mä soitin heti perjantaina sinne neuvolaan, kun ajattelin, että en mä kestä olla viikonloppua niin etten saa kenenkään järkevän kanssa jakaa tätä asiaa.. :) se oli aivan ihana neuvolan täti, sanoin sillekin kun siis töistä päivällä soitin, että kyllä mä varmaan toisen testin vielä teen, niin sitä nauratti ja sanoi hyvin lempeästi että "voithan sä sen tehdä mutta positiivista sekin näyttää, niin sit vaan uskot siihen että susta tulee äiti" <3 se oli muutenkin niin ihanan oloinen ja kiva.. sanoin sille sitten että mitäs jos tulee keskenmeno niin mitä me sen ajan kanssa tehdään? tuumas jotnkin niin, että "no ei se nyt kuitenkaan mitenkään todennäköistä ole.." jotenkin sivuutti koko jutun sillai hyvällä, halus varmasti että mä en nyt sitä ihan ekana rupee ajattelemaan.. ja tottahan se on että eihän sitä etukäteen kannattais huolehtia, koska jos sattuis niin käymään niin sit sä huolehtisit sen sillonkin niin ihan turhaa kahteen kertaan murehtii.. asia käsitellään sit JOS niin tapahtuu..
mutta tää on taas helpommin sanottu kun tehty..
niin ja siis tein molemmat testit clearbluen digitestillä ja molemmissa tuli kyllä hyvin pian että "raskaana 2-3"
tosi hämmentävä tunne kun aamulla tein testin vähän fiiliksellä "voinhan mä ton nyt tehä kun kerta on tuolla, mutta en mä nyt kyllä varmaan raskaana ainakaan ole" ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäs!