Letrozolin käyttäjiä?

Mielenkiinnosta, montako päivää miehenne on pidättäytynyt ennen testiä? Tiedän kyllä suositukset, meillä varmaan mentäis 3-4 päivällä.

En muista tarkkaan mutta taisi olla 2 vuorokautta koska se annettiin meille ohjeeksi. Esimerkiksi HUSn sivuilla sanotaan "Hyvän ja laadukkaan siemennestenäytteen saamiseksi toivomme, että näytteenottoa edeltävästä siemensyöksystä on kulunut 1-2 vuorokautta." Jos eriäviä ohjeita löytyy niin yrittäisin mahdollisimman keskivertaista päivälukua tavoitella.
 
Jaa jaa hmm. Olikohan ovisplus jo kp10... Eli eilen. Tänään iiiihan pientä nippailua ollut. No se selvinnee tiistaina gynellä. En kyl usko et viel tarpeeks hyvä limis/rakkula. En tosin tykkää näistä testeistä, koska ovat herkempiä, eli en luota. Tuo tummin oli myös toosi tummasta pissasta, en tiedä onko sillä vaikutusta..
 

Liitteet

  • 20190922_211737.jpg
    20190922_211737.jpg
    15.1 KB · Katsottu: 198
Meillä mun mielestä ohjeena ollut et pidättäytymisaika olisi 2-5 vrk. Ja sillä välillä ollaan menty kaikki näytteenannot mitä tässä on ollut (yhteensä 5 kertaa).
 
Jaa jaa hmm. Olikohan ovisplus jo kp10... Eli eilen. Tänään iiiihan pientä nippailua ollut. No se selvinnee tiistaina gynellä. En kyl usko et viel tarpeeks hyvä limis/rakkula. En tosin tykkää näistä testeistä, koska ovat herkempiä, eli en luota. Tuo tummin oli myös toosi tummasta pissasta, en tiedä onko sillä vaikutusta..

Ainakin tuo kp10 on yhtä vahvat viivat et vois olla.. Tuliko noi vahvat viivat jo testiajalla? Mutta tiistainahan sen viimeistään näät! :)
 
Täällä menossa kp16 ja jos edellisten kuukausien mukaan mennään niin huomenna olis ovisplussa ja keskiviikkona sitten dpo0!

Nyt oon vaan miettinyt etkä mitkä ne parhaat ajat oviksen ympärillä on sitä peittoa heilutella? Tänään? Huomenna kun on dpo-1? Ke kun on ovis? Sen jälkeen? :hilarious: Me ollaan aikasemmin peittoa heiluteltu joka pvä oviksen ympärillä mutta siinä huomasi sen tekemällä tekemisen meiningin niin sitä ei nyt kumpikaan haluttais.
Viimeeks lemmiskelty lauantaina, ja itellä ajatus et tänään, ja seuraavaks keskiviikkona. Kauhistuttaa vaan jos huomenna ovistestiin plussa tulee että sitä ei käy asap "hyödyntämään":grin. Oon myös jostain lukenu että siittöiden liikkuvuus(?) ois parempaa jos ei joka pvä tyhjentelis (tää voi olla kyl ihan höpönpöppöä). Mutta huomattu kyllä että usean päivän kun peräkkäin rynkyttää niin vikana päivänä spermaa ei tuu kun ruokalusikallisen verran, toki eikai se määrä vaan se laatu, kai :confused::grin
 
Olisi hyvä, jos siittiöitä olisi sisällä jo vähän ennen ovulaatiota. Minä olisin yhdynnässä tänään ja huomenna :love7


Meillä oli tänään poliaika ja sain Gonal -f reseptin. Samalla ultrattiin tämän hetkinen tilanne ja molemmilla puolilla näkyi johtofollit. Kierron päivä on 14 ja ovislimoja valuu jo housuun. Nyt on kova into taas koittaa saada raskaus itse alulle, ettei tarvisi vain alkaa piikittämään.
Polilta kun lähdettiin, lääkäri ohjeisti soittamaan kun kierto alkaa ja ilmoittamaan pistosten aloittamisesta. Käski myös soittaa silloinkin, jos kierto ei ala vaan alkaa raskaus, niin varataan varhaisultra ja tarkistetaan onko tulossa yksi vai kaksi vauvaa. Tuntuu samaan aikaan tuskallisen surulliselta ja riipaisevan toiveikkaalta :sad001
 
Täällä menossa kp16 ja jos edellisten kuukausien mukaan mennään niin huomenna olis ovisplussa ja keskiviikkona sitten dpo0!

Nyt oon vaan miettinyt etkä mitkä ne parhaat ajat oviksen ympärillä on sitä peittoa heilutella? Tänään? Huomenna kun on dpo-1? Ke kun on ovis? Sen jälkeen? :hilarious: Me ollaan aikasemmin peittoa heiluteltu joka pvä oviksen ympärillä mutta siinä huomasi sen tekemällä tekemisen meiningin niin sitä ei nyt kumpikaan haluttais.
Viimeeks lemmiskelty lauantaina, ja itellä ajatus et tänään, ja seuraavaks keskiviikkona. Kauhistuttaa vaan jos huomenna ovistestiin plussa tulee että sitä ei käy asap "hyödyntämään":grin. Oon myös jostain lukenu että siittöiden liikkuvuus(?) ois parempaa jos ei joka pvä tyhjentelis (tää voi olla kyl ihan höpönpöppöä). Mutta huomattu kyllä että usean päivän kun peräkkäin rynkyttää niin vikana päivänä spermaa ei tuu kun ruokalusikallisen verran, toki eikai se määrä vaan se laatu, kai :confused::grin

Musta parhaat päivät on dpo-2, dpo-1 ja dpo0. Jos siittiöt ovat kunnossa ei haittaa jos joka päiväkin on yhdynnässä mut jos on todettu et määrä on alentunut niin joka toinen päivä voi olla parempi. Mäkään en kyllä varmaan pystyis ovisplussapäivää olla hyödyntämättä kun ei kuitenkaan tiedä millon se folli oikeesti puhkeaa ja onko tarpeeks siittiöitä oottelemas ym :hilarious:

Täällä dpo4. Aamulla soittivat lisääntymislääketieteen yksiköstä et päästäänkö viikon päästä suunnittelukäynnille! Ilmeisesti jokin peruutuspaikka tullut. Hieman jännittää mitä ne siellä sanovat ja haluavat edetä sitten..
 
Täällä menossa kp16 ja jos edellisten kuukausien mukaan mennään niin huomenna olis ovisplussa ja keskiviikkona sitten dpo0!

Nyt oon vaan miettinyt etkä mitkä ne parhaat ajat oviksen ympärillä on sitä peittoa heilutella? Tänään? Huomenna kun on dpo-1? Ke kun on ovis? Sen jälkeen? :hilarious: Me ollaan aikasemmin peittoa heiluteltu joka pvä oviksen ympärillä mutta siinä huomasi sen tekemällä tekemisen meiningin niin sitä ei nyt kumpikaan haluttais.
Viimeeks lemmiskelty lauantaina, ja itellä ajatus et tänään, ja seuraavaks keskiviikkona. Kauhistuttaa vaan jos huomenna ovistestiin plussa tulee että sitä ei käy asap "hyödyntämään":grin. Oon myös jostain lukenu että siittöiden liikkuvuus(?) ois parempaa jos ei joka pvä tyhjentelis (tää voi olla kyl ihan höpönpöppöä). Mutta huomattu kyllä että usean päivän kun peräkkäin rynkyttää niin vikana päivänä spermaa ei tuu kun ruokalusikallisen verran, toki eikai se määrä vaan se laatu, kai :confused::grin

Ainakin juuri ennen irtoamista olisi hyvä, että ovat sisällä odottamassa. Jos pistin piikin, niin piikkipäivänä ja noin 36h myöhemmin. Molemmilla raskauskerroilla onnistui toi metodi :woot:. Tuikkasin piikin aamulla, niin seksiä illalla ja piikistä 36h.
 
Gynel käyty. Sanoi et ei tarvi kilpparilääkitystä. Ja että julkisella alkaa keskenmenosta vuosi uudestaan.. Saatan silti kysellä jos pääsis tutkimuksiin edes alkuvuodesta. nyt rennosti loppuvuos.. Ei ne kuulemma hoitoja helpolla alota ellei jo pari vuotta yrittänyt muutenkaan, jos kaikki kunnossa.. Nyt mul oli viel ohut limis ja kolme follii, kaks pienempää, yks joku 14mm.. Toivottavasti ovis ei oo viel moneen päivään. Ostin lisää digejä ja passitan miehen varmaan yksityiselle testiin.
 
Gynel käyty. Sanoi et ei tarvi kilpparilääkitystä. Ja että julkisella alkaa keskenmenosta vuosi uudestaan.. Saatan silti kysellä jos pääsis tutkimuksiin edes alkuvuodesta. nyt rennosti loppuvuos.. Ei ne kuulemma hoitoja helpolla alota ellei jo pari vuotta yrittänyt muutenkaan, jos kaikki kunnossa.. Nyt mul oli viel ohut limis ja kolme follii, kaks pienempää, yks joku 14mm.. Toivottavasti ovis ei oo viel moneen päivään. Ostin lisää digejä ja passitan miehen varmaan yksityiselle testiin.

Mä kävin tänään lukemassa omakannassa sen mun lääkärikäynnin niin siellä luki että 15 follikkeli kummallakin puolen mutta ei näy johtofolliikkelia. Niin rupesin miettimään et kun sullakin vaan kolme niin onko se huono että niitä on paljon:confused004 viittaako se esim et olis pcos, kun ei se lääkäri puhunut mun mielestä noista folleista mitään.
Olin siis kp7 sillä.
 
Ei kyl en oo koskaan ultral nähny pcos ja eiks sillo ois joku 20 rakkulaa tmv.. Toi sano et ei oo kuullu et letrot tekis ihottumaa, kokeilen kuitenki yks kierto ilman letroja ja mietin voiks toi ubikinoni tehä ihottumaa, lopetan senki nyt
 
Mul oliki vasemmal kolme follii ja oikeel monta pientä. Ehkä letrot tekee enempi.. Veikkaan et suurempi ongelma mulla liian ohut limakalvo kuin munarakkuloiden tulo..blööh
 
Paljon onnea plussanneille!

Olen tietoisesti pysynyt poissa lukemasta palstaa. Tuntui, että on pakko saada muuta ajateltavaa kun kiertoihin liittyvät päivät, lääkkeet, seksit, piinat ja pettymykset.

Toinen letrokierto yhdellä tabletilla meni ihan mönkään. Kierrolle tuli mittaa 38 päivää, luulen että ovista ei tapahtunut plussasta huolimatta. Testasin negatiivista dpo 10 ja 17, turhautti tosi paljon.

Aloitin tämän jälkeen jatko-opinnot ja oi että miten virkistävää! Kivaa porukkaa ja mukava ajatella ihan uusia juttuja. Käytiin myös lomailemassa tämän kierron alussa. Summa summarum, luulen että eräänlainen henkinen tauko vauvajutuista teki itselleni hyvää, aamulla raskaustesti näyttii positiivista (dpo 14 ja kp 29)!

Kaksi viivaa tikussa on kyllä jo itsessään juhlan paikka :D Taustalla tietenkin ovisplussaan ajoitetut puuhat, ihan leväperäiseksi ei tätä yk:ta kuitenkaan uskaltanut jättää:angelic: Saa nähdä miten käy, toivottavasti pysyy matkassa!
 
Takaisin
Top