Paljon onnea plussanneille!
Olen tietoisesti pysynyt poissa lukemasta palstaa. Tuntui, että on pakko saada muuta ajateltavaa kun kiertoihin liittyvät päivät, lääkkeet, seksit, piinat ja pettymykset.
Toinen letrokierto yhdellä tabletilla meni ihan mönkään. Kierrolle tuli mittaa 38 päivää, luulen että ovista ei tapahtunut plussasta huolimatta. Testasin negatiivista dpo 10 ja 17, turhautti tosi paljon.
Aloitin tämän jälkeen jatko-opinnot ja oi että miten virkistävää! Kivaa porukkaa ja mukava ajatella ihan uusia juttuja. Käytiin myös lomailemassa tämän kierron alussa. Summa summarum, luulen että eräänlainen henkinen tauko vauvajutuista teki itselleni hyvää, aamulla raskaustesti näyttii positiivista (dpo 14 ja kp 29)!
Kaksi viivaa tikussa on kyllä jo itsessään juhlan paikka :D Taustalla tietenkin ovisplussaan ajoitetut puuhat, ihan leväperäiseksi ei tätä yk:ta kuitenkaan uskaltanut jättää:angelic: Saa nähdä miten käy, toivottavasti pysyy matkassa!
Onnea Eedit ja toivottavasti pysyy lujasti kiinni! mielenkiinnosta kysyn et millanen tausta teillä on?