Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äh mulla olikin otettu tyroksiini eikä tyreotropiini. Nyt muistinkin että siinähän labrahoitaja sekoili ja otti tyroksiinin tyreotropiinin sijasta.
Buubi, ok!
Multa on nyt yksityisellä otettu testosteroni, progesteroni, tyreotropiini ja prolaktiini.
Täytyy tosiaan sinne rimpautella että miten toimitaan.
Saanko kysyä miten teillä miehet suhtautunu spermanäytteen antamiseen/onko onnistunut ihan hyvin? Mun miestä jännittää jo nyt olosuhteet miten se tulee siellä onnistumaan ja onko se ihan "hirveä" tilanne
Buubi, ok!
Multa on nyt yksityisellä otettu testosteroni, progesteroni, tyreotropiini ja prolaktiini.
Saanko kysyä miten teillä miehet suhtautunu spermanäytteen antamiseen/onko onnistunut ihan hyvin? Mun miestä jännittää jo nyt olosuhteet miten se tulee siellä onnistumaan ja onko se ihan "hirveä" tilanne
Buubi, ok!
Meillä suhtautu ihan hyvin, enemmänkin sanoi että hyvä tietää jos jotain vikaa on. Onneks ei ollut :) Ja näytteen pystyi antamaan kotona mutta sen piti olla puolen tunnin sisällä labrassa, joten se "helpotti" joko hommaa
Tänään jouduin aamun ovistestin tekemään ennen klo 6, joten varmaan sen takia testi haaleampi. Iltapäivällä näkee varmaan viel jos ovis. Pelottaa ettei sitä tuu nyt ollenkaan sit en kyl tiedä uskallanko alottaa teroluteja, mut toisaalta vähemmän stressiä kun ei tiedä mikä dpo
Voikohan letrot tehdä pcos oireita tai aiheuttaa pahaa.. Ehkä ultraan ens kierrossa et tapahtuuks tuol enää mitää vai söiskö vikal kierrol tupla-annoksen..
Kauan olit jo syöny letroja?
Mulla ei tehnyt mitään esim 1tbl päivässä.
No sit itse ainakin varmaan menisin sil yhdellä jos hyviä tuloksia jo ollut :)Tää on toka kierto. Mä saatan luomustiki ovuloida, en oo varma. Ainaki joskus. Ekas letrokierros oli kaks munarakkulaa.
Mikä kp sulla menossa ja kuinka pitkät kierrot yleensä? Ootko varma ettei ovis ollut silloin kp11 kun laitoit kuvaa ovistestistä? Mun mielestä näytti silloin ainakin positiiviseltaÄääh no nyt en jaksanu pidättää ku puoltoista tuntia eikä ainakaa vahvempi ole viiva. No ehkäpä myöhemmin ovis. Huome pystyn aamul testaa ja sit seuraavaks la iltana. Testasin myös digiovulaatio-negan ja rtestin
Meneekö harakoille tää kierto