Letrozolin käyttäjiä?

Tuskin juominen ja panadolit vaikuttaa kuitenkaan. Limiskin voi olla ihan ok jo mutta sitä ei toki pääse näkemään tai vaikuttamaan siihen. Onko tänään mikä kp?

Tänään kp12. Mut otin myös puolikkaan ibumaxin.. Plööh. No tikuttelen viel ovista, jos tuliski vasta kp15 taas plus. Ja jos ei niin mitä teen Terolutien kanssa.. Ultraan en ois muutenkaan mennyt.
 
Tänään kp12. Mut otin myös puolikkaan ibumaxin.. Plööh. No tikuttelen viel ovista, jos tuliski vasta kp15 taas plus. Ja jos ei niin mitä teen Terolutien kanssa.. Ultraan en ois muutenkaan mennyt.

Sun ovistesti minkä laitoit näytti kyl mun silmän plussalta.. Mutta eikai se haittaa tikutella vielä mut kylhän noi oviksien ajankohdat voi hyvin myös vaihdella. Sullahan oli luonnostaankin hyvä luteaalin pituus(?) eikä tiputtelua niin jos et tässä kierrossa alota teroja niin tuskin mahdollinen raskaus siihen kaatuu :)
 
Sun ovistesti minkä laitoit näytti kyl mun silmän plussalta.. Mutta eikai se haittaa tikutella vielä mut kylhän noi oviksien ajankohdat voi hyvin myös vaihdella. Sullahan oli luonnostaankin hyvä luteaalin pituus(?) eikä tiputtelua niin jos et tässä kierrossa alota teroja niin tuskin mahdollinen raskaus siihen kaatuu :)

Niin ehkäpä :) kiitos vastauksistasi. Viimeks mun plussa oli kyl paaaaljon tummempi mut ehkä se ois sit ollu eilen aamulla. Toivotaan et viime kierron terot joteki paksuntanu jo limistä :p
 
Täällä menossa kp21 / dpo3 ja tänään aloitin terolutit taas. Näin viimeyönä unta että saatiin tieto ettei voida saada lapsia, aamusta asti ollut niin ahistava olo että itku kurkussa koko ajan. On tää yhtä vuoristorataa kun eilen juteltiin innoissaan miehen kanssa et ajatella jos nyt oliskin tärpännyt ja tänään sit taas ihan masis olo. :smiley-angry003
 
Nooh nyt about yhtä tumma kuin eilen illalla, eli varmaan ovis vasta tuloillaan :)
 
Me saatiin yksityiselle aika torstaille. Meillä siis on nyt sovitut letroavusteiset ovulaatioinduktiohoitokierrot testattu, ja varmaan arvasitte, että ei tuloksia. Tämä kierto mennään luomusti, ja torstainapa sitten näkee ja kuulee, että mikä on lääkärin ehdotus jatkosta. Veikkaisin inseminaatiota. Voiskohan sen sitten jo seuraavasta yrittää, mitä veikkaatte?

Yksityisen hinnastosta näen toki hinnan pelkälle inseminaatiolle, mutta onko kokemuksia kellään, mitä muita kuluja siihen tulee?
 
Kääk nyt tuli postiluukusta kutsu julkiselle ekalle käynnille! Aika on jo lokakuun puolivälissä.
Osaako kukaan kertoa mitä ensimmäisellä ajalla tapahtuu? :wideyed: *jännittää*!

noniin hienoa! Eihän tohon oo edes pitkä aika :) Mulla eka käynti julkisella ensi viikolla,kerron sitten mitä oli.
 
Me saatiin yksityiselle aika torstaille. Meillä siis on nyt sovitut letroavusteiset ovulaatioinduktiohoitokierrot testattu, ja varmaan arvasitte, että ei tuloksia. Tämä kierto mennään luomusti, ja torstainapa sitten näkee ja kuulee, että mikä on lääkärin ehdotus jatkosta. Veikkaisin inseminaatiota. Voiskohan sen sitten jo seuraavasta yrittää, mitä veikkaatte?

Yksityisen hinnastosta näen toki hinnan pelkälle inseminaatiolle, mutta onko kokemuksia kellään, mitä muita kuluja siihen tulee?

Kyllä yksityisellä pääsee eteenpäin heti kun haluaa jos kaikki esim terveydessä kunnossa. Meidän klinikalla inssi oli hinnoiteltu niin että siihen kuului seurantaultra, sperman pesu ja itse inssi. Sen lisäksi tulee mahdolliset ylimääräiset seurantaultrat ja mahdolliset lääkkeet jos ei tehdä luonnonkiertoon.

Muistanko oikein että teilläkään ei ole ollut plussia/kiinnittymisyrityksiä koko yrityksen aikana?
 
Kääk nyt tuli postiluukusta kutsu julkiselle ekalle käynnille! Aika on jo lokakuun puolivälissä.
Osaako kukaan kertoa mitä ensimmäisellä ajalla tapahtuu? :wideyed: *jännittää*!

Meillä oli ensimmäisellä kerralla vain hoitajan vastaanotto, kävi läpi kaikki perusasiat ja mitä hoitoja on jne. Seuraavalla kerralla oli lääkärin vastaanotto ja siellä käytiin taas samat asiat läpi kun hoitajan kanssa + ultra. Lääkärin kanssa sovittiin että muutama kierto mennään vielä lääkkeillä ja siihen myös seurantaultrat.
 
Ei oo ennen ollut pitkään näin tummaa. Toiv ei vikaa vaan hyvä juttu.. Toiv ei miljoonaa munaa tulossa :hilarious::hungover:
 

Liitteet

  • 20190827_073727.jpg
    20190827_073727.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 156
Meillä oli ensimmäisellä kerralla vain hoitajan vastaanotto, kävi läpi kaikki perusasiat ja mitä hoitoja on jne. Seuraavalla kerralla oli lääkärin vastaanotto ja siellä käytiin taas samat asiat läpi kun hoitajan kanssa + ultra. Lääkärin kanssa sovittiin että muutama kierto mennään vielä lääkkeillä ja siihen myös seurantaultrat.

Ok, meillä suoraan lääkärin vastaanotto mutta eiköhän muuten aika samoilla lailla mene :happy:
 
Kääk nyt tuli postiluukusta kutsu julkiselle ekalle käynnille! Aika on jo lokakuun puolivälissä.
Osaako kukaan kertoa mitä ensimmäisellä ajalla tapahtuu? :wideyed: *jännittää*!

Mulle tehtiin perus alatutkimus ja aukiolotutkimus, käytiin läpi lomakeniput ja haastateltiin tarkentavia tietoja, tehtiin suunnitelmat ja allekirjoitettiin paperit. Mies sai käteen infolapun tupakoinnin vaikutuksista siittiöiden laatuun.
 
Mulle tehtiin perus alatutkimus ja aukiolotutkimus, käytiin läpi lomakeniput ja haastateltiin tarkentavia tietoja, tehtiin suunnitelmat ja allekirjoitettiin paperit. Mies sai käteen infolapun tupakoinnin vaikutuksista siittiöiden laatuun.

Oliko teillä mieheltä spermanäyte jo otettu? Tossa kutsussa ei lue mitään että pitäisi olla valmiina kun mennään joten ottaakohan sitten vasta siellä? Soitan kyllä varman muutama vko ennen aikaa että tarviiko käydä etukäteen ottamassa. Meillä myös miehelle lähete Mehiläisen kautta spermatutkimukseen mutta se on aika tyyris. Siksi ajattelin josko sen saisi siellä julkisella otettua. Tai sitten jos Mehiläisen lähetteellä pääsee julkiselle sen ottamaan ennen meidän aikaa.
 
Oliko teillä mieheltä spermanäyte jo otettu? Tossa kutsussa ei lue mitään että pitäisi olla valmiina kun mennään joten ottaakohan sitten vasta siellä? Soitan kyllä varman muutama vko ennen aikaa että tarviiko käydä etukäteen ottamassa. Meillä myös miehelle lähete Mehiläisen kautta spermatutkimukseen mutta se on aika tyyris. Siksi ajattelin josko sen saisi siellä julkisella otettua. Tai sitten jos Mehiläisen lähetteellä pääsee julkiselle sen ottamaan ennen meidän aikaa.

Meilläkään ei oo miestä vielä tutkittu, joten luulis et se ois heti julkisella. Niin ja enhän mä edes tajunnu, että miehenhän varmaan ois hyvä olla mukana sitten siellä käynnillä. :grin lääkärille on meilläkin suoraan aika.

Vaikka sormet ristissä täällä toivon,ettei sitä aikaa tartteis... :rolleyes: tänään dpo 12 mut ei oo mitään oireita ollu.
 
Meilläkään ei oo miestä vielä tutkittu, joten luulis et se ois heti julkisella. Niin ja enhän mä edes tajunnu, että miehenhän varmaan ois hyvä olla mukana sitten siellä käynnillä. :grin lääkärille on meilläkin suoraan aika.

Vaikka sormet ristissä täällä toivon,ettei sitä aikaa tartteis... :rolleyes: tänään dpo 12 mut ei oo mitään oireita ollu.

Kerrohan sitten miten meni! :happy:
Täällä menossa dpo4 ja myös toiveet niiiiin korkeella että pärähtäis plussa!

Mä oon koko ajan sanonut miehelle että mulla on ihan sellainen tunne ettei keretä hoitoihin asti ja se jos joku ottaakin päähän että oon ollut tälläisellä ajatuksella. Sehän sitten taas ketuttaakin kun ei tärpännyt ennen hoitoja. Ja eihän tässä nyt toki ole ennen hoitoja kun ens kuu aikaa plussata. Joten not gonna happen! :hilarious::grumpy:
 
Oliko teillä mieheltä spermanäyte jo otettu? Tossa kutsussa ei lue mitään että pitäisi olla valmiina kun mennään joten ottaakohan sitten vasta siellä? Soitan kyllä varman muutama vko ennen aikaa että tarviiko käydä etukäteen ottamassa. Meillä myös miehelle lähete Mehiläisen kautta spermatutkimukseen mutta se on aika tyyris. Siksi ajattelin josko sen saisi siellä julkisella otettua. Tai sitten jos Mehiläisen lähetteellä pääsee julkiselle sen ottamaan ennen meidän aikaa.

Oli otettu, ja multa tarvittavat labrat. Me otettiin ne yksityisellä, ennen kuin lähete tehtiin.
 
Buubi, ok! :happy:
Multa on nyt yksityisellä otettu testosteroni, progesteroni, tyreotropiini ja prolaktiini.
Täytyy tosiaan sinne rimpautella että miten toimitaan.
Saanko kysyä miten teillä miehet suhtautunu spermanäytteen antamiseen/onko onnistunut ihan hyvin? Mun miestä jännittää jo nyt olosuhteet miten se tulee siellä onnistumaan ja onko se ihan "hirveä" tilanne :hilarious:
 
Buubi, ok! :happy:
Multa on nyt yksityisellä otettu testosteroni, progesteroni, tyreotropiini ja prolaktiini.
Täytyy tosiaan sinne rimpautella että miten toimitaan.
Saanko kysyä miten teillä miehet suhtautunu spermanäytteen antamiseen/onko onnistunut ihan hyvin? Mun miestä jännittää jo nyt olosuhteet miten se tulee siellä onnistumaan ja onko se ihan "hirveä" tilanne :hilarious:

Kaverin mies sanonut et hirvee paikka ja omaani en oo saanu menemään vielä
Ehkä ootellaanki viel julkista (ellei ne päästä vasta maaliskuussa).

Paljonko teillä ollu tyreotropiini? Mulla2,4 eli just alle toivotun. Ni käyn sen ottaa uusiks sekä toisen kilppariarvon ja ferritiinin omintein. Vaikka vissii hoitoa ei saa ellei TSH oo yli 4.. Mut raskaaks jos toivoo niin pitäs olla alle 2,5.
 
Takaisin
Top