Laskettuaika Tammikuussa

Mä ostin fiilistelymielessä sellasen yöpuvun joskus plussauksen jälkeen (joo tiedän, oon kertonu) ja mies toi viime viikonloppuna tuliaisiks kassillisen kaikkee niiiiiiiin söpöä! Oli valkosta nallehaalaria, siihen sopivat tumput ja tossut ja pipo, harmaata jumpsuitia, mustavalkosta haalaria ja mitä kaikkee! Huomaa että on alkanu kolahtaa vauva-asia sillekin nyt kunnolla. ♡ Oli tuhlannu kyllä aika lailla!

Varsinaisia hankintoja ei taida juuri olla, tarkemman vaateinventaarion aattelin tehdä sit joskus meidän lomareissun jälkeen eli reilun kuukauden päästä, sit tietää mitä vaatteita täytyy ostella.

Jotain hoitoalustaa ja vauvanhoitotarvikkeita (vaippoja, voiteita ym) kattellaan varmaan sit lähempänä loppuvuotta, samalla täytyy varautua omiin vuotoihin ja sairaalapukeutumiseen jne.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on jo hoitopöytä ja alusta sekä vähän vaatteita. Melkein kaikki on kuitenkin jo hankittu, vaikka ne jemmassa vielä onkin. Just nuo tuttipullot jne. hankin vasta kun ru on ohi :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Kylläpä aika vaan rientää, tänään alkaa jo tammikuisten perhevalmennuskin, ainakin meidän neuvolassa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meilläkin ois tänään valmennus mutta osuu päällekäin ultran kanssa ni mennäänki vasta seuraavan ryhmän kanssa ekaan tapaamiseen :) ja ultra 2h päästä!! En malta odottaa❤

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
 
taruka: Missä teillä olisi ollut valmennus? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vuosaaren terveyskeskuksessa, missä teillä? Kahteen seuraavaan osallistutaan sitte oman ryhmän kanssa ku ton seuraavan ryhmän eka kokoontuminen on kuitenki ennen niitä seuraavia tapaamisia :)

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
 
Et taruka missannut mitään :) esittely ja lähinnä asiaa imetyksestä. Tätien powerpoint-esitys vuodelta 2007 ja videot varmaan 1987. Ihan kauheasti ei jäänyt käteen.
Me missataan marraskuun oma ryhmä reissun takia, mut joukukuussa taas mukana.
 
Höh! Mä oon Kivikon ryhmässä... olis ollu kiva jos ois samassa, sit olis edes jollain samaan aikaa la, muilla kun on jo tän vuoden puolella.... :sad001
 
Niin selkeä poika sieltä esitteli jalkoväliään ettei ois ollu epäselvää vaikkei ois kysyttykään sukupuolta :D kaikki pojalla hyvin ja päänympärys vastas millilleen/päivälleen viikkoja ❤❤ poikien nimiä on ollu paljo vaikeempi jotenki miettiä mutta ehkä se nyt helpottaa kun voi vaan keskittyä niihin pojan nimiin :)

Oi kiva!! Siellä ainakin nähdään sitte ens kerralla/sitä seuraavalla!! :D meillä on nyt sitte hyvä etulyöntiasema muihin nähden siihen ekaan kertaan ku tiedetään odottaa laatu powerpointteja ja filmejä :wink

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
 
Aijaa :sad001 harmi, onpas siellä sitten vähän odottajia jos kukaan ei osu sinne ens vuoden alkuun

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
 
Pitäisikö ottaa joku päivä ja järjestää treffit johonkin, niin että Kivikon ryhmäläinenkin pääsisi mukaan? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo otetaan ihmeessä! Ois kiva :) mulla on aina (toistaseks vielä ainaki) arkisin töitä 7-15 eli sit illat ja vkloput vapaat eikä nyt vähään aikaan mitään suurempia menoja suunniteltuna muutenkaa

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo! :smiley-bounce012 Mulle käy myös illat hyvin, ja viikonloput :)
Mä en tunne yhtään äitiä tältä alueelta, joten olis todella mukavaa tavata muita ja vielä lisäksi tammikuisia!
 
Mäkin voisin kuokkii ryhmätreffeille, kun samalla alueella asutaan! Yritin taruka suo pongailla kättärillä tänään, kun samaan aikaan varmaan siellä oltiin, mutten en kyllä nähny suo! Millanen kätilö sulla oli? Mulla oli vanhempi rouva, mutta oikein mukava :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Takaisin
Top