Letrozolin käyttäjiä?

Blaah, enhän mä malttanu odottaa menkkoja vaan tein herkän testin ja niin nega kun olla ja voi :rolleyes: Ärsyttää kun piti mennä tekemään. Jotenki tässä kierrossa oli fiilikset korkeella ja raskausuniakin näin pariin otteeseen, ja meidän suvussa kun sitä toukokuista ei ole, niin sitä vaan ajatteli, että tää on meidän kierto. Mutta tänään tosiaan jo dpo 14. Varasin tuossa jo ajan ensi viikolle labraan, kun siellä on käytävä ennen ens vkon perjantain julkisen puolen aikaa.

Mites muuten, montako letrokiertoa teillä on alustavasti suunniteltu? Kun mulla vähän särähti korvaan, kun viimeks gyne puhu että suosittelee, että korkeintaan 1 kierto enää eli = 4. Ja sit inssiin :eek: Meillä ei oo vielä miestäkään tutkittu, niin tuntuu hurjalta mitään inssiä vielä ajatella, kun esim. Pistoshoidotkin on. Mut toi gynehän oli yksityisen, et ei varmaan julkisella puolen tolla asenteella olla? :wideyed:

Mä kans niin saakelin hätähousu että hävettää. Tein tänään testin dpo6 ja samalla nauroin että MIKSI OI MIKSI teen tätä nyt kun ei siinä mitään voi näkyä:hilarious:
Meillä ei niinkään pitempää suunnitelmaa yksityisellä tehty kun hoitosuhde loppui kun saatiin lähete julkiselle, eli kerkeän syödä 5kiertoa letroja siihen mennessä kun aika on.
Voithan varmaan itsekin ehdottaa jos saisit vielä 1-2 kiertoa syödä letroja/kokeilla pistoshoitoja sillä aikaa kun tutkitaan miestä/otetaan kokeita yms. :)

En oo tässä kierrossa ottanu lämpöjä, paitsi tänään. Oli aika koholla, eli ovis ehkä ollut jo. Mut liuska yhtä tummaa edelleen oikeestaan ku muutenkin. Mitähän nyt tapahtuu :hilarious: no varasin jo kuukauden päähän gynen ni näkee vähän tapahtuuko ens kierrossa mitään.

Tekis mieli terolutit alottaa kuiteski mut kattoo nyt. Esim maanantaina. Ettei kierto venyis ihan hulluks jos ei ovuloinutkaan. Mut teen myös raskaustestejä sillon tällön enkä lopeta oviksen tikuttelua vielä.

Ota näistä nyt sit selvää :hilarious: oiskohan ovis ollut jo kp14??? Ihme ettei ala enempää haalenee. En taida uskaltaa terolutteja aloittaa. Muniksii on jomotellu ainaki pari päivää...

Mulle uutena tietona; soijaa kannattaa syödä. Siitä saa estrogeeniä.

Liitteet

• 20190831_183149.jpg
    20190831_183149.jpg
    23.7 KB · Katsottu: 175
Jannn mä olisin kovin varovainen soijan kanssa. Ja kaikkien muidenkin buustaavien lisäravinteiden. Letrot nimenomaan ajaa alas estrogeenin kierron alussa joten siihen soijaa niin syöt turhaan?

Jannn mä olisin kovin varovainen soijan kanssa. Ja kaikkien muidenkin buustaavien lisäravinteiden. Letrot nimenomaan ajaa alas estrogeenin kierron alussa joten siihen soijaa niin syöt turhaan?

Hmm onpa outoa. Jos söisi soijaa ovulaation jälkeen? Tuskin satunnainen soijan syöminen pahaksi.. Esim jugurtti silloin tällöin?

Olen syönyt myös Vitamorea parisen viikkoa.. Eikö sitäkään nyt voi :inpain: ajattelin et en söis sitä ovulaation jälkeen. Tosin eipä nyt olekaan ovisplussaa näkynyt..

Luulisi että olisi huono ajaa estrogeenit alas :confused005:confused004 en tajua enää mitään:bag: aikamoisia myrkkyjä taidetaan vetää. Toiv letrot ei aiheuta esim pcos:ää.

Luulisi että olisi huono ajaa estrogeenit alas :confused005:confused004 en tajua enää mitään:bag: aikamoisia myrkkyjä taidetaan vetää. Toiv letrot ei aiheuta esim pcos:ää.

Letrot usein nimenomaan auttaa pcossiin. Se teho letroissa tulee juuri siitä et ne alentaa estrogeenin tuotantoa johon elimistö reagoi lisäämällä/tehostamalla omaa estrogeenituotantoaan ja munarakkulat kasvavat tehokkaammin ja varmemmin. Myrkyn mistä tahansa aineesta tekee vasta annos, esim. kaikki elimistön tarvitsemat vitamiinitkin ovat myrkkyjä kun annos on tarpeeksi iso, ei ns itse aine.

Hmm onpa outoa. Jos söisi soijaa ovulaation jälkeen? Tuskin satunnainen soijan syöminen pahaksi.. Esim jugurtti silloin tällöin?

Anteeks mä oon nyt varmaan joku ilonpilaaja täällä:hilarious: :shy: mut on ihan tieteellisesti tutkittu et soijan sisältämä "estrogeenin esiaste" ei muutu vaikuttavaksi estrogeeniksi elimistössä vaikka netissä jossain sivustoilla niin väitetäänkin. Jos soijasta oikeasti tulis vaikuttavaa estrogeeniä niin varmasti olisi soija melki pannassa/rajoitettuna ruoka-aineena lain mukaan. Mutta soijaa kyl muuten kannattaa syödä sen terveellisyyden vuoksi, niinkuin muitakin palkokasveja! :happy:

Letrot usein nimenomaan auttaa pcossiin. Se teho letroissa tulee juuri siitä et ne alentaa estrogeenin tuotantoa johon elimistö reagoi lisäämällä/tehostamalla omaa estrogeenituotantoaan ja munarakkulat kasvavat tehokkaammin ja varmemmin. Myrkyn mistä tahansa aineesta tekee vasta annos, esim. kaikki elimistön tarvitsemat vitamiinitkin ovat myrkkyjä kun annos on tarpeeksi iso, ei ns itse aine.

Näin ajattelinkin. Tosin kaikkien kehot ei ehkä reagoi noin. Mulla reagii ainakin ekalla kerralla, nyt en tiedä. Tai sit olen blokannut letrot luontaistuotteilla :arghh: Kp4 alotin vitamoren ja lopetin torstaina. Pe hieman soijatuotteita. (En usko et pieni määrä vaikuttaa) ja nythän kehon pitäis jo tuottaa sitä itsekin. Eli soijatuotteita voisi siis syödä esim kp10 alkaen?
Vitamorea söin vain puolikasta annosta suositellusta.

Näin ajattelinkin. Tosin kaikkien kehot ei ehkä reagoi noin. Mulla reagii ainakin ekalla kerralla, nyt en tiedä. Tai sit olen blokannut letrot luontaistuotteilla :arghh: Kp4 alotin vitamoren ja lopetin torstaina. Pe hieman soijatuotteita. (En usko et pieni määrä vaikuttaa) ja nythän kehon pitäis jo tuottaa sitä itsekin. Eli soijatuotteita voisi siis syödä esim kp10 alkaen?
Vitamorea söin vain puolikasta annosta suositellusta.

Niin vaikea sanoa mikä niistä sun testeistä oli varmasti plussa, mut joku on siltihyvin voinut olla. Onko viivat lähteny nyt jo haalistumaan? Mitä jos ens kiertoon ostaisit digitaaliset ovistestit, niin ei tarvis viivoja pähkäillä :) netistä tilattuna alle 30e 10kpl paketti.

Niin vaikea sanoa mikä niistä sun testeistä oli varmasti plussa, mut joku on siltihyvin voinut olla. Onko viivat lähteny nyt jo haalistumaan? Mitä jos ens kiertoon ostaisit digitaaliset ovistestit, niin ei tarvis viivoja pähkäillä :) netistä tilattuna alle 30e 10kpl paketti.

Ei oo haalistunu vielkää. On mul digejä ollu ja vieläkin on kaks ja yhden tein täs kierros. Kymmenen testiä ei riittäis varmaan ees yhteen kiertoon ellei yhtä selkee ovis kuin viime kierros :hilarious: niin ei viittis maksaa niistä.. Eikä sillä ole mitään väliä kun talletellaan joka toinen päivä vähintään. Muuten kuin terolutien kannalta.

Mutta miehille ei suositella soijaa lainkaan. Eikö sillä ole sitten tutkittuja vaikutuksia?

En oo ikinä kuullut että miehet ei sais soijaa syödä, ja musta moni syökin. Jos soijalla ois oikeesti todettu estrogeenihormonin vaikutuksia ihmisillä niin sille ois varmasti joku kielto. Itse en ole huolissani mutta eihän sitä pakkokaan ole syödä :)

Äh aattelin et huome aamul vois terot alottaa mut aika tummana viivat vielki. Eihän täs oo mitään järkee ellei toi sit reagoi hcg :hilarious: voiko teroja syödä vaan 5pvä kuurin? Katon viel millaset viivat ip ja huome aamul... Aamulämmöt kyl ollu nyt korkeel. alotin pe taas mittailee ainaki hetkeks. Samalt näyttää ku viime kuussa oviksen jälkeen

Liitteet

• 20190902_081124.jpg
    20190902_081124.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 150
Täältä päivitystä, kp28/32(?) ja dpo10. Aamun testi puhdas nega. Lupasin itselleni etten testaa ennen menkkojen alkamispäivää mutta ei vaan pystynyt:hilarious:
Toki tämäkin nyt vielä aikaista testaamista mutta todella vahva tunne ettei tämäkään kierto ollut se meidän. :meh: Toiveet oli tosi korkeella tästä kierrosta kun monelle käynyt niin että tärppi tullutkin juuri ennen hoitoaikaa mutta tänään ainakin ihan positiivinen olo negasta huolimatta (huomenna taasen voi aamu alkaa itkulla, jännityksellä ootetaan:grin)
Nyt alkaakin sitten viimeinen yrityskierto ennen meidän hoitoaikaa.

Jesssu samoissa päivissä mennään:) mullakin dpo10 ja testi nega viivanpaikalla. Siis todella ärsyttävää et joka testissä on ne viivanpaikat! :shifty: ja osassa vieläpä melko selkeät. Onneks osaa jo niitä tulkita sen verran ettei ala innostumaan mut siltikin ne ärsyttää ja jättää pienen kysymysmerkin mieleen:sour:

Mä en oo oikeestaan koskaan nähnyt edes viivanpaikkaa. Testeinä one step 10miu.
Ja hyvä niin koska varmaan halkeaisin innostuksesta (turhaan) jos siinä jotain pientä edes näkyisi. :hilarious:
Jospa sun viivanpaikka alkaisikin vahvistumaan:smiley-angelic001 *peukut pystyssä!*

Muokattu viimeksi:
Takaisin