Blaah, enhän mä malttanu odottaa menkkoja vaan tein herkän testin ja niin nega kun olla ja voi Ärsyttää kun piti mennä tekemään. Jotenki tässä kierrossa oli fiilikset korkeella ja raskausuniakin näin pariin otteeseen, ja meidän suvussa kun sitä toukokuista ei ole, niin sitä vaan ajatteli, että tää on meidän kierto. Mutta tänään tosiaan jo dpo 14. Varasin tuossa jo ajan ensi viikolle labraan, kun siellä on käytävä ennen ens vkon perjantain julkisen puolen aikaa.
Mites muuten, montako letrokiertoa teillä on alustavasti suunniteltu? Kun mulla vähän särähti korvaan, kun viimeks gyne puhu että suosittelee, että korkeintaan 1 kierto enää eli = 4. Ja sit inssiin Meillä ei oo vielä miestäkään tutkittu, niin tuntuu hurjalta mitään inssiä vielä ajatella, kun esim. Pistoshoidotkin on. Mut toi gynehän oli yksityisen, et ei varmaan julkisella puolen tolla asenteella olla?
Mä kans niin saakelin hätähousu että hävettää. Tein tänään testin dpo6 ja samalla nauroin että MIKSI OI MIKSI teen tätä nyt kun ei siinä mitään voi näkyä
Meillä ei niinkään pitempää suunnitelmaa yksityisellä tehty kun hoitosuhde loppui kun saatiin lähete julkiselle, eli kerkeän syödä 5kiertoa letroja siihen mennessä kun aika on.
Voithan varmaan itsekin ehdottaa jos saisit vielä 1-2 kiertoa syödä letroja/kokeilla pistoshoitoja sillä aikaa kun tutkitaan miestä/otetaan kokeita yms. :)