Letrozolin käyttäjiä?

Äh mulla olikin otettu tyroksiini eikä tyreotropiini. Nyt muistinkin että siinähän labrahoitaja sekoili ja otti tyroksiinin tyreotropiinin sijasta.

Äh mulla olikin otettu tyroksiini eikä tyreotropiini. Nyt muistinkin että siinähän labrahoitaja sekoili ja otti tyroksiinin tyreotropiinin sijasta.

Hetkonen mites ne eroaa :hilarious: no TSH kuiteki mult otettu ja koht meen uusii sen ja sit oliks T4V minkä otan. Koska viimeks otin tsh tanmikuussa ja lähempänä klo 10 kun se kuulemma kandeis ottaa klo 8-10. Mitä myöhemmin sitä enemmä nousee. Katon jos mul ois nyt alempana.. Ja toi tsh pelkällään ei kerro ehkä tarpeeks..

TSH on tuo tyreotropiini ja T4V on tyroksiini. Mun ymmärtääkseni kumpakaan arvo ei yksinään niinkään kerro mitään? Vaan aina pitäisi ottaa molemmat jotta tulos on oikea.
Korjatkaa jos olen väärässä.

Buubi, ok! :happy:
Multa on nyt yksityisellä otettu testosteroni, progesteroni, tyreotropiini ja prolaktiini.
Täytyy tosiaan sinne rimpautella että miten toimitaan.
Saanko kysyä miten teillä miehet suhtautunu spermanäytteen antamiseen/onko onnistunut ihan hyvin? Mun miestä jännittää jo nyt olosuhteet miten se tulee siellä onnistumaan ja onko se ihan "hirveä" tilanne :hilarious:

Ihan mukisematta ja ongelmitta antoi näytteen. Edellisenä päivänä haki purkin labrasta ja sai purkittaa näytteen aamulla kotona. Takin povitaskussa kuljetti sen labraan samalla reissulla kun mun näytteet otettiin. Hauskaa oli se, että hoitaja varmisti minulta, onko varmasti ollut oikea aika edellisestä siemensyöksystä...

Meillä mies kävi klinikalla antamassa oman näytteen yksinään, ei ees kertonut mulle et oli varannut ajan :hilarious: Multa oli tsekattu siinä vaiheessa amh ja jotain muitakin testejä ja kun lääkäri soitti niitä tuloksia niin sanoi et seuraava askel olisi et mies menisi antamaan oman näytteensä. Yhdessä katottiin sit klinikka et millä aletaan käymään ja sanoin miehelle et se saa ite hoitaa oman osuutensa sille sopivana ajankohtana, en halunnut painostaa kun ajattelin et siitä tulee vaan enemmän paineita suoritukseen. Kertoi mulle asiasta vasta kun sai sen oman näytteensä tulokset :joyful:

Multa on nyt yksityisellä otettu testosteroni, progesteroni, tyreotropiini ja prolaktiini.
Saanko kysyä miten teillä miehet suhtautunu spermanäytteen antamiseen/onko onnistunut ihan hyvin? Mun miestä jännittää jo nyt olosuhteet miten se tulee siellä onnistumaan ja onko se ihan "hirveä" tilanne :hilarious:

Ihan hyvin suhtautunu, nyt kaks kertaa joutunut tuon toimituksen tekemään. Hankalaa oli mielestään se et näytepurkki on niin pieni et vaikea osua ja ekalla kerralla ei ollut saanut kaikkea talteen:hilarious: mut tokalla kerralla paremmin. Myös kuulemma äänet muista huoneista/käytävällä kuuluio_O ehkei kannata kertoo näitä miehelle ettei stressaannu enempää :hilarious:

Niin mitä olen nähnyt kuvia julkisen näytteenantohuoneesta niin ovat niinkuin yö ja päivä yksityisen kanssa :laughing002 julkisella vessa(!!) jossa tuoli ja yksityisellä ihan oma pieni huone missä sisustustakin ym miellyttävämpi ympäristö. En toki tiedä onko yleisesti miehille tollasilla väliä:rolleyes: mulle varmaan olis mut mun miehelle kuulemma ei:hilarious:

Ekalla kerralla oli normi papa, katsottiin letrot ja sovittiin seurannat.

Tänään sain jätettyä polille jatkopyynnön.. ei letrot tuoneet raskautta :sad001 nyt odotellaan, että lääkäri ottaa yhteyttä. Sitten aukiolotutkimus, tartuntataudit ja inseminaatiot. Saas nähdä miten ne onnistuu, kun mies tekee reissutyötä...

Meillä suhtautu ihan hyvin, enemmänkin sanoi että hyvä tietää jos jotain vikaa on. Onneks ei ollut :) Ja näytteen pystyi antamaan kotona mutta sen piti olla puolen tunnin sisällä labrassa, joten se "helpotti" joko hommaa:grin

Meillä suhtautu ihan hyvin, enemmänkin sanoi että hyvä tietää jos jotain vikaa on. Onneks ei ollut :) Ja näytteen pystyi antamaan kotona mutta sen piti olla puolen tunnin sisällä labrassa, joten se "helpotti" joko hommaa:grin

No tätä myös mun mies sanoi että ihan "kiva" päässä tsekkaamaan minkä laatuista tavara on vaikka vähän tilanne hermostuttaakin. :hilarious:

Täällä nyt kp23 ja dpo5 ja oviksesta asti ollut taas alavatsakipuja. Letrojen aloituksen myötä oon näistä kärsinyt. Aamulla heräsin super aikaisin kamalaan kipuun kun tuntui että sukkapuikko lävistelee kohtua. Hyh :sad001

Tänään jouduin aamun ovistestin tekemään ennen klo 6, joten varmaan sen takia testi haaleampi. Iltapäivällä näkee varmaan viel jos ovis. Pelottaa ettei sitä tuu nyt ollenkaan :( sit en kyl tiedä uskallanko alottaa teroluteja, mut toisaalta vähemmän stressiä kun ei tiedä mikä dpo :rolleyes:

Voikohan letrot tehdä pcos oireita tai aiheuttaa pahaa.. Ehkä ultraan ens kierrossa et tapahtuuks tuol enää mitää vai söiskö vikal kierrol tupla-annoksen..

Tänään jouduin aamun ovistestin tekemään ennen klo 6, joten varmaan sen takia testi haaleampi. Iltapäivällä näkee varmaan viel jos ovis. Pelottaa ettei sitä tuu nyt ollenkaan :sad001 sit en kyl tiedä uskallanko alottaa teroluteja, mut toisaalta vähemmän stressiä kun ei tiedä mikä dpo :rolleyes:

Voikohan letrot tehdä pcos oireita tai aiheuttaa pahaa.. Ehkä ultraan ens kierrossa et tapahtuuks tuol enää mitää vai söiskö vikal kierrol tupla-annoksen..

Kauan olit jo syöny letroja?
Mulla ei tehnyt mitään esim 1tbl päivässä.

Kauan olit jo syöny letroja?
Mulla ei tehnyt mitään esim 1tbl päivässä.

Tää on toka kierto. Mä saatan luomustiki ovuloida, en oo varma. Ainaki joskus. Ekas letrokierros oli kaks munarakkulaa.

Tää on toka kierto. Mä saatan luomustiki ovuloida, en oo varma. Ainaki joskus. Ekas letrokierros oli kaks munarakkulaa.
No sit itse ainakin varmaan menisin sil yhdellä jos hyviä tuloksia jo ollut :)
Mä syön 2 päivässä ja oli vaan 1 munarakkula.

Äääh no nyt en jaksanu pidättää ku puoltoista tuntia eikä ainakaa vahvempi ole viiva. No ehkäpä myöhemmin ovis. Huome pystyn aamul testaa ja sit seuraavaks la iltana. Testasin myös digiovulaatio-negan ja rtestin :hilarious:

Meneekö harakoille tää kierto :oops:

Äääh no nyt en jaksanu pidättää ku puoltoista tuntia eikä ainakaa vahvempi ole viiva. No ehkäpä myöhemmin ovis. Huome pystyn aamul testaa ja sit seuraavaks la iltana. Testasin myös digiovulaatio-negan ja rtestin :hilarious:

Meneekö harakoille tää kierto :oops:
Mikä kp sulla menossa ja kuinka pitkät kierrot yleensä? Ootko varma ettei ovis ollut silloin kp11 kun laitoit kuvaa ovistestistä? Mun mielestä näytti silloin ainakin positiiviselta :p

Blaah, enhän mä malttanu odottaa menkkoja vaan tein herkän testin ja niin nega kun olla ja voi :rolleyes: Ärsyttää kun piti mennä tekemään. Jotenki tässä kierrossa oli fiilikset korkeella ja raskausuniakin näin pariin otteeseen, ja meidän suvussa kun sitä toukokuista ei ole, niin sitä vaan ajatteli, että tää on meidän kierto. Mutta tänään tosiaan jo dpo 14. Varasin tuossa jo ajan ensi viikolle labraan, kun siellä on käytävä ennen ens vkon perjantain julkisen puolen aikaa.

Mites muuten, montako letrokiertoa teillä on alustavasti suunniteltu? Kun mulla vähän särähti korvaan, kun viimeks gyne puhu että suosittelee, että korkeintaan 1 kierto enää eli = 4. Ja sit inssiin :eek: Meillä ei oo vielä miestäkään tutkittu, niin tuntuu hurjalta mitään inssiä vielä ajatella, kun esim. Pistoshoidotkin on. Mut toi gynehän oli yksityisen, et ei varmaan julkisella puolen tolla asenteella olla? :wideyed:

Ja Jannn: Mustakin näyttää kyllä ovis+ toi kuva minkä laitoit. Niin sinuna en hätäilis :)

Nyt kp15 ja viimeks oli täs vaihees plus. Normikierroissa on sit kp17-22. Ja kierrot 32-39 pvää... Tässä kuvaa tähän asti testeistä. Kaikki aika samanlaiset...

Liitteet

• 20190829_165317.jpg
    20190829_165317.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 162
Takaisin