Uskon että oli eilen illalla/yöllä :) kivusta en tiedä onko hyvä vai mitä. Toivon et itselläni olis samanlainen kipu kuin helmikuussa tärppikierrossa.. Välillä tota oikeeta puolta särkee mut en tiedä mitä on. Miksköhän eniten aina oikeeta puolta?
Nyt kp9 ja vielä aika haalee ovistikku. Jos ovis sama ku viimeks ni ois ens to kp15. Ja perjantaina laivalle juhlimaan ilman miestä :arghh:
Mulla myös tässäkin kierrossa selvä toispuoleinen kipu vasemmalla. Viime kuun ultrassa näkyi juuri siellä vasemmassa munasarjassa folli ja oikealla ei ollut mitään.
Tuo on kyllä turhauttavaa jos ei ovista pääse "kunnolla" hyödyntämään.
Vaikka välillä vähän ottaa päähän miten sitä kaikki pyöriikin sen muutaman hedelmällisimmän päivän ympärillä ja menot ja muut suunnitellaan sen mukaan että varmasti pääsee hyödyntelemään. :banghead:

Kohti 4. Letrokiertoa ja kp 12 seurantaultra.
varsinkin kun mul oli poikkeuksellisesti 4 eri käyntiä inssikäynti mukaanlukien, yleensä kai 2-3.
Mä oon pari kertaa alkuvuodesta jättänyt parit juhlat väliin sillä ajatuksella et jos nyt onkin tärpännyt. Ja kun ei ollutkaan niin kyllä otti päähän että rajoitti omaa elämistä. Sen jälkeen päätin että jos tekee mieli juhlia niin kyllä juhlin ja se ainakin mulle tekee välillä hyvää kun ei tarvi ajatustakaan silloin uhrata tälle operaatio vauvalle. Ja tupakkia kyllä tulee myös poltettua ja se kyllä olisi muutenkin hyvä lopettaa - mutta välillä kun niin ketuttaa ja ottaa päähän ni hermorööki tuntuu euforiselta. Jos nyt muutaman kuukauden päästä hoitoihin mennään niin siellä taitavat "vaatia" että tupakointi on loppunut.
) niin ihan hyvä mulle rajottaa juomista. En usko et pari vaikuttaa asiaan :) onneks se laivareissu kai just oviksen jälkeen (tai aikaan...) niin ehkei se pilaa ovista :angelic:
meinasin keväällä just et en ilmottautuis laivalle koska tottakai olisin elokuussa jo raskaana... No onneks ilmottauduin koska en tietenkään ole!!! 

noh hyvähän se on nollata vähän päätä.
nippailee alavatsaa. kiva ku just tuli juotua jne