Laskettuaika Tammikuussa

NooraMaria

Jostain jotain jo tietävä
Tammikuunmammat 2015
Heippa!

Onko täällä ketään muita äskettäin plussanneita, joilla tuo laskettuaika menisi Tammikuun puolelle?
Itsellä laskettuaika 01.01.2015.

Itse jouduin tekemään testin neljän kertaa, että pystyin uskomaan, että kyllä tässä nyt raskaana ollaan. Ensimmäistä odottelen siis itse ja kun ei vielä tutuille viitsi asiaa hehkuttaa, niin pakkohan tämä ilo on jossain saada jakaa! :):grin


Olisi kiva kuulla teidän muidenkin tuntemuksia ja mietteitä, kun näin alussa vasta mennään!:)
 
Koskahan tänne saadaan lisää porukkaa, kovasti on vielä hiljaista :)
 
Eiköhän tässä viimeistään kuukauden sisään saada muitakin onnekkaita mukaan! :)
 
Laskettu aika olisi 5.1 ja esikoisen odotus.

Itsellä takana hedelmöityshoidot ja 4. inseminaatio, joten ei osaa olla vielä kauhean iloinen jos sattuu jotain. Oli jo aika ivf-hoitoihin mutta sitten tulikin yllätys plussa, jota ei edes osattu odottaa. Kai oli stressi poissa ku tiesi hoitojen jatkosta niin raskautuminenkin helpottui.
 
Kiva kun löytyi muitakin :) kyselen tässä oireista, onko alkanut raskausoireet vai onko olo täysin oireeton? Mulla pientä väsymystä ja alaselän jomotusta lukuunottamatta ei vielä ainakaan mitään. .. Vähän odottelen niitä oireita että tulisi konkreettisemmaksi kun täytyy katsella kuvia testistä että totta se on...! ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä plussattu esikoinen, joten liityn joukkoonne! :) Laskettuaika 9.1 ovulaation mukaan laskettuna. Tosin täällä ei kyllä vielä uskalleta kauheasti innostua plussasta 3+4-6 on tullut veristä vuotoa joten saas nähdä kuinka käy kun viikonloppuna normaalisti menkkojen pitäisi alkaa. :/ Itse kärsin PCOS:stä ja ensimmäisestä clomi-kierrosta tärppäsi.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiedän tunteen. Toivon että sielläkin pysytään kyydissä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan että että meijän kaikkien pikkusilla ois hyvät tarrasukat :wink
Tää piinailu pysyykö toinen matkassa on kyl viel kauheempaa kun se odotuksen odotus :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä on plussattu torstaina 24.4.2014.. hiukan oli epävarma olo.. testasin ensin kotitesti.fi- tikkutesteillä 4x haamupositiivinen ja sit viel hain apteekista ClearBlue digitaalisen viikkonäytöllisen raskaustestin ja näytti " raskaana, 1-2 ". Nyt tiistaina ostin viel RFSU:n paketin ( missä 3kpl tikkuja ) ja viimeisin näytti vahvan plussan tänä aamuna.. on se vaan uskottava.. tuo laskettu aika.. hmm.. multa otettiin hormonikierukka pois 2/2014 alkukuusta.. ja sen jälkee oli about 2,5vk jatkuvan runsasta vuotoa.. sit ne tuli tasan kerran ja kesti vuoto 3pv.. et näin pian onnisti :)

Eilen saatiin ystäviltä sitteri.. uskalsin ottaa mukaan..

ootteko uskaltanu kertoo vielä kellekkään.. ?

Ei ole ensimmäinen lapsi. Eka lapsi synty 1.4.2009. :Heartred
Oli helppo synnytys. Ihan luomuna mentiin. :) Voi meitä. :Heartred

Onnea kaikille.. paljon tahtois jakaa ja keskustella.. :Heartred
 
Niin joo ja yks kaveri tietää, että odotellaan muut saa odottaa vielä tovin että sanon mitään :D
 
Meillä kukaan ei tiedä raskaudesta eikä saakkaan tietää ennen kuin ollaan varmemmilla vesillä. Eli ei vielä pitkään aikaan :D

Oireina on ollu alavatsan jomotusta päivittäin, arat rinnat ja sitten tuo inhottava vuoto. Jotenkin ei tätä osaa ollenkaan uskoa todeksi :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, tuli tuosta vuodosta mieleen. Itse eilen säihkähdin sitä.. huhhuh että sydän hakkas tuhatta.. :D oli sit tähän aamuun sinniteltävä jotta saa tehtyy aamupissasta sen viimeisen kaapissa lojuvan testin. Vahva postiviitinen. :Heartred
 
Mulla tuli kanssa menkkojen aikaan pientä tiputtelua mut se loppui onneksi seuraavana päivänä. Kuulemma ihan normaalia mut kyllä se säikyttää...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Itsellä oireina arat rinnat ja tiheentynyt vessassa käynti. Meillä kukaan ei vielä tiedä eikä pitkään aikaan tule tietämäänkään. Jotenkin ku on inseminaatiolla saatu aikaan niin ei uskalla mitään suunnitella ja hankkia ku ei tiedä pysyykö mukana vai ei...

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top