Letrozolin käyttäjiä?

Täällä menossa kp15 ja ei minkäänlaisia ovistuntemuksia. Viime kierrossahan mulla oli todella kovat repimiskivut vasemmalla puolella. Viime kierrossa sain ovisplussan kp16&kp17 että saa nähdä miten tässä kierrossa.

Ne ketkä söi myös teroja niin miten aloitittekaan ne? Oviksen jälkeen? Monta päivää jälkeen?
Mullehan ei muuta ohjetta oo annettu kuin että kp15 mutta täältä olen tainnut lukea että vasta kun ovis on ollut?
 
Täällä menossa kp15 ja ei minkäänlaisia ovistuntemuksia. Viime kierrossahan mulla oli todella kovat repimiskivut vasemmalla puolella. Viime kierrossa sain ovisplussan kp16&kp17 että saa nähdä miten tässä kierrossa.

Ne ketkä söi myös teroja niin miten aloitittekaan ne? Oviksen jälkeen? Monta päivää jälkeen?
Mullehan ei muuta ohjetta oo annettu kuin että kp15 mutta täältä olen tainnut lukea että vasta kun ovis on ollut?

Mulle lapsettomuuslääkäri ohjeisti että ovisplussasta kolmen päivän päästä vasta. Eli tässä kierrossa mulla oli ovisplussa kp 12 ja alotin terolutit kp 15 :) Hän kyllä selitti että miks niin mutta en nyt muista miten se meni :grin
 
Kiitos teille, näin teen. :happy:

Saa nähä miten käy koko oviksen kanssa. Just tein testin (en toki pidättänyt pissaa kun alle 2h) mutta viiva lähes huomaamaton eikä oo lähtenyt yhtään tummumaan.. Teen iltapäivällä uuden vähän pidemmän pidätysajan kanssa..:depressed:
 
Dpo3 alotin terolutit eli ovisplussasta 4 päivää.

Ei oo nyt enää töissä tuntunu mitään. En mene ultraan tässä kierrossa. Ehkä ens kierrossa tsekkaamaan, söiskö vikan kierron tupla-annosta vai syönkö sit vaan yhtä.. Mul enää tän kierron jälkeen 20 letroa jäljellä. Ja teroja kahteen kiertoon, tämä ja seuraava.

Jospa soittelen terkkariin syys-lokakuussa saanko tulla jo hoitoihin vai meneekö maaliskuulle keskenmenon takia. Jos menee niin saatan jo jotain tehdä yksityisellä.. Tai toivon et luomuna tärppäis. Sais nyt tästä kierrosta tärppää :) Kaikilla!
 
Täällä menossa kp15 ja ei minkäänlaisia ovistuntemuksia. Viime kierrossahan mulla oli todella kovat repimiskivut vasemmalla puolella. Viime kierrossa sain ovisplussan kp16&kp17 että saa nähdä miten tässä kierrossa.

Ne ketkä söi myös teroja niin miten aloitittekaan ne? Oviksen jälkeen? Monta päivää jälkeen?
Mullehan ei muuta ohjetta oo annettu kuin että kp15 mutta täältä olen tainnut lukea että vasta kun ovis on ollut?

Jep sama ohje täälläkin. 4 päivää ovisplussasta :) Mulla just terokuuri alkoi niin on taas niin jäätävä turvotus ettää... Ja mielialatkin vähän heitelly.
 
Ompa meillä monella nyt kurjat kierrot kun ei tärppiä tunnu tulevan kenelläkään:sad001 Voimahalit :Heartred

Mua on tässä nyt suunnattomasti ärsyttänyt kun oon parissa muussa vauvaryhmässä ja siellä saa lueskella välillä näitä että: "moi, liityn mukaan, eka yrityskierto takana ja ei plussaa, olen niin pettynyt" tai että "lopetin pillerit ja plussa tuli heti seuraavasta kierrosta tyhjennysvuodon jälkeen!"

Välillä saa hammasta purra ettei mene laukomaan mitä sylki suuhun tuo kun ottaa päähän ihmiset jotka "valittavat" jos ei parissa kuukaudessa tärppää.. Toki tämä asia on kaikille henkilökohtainen ja kenenkään tunteita ei voi vähätellä tai vertailla mutta kyllä silti ottaa aivoon. (ihanat hormonit:hilarious::Heartred)
Tottakai sitä on aidosti onnellinen esim tämän ryhmän tärppäyksistä kun tietää että kaikilla meillä samankaltainen tilanne ja jonkunverran jo yritystä takana mutta kieltämättä välillä pieni katkeruus nousee pintaan kun lukee noita "tärppäsi ekasta kierrosta" viestejä:smiley-angry017

Toi muiden ajattelemattomuus on syy, minkä takia en uskalla käydä muissa kuin lapsettomuusryhmissä...
Joku aika sitten tuttava valitti kuinka vaikeaa aikaa hänelle oli lapsen yrittämiseen mennyt 5kk. Teki mieli vastata "juu juu, kerro se neljällä", mutta onneksi sain sivuutettua sen.
 
Toinen on myös kun ihmiset kyselee "Noo koskas teille tulee vauva?"

Välillä tekisi mieli räjähtää että NO TÄSSÄ JO AIKAMOINEN TOVI YRITELTY MUTTA KUN EI RASKAUDU NIIN EI RASKAUDU!!

Me ei olla monelle kerrottu tästä yrityksestä koska on ihmisiä jotka eivät vaan ymmärrä että niitä vauvoja ei välttämättä niin vaan tehdä. Muutenkin tuntuu välillä niin tahdittomalta ihmisten utelut vaikka eihän ne mitään pahaa tarkoita. Meen vaan aina sillä linjalla että "Nooh katsotaan sitten kun on sen aika". Itseäkin stressaa niin järkyttävästi tämä lapsettomuus niin en todellakaan tästä kuuluttele kavereille ja tutuille. Muutama ystävä ja perhe tietää ja he ymmärtävät sen ettei koskaan meiltä kysy että miten sujuu yritys vaan tietää että kerron kyllä jos on jotain uutta kerrottavaa tästä asiasta.
 
Jumankauta menee hermot tän tilanteen kanssa... Tänään 33 /26-27 ja nega. Ei häivääkään menkoista.

Voi ei! :arghh: Maailman kurjin tunne kun testi näyttää negaa ja ootat et pääsisi vaan uuteen kiertoon ja sitten se täti ei vaan tuu kylään!:sad001

Täällä menossa kp17 ja ei merkkiäkään oviksesta. :smiley-angry017
 
Taitaa sittenkin olla ovis tuloillaan!
Kuvassa aamupäivän testi ylhäällä ja äsken tehty alhaalla 3h pidätyksellä.
Miehen kanssa vaan vähän kireät välit joten saa nähdä miten päästään hyödyntämään. :wideyed:
Tänään kävin ostamassa myös vehnänalkioöljyä joten katsotaan onko siitä mitään apuja.:p
 

Liitteet

  • IMG_20190822_184637.jpg
    IMG_20190822_184637.jpg
    65.9 KB · Katsottu: 158
Taitaa sittenkin olla ovis tuloillaan!
Kuvassa aamupäivän testi ylhäällä ja äsken tehty alhaalla 3h pidätyksellä.
Miehen kanssa vaan vähän kireät välit joten saa nähdä miten päästään hyödyntämään. :wideyed:
Tänään kävin ostamassa myös vehnänalkioöljyä joten katsotaan onko siitä mitään apuja.:p


Noniin hieno homma! Toivottavasti pääsette hyödyntämään. Mulla myös ollu vehnänalkioöljykapselit käytössä tässä kierrossa.
 
Päästiin hyödyntelemään ja mies yllättäen innostukin kun näytin tuota testiä. Sanoin hänelle että nyt olis hyvä hyödyntää tänään, huomenna ja lauantaina ja tuntui ainekin olevan ihan mukana! :hilarious::happy093.
 
Jumankauta menee hermot tän tilanteen kanssa... Tänään 33 /26-27 ja nega. Ei häivääkään menkoista.

Onko jo alkaneet vai ootko vielä testannu? :)

Päästiin hyödyntelemään ja mies yllättäen innostukin kun näytin tuota testiä. Sanoin hänelle että nyt olis hyvä hyödyntää tänään, huomenna ja lauantaina ja tuntui ainekin olevan ihan mukana! :hilarious::happy093.

Tärppionnea Jesssu! Ja toki muillekin! :cat:

Tilannepäivitystä täältä. Tänään eka inssi suoritettu ja kaikki näytti hyvältä, follikkeli ei ollu viel puhjennu. Mulla oli siis letrojen sijaan nyt gonal-f ja irrotukseen pregnyl ja ylihuomenna alotan taas luget tiputtelun ehkäisemiseksi. Mielenkiintoista et nyt pistettävällä lääkkeellä ovis meni muutaman päivän myöhemmäksi vs letroilla.Mieli haluaisi kovasti toivoa mutta ei uskalla:dead:
 
Täällä menossa kp 29/29 ja menkkakipua on ja menkat olevinaan alkoi aamulla. Muutama tuhru ruskeaa verta ja that's it. Menkkajomotus jatkuu vaan... Mitähän tämä nyt on :nailbiting: Ei kyllä aikaisemmin ole noin niukkaa vuotoa ollut.:sour:
 
Täällä menossa kp 29/29 ja menkkakipua on ja menkat olevinaan alkoi aamulla. Muutama tuhru ruskeaa verta ja that's it. Menkkajomotus jatkuu vaan... Mitähän tämä nyt on :nailbiting: Ei kyllä aikaisemmin ole noin niukkaa vuotoa ollut.:sour:

Testaatko rtestin huomenna?
 
Lisää uutisia letrotsolin saatavuusongelmista:

https://yle.fi/uutiset/3-10935252

Fimean mukaan myyntiluvan haltijat ovat ilmoittaneet, että letrotsoli-valmisteiden saatavuushäiriö kestää arviolta syys-lokakuun vaihteeseen. Tällä hetkellä ei näytä olevan riskiä siitä, että tarvetta vastaavien lääkemäärien saaminen markkinoille veisi tätä pidempään.
 
Mä en nyt tiedä tosta oviksesta kun en saanut tummempaa viivaa kun tuo eilinen (kuva ylempänä) ja tänään haalistui jo..
Tänään kuitenkin alkanut taas AIVAN järkyttävät kivut munasarjoissa. En tiedä onko nämä kivut hyvästä vai pahasta, seksikin sattui tänään tosi paljon. :eek:
 
Mä en nyt tiedä tosta oviksesta kun en saanut tummempaa viivaa kun tuo eilinen (kuva ylempänä) ja tänään haalistui jo..
Tänään kuitenkin alkanut taas AIVAN järkyttävät kivut munasarjoissa. En tiedä onko nämä kivut hyvästä vai pahasta, seksikin sattui tänään tosi paljon. :eek:

Uskon että oli eilen illalla/yöllä :) kivusta en tiedä onko hyvä vai mitä. Toivon et itselläni olis samanlainen kipu kuin helmikuussa tärppikierrossa.. Välillä tota oikeeta puolta särkee mut en tiedä mitä on. Miksköhän eniten aina oikeeta puolta?
Nyt kp9 ja vielä aika haalee ovistikku. Jos ovis sama ku viimeks ni ois ens to kp15. Ja perjantaina laivalle juhlimaan ilman miestä :arghh:
 
Takaisin
Top