Letrozolin käyttäjiä?

Hätähousutestaaja täällä taas :greet025
Dpo8 ja ylläripylläri puhdas nega.. Mut täähän on jo ihan ihme että tänne asti oon jaksanu odottaa. Yleensä alotan jo dpo5 ja pahimmillaan saattaa mennä 5 testiä päivässä:hilarious:
Oon miettiny et jos pystyis odottaa esim sinne dpo14 niin sais sit ainakin luotettavan tuloksen negasta tai positiivisesta. Kuitenkin mä uskon että tää aikaisin testaaminen on ehkä mulle parempi vaihtoehto niin ehdin totutella ajatukseen että testi on nega, mutta pieni toivonpilkahdus on kuitenkin läsnä.
Sitten esim dpo14 kun viimeisen kerran testaan niin olen jo niin monta negatestiä nähnyt että se ei enää niin pahasti lamaannuta:grin:rolleyes:

Noniin nyt on tänään haettu apteekista Gonal-F kynä :nailbiting: Apteekissa oli onneksi juuri yksi jäljellä. Puoli tuntia meni apteekissa kun kyselin maasta taivaaseen kaikkea siitä. Minua palveleva farmaseuttiopiskelija sai tehdä tosissaan töitä ja yhdessä luettiin hänen näytöstä kaikkia ohjeita, hän oli niin mukava!
Tekee mieli käydä koko ajan tutkailla pakkausta ja varmistaa että se on hyvin siellä jääkaapin ovessa :hilarious: Stressailen myös kun meidät on kutsuttu lauantaiksi kavereille istuu iltaa ja mietin miten mun pitäisi hoitaa pistäminen sinä iltana :confused: otanko pokkana sen mukaan ja säilytän heidän jääkaapissa ja siellä piikitän vai tullaanko aikaisin kotiin. Nämä asiat kun eivät oikeasti ole ongelmia mutta huomaa että jännittämisen sijaan haluaa luoda itselleen jotain konkreettista murehdittavaa :playful:

Nauratti tuo yksi kommentti, nyt en muista kenen se oli että ei siedä käydä foorumeilla missä muut stressaa ja itkee kun ei ole tulleet raskaaksi heti ekalla yrittämällä tms. Olisin just sellanen "ilonpilaaja ämmä" joka menisi sinne kirjoittelemaan että "kuules tule sitten tänne itkemään kun olette yrittäneet kaksi vuotta" Heh! Täytyy kyllä pysytellä tämän kaltaisissa keskusteluissa ettei tule sanottua pahasti :smiley-ashamed005

Täällä dpo9 ja eilen sain päivällä ekan haamun:nailbiting: ja tänään testi aamulla tämän näköinen:happy:
Nyt täytyy vaan toivoa että vahvistuu viiva:smiley-angelic001

Ja mitä noihin vuotoihin tulee niin mulla yleensä on oviksen jälkeenkin vielä aika runsasta valkovuotoa mikä pikkuhiljaa vähenee menkkoja kohti ja loppuu pari päivää ennen ku menkat alkaa. No tässä kierrossa sit menikin vähän päinvastoin:joyful: kun oviksen jälkeen oli ihan kuivaa dpo 1-4 ja sit dpo5 alko taas tulee vv, jokasiitä lähtien vähän lisääntynyt:wideyed:

Liitteet

• IMG_20191004_074325.jpg
    IMG_20191004_074325.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 242
Mulla tais letrozolit toimia erittäin hyvin, kun en kerinnyt ku ostaa kaappiin niitä niin tuli jo ilmeisti plussa :hilarious: :hilarious: olipas tehokkaita:joyful:

En vielä uskalla täysin kyllä luottaa että viiva vahvistuu:sorry:

AZ varovaiset onnittelut!!:Heartred:Heartred
Hui meni ihan kylmät väreet tosta sun testikuvasta. :love7 Toivotaan että viiva vahvistuu ja pieni pysyy kyydissä. :Heartred

Täällä dpo9 ja aamun testi nega. Noh onhan vielä aikaa testailla mutta täysin oireeton olo ja vahva tunne ettei meille plussaa tullut ennen hoitoja.

Yks outo juttu tässä piinapäiväilyissä on. Tänään aamusta saakka tullut ruskeaa töhnää alushousuihin saakka. Mulla ei oo koskaan ollut mitään tiputteluvuotoa, ja menkatkin pitäisi alkaa vasta 7 päivän päästä. :wideyed:

Onks kellään muulla ollut ja mikähän tähän vois olla syynä?!

Muokattu viimeksi:
AZ varovaiset onnittelut!!:Heartred:Heartred
Hui meni ihan kylmät väreet tosta sun testikuvasta. :love7 Toivotaan että viiva vahvistuu ja pieni pysyy kyydissä. :Heartred

Täällä dpo9 ja aamun testi nega. Noh onhan vielä aikaa testailla mutta täysin oireeton olo ja vahva tunne ettei meille plussaa tullut ennen hoitoja.

Mulla dpo6 enkä kans usko plussaan ellei rupee nyt tuntemuksia tulee vkloppuna.. Voiskohan tohon aukkariin mennä muute vaan yksityiselle :p

Mulla dpo6 enkä kans usko plussaan ellei rupee nyt tuntemuksia tulee vkloppuna.. Voiskohan tohon aukkariin mennä muute vaan yksityiselle :p

Kyllä mä luulen että voi, varsinkin kun teilläkin yritystä ollut jo yli vuoden:)

Voi tietenkin kun itse sen maksaa niin ei väliä kuinka kauan ollut yritystä :) sellanen ~200e se kustantaa.

Mulle ei kaksi erillistä aukiolotutkimusta auttaneet "heti" raskautumiseen.

Tulin raskaaksi vasta 6kk ja 12kk tutkimuksista, mutta voihan se toki olla, että jollakulla muulla toimii :angelic:.

Mulle ei kaksi erillistä aukiolotutkimusta auttaneet "heti" raskautumiseen.

Tulin raskaaksi vasta 6kk ja 12kk tutkimuksista, mutta voihan se toki olla, että jollakulla muulla toimii :angelic:.

Joo eihän se kaikilla auta!

Hmm ei varmaan ihan perusgynet tee sitä..? Ainakin pitänee soittamalla varaa eikä perusaikaa netistä.. Hitsi ku en kyselly siitä viime käynnillä. No katotaan nyt eka miehen simppatulos..

Joo eihän se kaikilla auta!

Hmm ei varmaan ihan perusgynet tee sitä..? Ainakin pitänee soittamalla varaa eikä perusaikaa netistä.. Hitsi ku en kyselly siitä viime käynnillä. No katotaan nyt eka miehen simppatulos..

Lapsettomuusklinikat ja sairaalan lapsettomuuspoli tekevät niitä. Maksoi käyntimaksuineen noin 450e ja toisessa paikassa noin 350e.

Tosiaan se siittiötulos on teidän kannalta tärkeä. Jos ei ole ollut tulehduksia, klamydioita, kohdun ulkoisia raskauksia yms. niin sairaalan johtavan lapsettomuuslääkärin mukaan on hyvin harvinaista, että tuubat olisivat kiinni. Mullahan ekalle kerralla oli muka kiinni ja toisella auki. Kyllähän ne auki sitten oli :woot:.

Lapsettomuusklinikat ja sairaalan lapsettomuuspoli tekevät niitä. Maksoi käyntimaksuineen noin 450e ja toisessa paikassa noin 350e.

Tosiaan se siittiötulos on teidän kannalta tärkeä. Jos ei ole ollut tulehduksia, klamydioita, kohdun ulkoisia raskauksia yms. niin sairaalan johtavan lapsettomuuslääkärin mukaan on hyvin harvinaista, että tuubat olisivat kiinni. Mullahan ekalle kerralla oli muka kiinni ja toisella auki. Kyllähän ne auki sitten oli :woot:.

Nii mut monel vaik auki niin sit raskautuu ton jälkeen kun voi siel jotain ihan pientä hippua olla? :D eihän AZ:llakaan ollut kiinni? Voihan se olla sattumaa et sit tärppäs. Ja klamydia tsekattu pari vuotta sitten, toki voi olla et sen jälkeen tullut ja on nyt oireettomana..:nailbiting:

Mulla ollut klamydia 10 vuotta sitten. Todennäköisesti ehti olla mulla about vuoden lähes oireettomana ennenkun tiedettiin mistä kyse. Toivottavasti ei silloin tehnyt mitään tuhoja:sad001

Mulla ollut klamydia 10 vuotta sitten. Todennäköisesti ehti olla mulla about vuoden lähes oireettomana ennenkun tiedettiin mistä kyse. Toivottavasti ei silloin tehnyt mitään tuhoja:sad001

Oliko oireita vai mistä oli kyse? Miten se selvisi? Lähes oireeton, eli millasta oiretta oli?

Oliko oireita vai mistä oli kyse? Miten se selvisi? Lähes oireeton, eli millasta oiretta oli?

Mulla oli jatkuvat virtsiitit vaan oireena. Tais 4-6krt olla sen vuoden aikana, eikä missään vaiheessa tajuttu ottaa sukupuolitautitestejä koska olin parisuhteessa koko tuon ajan. No silloinhan sitten selvisikin että exä oli pettänyt.

Mulla oli jatkuvat virtsiitit vaan oireena. Tais 4-6krt olla sen vuoden aikana, eikä missään vaiheessa tajuttu ottaa sukupuolitautitestejä koska olin parisuhteessa koko tuon ajan. No silloinhan sitten selvisikin että exä oli pettänyt.

Voi ei kauheeta :/ joo luulis et mul ois yli vuoden aikana ollu jotain oiretta jos ois klam.. Never know..

Takaisin