Letrozolin käyttäjiä?

Täällä ihan sama tuo ettei päähän mahdu mitään muuta kuin lapsihaave ja tää koko tilanne. Ja itse myös ruokin sitä jatkuvasti tällä palstalla, toisella lapsettomuusryhmällä, blogeilla, kirjoilla ja tietty googlaamalla joka v*itun kuukausi ne samat raskaustesti ja raskausoirepalstat ynnä muut aiheeseen liittyvät :smiley-angry026 enkä mäkään voi sietää ajatusta siitä että pitäisi tai voisin koskaan hyväksyä lopullista lapsettomuutta. Nyt on viel edessä 4-5 kiertoa luomuilua, tai puoliluomuilua jos käytän lugeja vain, niin pää varmaan hajoo jossain kohti. Voi kun aivot vois laittaa tän asian suhteen nyt offille ja napsasta päälle sit helmikuussa:lurking:

Ai teillä viel niinkin pitkä matka hoitoihin! Toivotaan ihmettä ja että plussataan kaikki luomuna!

Ai teillä viel niinkin pitkä matka hoitoihin! Toivotaan ihmettä ja että plussataan kaikki luomuna!

No äläpä muuta!:arghh: :arghh: jonot on näin pitkät naikkarilla. Mietin jo et muutetaan esim. Tampereelle, Kuopioon ym. joissa jonot paljo lyhyemmät:hilarious: :banghead: Plussat siis meille kaikille kiitos ja heti!!

No äläpä muuta!:arghh: :arghh: jonot on näin pitkät naikkarilla. Mietin jo et muutetaan esim. Tampereelle, Kuopioon ym. joissa jonot paljo lyhyemmät:hilarious: :banghead: Plussat siis meille kaikille kiitos ja heti!!

Apuuuva pk-seudulla mäki asun :arghh: eli päästää ehkä vuoden päästä hoitoihin?!? Inssit kävit siis jo? Kaveri menossa alkuvuodesta insseihin. Uskon kyl et JOSKUS voisin plussata luomunakin. Jos yrittäis viel vuosia. Kerta kerran tärpännyki. Ellei ollu joku ihme vahinko.. Ja saa nähä mitä miehen simpoista paljastuu.

Joo tää ryhmä onkin ainut henkireikä mikä saa edes sen pienen hyvän mielen kun tuntuu että koko maailma kaatuu niskaan. Kiitos teille siitä! :Heartred Ja myös "helpottaa" kun täällä on vain meitä jolle raskautuminen on hankalaa - vaikkei sitä tietysti kelleen toivoisi mutta ymmärtänette pointtini. En voi sietää muilla vauvapalstoilla niitä yk2 alkoi tänään ja itku tuli kun ei tärpännyt. Tekisi mieli latassa sellainen täyslaidallinen pas*aa niille että millasta on kun ton yk2 perään voi heittää haluamansa luvun ykkösestä ysiin jos sekään vielä riittää.

Ja ainakin itse pysyn täällä vaikka mitä hoitoja tulee vastaan, toivottavasti te muutkin:smiley-angelic003

Joo tää ryhmä onkin ainut henkireikä mikä saa edes sen pienen hyvän mielen kun tuntuu että koko maailma kaatuu niskaan. Kiitos teille siitä! :Heartred Ja myös "helpottaa" kun täällä on vain meitä jolle raskautuminen on hankalaa - vaikkei sitä tietysti kelleen toivoisi mutta ymmärtänette pointtini. En voi sietää muilla vauvapalstoilla niitä yk2 alkoi tänään ja itku tuli kun ei tärpännyt. Tekisi mieli latassa sellainen täyslaidallinen pas*aa niille että millasta on kun ton yk2 perään voi heittää haluamansa luvun ykkösestä ysiin jos sekään vielä riittää.

Ja ainakin itse pysyn täällä vaikka mitä hoitoja tulee vastaan, toivottavasti te muutkin:smiley-angelic003

Totta :hilarious: nyt vaikeeta olla töissäkin, kun siel yks raskaana tost noin vaan.. Mäki haluun ne pahoinvoinnit itelleni :arghh: tipun viikon päästä niin korkeelta kun/jos nega... Viikonloppuna testaan jo taas kyl.

Mä en oo ees jaksanut laskea mitään yrityskiertoja. Enkä yleensä laske mitään kierronpäiviä tai muutakaan enkä oo niistä koko ajan tietoinen. Toki sovelluksesta ne nään heti ja tiedän missä suunnilleen mennään, kun folliultrassa ja verikokeissa ravataan.
Huomenna alkaa ovulaatiotestien teko ja toivon mukaan perjantaisessa ultrassa sitten olis johtofolleja.

Oon jo kuitenkin ite tavallaan antanut kaikki toimet naikkarille ja päättänyt, että mä olen tehnyt kaikkeni kotoa käsin. Olen pudottanut 10kg painoa, syön vitamiineja ja syön terveellisesti ja säännöllisesti. Harrastan seksiä oletetun oviksen aikaan. Mitä muuta voisin tehdä, en osaa taikoa enkä raskauttaa itse itseäni vaikka toivoisinkin. Nyt luotan vain lääkärien ammattitaitoon.

Apuuuva pk-seudulla mäki asun :arghh: eli päästää ehkä vuoden päästä hoitoihin?!? Inssit kävit siis jo? Kaveri menossa alkuvuodesta insseihin. Uskon kyl et JOSKUS voisin plussata luomunakin. Jos yrittäis viel vuosia. Kerta kerran tärpännyki. Ellei ollu joku ihme vahinko.. Ja saa nähä mitä miehen simpoista paljastuu.

Ettekös te pääse hoitoon jo keväällä jos ei sitä ennen tärppää? Et varmasti ainakin inssit pääsisitte aloittamaan vuoden sisään. Mut on jokatapauksessa pitkä aika :sorry: toisaalta mulla on "hyvä" tunne susta et raskaus alkaa luomusti:smug:

Ettekös te pääse hoitoon jo keväällä jos ei sitä ennen tärppää? Et varmasti ainakin inssit pääsisitte aloittamaan vuoden sisään. Mut on jokatapauksessa pitkä aika :sorry: toisaalta mulla on "hyvä" tunne susta et raskaus alkaa luomusti:smug:

Osuispa se oikeeseen :) kiitos. En tiedä kauanko tutkimuksissa menee ennen ekaa inssiä. Jospa kerkeis ennen kesää :smiley-angelic001 mut haluun uskoa et raskaudun tänä vuonna. Jos sperma on huonoa ni usko kyllä tippuu..

Täällä kans pyörii kokoajan mielessä vaan tää yrittäminen ja kaikkia pieniälkin nippasuja aina rupee miettimään että nyt varmaan jotain tapahtuu.
Mutta mulla vähän eri kuitenkin kun mulla on jo kaksi lasta (kohta9v ja 7v) ja miehellä kaksi (5v ja 4v) mutta mun omtkin on jo niin isoja ja mulla ollut tosi pitkään vauvakuume (jo ennen ku tapasin nykyisen miehen) ja nyt ollaan miehen kanssa vuosi yritetty ilman yhtäkään kunnon plussa (ehkä kemiallinen oli viimekierrossa), jotenkin sitä ei osannut odottaa että menis näin "kauan" kun jo kummallakin lapsia.

Huomenna meen katsomaan mun siskon vajaan viikon ikäistä vauvaa:love7 mä varmaan nuuhkin ja paijaan sitä niin että saan vähksi aikaa paremman mielen:shy:

Muokattu viimeksi:
Täällä myös epätoivoa ja samoja fiiliksiä.Viimeiset letrot syöty ja nyt ootellaan ovista. Jos nyt ei tärppää niin sitten insseihin. En pysty edes ajattelemaan sitä että vauvaa ei tulisi ollenkaan :sad001

Ja kiitos että on voinut myötä elää teidän kanssa, tää on ollut iso tuki :Heartred

Help! Kääääk!
Mä olin unohtanut eilen ottaa terolutin, eli neljäs pvä jäi nyt välistä. Ohjeessa luki ettei saa ottaa unohtunutta tablettia vaan jatkaa sitten seuraavana päivänä nortsisti.

Haittaakohan tää yhden pillerin unohdus nyt mitään?! :inpain:

Help! Kääääk!
Mä olin unohtanut eilen ottaa terolutin, eli neljäs pvä jäi nyt välistä. Ohjeessa luki ettei saa ottaa unohtunutta tablettia vaan jatkaa sitten seuraavana päivänä nortsisti.

Haittaakohan tää yhden pillerin unohdus nyt mitään?! :inpain:

No en usko!? Mihin syyhyn käytät? Sama ku mulla? Eli tukemaan mahd raskautta varuiks. Mul tän kierron jälkeen enää yhteen kiertoon niitä.. Jos tärppäis ilman niitä ni varmaan varuiks hommaisin lisää. Yks raskaana oleva kaveri syö niitä aamuin illoin.

Taas masentaa ja ärsyttää et kaikki muut raskautuu :smiley-angry019 :sad010

Tuleeko kellään muulla oviksesta menkkoihin valkovuotoa? Oppikirjan mukaan pitäisi olla kuivaa. No eipä mulla. Varmaan estrogeenit koko ajan koholla tmv.. Ovistikutki niin pitkään näyttää tummahkoa..

No mä en nyt enää edes tiedä mihin niitä syön :hilarious: Alunperin siis määrättiin kun menkat ei tullu ollenkaan ja oon niitä syöny siis helmikuusta asti. Kesäkuussa aloitin noi letrot ja terot syön oviksen jälkeen.
Eli kai enemmän tukemaan kun kyllähän nuo menkat pitäis tulla muutenki nyt kun oviskin tulee:smug:

No en usko!? Mihin syyhyn käytät? Sama ku mulla? Eli tukemaan mahd raskautta varuiks. Mul tän kierron jälkeen enää yhteen kiertoon niitä.. Jos tärppäis ilman niitä ni varmaan varuiks hommaisin lisää. Yks raskaana oleva kaveri syö niitä aamuin illoin.

Tuleeko kellään muulla oviksesta menkkoihin valkovuotoa? Oppikirjan mukaan pitäisi olla kuivaa. No eipä mulla. Varmaan estrogeenit koko ajan koholla tmv.. Ovistikutki niin pitkään näyttää tummahkoa..

Niinhän nuo "normaalit" ihmiset tekeepi:dead: :meh: :angry9

Mul on kierrois ilman lugeja oviksesta asti kuivaa ja sit pari päivää ennen menkkoja tulee taas jonkin verran vv.

Niinhän nuo "normaalit" ihmiset tekeepi:dead: :meh: :angry9

Mul on kierrois ilman lugeja oviksesta asti kuivaa ja sit pari päivää ennen menkkoja tulee taas jonkin verran vv.

Mul ollu oviksesta asti ihan märkää.. Tai en muista miten dpo 0 ja 1 oli. On kyl ennenki joskus ollu märkää, ei kyl ehkä näin märkää aina. Koht teen taas ovistestin, onko haalentunu :hilarious:

Mulla on ovulaation jälkeen päivä päivältä vaan kuivempi, ja päivän tai kaksi ennen kuukautisten alkua hetkellisesti vähän valkovuotoa. Itse näkisin sen mahdollisena raskaaksi tulon merkkinä jos ovulaation jälkeen jatkuisi kosteus.

Ja kiitos kaikille kun komppasitte ja jaoitte omia ajatuksia ja tunteita. Tämä foorumi on kyllä ollut henkireikä kun ei viitti omille kavereille jutella tästä, kun niillä ei ole samaa ongelmaa niin ajattelen ettei ne jaksa kuunnella loputtomiin. Täällä tuntuu että voi vapaasti vuodattaa ja saa enemmän ymmärrystä ja sympatiaa kun osasin ikinä kuvitellakaan.

Mullakin oli tosi märkää vv aiemmissa kierroissa oviksesta menkkoihin, nyt sit taas ihan kuivaa. Tottakai googlettelin asiaa ja moni sanoi että plussannut juuri sellaisesta kierrosta. Noh itse en tietenkään plussannut mutta sormet ristissä toivotaan et sulla se olis merkki raskaudesta :thumleft

Soittelin muuten polille koskien sitä mun aikaa mikä ei oo tullu, niin sanovat et joku moka sattunu, kun lääkärin olis pitäny sanoo mulle, että mun pitää soittaa itelleni aika, jos ja kun menkat alkaa. Ja näin siis toimin. Tänään kp 32 ja edelleen jännitän alkaako menkat luomusti... :confused2

Mulla tulee ennen ovista melkein juoksevaa limaa niin, että housut kastuu joskus läpi :hungover: oviksen jälkeen vuoto muuttuu tahmeaksi ja niukkenee, mutta jatkuu kuukautisiin asti.

Noni mäki unohdin ottaa aamulla teron :facepalm: täytyy kysyy saisko työkaverilta yhen :hilarious:

Takaisin