Laskettuaika Tammikuussa

Mulla oli klo 12.40 ,eli ei tiijä vaikka törmätään, jos pitkään viivyt :)

Mulla ei muuten tuulimunaraskaudes tiputellu yhtään, mut allekirjotan noi vahvat oireet... mulla ois ultra 25.6. Silloin 11+1, jänskättää kyl et onks täl kerral kaikki hyvin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Huh huh. Mun ei onneks tartteis ootella enää ku 8päivää! :) Mutta kun ei millään jaksais ootella :p

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Meidän oli tänään pakko kertoa lapsille että meille tulee vauva. Tuli sellanen tilanne ettei voinu enää vaieta. Ja sit muutenkin 5vee on kysyny nyt monena pvänä että oonko mä sairas ku nukun niin paljon :/ Nyt vaan toivotaan parasta että pysyis kyydissä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Viisvee ja kolmevee. Ihan yli-innoissaan <3 halusivat tietää kaiken..millon isi laitto siemenen mun mahaan ;) minkä kokonen se vauva on? Millon se tulee ulos? Ja halusivat tutkia laatikollisen säästettyjä vauvanvaatteita ja juttelivat keskenn siitä kuinka pikkulegot pitää pitää vastedes laatikossa ettei vauva syö niitä :D ja isompi tietenkin aikoo kertoa kaikille..kuten arvelinkin :)

Huomenna se on, nt-ultra! Hyi kamala kun pelottaa. Edellisessä raskaudessa turvotusta oli liikaa ja labrat hälytti.. Siitä meidän huono onni alkoi. Voi kunpa tälläkertaa kaikki olisi kuitenkin hyvin! Olen vain itkenyt ja pelännyt koko viikonlopun, kuunnellut doplerilla pienen sydäntä toivoen että saan vielä joskus hänet syliini.

Kovasti voimia ja hyvien uutisten toivotusta mayapanille <3

Hyvin se mayapan menee! :)

Mulle ei oo nyt jaettu nallekarkkeja tasan! Jossain vaiheessa saatoinkin mainita tästä mun selästä, että tää reistailee. Noh. 2,5vkoa mennyt ja edelleen kakkana. Keskiviikkona lääkäriin. Valvotti eilen koko yön.
Mutta ei siinä kaikki. Vkloppuna alko kurkkukipu, jonka luulin selättäneeni, mutta eilen illalla se alko ja on jatkunu siitä asti taas. Plus pientä lämpöä, mitä mulla ei ole koko raskauden aikana ollut.
Ja perjantaina pitäis palata takasin töihin. Saa nähä kykeneekö..

Että katotaan miten ja missä Juhannukseni vietän.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Hei,

jokohan sitä uskaltaisi tänne palstalle kirjoitellakin. Lueskellut olen taustalla jo muutaman viikon.
Laskettuaika olisi varhaisultran mukaan 17.1.2015 (neuvolan ja kuukautisten mukaan jotain aivan muuta) ja nyt siis menossa 9+3. Ennestään perheestämme löytyy puolison lisäksi 2008 ja 2011 syntyneet tytöt eli kolmatta lasta odotetaan.

Tervetuloa uusille! :)

Täällä on nyt Ekassa neuvolassa käyty. Aika hätäsesti jouduttiin käymään kaikki kun mut oli laitettu jonnekin rakoon ja sen piti lähtee kotikäynnille. No eniveis, aikamoista paperinpyöritystähän tuo viel tässä vaiheessa on. En vaan muistanu miten henkilökohtasia juttuja noi kyselee tuolla :O oli outoa. Nyt istun ja jonotan labraan verikokeeseen.

Esikoista odotellen, rv 10+5 ja tekis mieli hehkuttaa tätä onnea koko maailmalle! Nuoresta iästä (21 & 23) huolimatta tää on ollut meidän haave jo jonkin aikaa, mutta oli kyllä iso ylläri kun testit näytti plussaa. Söin pillereitä, pari päivää jäi välistä ja pam. :D

Ekat neuvolat käyty jo ja lääkärit kans, eilen otettiin verikokeet ja 27.6 ois eka ultra. En malta oottaa että saan nähdä ihanaisen<3

Eka oli kamalaa stressiä ja panikointia ja siksi osallistuttiin seulontoihin. Nyt on tullut tosi varma ja tyyni olo, oon varma että kaikki on hyvin ja tulee olemaan. (:

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

No siis emmä muistanu että siellä käydään läpi seksielämää, ehkäisyä, elämäntapoja noinki tarkasti ja kaikkia juttuja..tai sit multa ei oo aiemmissa kyselty noin tarkkaan. Menin vaan välillä ihan häkellyksiin kun tuli joku yllättävä kysymys yhtäkkii :D

Joo ne alkoholikysymykset on musta huvittavia :D Kauhee tenttaaminen että tuleeko nyt oleen vaikeeta olla ilman alkoholia, meinaatko olla täysin juomatta raskauden ajan.. ja ennen tätä oon just kertonu että alkoholia tulee käytettyä parisen kertaa vuodessa.. hoh ho :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin