Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä menossa kp15 ja ei minkäänlaisia ovistuntemuksia. Viime kierrossahan mulla oli todella kovat repimiskivut vasemmalla puolella. Viime kierrossa sain ovisplussan kp16&kp17 että saa nähdä miten tässä kierrossa.
Ne ketkä söi myös teroja niin miten aloitittekaan ne? Oviksen jälkeen? Monta päivää jälkeen?
Mullehan ei muuta ohjetta oo annettu kuin että kp15 mutta täältä olen tainnut lukea että vasta kun ovis on ollut?
Täällä menossa kp15 ja ei minkäänlaisia ovistuntemuksia. Viime kierrossahan mulla oli todella kovat repimiskivut vasemmalla puolella. Viime kierrossa sain ovisplussan kp16&kp17 että saa nähdä miten tässä kierrossa.
Ne ketkä söi myös teroja niin miten aloitittekaan ne? Oviksen jälkeen? Monta päivää jälkeen?
Mullehan ei muuta ohjetta oo annettu kuin että kp15 mutta täältä olen tainnut lukea että vasta kun ovis on ollut?
Ompa meillä monella nyt kurjat kierrot kun ei tärppiä tunnu tulevan kenelläkään Voimahalit
Mua on tässä nyt suunnattomasti ärsyttänyt kun oon parissa muussa vauvaryhmässä ja siellä saa lueskella välillä näitä että: "moi, liityn mukaan, eka yrityskierto takana ja ei plussaa, olen niin pettynyt" tai että "lopetin pillerit ja plussa tuli heti seuraavasta kierrosta tyhjennysvuodon jälkeen!"
Välillä saa hammasta purra ettei mene laukomaan mitä sylki suuhun tuo kun ottaa päähän ihmiset jotka "valittavat" jos ei parissa kuukaudessa tärppää.. Toki tämä asia on kaikille henkilökohtainen ja kenenkään tunteita ei voi vähätellä tai vertailla mutta kyllä silti ottaa aivoon. (ihanat hormonit)
Tottakai sitä on aidosti onnellinen esim tämän ryhmän tärppäyksistä kun tietää että kaikilla meillä samankaltainen tilanne ja jonkunverran jo yritystä takana mutta kieltämättä välillä pieni katkeruus nousee pintaan kun lukee noita "tärppäsi ekasta kierrosta" viestejä
Jumankauta menee hermot tän tilanteen kanssa... Tänään 33 /26-27 ja nega. Ei häivääkään menkoista.
Taitaa sittenkin olla ovis tuloillaan!
Kuvassa aamupäivän testi ylhäällä ja äsken tehty alhaalla 3h pidätyksellä.
Miehen kanssa vaan vähän kireät välit joten saa nähdä miten päästään hyödyntämään.
Tänään kävin ostamassa myös vehnänalkioöljyä joten katsotaan onko siitä mitään apuja.
Jumankauta menee hermot tän tilanteen kanssa... Tänään 33 /26-27 ja nega. Ei häivääkään menkoista.
Päästiin hyödyntelemään ja mies yllättäen innostukin kun näytin tuota testiä. Sanoin hänelle että nyt olis hyvä hyödyntää tänään, huomenna ja lauantaina ja tuntui ainekin olevan ihan mukana!
Täällä menossa kp 29/29 ja menkkakipua on ja menkat olevinaan alkoi aamulla. Muutama tuhru ruskeaa verta ja that's it. Menkkajomotus jatkuu vaan... Mitähän tämä nyt on Ei kyllä aikaisemmin ole noin niukkaa vuotoa ollut.
Mä en nyt tiedä tosta oviksesta kun en saanut tummempaa viivaa kun tuo eilinen (kuva ylempänä) ja tänään haalistui jo..
Tänään kuitenkin alkanut taas AIVAN järkyttävät kivut munasarjoissa. En tiedä onko nämä kivut hyvästä vai pahasta, seksikin sattui tänään tosi paljon.