Letrozolin käyttäjiä?

Kävinpä sitten tänään ostamassa Maca jauhetta kun alkoi ärsyttää ettei mitään tapahdu... :p
Aivan JÄRKYTTÄVÄN makuista mutta pakko sitä on kokeilla kun tämä ensimmäisellä yrittämällä raskaaksi tullut kaveri käytti sitä. Koska mitä jos siitä olisikin apua. :yuck:

Niin nyt sitten väkisin kakoen yritän päivittäin vetää ruokalusikallisen päivässä inseminaatioon asti :wtf:

Onko kukaan muu kokeillut Maca jauhetta tai onko tuttuja jotka ovat kokeilleet? mitään oikeita käyttökokemuksia tai lääketieteellisiä kokeita ei tahdo netistä löytää
Jos sulla on gonal-f pistokset meneillään, en ehkä käyttäisi macaa saman aikaisesti :) Macallakin voi olla munasarjoja stimuloiva vaikutus ja voi sotkea lääkkeiden vastetta :)

Käytin Macaa joskus ihan alussa, mutta sen säännöllinen ottaminen oli vaikeaa sen ällöttävän maun takia. Samaan aikaan lääkitysten aikana en ole käyttänyt.

Jos sulla on gonal-f pistokset meneillään, en ehkä käyttäisi macaa saman aikaisesti :) Macallakin voi olla munasarjoja stimuloiva vaikutus ja voi sotkea lääkkeiden vastetta :)

joo luin kanssa samaa tässä, ehkä kannattaa ottaa sitä varovaisesti, tosi pieniä määriä tai vain muutaman kerran. Jos inseminaatio menee mönkään niin voi siinä luomu välikierrossa kokeilla kunnon satsit. Nyt on jo kp 8 joten ei kuitenkaan ole hirveän montaa päivää ennen todennäköistä inssiä.

Kiitos vinkeistä :grin pitänee edetä varovaisemmin. Alan pitää omaa kehoa koekaniinina ja kokeilemaan asioita vailla pelkoa kun tuntuu että mikään ei muuta tilannetta tai tuota tulosta.

En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkais uus kierto kenties jo perjantaina..
Jos miehestä löytyy vikaa niin ehkä päästäis nopeemmin hoitoihin... Näin se masistelu alko taas :arghh:

En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkais uus kierto kenties jo perjantaina..
Jos miehestä löytyy vikaa niin ehkä päästäis nopeemmin hoitoihin... Näin se masistelu alko taas :arghh:

Mäkin odottelen menkkoja alkaviksi pe/la. Oliko teillä mies jo käynyt antamassa näytteen vai vasta menossa?

Menee ens viikolla yksityiselle. Milloinkohan vastaukset tulee..

Muistaakseni oon joskus lukenut että tulee ihan parin pvän sisällä? (Korjatkaa joku jos oon väärässä). Me saadaan ensi viikolla maksusitoomus näytteeseen niin katsotaan josko päästäisiin myös se ens viikolla ottamaan. Kääk, pelottaa............

Muistaakseni oon joskus lukenut että tulee ihan parin pvän sisällä? (Korjatkaa joku jos oon väärässä). Me saadaan ensi viikolla maksusitoomus näytteeseen niin katsotaan josko päästäisiin myös se ens viikolla ottamaan. Kääk, pelottaa............

Niinpä... Vaikka meillä huono tulos luulis vauhdittavan asioita, jos jotain hyvää.. Tekis mieli sit ehkä jopa yksityiselle inssiin mennä. Jos mies suostuu. Jos hyvä tulos niin voi hyvillä mielin yrittää itsekseen vielä.

Pelottaa mikä on mun reaktio jos miehellä huono tulos.. Syytänkö sitä, oonko vihanen, tuntuuko yrittäminen turhalta.. Tupakkaa ei enää polta ainakaan pahemmin mut alkoholia enemmän tai vähemmän viikonloppuisin..nyt jo nipotan ni mitä se sit ois.. Enkä itsekään ole paras esimerkki tässä. Mut oon nyt vähentänyt alkoholiakin.. Viikonloppuna saattaa kyllä viinipullo tulla tarpeeseen.. :arghh:

Pelottaa mikä on mun reaktio jos miehellä huono tulos.. Syytänkö sitä, oonko vihanen, tuntuuko yrittäminen turhalta.. Tupakkaa ei enää polta ainakaan pahemmin mut alkoholia enemmän tai vähemmän viikonloppuisin..nyt jo nipotan ni mitä se sit ois.. Enkä itsekään ole paras esimerkki tässä. Mut oon nyt vähentänyt alkoholiakin.. Viikonloppuna saattaa kyllä viinipullo tulla tarpeeseen.. :arghh:

Jos yksityiselle meette sieltähän varmasti tulokset saa tosi äkkiä :) Ja voi että, on tää lapsettomuus kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa. Mutta turha vielä jossitella, toivotaan että olis hyvä tulos. Hienoa että on tupakanpolttoo vähentänyt. Me saadaan meidän tulos kuulla ens viikolla, kun on aika polilla. Mies ei käytä päihteitä ja urheilee, niin oishan se shokki, jos spermassa jotain vikaa olis... Mut koskaan ei voi tietää.

Tänään taas starttas letrot ja taisin saada uuden sivuvaikutuksen, tai en kyllä keksi mistä muustakaan tää vois johtua. Tuntuu siis lihaksissa ja nivelissä siltä kuin ois jonkun rankan treenin tehny. Myös rintakipua oli :sour: Ja pakkausselosteessa oli mainittuna nämä haittavaikutuksina.. Huhhuh. Toivottavasti menee ohi.

Jos yksityiselle meette sieltähän varmasti tulokset saa tosi äkkiä :) Ja voi että, on tää lapsettomuus kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa. Mutta turha vielä jossitella, toivotaan että olis hyvä tulos. Hienoa että on tupakanpolttoo vähentänyt. Me saadaan meidän tulos kuulla ens viikolla, kun on aika polilla. Mies ei käytä päihteitä ja urheilee, niin oishan se shokki, jos spermassa jotain vikaa olis... Mut koskaan ei voi tietää.

Tänään taas starttas letrot ja taisin saada uuden sivuvaikutuksen, tai en kyllä keksi mistä muustakaan tää vois johtua. Tuntuu siis lihaksissa ja nivelissä siltä kuin ois jonkun rankan treenin tehny. Myös rintakipua oli :sour: Ja pakkausselosteessa oli mainittuna nämä haittavaikutuksina.. Huhhuh. Toivottavasti menee ohi.

Kerro sit tulokset! Toivotaan parasta. Ei mun mies siis paljoa ennenkään polttanut. Ei päivittäin.

Must tuntuu et mun reuma pahentui ainakin hetkellisesti letrojen takia.. Jännää ens kierto ilman letroja! Lähinnä siks ku tullu hirveetä ihottumaa, vähä kropalle taukoa suurimmista myrkyistä.. Ja katsoa meneekö se pois.. Tekis mieli varmasti menkkojen alussa alottaa letrot taas. Mut kaippa mul ehkä jopa lähes yhtä hyvät mahikset raskautumiseen ilmankin letroja.

Kerro sit tulokset! Toivotaan parasta. Ei mun mies siis paljoa ennenkään polttanut. Ei päivittäin.

Must tuntuu et mun reuma pahentui ainakin hetkellisesti letrojen takia.. Jännää ens kierto ilman letroja! Lähinnä siks ku tullu hirveetä ihottumaa, vähä kropalle taukoa suurimmista myrkyistä.. Ja katsoa meneekö se pois.. Tekis mieli varmasti menkkojen alussa alottaa letrot taas. Mut kaippa mul ehkä jopa lähes yhtä hyvät mahikset raskautumiseen ilmankin letroja.

Joo no varmasti tossa tilanteessa fiksu päätös pitää letroton kierto. Saa kroppa taukoa :) Eihän sitä tiedä jos se kaivattu plussa tulee juuri siinä kierrossa. :) Mullakin tosiaan nyt jo 5. Kierto letroilla ja hullultahan se vähän tuntuu niillä jatkaa ellei nyt tuu tärppiä. Kyllähän nekin tehoaan menettää mitä enemmän niillä kiertoja. Jännittää kyllä vähän keskustelu lääkärin kanssa, mitä hän on jatkon suhteen asiasta mieltä. Ja jännittää kyllä myös tuleva yö... :rolleyes: Nää kivut on jotain niin... :finger::finger: Täytyy vaan koittaa pysyä positiivisena ja ajatella että sitä kestää mitä vaan, jotta saa sen pienen... :Heartred

Täällä ovulaatio ohitettu, dpo1 (ei raskauden mahdollisuutta tähän kiertoon) ja totuttuun tapaan "hanat auki". Vähän väärä termi, en nyt vuoda mitenkään härän kurkusta, mutta en vain tuhruakaan. Menee hermo kyllä näihin!

Al kertoi samaa kuin tikut, ovulaation tapahtumisesta, nousi puoli astetta. Kaikki on kuin oppikirjasta, niin miksi nämä voudot piinaa kuukaudesta toiseen:finger::bag:

Nyt vaihteen vuoksi ajattelin lugejen sijaan kokeilla millainen vaste on teroilla. Jännittää, viimeksi oli jo niin hyvä vaste lugeista, mut se niiden kanssa sotkeminen ja se pastan haju mikä siitä sidosaineesta lähtee:bag:

Tsemppiä tilanteisiin. Mites Jannn?

Täys negaa. Prkl. Jätin terolutitki kesken. Ehkä menkat alkaa sit jo viikonloppuna. En ala :arghh:

Täällä oletettavasti dpo 16. Viikko vierähtänyt sitkeän flunssan kourissa :inpain:
Malttamattomana taas odottelen uuden kierron alkua, että pääsisi tiedustelemaan jatkoista.. :confused004

Tsemppiä kiertoihin ja tulosten odotteluun!

Täällä alkoi ruskea töhnä eli menkat tuloillaan huomenna/perjantaina. Nyt vaan toivon että alkais jo huomenna niin ens viikolla lääkärin vastaanotolla ois kp8 eli menkat loppunu. Mitä ootte mieltä pystyisiköhän siinä samalla tehdä aukiolotutkimusta vaikkei sitä ennalta ole sovittu? Sehän suositellaan otettavan kp7-10 niin osuisi juuri oikealle ajalle. Aukiolotutkimukseenhan kyllä suositellaan otettavan särkylääkettä ennen sitä niin mietinkin että onnistuuko sen tekeminen siinä extempore. Olis niin hyvä kun sais senkin heti pois alta. Mulla alkaa myös kahden viikon päästä uudet työt niin sekin mietityttää kuinka paljon joutuu ravailla lääkärissä...

Nipanderi, tosi tylsää et vuoto alkoi taas heti:arghh: noh ainaki voit kokeilla rauhassa ne terolutit. Mulla ne ei vaikuttaneet mitään 1 tai 2 tbl annoksella.

Jesssu luulis et sen voi tehdä jos siihen on aikaa. Toki voihan asiakaspalveluun tms soittaa ja sanoa et haluais aukiolotutkimuksen niin mahollisesti voivat laittaa vähä lisäaikaa ja/tai tiedottaa lääkäriä tästä. Minne oot menossa?

Edit. Mulla kp6 ja ekat eggikset bongattu! En ymmärrä et miten jo nyt! En oo innoissani jos kierto alkaa oikeesti lyhenemään kun sit alan pelätä taas jotain ennenaikaisia vaihdevuosia :eek:

Muokattu viimeksi:
Kp 10 ja tänään kävin verikokeissa ja klinikalla ultrassa. Kaikki näytti hyvältä, Gonal-f piikittäminen jatkuu vielä 3 päivää ja lauantaina piikitän Ovitrellea eli irrotuspiikin. Maanantaina olisi ensimmäinen IUI eli inseminaatio. Keskiviikosta alkaisi Lugesteronin käyttö aamuin illoin.

Eli kun sanoivat että kaikki näytti hyvältä ja kehittyi toivotusti niin se tarkoittaa: Yksi johtofollikkeli joka oli noin 12mm, limakalvon paksuus muistaakseni 7-8mm ja verikokeissa jonkun hormonin arvo 0,4 ??? Sori en muista ulkoa mutta voin jossain vaiheessa tarkistaa Kannasta jos jotakuta kiinnostaa että mikä on lääkäreiden mielestä "ideaali".

Jesssu kuten smoothie ehdotti niin sinuna soittaisin ja varmistaisin että voisiko sen aukiolotutkimuksen tehdä samalla. Veikkaan että HUS:lla eivät tekisi vaan suosiolla odottaisivat ensi kiertoon.

Meille ei viimeinenkään, ominpäin syöty letrokierto tuonut plussaa, vaikka kummallakin puolella oli ollut johtofollit.
Kumma kyllä, ettei nyt uuden kierron alkaminen tuntunut mitenkään pahalta, vaikka tavallisesti pettymys on musertava :angelic: Uusi lääke haettu ja nyt muutaman päivän psyykkailen itteäni, kun lauantaina tarvisi uskaltaa pistää.

Takaisin