Laskettuaika Tammikuussa

Motivaatiovalaalle tsemppiä ihan hirveästi!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Motivaatiovalas: Voihan kurja :'( olen pahoillani.

Heippa,

voisinpa myös liittyä tänne, ikää 27 ja nyt menossa 7+1 ja la kaiketi 28.1.(?) Varsin oireetonta menoa vielä ollut (lähinnä väsymystä, välillä pientä turvotusta ja välillä tissit olleet vähän herkkinä, mutta esim. tällä hetkellä ei oireista tietoakaan), mikä vähän huolestuttaa...Varhaisultraa olenkin nyt vähän miettinyt, jotta saisi tietää, onko siellä oikeasti ketään (elossa), ensimmäinen neuvola vasta 2,5 viikon päästä.

Pahoittelut jo menetyksen kohdanneille! =´(

Voi apua. Ultra olisi kuukauden päästä ja ajattelinkin, että säästäisin rahaa ja en menisikään tuohon varhaisultraan, mutta nyt alkoi tuo tuulimuna kyllä pelottamaan, että mitäs jos.. :/ Ehkä mietin tätä vielä virkeämpänä ja toivottavasti ei muillakaan nyt enää keskeytyisi ! :)

Nää on niin perseestä nää keskeytymisuutiset :'( tsemppiä motivaatio valas! Ja onnea uuteen yritykseen

Jenni: Tuulimunassa isoin oire on tiputteluvuoto ja hormoonit ei oikein nouse mutta oireita on kahta kauheemmin.

Motivaatiovalas: voi ei :// paaaaaljon tsemppiä sinne ♡

Mullahan sitä tiputtelua on riittänyt... nyt vasta pari päivää ollu poissa ja vieläkin odotan että milloin se taas alkaa... :( mut tuulimuna ei oo kun sydän lyö hienosti! Äsken kuuntelin pikku laukkaa hetken ja tuli taas niin hyvä mieli että! <3

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mä alan olee huolissani ku istukan äänet kyllä kuuluu mutta sydän taas ei :(

Mä en oo ees viittiny hommaa sitä laitetta ettei vaa tuu turhaa huolta jos ei löydykkää sydänääniä :o oon muutenki nii kauhee stressaa kaikkee turhaa :D

• Tykkään
Reaktiot: DT
jojoba: Mä menin ostaa tuon laitteen viime joulukuussa fb kirppikseltä, onneksi myyjällä oli selityksiä ja juuri saanut vauvan joten aikaa ei ollut viedä postiin. Sain tammikuussa keskeytyneen keskenmenon en onneksi ehtinyt kuunnella mitään silloin tolla laitteella. Nyt pitää vaan tsemppaa heinäkuun alkuun ku on nt ultra. Ainut kettumainen homma on et 8.7 on se ultra ja 12.7 pikkusiskoni menee naimisiin. Toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin menee muuten pikkusiskon juhlat kyl ohitse

:sad001 Olen pahoillani Motivaatiovalas. Paljon on tännekin tullut ikäviä uutisia. Itse päätin olla menemättä varhaisultraan. Lääkäri on 3.7 ja nt ultra 7.7. Otetaan sitten uutiset vastaan ja jos on kaikki hyvin, niin silloin ollaan jo varmemmilla vesillä. Tsemppiä kaikille :) Nyt mulla on parina päivänä ollu oksettavampi olo. Toivotaan, ettei olot pahene tästä. Aika vähällä olen kyl viel päässy.

Tänään on taas ihan pers päivä :/ koko ajan ketuttaa ja itkettää. Ja väsymys on taas täysin lamauttavaa. Tekis mieli vaan maata sängyssä suklaalevyn kanssa. Mitenköhän selviän mökillä josta puuttuu nykyajan mukavuudet ni viikon tän väsymyksen kaa :(

Täällä edelleen hitsi vie oksennetaan koko ajan. Ei oikein mikään maistu/pysy sisällä, paino vaan laskee...huoh. huomenna poksuis 8 + 0 ♥ jospa se tästä vähitellen!

Lissufin: Mulla ei aina löydy sydänäänet tai edes istukka kunnolla. Tänään meni kaksi eri kertaa ennen kuin sain sykkeet kuuluviin. Et koita vaan myöhemmin uudelleen, kyl se siellä varmasti on :)

Lissufin: Meillä on ultra samana päivänä ;)

Täällä dopplerilla saa istukan hyvin kuuluviin ja samoin sydämen myös, kun jaksaa etsiä. Mulla on ihana näytöllinen laite, joka on kyllä aivan mahtava. Ainakin näkee sykkeen, jos ei kuule.

Mulla viikkoja 7+6 nyt pari päivää oon ollut kuulevinani tutun junan puksutuksen doplerilla.♡♡♡ Tosi vaimean ja katkonaisen kylläkin. Täytyy taas muutaman päivän päästä kokeilla, viikkoja kuitenkin niin vähän että äänillä on aikaa rueta kuulumaan selkeemmin :)

Takaisin