 
Tsemppiä pistämiseen :) Omasta mielestä pistäminen ei ole helpottanut, joka ilta se on yhtä jännää. Mutta huomaa että se menee kuitenkin nopeammin kun tietää mitä tekee.

Kiitti :Heartbigred mäkin teoriassa tiiän tekniikan ja muita ihmisiä pistelen melkein päivittäin töissä, mutta itseäni en ole koskaan pistänyt. Onneksi siskot on kanssa hoitsuja, niin ne on luvannut auttaa :Heartblue
 
smoothie. & pupsis

Me mennään naistenpolille julkiselle. Eli tää on meidän eka aika hoitoihin.
Aikaisemmin oon käyny yksityisellä gynellä joka määräs vaan noi terot ja letrot.
Jotenkin epäilen kyllä että siinä tekisi suoraan mutta voisihan sitä ehdottaa..
+ Oon vähän arka sinne soittamaan kun polilla vastaa sihteeri eikä oikein osaa juuta eikä jaata sanoa että miten lääkäri haluaa mitäkin tehdä. Ehkä odotan sinne ajalle ja sanon että jos mahdollista tehdä niin tehkää, särkylääkkeitä en tarvitse. :-D
 
smoothie. & pupsis

Me mennään naistenpolille julkiselle. Eli tää on meidän eka aika hoitoihin.
Aikaisemmin oon käyny yksityisellä gynellä joka määräs vaan noi terot ja letrot.
Jotenkin epäilen kyllä että siinä tekisi suoraan mutta voisihan sitä ehdottaa..
+ Oon vähän arka sinne soittamaan kun polilla vastaa sihteeri eikä oikein osaa juuta eikä jaata sanoa että miten lääkäri haluaa mitäkin tehdä. Ehkä odotan sinne ajalle ja sanon että jos mahdollista tehdä niin tehkää, särkylääkkeitä en tarvitse. :-D

Ookoo, voi kyl tosiaan olla et puhelimeen vastaava ei osaa sanoa mitään mut ite ku oon soitellu nii oon saanu hoitajan soittoajan iltapäivälle. Mutta voi myös olla et siellä lääkäreillä on omat suunnitelmat ja protokollat ja riippuu tuurista saako lääkärin joka kysyy tai kuuntelee asiakkaan mielipidettä/toiveita. Itsellä on hyvä kokemus mut oon kuullu myös tosi huonoista.
 
smoothie. & pupsis

Me mennään naistenpolille julkiselle. Eli tää on meidän eka aika hoitoihin.
Aikaisemmin oon käyny yksityisellä gynellä joka määräs vaan noi terot ja letrot.
Jotenkin epäilen kyllä että siinä tekisi suoraan mutta voisihan sitä ehdottaa..
+ Oon vähän arka sinne soittamaan kun polilla vastaa sihteeri eikä oikein osaa juuta eikä jaata sanoa että miten lääkäri haluaa mitäkin tehdä. Ehkä odotan sinne ajalle ja sanon että jos mahdollista tehdä niin tehkää, särkylääkkeitä en tarvitse. :-D

Mulle tehtiin aukkari ekalla käynnillä. Osasin siihen varautua, kun hoitajan puhelinhaastattelussa muutaman päivän aikasemmin olin kertonut kierronpäivän.
Voihan sihteerin kautta jättää vaikka soittopyynnön hoitajalle, jos polilla ei ole soittoaikoja suoraan lapsettomuushoitajalle. :)
 
Kahden tabletin taktiikka letroja on tuottanut tulosta, tänään ovulaatiotesti oli ekaa kertaa elämässäni positiivinen! Jee, kerrankin joku lääke toimii!

En muista kerroitko mitä näkyi tämän kierron ultrassa? Nyt vaan tallettelemaan!!
 
En muista kerroitko mitä näkyi tämän kierron ultrassa? Nyt vaan tallettelemaan!!

Mäkään en muista kerroinko jo, mutta kaksi johtofoliikkelia oli. Taisin itse asiassa johonkin sen kyllä kirjoittaakin. Eiliseen mennessä olis pitänyt tulla positiivinen ovulaatiotesti ja ehdin jo eilen soitella naikkarille ja suunniteltiin tulevia hoitoja, kun letrot ei toimi, mutta kerroin epäileväni, että ovulaatio tapahtuisi joko torstaina tai perjantaina joten sovittiin, että teen to ja pe aamuin illoin testit. Tänä aamuna sitten tuli hymynaama! Eilen illalla talleteltiin ja tänään sitten tietenkin. Toivon mukaan nyt tärppäis!
 
En muista oonko kysynyt mutta kysynpä uudelleen. :grin Onko teillä teillä lääkkeet vaikuttanut hiusten kasvuun? Mulla oli, huom oli, pitkät paksut hiukset ja nyt ne on muisto vain.. hiukset katkeilee tosi paljon. En keksi mitään muuta mistä johtuis kun hormoonimuutokset tai sitten metformiini..

Toki hiukset on uusiutuva luonnonvara mutta kyllä ärsyttää..
 
En muista oonko kysynyt mutta kysynpä uudelleen. :grin Onko teillä teillä lääkkeet vaikuttanut hiusten kasvuun? Mulla oli, huom oli, pitkät paksut hiukset ja nyt ne on muisto vain.. hiukset katkeilee tosi paljon. En keksi mitään muuta mistä johtuis kun hormoonimuutokset tai sitten metformiini..

Toki hiukset on uusiutuva luonnonvara mutta kyllä ärsyttää..

Hei mulla on sama!!! Pääliosasta tukka katkeilee about puolesta välistä. Ihankun kerrostusta ois mutta ei kyllä tarkoituksella :-D
Samoin niskassa puolet lyhkäsempää tukkaa..
 
Hei mulla on sama!!! Pääliosasta tukka katkeilee about puolesta välistä. Ihankun kerrostusta ois mutta ei kyllä tarkoituksella :-D
Samoin niskassa puolet lyhkäsempää tukkaa..

Kuulostaa aivan mun tukalta! :grin Mietin tässä jo menenkö leikkaa pitkän polkan että ei ois tämmönen hapsu vaan..

Noh, nyt loppu kaikki lääkkeet, niin jospa tämä tästä. Sovittiin puolison kanssa että pidetään nyt vähän taukoa tästä ja inssiin sitten vasta ensi vuoden puolella. Seurailen kuitenkin täällä teidän kuulumisia:happy:
 
Oletteko kokeilleet Inocapseja tai Donafertyä (Myo-inositol)? Minä söin Inocapseja ennen onnistumista. Sen lisäksi söin rautaa, D-vitamiinia, greippejä ja Ladyvitan äitiysvitamiinivalmistetta. Monet vannovat Royal Geleen nimeen, mutta sitä en ehtinyt käyttää. Eihän noista poppakonsteista tiedä, onko niistä apua, mutta.. tulee parempi olo, kun voi tehdä jotain joka voi vaikuttaa.

Toivotaan onnistumisen aaltoa tähän ketjuun! :angelic:
 
En muista oonko kysynyt mutta kysynpä uudelleen. :grin Onko teillä teillä lääkkeet vaikuttanut hiusten kasvuun? Mulla oli, huom oli, pitkät paksut hiukset ja nyt ne on muisto vain.. hiukset katkeilee tosi paljon. En keksi mitään muuta mistä johtuis kun hormoonimuutokset tai sitten metformiini..

Toki hiukset on uusiutuva luonnonvara mutta kyllä ärsyttää..

Mulla kanssa metformiini ollu nyt käytössä muutaman viikon ja suihkussa aloin huomata hiljattain että lähtee hiuksia tosi paljon.. Kohta on varmaan pelkkä hiiren häntä :rolleyes:
 
Mulla kanssa metformiini ollu nyt käytössä muutaman viikon ja suihkussa aloin huomata hiljattain että lähtee hiuksia tosi paljon.. Kohta on varmaan pelkkä hiiren häntä :rolleyes:

Mä otin nyt biotiinin käyttöön ja jos oisin tiennyt tän niin oisin ottanut jo puol vuotta sitten.. mun siskokin kauhisteli että mihin mun tukka on hävinnyt.
 
Oletteko kokeilleet Inocapseja tai Donafertyä (Myo-inositol)? Minä söin Inocapseja ennen onnistumista. Sen lisäksi söin rautaa, D-vitamiinia, greippejä ja Ladyvitan äitiysvitamiinivalmistetta. Monet vannovat Royal Geleen nimeen, mutta sitä en ehtinyt käyttää. Eihän noista poppakonsteista tiedä, onko niistä apua, mutta.. tulee parempi olo, kun voi tehdä jotain joka voi vaikuttaa.

Toivotaan onnistumisen aaltoa tähän ketjuun! :angelic:

Mulla nyt viimeisin kierto kokeiltuna myo-inositol + gelee royale. Niillä sain aikaiseksi elämäni ensimmäisen normaalimittaiseksi luettavan kierron; kierto 30 pv, elämäni ensimmäinen luomuovis kp 16 ja vuoto alkoi tänään dpo 14. Suurimmaksi osaksi apu oli tuolla geleellä, koska myo-inositolia mulla on ollut aikaisemmin käytössä, eikä silloin ollut vaikutusta kierron pituuteen. Mulla siis PCOS ja vuotoja vuodessa 1-2 ilman lääkkeitä. Nyt oli siis letroton+muu lääkkeetön kierto. Niin ja ikää mulla jo 43, joten kauan oon saanu tätä odottaakin.
 
Muokattu viimeksi:
Siemennesteanalyysin yhteydessä kysytään pidättäytymisaika vuorokausina. Mies menee tiistaiaamuna. Jos puuhaillaan lauantaiaamuna, onko se vaan 2 vuorokautta vai 3? o_O:rolleyes::wacky:
 
Merkkaisin varmaan 3-4 tai 3,5 vrk :hilarious:

Niin, mietin kans :hilarious: vaikka onkohan sillä mikä merkitys muille? Toiv ei nyt vielä huonompi tulos kun tuli noin pitkä aika :/ vaikka jotkut vie varmaan viidenkin päivän tuloksen..
 
Takaisin
Top