Letrozolin käyttäjiä?

Paljon onnea plussanneille!

Olen tietoisesti pysynyt poissa lukemasta palstaa. Tuntui, että on pakko saada muuta ajateltavaa kun kiertoihin liittyvät päivät, lääkkeet, seksit, piinat ja pettymykset.

Toinen letrokierto yhdellä tabletilla meni ihan mönkään. Kierrolle tuli mittaa 38 päivää, luulen että ovista ei tapahtunut plussasta huolimatta. Testasin negatiivista dpo 10 ja 17, turhautti tosi paljon.

Aloitin tämän jälkeen jatko-opinnot ja oi että miten virkistävää! Kivaa porukkaa ja mukava ajatella ihan uusia juttuja. Käytiin myös lomailemassa tämän kierron alussa. Summa summarum, luulen että eräänlainen henkinen tauko vauvajutuista teki itselleni hyvää, aamulla raskaustesti näyttii positiivista (dpo 14 ja kp 29)!

Kaksi viivaa tikussa on kyllä jo itsessään juhlan paikka :D Taustalla tietenkin ovisplussaan ajoitetut puuhat, ihan leväperäiseksi ei tätä yk:ta kuitenkaan uskaltanut jättää:angelic: Saa nähdä miten käy, toivottavasti pysyy matkassa!

Onnea Eedit ja toivottavasti pysyy lujasti kiinni! :happy: mielenkiinnosta kysyn et millanen tausta teillä on?
 
Mä kävin tänään lukemassa omakannassa sen mun lääkärikäynnin niin siellä luki että 15 follikkeli kummallakin puolen mutta ei näy johtofolliikkelia. Niin rupesin miettimään et kun sullakin vaan kolme niin onko se huono että niitä on paljon:confused004 viittaako se esim et olis pcos, kun ei se lääkäri puhunut mun mielestä noista folleista mitään.
Olin siis kp7 sillä.

Musta myös niitä folleja pitäs olla joku 20+ et ois pcos. Tää on nyt mun omaa päättelyä mut luulen et sul oli monta follia ja ei johtofollia siksi koska oli noin varhaiset kpt eli johtofollikkeli ei vielä oo ehtiny erottumaan eli tuo näkymä mikä oli niin on normaalia alkukierrossa.
 
Gynel käyty. Sanoi et ei tarvi kilpparilääkitystä. Ja että julkisella alkaa keskenmenosta vuosi uudestaan.. Saatan silti kysellä jos pääsis tutkimuksiin edes alkuvuodesta. nyt rennosti loppuvuos.. Ei ne kuulemma hoitoja helpolla alota ellei jo pari vuotta yrittänyt muutenkaan, jos kaikki kunnossa.. Nyt mul oli viel ohut limis ja kolme follii, kaks pienempää, yks joku 14mm.. Toivottavasti ovis ei oo viel moneen päivään. Ostin lisää digejä ja passitan miehen varmaan yksityiselle testiin.

Olitko sä nyt ottanu letrot? Sanoiko kuitenkin ettei johtofolleja oo liikaa? Ja mikä sun limiksen paksuus sit oli? Ja pahoittelut tästä kyselytunnista:hilarious: :)
 
Help.. Tässä testit ylin kp16 (eilen) ja tänään kp 17 aamun toka pissi (keskellä) ja alin tänään päivällä. Onkohan mulla ovis ollu tyyliin viime yönä? Hirveen nopeesti toi viiva haalenee???
Toki äsken kun testin tein niin pidätin alle 2h ja jonkun verran juonutkin että oli toki laimeampi pissa. Onko ihan normaalia että hiipuu noin nopeasti?
Tässä kierrossa myös selkeä ero kahteen edelliseen, ovisnippailuja ei oo ollut juuri ollenkaan kun edellisissä kierroissa kipu munasarjoissa on ollut aivan järjettömän kova.

(Kannattaa avata kuva niin näkyy selkeämmin)
 

Liitteet

  • IMG_20190924_160836.jpg
    IMG_20190924_160836.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 194
Muokattu viimeksi:
^ Mun käsittääkseni ihan normaalia, että huippu näkyy 12 tunnin välein mitatessa vain 1-2 kerralla. Jos mittaa kerran vuorokaudessa, niin voi jopa mennä ohikin.

Omaa napaa: Ovistesti tänä aamuna vihdoin vahva+, venyi omasta normaalista parilla päivällä ja usko meinasi loppua. Ultrassa kuitenkin näkyi kaksi isoa follia, olikohan 17- ja 19-milliset ja IUI oli tänään iltapäivällä. Nyt vaan jännätään ja piinataan lokakuun tokalle viikolle. Terot on tähän loppukierron tueksi. Onnea matkaan kaikille!
 
Help.. Tässä testit ylin kp16 (eilen) ja tänään kp 17 aamun toka pissi (keskellä) ja alin tänään päivällä. Onkohan mulla ovis ollu tyyliin viime yönä? Hirveen nopeesti toi viiva haalenee???
Toki äsken kun testin tein niin pidätin alle 2h ja jonkun verran juonutkin että oli toki laimeampi pissa. Onko ihan normaalia että hiipuu noin nopeasti?
Tässä kierrossa myös selkeä ero kahteen edelliseen, ovisnippailuja ei oo ollut juuri ollenkaan kun edellisissä kierroissa kipu munasarjoissa on ollut aivan järjettömän kova.

(Kannattaa avata kuva niin näkyy selkeämmin)

Hmm no jos eilen oli eka plussa niin onhan se ovis voinut olla yölläkin mut voi myös olla vasta edessä. Musta normaalia ettei lh-huippu kestä esim. Vuorokautta pidempään ja joillanhan kestää vain tunteja. Huoli pois ja peiton alle ja sit piinapäivien viettoon! :happy: (tiiän et helpommin sanottu kuin tehty) :wacky:
 
Olitko sä nyt ottanu letrot? Sanoiko kuitenkin ettei johtofolleja oo liikaa? Ja mikä sun limiksen paksuus sit oli? Ja pahoittelut tästä kyselytunnista:hilarious: :)

Otin letrot juu. Ei puhunu johtofolleista, kai tuo 14mm on sit se... Ehkä ovis tulossa vasta niin pitkän ajan päästä et ei erottunu kunnolla. Oikeella oli monta pientä ja vasemmal kolme 10-14mm vai mitä ne nyt olikaan :hilarious: limis oli vain n. 5mm.. :/ Ei haittaa kyselyt :)

Onnea Eedit!
 
Oikein paljon onnea Eedit!!

Itsellä nämä piinapäivät on aivan tuskaisen hitaat ja harvinaisen piinaavia. Aukiolotutkimuksen jälkeen nyt vähän toiveikkaampana että jospa nyt tulisi raskaaksi, pessimisti sisälläni taas sanoo että jos ei kerran 27 aikaisempaa kiertoa ole tuottanut tulosta niin miksi tämä sitten tuottaisi.

Ovulaation plussasin kiertopäivänä 17 ja nyt on kp 22. Sunnuntaista lähtien tuntunut alavatsassa, etenkin vasemmalla puolen nippailua ja vihlaisua. Tänään oli migreeniä ja huimausta. En vaan millään uskalla kunnolla uskoa että tämä tarkoittaisi mitään. Tällaisia oireita minulla on ollut ehkä 4-5 eri kierrossa tämän reilu kahden vuoden yrityksen aikana, joten senkään vuoksi ei lupaile mitään uutta.

Onko kellään muulla ollut ovulaation jälkeen oireita mitä on luullut että olisi voinut olla merkki raskaudesta mutta sitten osoittautui vääräksi? Olen aina miettinyt että mistä sen tietää olevansa raskaana, miltä se tuntuu?
 
Oikein paljon onnea Eedit!!

Itsellä nämä piinapäivät on aivan tuskaisen hitaat ja harvinaisen piinaavia. Aukiolotutkimuksen jälkeen nyt vähän toiveikkaampana että jospa nyt tulisi raskaaksi, pessimisti sisälläni taas sanoo että jos ei kerran 27 aikaisempaa kiertoa ole tuottanut tulosta niin miksi tämä sitten tuottaisi.

Ovulaation plussasin kiertopäivänä 17 ja nyt on kp 22. Sunnuntaista lähtien tuntunut alavatsassa, etenkin vasemmalla puolen nippailua ja vihlaisua. Tänään oli migreeniä ja huimausta. En vaan millään uskalla kunnolla uskoa että tämä tarkoittaisi mitään. Tällaisia oireita minulla on ollut ehkä 4-5 eri kierrossa tämän reilu kahden vuoden yrityksen aikana, joten senkään vuoksi ei lupaile mitään uutta.

Onko kellään muulla ollut ovulaation jälkeen oireita mitä on luullut että olisi voinut olla merkki raskaudesta mutta sitten osoittautui vääräksi? Olen aina miettinyt että mistä sen tietää olevansa raskaana, miltä se tuntuu?

On ollu vaikka mitä.. Kun olin raskaana niin just ennen plussaa oli kuplintaa mahassa. Pissatti vähän useemmin. Mut sitä on normaalistikin välillä. Sit tuli tissit kipeeks jossain vaiheessa ja nälkä nopeesti. Ja pari näppyä tuli ennen plussaa.
 
Mut siis joka kierto ois jotain mistä vois keksii et raskaana.. Toivon et sit ku raskaana ni tulis joku selkee juttu.. Edes se väsymys. Jota mulla ei ollut viimeks. Tai sit et yllättyis positiivisesti joskus dpo10-14 :)
 
Oikein paljon onnea Eedit!!

Itsellä nämä piinapäivät on aivan tuskaisen hitaat ja harvinaisen piinaavia. Aukiolotutkimuksen jälkeen nyt vähän toiveikkaampana että jospa nyt tulisi raskaaksi, pessimisti sisälläni taas sanoo että jos ei kerran 27 aikaisempaa kiertoa ole tuottanut tulosta niin miksi tämä sitten tuottaisi.

Ovulaation plussasin kiertopäivänä 17 ja nyt on kp 22. Sunnuntaista lähtien tuntunut alavatsassa, etenkin vasemmalla puolen nippailua ja vihlaisua. Tänään oli migreeniä ja huimausta. En vaan millään uskalla kunnolla uskoa että tämä tarkoittaisi mitään. Tällaisia oireita minulla on ollut ehkä 4-5 eri kierrossa tämän reilu kahden vuoden yrityksen aikana, joten senkään vuoksi ei lupaile mitään uutta.

Onko kellään muulla ollut ovulaation jälkeen oireita mitä on luullut että olisi voinut olla merkki raskaudesta mutta sitten osoittautui vääräksi? Olen aina miettinyt että mistä sen tietää olevansa raskaana, miltä se tuntuu?

Aika samoissa siis mennään kun mullakin tänään dpo5! Aika pieniä oireita on ollut mutta eniten toivoa on herättäneet alavatsan nopeat vihlaisut ja pistelyt. Rintojen kipeytyminen/kipeytymättömyys myös jossain vaiheessa mut nää kaikki nyt jo todettu normaaleiksi ei-raskaudesta johtuviksi niin ei enää juurikaan herätä toiveita. Jotain tosi radikaalia oiretta pitäs tulla et voisin uskoa sen raskaudesta johtuvaksi. En siis todellakaan tiedä mistä sen tietää! Toki hyvin monella ihan alkuraskaus on täysin oireetonkin tai samanlainen vs pms-oireet.
 
Oi että, paljon onnea Eedit. ❤️ Ihanaa kun vihdoin tulee tännekin niitä plussia. Toivottavasti pysyy lujasti kiinni.

Meillä kävi mies tänään antamassa spermanäytteen. Ja koska julkinen puoli tulosta joutuu odottamaan seuraavaan lääkäriaikaan saakka, joka meillä on vasta lokakuun puolessa välin. Ei oo tosin vielä aikaa edes tullu,mut näin sovittiin viimeks.

Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti nyt tulee se toivottu plussa-aalto, kun pikku hiljaa niitä on nyt tänne tullu :happy: Itse en ovulaatiota saanu kiinni tai sit se jäi sairastumisen takia tulematta, joten periaatteessa en itse nyt piinaile... Vaikka toki toivos että tuliskin ylläriplussa...
Tänään mulla kp 24 ja teroilla kierto ollu 33-35 päivää. Jännittää kyllä osaako ne menkat itekseen alkaa. :rolleyes:
 
Ainiin, Mehiläiseltä sais clomifemejä jos en halua joskus enää letroja.

Savonlikka toivotaan ylläriplussia kaikille :)
 
Ainiin, Mehiläiseltä sais clomifemejä jos en halua joskus enää letroja.

Savonlikka toivotaan ylläriplussia kaikille :)

Mun mielestä jännä et clomifenia ehdottivat sulle jos limistä ei oo oviksen aikaan ees tarkistettu et onko riittävä:wideyed:
 
Onnea Eedit ja toivottavasti pysyy lujasti kiinni! :happy: mielenkiinnosta kysyn et millanen tausta teillä on?

Minulla taustalla pcos. Esikoinen onnisti noin 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Söin kuusi kiertoa letroja tupla-annoksena, joista viimeinen kerta onnisti. Toivo oli tuolloin jo menetetty ja mieli oli menossa kohti jatkoja Naistenklinikalle, johon oli aikakin saatu. Plussa oli siis erittäin iloinen yllätys.

Nyt yritystä yhteensä 11 kk, joista tosiaan kolmessa letrot. Ekassa kontrolliultrassa kesällä kävi ilmi, että jo yksi tabletti kasvatti rakkulan. Viimeksi kaksi vuotta sitten tuolla määrällä ei tapahtunut mitään...

Kiitos paljon kaikille! Peukut on pystyssä
 
Ehdinkin taas mennä ihmettelemään puuttuvia oviskipuja. No nythän ne räjähti päälle ihan kunnolla:grin Erotuksena vaan et nyt särkee ihan koko alavatsaa. Viiltää, nippaa ja särkee niin vietävästi - hiki valuu ja puuskuttaa tää kipu. Ja sit oon tässä kivussa huomannut että tää kipu säteilee takapuoleen, tuntuu että ois todella jättihätä pyrkimässä ulos:laughing002
Huh hoijakkaa miten tämän ehtiikin aina unohtamaan ennen seuraavaa kiertoa:confused:

*No mutta mitä vaan kestetään jos se tarkoittaa askelta lähemmäs omaa nyyttiä:Heartred*
 
Paljon onnea plussanneille!

Olen tietoisesti pysynyt poissa lukemasta palstaa. Tuntui, että on pakko saada muuta ajateltavaa kun kiertoihin liittyvät päivät, lääkkeet, seksit, piinat ja pettymykset.

Toinen letrokierto yhdellä tabletilla meni ihan mönkään. Kierrolle tuli mittaa 38 päivää, luulen että ovista ei tapahtunut plussasta huolimatta. Testasin negatiivista dpo 10 ja 17, turhautti tosi paljon.

Aloitin tämän jälkeen jatko-opinnot ja oi että miten virkistävää! Kivaa porukkaa ja mukava ajatella ihan uusia juttuja. Käytiin myös lomailemassa tämän kierron alussa. Summa summarum, luulen että eräänlainen henkinen tauko vauvajutuista teki itselleni hyvää, aamulla raskaustesti näyttii positiivista (dpo 14 ja kp 29)!

Kaksi viivaa tikussa on kyllä jo itsessään juhlan paikka :D Taustalla tietenkin ovisplussaan ajoitetut puuhat, ihan leväperäiseksi ei tätä yk:ta kuitenkaan uskaltanut jättää:angelic: Saa nähdä miten käy, toivottavasti pysyy matkassa!


Onnea plussasta :angelic:! Joko olet laskenut lasketun ajan?
 
Ehdinkin taas mennä ihmettelemään puuttuvia oviskipuja. No nythän ne räjähti päälle ihan kunnolla:grin Erotuksena vaan et nyt särkee ihan koko alavatsaa. Viiltää, nippaa ja särkee niin vietävästi - hiki valuu ja puuskuttaa tää kipu. Ja sit oon tässä kivussa huomannut että tää kipu säteilee takapuoleen, tuntuu että ois todella jättihätä pyrkimässä ulos:laughing002
Huh hoijakkaa miten tämän ehtiikin aina unohtamaan ennen seuraavaa kiertoa:confused:

*No mutta mitä vaan kestetään jos se tarkoittaa askelta lähemmäs omaa nyyttiä:Heartred*

Mulla tänään kans iski ihan hirveet ovis kivut ja kun yleensä vaan toiseltapuolelta niin nyt kummaltakin puolelta:nailbiting:
On kyllä ollu tuskallista kävellä tänään ku mulla tuntuu ovis kivut eniten kävellessä ja tuntuu just kans aina niinku olis kokoajan isompikinhätä. Nyt iltaa kohden vähän helpottanut.
Täytys vielä tänään saada mies kelistettyä:grin
 
Mulla tänään kans iski ihan hirveet ovis kivut ja kun yleensä vaan toiseltapuolelta niin nyt kummaltakin puolelta:nailbiting:
On kyllä ollu tuskallista kävellä tänään ku mulla tuntuu ovis kivut eniten kävellessä ja tuntuu just kans aina niinku olis kokoajan isompikinhätä. Nyt iltaa kohden vähän helpottanut.
Täytys vielä tänään saada mies kelistettyä:grin

Heh, mennäämpäs me samoilla oireilla!:hilarious::happy:
Me ollaan nyt lemmiskelty maanantaina ja eilen, tänään kun vielä jaksaisi! Vaikka sovittiinkin että nyt ei päivittäistä rynkytystä mutta ei sitä vaan voi olla hyödyntämättä kun Flo sovellus näyttelee vihreitä päiviä!
Nyt niiiiin sormet ja varpaat ristiin että tärppi kävisi! :smiley-angelic001:Heartred
 
Takaisin
Top