Laskettuaika Tammikuussa

Meillä kanssa kaste. Mies liittyi noin vuosi sitten takaisin kirkkoon ja minä haluan ehdottomasti kasteen, mikä sopii miehelleni kuulemma oikein hyvin ;) Nimeä ollaan jo tovi mietitty, mutta kun mikään ei tunnu kivalta.. Siis nekin nimet mitä käytännössä rakastin ennen raskautta, ei tunnu enää yhtään kivoilta.. Noh, toivottavasti joku nimi löytyy, onhan tässä vielä hetki aikaa :)

Meillä on ekat nimet jo valmiiksi mietittyinä, sekä tytölle että pojalle. Vanhoja nimiä, jatketaan samaa linjaa, esikko on Vilho. :)

Eei oikeen onnistunu mun lomalta paluu. 3h töissä ja selkä niin huonossa kunnossa! Tulin kotiin, kippasin sohvalle lepäämään (virhe!) niin hyvä että pääsin sohvalta ylös saatika sitten että pystyin käveleen! Hetken aikaa istuin normisti ja yritin vähän venyttää selkää niin sitten rupes paremmin selkä/jalat kantamaan. Lupasin tehdä vielä huomisen aamiaisvuoron, mutta jos tää on samassa kunnossa sillon niin pakko käydä lekurin kautta.. :(

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Hei kaikki!
Täällä myös yksi ensiodottelija, LA 24.1.2015 ja menossa siis Rv 16+3 (nyt kun vuorokausi ehti vaihtua). Olen lueskellut viestejänne, tosi kiva että tällaisia foorumeita on olemassa! :)

Kuulun ilmeisen onnekkaaseen ryhmään odottavia, sillä raskaus on sujunut huolettoman helposti. Ei juuri pahoinvointeja, väsymyksiä tai muutakaan poikkeavaa normaalitilasta. Ehkä tämä kostautuu jossain vaiheessa?! :rolleyes: Siksi varsinkin alussa olo oli aika epätodellinen, kun ns. mikään ei muuttunut. Odottelusta konkreettisemman on tehnyt kuitenkin masun koko, joka on pitkään ollut hyvin selkeä eikä jättänyt mitään arvailuiden varaan :grin Näin ensikertalaisina olisi haluttu pitää asia salaisuutena pidempään mutta minkäs teet. Raskaus paljastui siis jo 7-8 vkosta alkaen kaikille, jotka mut näkivät. :p Olen pienikokoinen (152cm), liekö tällä vaikutusta asiaan... Mammahousut on jo ostettu ja tuota aiemmin ketjussa esiin tullutta ponnarikikkaa on käytetty viikkoja. Muuten omat vaatteet vielä mahtuvat hyvin, painoa on tullut vajaa 2kg lisää.

Rakenneultra on edessä syyskuun alussa, malttamattomana odotellaan. Kärsivällisyys ei ole hyveeni ja uteliaisuus ominaispiirre, joten haluan ehdottomasti tietää kumpaa sukupuolta tulokas on. Vahva poikaolo on, mutta molemmat ovat aivan yhtä tervetulleita. Tärkeintä tietysti olisi että pikkuiselle kaikki hyvin niinkuin tähän saakka on vaikuttanut olevan :Heartred:love017

Tervetuloa uusille :)

Hyi kun mua jännittää niin että aivan on paha olo.. Huomenna siis 20+0, puoliväli, ja se kauan pelätty (ja odotettu) rakenne uä.. En varmaan nuku tulevana yönä kovin montaa minuuttia.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mayapan: valvotaan sit varmaan molemmat :) mulla kans huomenna. Kääk!
♡♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Missä sulla on ultra? Moneltako?

Heti huomenna sit kertomaan kuulumiset! Toivotaan parasta <3

Ihan ei ehditä nähdä, meillä aika heti 08.00 :D

Ultrasta selvitty, pelko oli aivan kamala.. Syke varmaan 200 koko tutkimuksen ajan. Mutta kaikki oli kunnossa ja saamme jatkaa odotusta hyvillä mielin, tästä eteenpäin myös vaaleanpunaisin silmin <3

Miten TaTaa:lla meni ultra? Kaikki hyvin?

Voi että! Mä haluisin tykätä miljoonasti teidän hyvistä uutisista!

Hei kaikki! Tässä myös yksi uusi ensiodottaja foorumille La 25.1. eli 17+3 mennään ja tänään ensimmäistä kertaa tunsin selvästi sohvalla töiden jälkeen makoillessa liikettä mahassa!! Onpa jännä tunne :D mieskin yritti heti kuulostella ja tuntea jotain, mutta eipä yllä potkut vielä mahan ulkopuolelle.

Hienoa että ultra meni hyvin! :) meillä toinen ultra myös kättärillä 9.9. eli vähän aikaa vielä. Ja sukupuolta meinataan ihan malttamattomuudesta tiedustella.

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app

Mayapan: onneksi olkoon! :) meillä on myös nyt ohi ja masussa kölliikin tyttö! Mun poika fiilis ei ihan sit pitäny paikkaansa :D mut ihanaa enkä tosiaan ole pettynyt kun pieni neiti on myös kovin toivottu ♡♡
Kaikki oli hyvin ja nyt seuraavaa etappia odotellessa. ... ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Kohta tulee ongelma. Mun lemppari takki mahtu just ja just kiinni :S En tiiä uskallanko ees kokeilla muita takkeja et miten niitten kanssa.. Meinaan mulla ei oo yhtään sellasta "lörppöä" takkia vaan kaikki on aika fittejä. En millllään haluis ostaa mammatakkia, mutta täytyy nyt vähä sumplia..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä tilasin hennesiltä sellasen äitiys-maihinnousutakin. Ei maksanu ku 39,95 e, toivon et on hyvä. Elättelen toiveita että tolla ja kerrospukeutumisella pärjäis mahdollisimmam pitkään. Talvitakki tulee olemaan ongelma, jos tulee kovat pakkaset.

Mul oli just sama! Tänään sit ostin henkkamaukasta mammatakin. Se on kyl sellanen mitä voi pitää sit muutenki. 40€, ei kamalan paha.

Mulla varmaan sama takki ku miukilla :)

Takaisin