Letrozolin käyttäjiä?

Onko teillä tullut (ja jos on niin kuinka nopeasti) yksityisen laittama lähete julkiselle näkymään omakantaan? Mulla ei siellä nyt muuta nää kuin viimeisestä gynen kanssa puhelusta että: "Lähete tehty.".
Paniikki iski että onhan se nyt varmasti mennyt läpi ja hyväksytään ja ja ja.......

Ei lue mullakaan mitään hyväksymisestä. Pari viikkoa meni kun tuli sitten kirje ajasta :) joten älä stressaa.

Voikun sitä ite osais olla stressaamatta taas seuraavat pari viikkoa.. Pitäs yrittää keksiä kaikkee mahdollista tekemistä ettei ajattelis koko asiaa. Oishan se niin ihanaa saada se plussa tikkuun... Ei oo meidän suvussa ketään toukokuista, niin ihan silläkin... :hilarious: Noh aina saa haaveilla.
 
Kiitos vastauksista :happy:
Täällä menossa kp11 ja ovulaatiota alan tikuttelemaan. Koitan myös olla stressaamatta ja sanoin miehellekkin että nyt tässä kierrossa ei heilutella peittoja hampaat irvessä:hilarious: Viime kierto meni meinaan aika suorittamiseksi ja hommailtiin lähes joka päivä melkein 2 viikkoa. Nyt sovittiin että joka toinen päivä saa riittää ettei mene maku koko touhusta:inpain:
 
Mä yritän kans ottaa iisimmin, enkä ainakaan lämpöjä mittaa, tikutan kyl viim kp12 alkaen. Ja kokeillaan joka toinen pvä seksiä taktiikalla, plus ovisplus päivänä jos pystyy.

Jaa nii jos se lähete tolleen toimii ni sithä ois hyvä. Jos käyn tän kierron jälkee ultrassa taas heittää rahaa kaivoon ni kysäsenpä sit taas.. Ellen kerkee soittaa sitä ennen julkiselle...ääh on tää ahistavaa mahtaako sitä koskaan saada vauvaa...
 
Pitkästä aikaa taas kerkii tännekkin kirjottelemaan. :grin

Nyt menossa kp12. Eilinen meni kamalan migreenin kourissa.. Ovista en pysty tässä kierrossa tikuttelemaan, joten aloitin piruuttaa mittailemaan lämpöjä tässä kierrossa, mutta karhujahti alkaa parin päivän päästä ja se tarkoittaa sitä että herätys on n. 1-2 aikaa yöllä :wideyed: onkohan kellonajalla loppujen lopuksi merkitystä, jos mittaa aina heti herätessä? :bookworm:

Tähän kiertoon en ehkä uskalla kauheasti toiveita laittaa. Ja ensi kierto onkin sitten toistaiseksi viimeinen letroilla :whacky011
 
Mulla hajosi puhelin mutta nyt uusi. Päivitetään tännekin tätä epäselvää tilannetta : menossa kp 30/26-27 ja kp 28 sain roskishaamun apteekin ultraan joka on erityisen herkkä 10 testi. Ei menkkoja ja testailen huomenna uudelleen. Menossa siis yk 19, Letrot 2x päivä kp3-7. Ja kolmas letrokierto. Itsellä ei ole raskautunut olo mutta kummastuttaa kun menkat ei ala vaikka kohtuu säännöllisesti alkaneet. Pisin kierto yrityksen aikana ollut 29.
 
Mulla hajosi puhelin mutta nyt uusi. Päivitetään tännekin tätä epäselvää tilannetta : menossa kp 30/26-27 ja kp 28 sain roskishaamun apteekin ultraan joka on erityisen herkkä 10 testi. Ei menkkoja ja testailen huomenna uudelleen. Menossa siis yk 19, Letrot 2x päivä kp3-7. Ja kolmas letrokierto. Itsellä ei ole raskautunut olo mutta kummastuttaa kun menkat ei ala vaikka kohtuu säännöllisesti alkaneet. Pisin kierto yrityksen aikana ollut 29.

Mäkin sain viime kierrossa selkeän roskishaamun tuolla samalla testillä dpo10 mutta huomasin sen vasta dpo11. Tein uuden testi dpo12 ja se oli nega eikä tullut mitään roskishaamua siihen. Ilmeisesti noilla testeillä aika yleisiä mutta toivotaan että sulla kertois oikeasti raskaudesta, onhan niinkin käynyt. Tiedätkö millon ovis oli?
 
Mäkin sain viime kierrossa selkeän roskishaamun tuolla samalla testillä dpo10 mutta huomasin sen vasta dpo11. Tein uuden testi dpo12 ja se oli nega eikä tullut mitään roskishaamua siihen. Ilmeisesti noilla testeillä aika yleisiä mutta toivotaan että sulla kertois oikeasti raskaudesta, onhan niinkin käynyt. Tiedätkö millon ovis oli?

Näin mä epäilin... En tiedä ovista kun testit loppui kp 14 ja oli melko vahva viiva mutta ei plussa. Tässä kierrossa oli mulla jotenkin hanskat tiskissä.
 
Ompa meillä monella nyt kurjat kierrot kun ei tärppiä tunnu tulevan kenelläkään:sad001 Voimahalit :Heartred

Mua on tässä nyt suunnattomasti ärsyttänyt kun oon parissa muussa vauvaryhmässä ja siellä saa lueskella välillä näitä että: "moi, liityn mukaan, eka yrityskierto takana ja ei plussaa, olen niin pettynyt" tai että "lopetin pillerit ja plussa tuli heti seuraavasta kierrosta tyhjennysvuodon jälkeen!"

Välillä saa hammasta purra ettei mene laukomaan mitä sylki suuhun tuo kun ottaa päähän ihmiset jotka "valittavat" jos ei parissa kuukaudessa tärppää.. Toki tämä asia on kaikille henkilökohtainen ja kenenkään tunteita ei voi vähätellä tai vertailla mutta kyllä silti ottaa aivoon. (ihanat hormonit:hilarious::Heartred)
Tottakai sitä on aidosti onnellinen esim tämän ryhmän tärppäyksistä kun tietää että kaikilla meillä samankaltainen tilanne ja jonkunverran jo yritystä takana mutta kieltämättä välillä pieni katkeruus nousee pintaan kun lukee noita "tärppäsi ekasta kierrosta" viestejä:smiley-angry017
 
Negatiivisia tunteita ja ajatuksia, mitä tämä kaikki odottaminen ja lapsettomuus aiheuttaa tulee varmaan suurimmalle osalle jossain vaiheessa tätä matkaa. Inhottavia ja turhauttavia ne ovat mutta tässä vaiheessa myös hyvin normaaleja joten jos suinkin pystyy niin yrittää olla syyllistymästä niistä ja hyväksyä ne osaksi tätä.
 
Mä kävin viime viikolla hädissäni hakemassa loput letrot itelleni ja apteekkitäti kertoi että on haettu jotain erikoislupaa toimittaa näitä lääkkeitä muualta päin maailmaa(?) tai jotenkin näin. On kuitenkin tosi tärkeitä lääkkeitä rintasyöpää sairastaville. Sanoi myös että niitä ei anneta kun 1 paketti kerrallaan jotta riittäisi kaikille. (Esim siis jos on määrätty 2x30 niin saa sen yhden vaan kerrallaan).
 
Kp6 ja oikeeta munista jo vähän jomottelee.. Eilen illalla jo. Superovis tulossa vai mitä nää myrkyt tekee meille :bag: toiv omat hormonit toimii vielä luomunakin!
 
Takaisin
Top