Laskettuaika Tammikuussa

Joo ja sama puolison alkoholin käytöstä..tirskahdin ja sanoin että juo pari olutta noin kerran puoleen vuoteen. Ja että saan välillä potkia sen poikien kaa ulos ku on tollanen sohvalla nyhjääjä :D
Mut joo, mulla vaihtuu toi täti eli ens kerralla ei oo enää sama. Mut sen pitäs sit pysyy loppuun asti samana. Mulla on nyt siis seuraava juttu se ultra josta aika pitäs tulla viikon sisään ja sit kolmen vkon päästä jo :O onkin seuraava nla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eei multa tuommosia asioita täällä kyllä kyselty. Tehtiin vaan joku alkoholitesti. 45min meni, liput ja laput kouraan ja se oli siinä.

Ja seuraava neuvola on vasta muistaakseni 28.7. O.o
Niin ja siis eka neuvola oli 27.5. Ja ultra on nyt 23.6.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Ei meilläkään kyselty mitään tuollasia, alkoholi/päihdekysely kyllä käytiin läpi. Aikaa meni n.1,5h mut käytiin myös vähän läpi enkeliraskautta ja meille tarjottavia muita tutkimusjuttuja.

Näköjään käytönnöt vaihteled koska mulla ei aiemmin mielestäni (eri kunta) oo kyselty noin paljoo.

Meillä meni neuvollassa hurjat kolme tuntia.. Mutta ei siellä meiltäkään mitään noin henkilökohtaisia kysytty. Alkotesti ja kyselyä miten muuten pärjätään. Tiijä miten se aika menikin..

Ei multakaa onneks mitää seksielämästä yms kyselty :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mulla meni varmaan puol tuntia...ei kyselty mitään erikoista..annettiin lippuja ja lappuja, ja katsottiin ne ihan perusjutut..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Hei tuli tässä mieleen kun toi ultra-aika tänää tuli, että tuleeko teillä miehet mukaan ultraan? Mitä he sanoo töissä? Ku ei toisaalta haluis viel töissä kertoo jos kaikki ei ookkaa hyvin :/

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Meillä mies haluaa olla kaikessa mukana. Hänellä on vaan niin hyvä tilanne töissä ettei tarvitse menemisiä selitellä. Muutenkin joutuu olemaan välillä poissa konttorilta.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä kans mies tulee ja kun tekee reissuhommia muutenkin ni ei tartte selitellä. Omassa työpaikassani jouduin esimiehelle kertomaan.

Meilläkin ukko mukana kaikessa ja hänellä helppoa kun ei tarvitse kysellä eikä selvitellä poissaolojaan. Hieman toista itsellä, mut jos ensi vkon neuvolan saisi keploteltua vielä. Sen jälkeen alkaa loma ja mietin jo töihin palattuani kertoa asiasta myös töissä.

En kerennyt teidän mukaan Tammikuisiin odottajiin vaan siirryn Helmikuisiin, keskenmeno siis oli 18.5 ja tänään tein Clearbluen diginäytöllä tuloksen "Raskaana 1-2", ei suunniteltu uudelleen vauvaa ja nyt on sitten ajatukset sekaisin keskeyttääkkö vai antaa vauvan sitten syntyä, jos raskaus menee hyvin, kyseessä kun on neljäs lapsi. Toisaalta haluaisin piettää ja saada sen tasalukuisen lapsen tähän perheeseen, pelkään vain etten jaksa kaikkien kans.. Ajattelin kertoa miehelle Sunnuntaina vasta ja kysyä mitä mieltä Se on asiasta, ikävä ja tuskainen tilanne. Mun äiti yritti viime raskaudessa saada mut keskeyttämään. Oli kuitenkin ihana olla täällä sen ajan mitä kerkesi, harmi etten teidän joukkoon päässyt.

Mulla ei pääse valitettavasti mies mukaan ekaan neuvolaan, kun on sillon reissussa, ja toinen mahollinen aika ois menny vähintään yli viikon eteenpäin. Ite aattelin vaan lähteä töistä, kun pomokin on silloin poissa, eikä kukaan muu varmaan mitään kysele (se kuuluu meillä työaikaan, joten pystyy myöhemmin selittämään, jos nyt joku jotain huomaisi). Puolitoista tuntia kehottivat aikaa varaamaan.

Meillä mies tulee kaikille neuvola/ultra/lääkäri reissuille mukaan mikäli saa työkuviot järjestettyä fiksusti. Hänellä työt muutenkin liikkuvia erinäisten asiakastapaamisten vuoksi niin ei tarvi juurikaan selitellä jos häipyy johonkin tunniksi tai pariksi :)
Itsellä sitten onkin vähän vaikeampi järjestää pääsy koska tarvin aina sijaisen mikäli poistun työpaikalta, siksi olen yrittänyt pyytää vapaapäiviä ja pyrkinyt hyödyntämään jo valmiiksi vapaana olevia päiviä.

Meillä mies tulee mukaan neuvolaan, jos töiltään ehtii. Ensimmäisessä neuvolassa ei ollut mukana, koska oli töissä. Ultrat taas pyritään sopimaan niin, että mieskin pääsee mukaan! Ensimmäinen ultra-aika olis ollu just viikolla, jonka mies on reissussa, mutta sain sen siirrettyä niin että päästään molemmat :) Töissä ei tarvi vielä kummankaan selittää mitään, koska sain ajan niin ettei tarvi olla töistä poissa.

Niin ja ensimmäinen neuvolakerta kesti mullakin 1,5 tuntia! Täyteltiin lappuja ja käytiin läpi perustietoja terveydentilasta, lähisukulaisten sairauksista, ruokavaliosta, liikunnasta ym ja lisäksi paino, verenpaine, hemoglobiini, pissanäyte ja muut perusjutut.. Lisäksi päästiin vilkaisemaan ultralla pikkuista :Heartred

Täälä ei oo ikinä kerrottu että kauan kannattaa varata aikaa käynteihin. Ajattelin että toi ultra ois joku puolentunnin juttu mutta.. Vai voiko vaihella paikkakunnittain? Ja jollakin oli ollu muistitikkukin mukana mihin sai videota? Pitäisköhän itekkin varulta varautua..

Sande jklssä ei ainakaan saanu mitään videota esikon aikaan, kuvia sain..koko np-ultra kesti meillä melki tunnin kun esikko nukku eikä suostunut kääntymään että ois saanu tarvittavat mitat :D se varmaan paljon riippuu siitä miten yhteistyö haluinen teidän pikkunen on että kauanko menee :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

MarinaMelina
Okei tämä selvitti paljon :D Mulla on heti aamusta se ultra että jospa se pyöris ja hyöris siellä :p Kiitos!

Takaisin