Letrozolin käyttäjiä?

Help.. Tässä testit ylin kp16 (eilen) ja tänään kp 17 aamun toka pissi (keskellä) ja alin tänään päivällä. Onkohan mulla ovis ollu tyyliin viime yönä? Hirveen nopeesti toi viiva haalenee???
Toki äsken kun testin tein niin pidätin alle 2h ja jonkun verran juonutkin että oli toki laimeampi pissa. Onko ihan normaalia että hiipuu noin nopeasti?
Tässä kierrossa myös selkeä ero kahteen edelliseen, ovisnippailuja ei oo ollut juuri ollenkaan kun edellisissä kierroissa kipu munasarjoissa on ollut aivan järjettömän kova.

(Kannattaa avata kuva niin näkyy selkeämmin)

Mun mielestä huipun jälkeen kuuluukin romahtaa :wacky:..

Help.. Tässä testit ylin kp16 (eilen) ja tänään kp 17 aamun toka pissi (keskellä) ja alin tänään päivällä. Onkohan mulla ovis ollu tyyliin viime yönä? Hirveen nopeesti toi viiva haalenee???
Toki äsken kun testin tein niin pidätin alle 2h ja jonkun verran juonutkin että oli toki laimeampi pissa. Onko ihan normaalia että hiipuu noin nopeasti?
Tässä kierrossa myös selkeä ero kahteen edelliseen, ovisnippailuja ei oo ollut juuri ollenkaan kun edellisissä kierroissa kipu munasarjoissa on ollut aivan järjettömän kova.

(Kannattaa avata kuva niin näkyy selkeämmin)

Muotoilin tän vähän huonosti kun puhuin oviksesta kun tarkoitus oli puhua just siitä LH-huipusta:confused:
Eilen tosiaan iltapäivästä lähes haalea viiva ja illalla kipujen alkaessa taas selkeämpi viiva mut ei kontrolliviivan vahvuinen. Eli huippu sit ollut eilen aamulla todennäköisesti:cat:

Nyt on pistänyt välil munasarjoi ja myös menkkamaisia kipuja alavatsassa sekä alaselässä.. Voiko johtua tulevasta oviksesta?

Nyt on pistänyt välil munasarjoi ja myös menkkamaisia kipuja alavatsassa sekä alaselässä.. Voiko johtua tulevasta oviksesta?

Vois hyvinkin viitata. :)Mulla alkaa usein noin viikkoa ennen jomottelut ennen kunnon oviskipuja.

Huomenna alkaa letrozol-kierto numero 2, tupla-annos lääkettä naamaan ja toivotaan, että olis jotain vastetta sitten ultrassa. Jännittää!

Huomenna alkaa letrozol-kierto numero 2, tupla-annos lääkettä naamaan ja toivotaan, että olis jotain vastetta sitten ultrassa. Jännittää!

Mikä kp meet ultraan? Tsemppiä!

Mitkä kiertopäivät ootte syönyt letroja ja millaset kierrot teillä? Kun oli puhetta, että riippuu kierrosta, mille kp letrot on määrätty. Mulla siis kp 3-7 ja kierrot epäsäännölliset, 32-39pvää. Tai no viime kierto oli 28. En tiedä vaikuttiko kohdallani kiertoni lääkärin määräykseen. Nyt siis pidän ehkä yhden kierron taukoa letroista, ellen nyt raskaudu.. Tekis mieli kokeilla vaik 5-9 kp:t ottaa letroja.

Muokattu viimeksi:
Mulle lääkäri määrä kp5-9 ja mulla myös epäsäännöllinen kierto, 34-55 jotain tuolta väliltä ollu tänä vuonna kaikki kierrot. Mut päädyttiin siihen et keskimäärin noin 40 päiväinen kierto.

Muoks* aloitan ne vasta siis eskierrossa.

Mitkä kiertopäivät ootte syönyt letroja ja millaset kierrot teillä? Kun oli puhetta, että riippuu kierrosta, mille kp letrot on määrätty. Mulla siis kp 3-7 ja kierrot epäsäännölliset, 32-39pvää. Tai no viime kierto oli 28. En tiedä vaikuttiko kohdallani kiertoni lääkärin määräykseen. Nyt siis pidän ehkä yhden kierron taukoa letroista, ellen nyt raskaudu.. Tekis mieli kokeilla vaik 5-9 kp:t ottaa letroja.

Mulla 26-28 pv ja kp2-6 yleensä ottanut. Kerran tai kaks otin myös 3-7. Gynen mukaan ei ole niin päivän päälle..

Täällä nyt talleteltu maanantai (dpo-2), ti (dpo-1) ja tänään ke (dpo0). Tän päivänen meni kyllä niin väkisin vääntämiseksi että sai kyllä mielikuvitusta käyttää että sai hommat hoidettua. :-D Nyt kyllä muutaman päivän tauko on paikallaan, toivottavasti nämä tallettelupäivät riittävät:hilarious:

Otin ensin kp5-9, kierrot oli 28, 30 ja 30 päivää. Kerran otin kp4-8, kierto oli 32 päivää ja kun otin kp3-7 kierrot oli 30 ja 29 päivää.

Kaikkina 8 kiertona kun söin Letrozolea niin lääkäri määräsi ne kiertopäiville 3-7. Samoille päiville määrättiin vaikka ensimmäiset 4 kiertoa 2,5mg (1tabletti päivässä) ja seuraavat 4 kiertoa 5mg (2tablettia päivässä).

Kuukautiskiertojen pituus ennen Letroja oli noin 28-32 ja Letrojen aikana sekä niiden jälkeen (nyt 3 kierto ilman Letroja) on kierrot olleet 26-28.

Nyt alkaa jo suorastaan ahdistaa kun kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina. Jos en ole raskaana ja menkat alkaa niin mun pitää ilmoittautua omapolkuun ja sitten alkaa piikittäminen ja valmistautuminen inseminaatioon.

Mulla kans letrozol kp3-7, kierrot olleet ennen lääkkeellisiä 27-31 pv, nyt teroluteilla avustettuna vähän pidempiä, koska terolut on ollut 14 pv dpo3 eteenpäin eli luteaalivaihe on lääkkeillä pidempi kuin normaalisti. OI-hoidoilla mentiin 6 kiertoa.

^ Meillä on nyt piinaviikot menossa eli inseminaatio oli alkuviikosta. Piikittämään en joutunut kahta menopuria enempää (kp 8 ja kp10), muuten samat lääkkeet eli letrot alkuun ja terot loppuun, eli et välttämättä joudu piikityshommiin, jos vaste on saatu muillakin lääkkeillä.

Meille sanottiin polilla, että letrozolia ei ole järkeä syödä yli kuutta kiertoa ja sen takia seuraavassa kierrossa alkaa Gonal-f inssin kanssa :bored:

^ Siis ihan yleisestikö olisi joku suositus, ettei letrozolia sopis syödä kovin pitkään vai oliko teidän lääkärin suositus juuri sinulle/teidän tilanteeseen?

^ Siis ihan yleisestikö olisi joku suositus, ettei letrozolia sopis syödä kovin pitkään vai oliko teidän lääkärin suositus juuri sinulle/teidän tilanteeseen?

Mun ymmärtääkseen aika "yleinen" suositus että jos ei kuuteen letrokiertoon oo raskaus alkanut niin se tuskin tehoaakaan.

Jee plus! Kiva et edes näistä testeistä plussaa. On kyl sellast menkkajomottelua et huh. Toiv ei nyt ne kaikki rakkulat hedelmöity. Ees yks :smiley-angelic001
Punkkukin korkattu, jospa siitä riittäisi muutamalle päivälle.. Ja toiv se 14mm rakkula kerennyt kasvamaan muutaman millin 3 pvässä!!?? Ja limakalvo.. Kai se nyt jo edes 7mm.. No aloitan terot dpo3 :) huomenna siis oletettavasti dpo0...

Liitteet

• 20190927_200615.jpg
    20190927_200615.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 178
^ Aivan! Tarkoitat varmaan, että pelkkää ovulaatioinduktiohoitoa letrozolin avulla, ettei sitä kuuden yrityskierron jälkeen kannata enää jatkaa, jos ei mitään ole tapahtunut, vaan sitten tulis siirtyä muihin hoitoihin. Ja tämä siis tilanne meilläkin: pelkkä lääkeavusteinen oi-hoito yritettiin 6 kiertoa, nyt sitten iui, mutta ihan samalla lääkkeellä, koska se kuitenkin toimii. Vika siis esim. meidän tilanteessa jossain muualla kuin siinä, ettei letrozol toimisi ja saisi ovulaatiota aikaan. Mutta ei ainakaan minun käsittääkseni ole ohjeistusta, etteikö letrozolia voisi käyttää useammassa kuin kuudessa kierrossa ovulaation aikaansaamiseksi, jos se toimii.

Takaisin