Laskettuaika Tammikuussa

Opemami, Mullakin oli, että eri testit näytti tikkuun eri vahvuuksilla tuota plussaa. Toisissa tosi haalea ja toisiin tuli ihan selvästi näkyviin. Kyllä se haalea siitä vielä tummaksi muuttuu jos parin päivän päästä uudelleen testaa! :) Tsemppiä! Toivotaan, että on tärpännyt, mutta mun mielipide on, että viiva kun viiva! Ei siihen mitään tule, ei edes haaleaa jos se ei plussa ole! :)

Onnea myös minulta opemami :) kannattaa odottaa joo se muutama päivä ennen kuin tekee cb:n testiä (ekasta plussasta n. viikko) niin varmasti näyttää sit sen oikein. Eri asia on malttaako.... ;) mulla meni aika monta testiä ennen kuin uskoin ja enää en jaksa testata kun pc:llä oon tikuttanu jo sen sata kertaa. ... :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mulla on noita ebaysta tilattuja onestep liuskoja vieläkin pussillinen. Vaikka sellaset tekis kaks samasta pissasta ja pitäis ihan yhtä kauan niin tulos saattaa olla ihan eri. Joten ainakin noissa halpistesteissä saattaa olla vähän niin ja näin :D Mutta ihan niinku NooraMaria sano; viiva kun viiva ;)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Joo, kiitoksia kaikille myötäelämisestä..
Mä oottelen maanantaihin ennen kun testaan sillä cb:llä.. Mut kyl mä alan uskoo tätä ku nää oireet pahenee vaan.
Soitin tossa neuvolaankin kun molemmilla lapsilla on kesäkuussa synttärit ni piti nla ajat varata. Kyselin siinä samalla tädiltä et onko liian aikasta varata mulle nla aikaa ku just vasta plussasin ja menkat vaan pari pvä myöhäs. Se varas ajan kuitenkin :) eli 18.6 on sit eka nla. Outoo olla raskaaana..millonkohan tän tajuu.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Opemami: Mä sain tänää digiin 3+ ja sanoisin et mulle se oli semmonen virstanpylväs et alkaa tajuamaan tilanteen (sain tammikuussa kkm) Synttärilahjasta ehkä suurin kun huomenna tulee vuosia lisää :) Nyt vain varhaisultran ootteluu. Toivottavasti tällä kertaa menee kaikki hyvin.

Kovasti onnea ja toivotaan että kaikki menee hienosti lissufin <3

Onnea ja tervetuloa joukkoon! Sulla on sama la ku mulla :)

Heipä hei!
Tänään plussattu, aamulla digi näytti "raskaana 2-3" soitin kyllä neuvolaan päivällä kun halusin ennen viikonloppua jonkun ammattilaisen järkevän suhtautumisen ;) silti en meinaa uskoa tätä, ja kun mulle jäi laatikkoon toinen testi niin tein sen vielä iltapäivällä! Kyllä ihminen on hölmö ;)
Niin ja siis tällä hetkellä LA 21.1 laskurin mukaan kun viime menkoista laski.. Saa nähdä mikskä muuttuu! :)
Onnea ihan miljoonasti kaikille plussanneille ja nyt toivotaan niitä tarrasukkia ja uskotaan että hyvin meille käy!! <3

ai niin ja sitten vielä sellainen ihmettely, että lueskelin ns. kiellettyjä syömisiä tuolta netin ihmeellisestä maailmasta.. ja nyt oon ihan hukassa..? mitä mä saan tai en saa syödä, iik!

siellä luki mm. että raaát vihannekset kuorittuna.. eli kuoritteko te esimerkiksi kurkun? jos teen vaikka salaattia missä on kurkku, tomaatti, salaatti ja vaikka ananas ja raejuusto niin onko se ihan ok?

Muokattu viimeksi:
Nyt kolme plussaa tehty, eikä vieläkään asia tunnu todelliselta.. Muutama päivä olen ollut vain kamalan väsynyt ja pari pvää huimannut ja suolaista tehnyt mieli... Tuntuu uskomattomalta voiko tuolla masussa joku kasvaa <3 Vähän tyhmiä kyselen nyt, mutta milloin te ootte soittanut ensimmäisen kerran neuvolaan että hei, taidan olla raskaana? Meillä ei tiedä vielä kukaan ja ajateltiinkin pitää asia salassa ensimmäiseen ultraan asti jos onnistumme.. Ihanaa odotusta kaikille <3 <3

Heips Mini&Me.. tervetuloa ja ennenkaikkea ONNEA!!!!

itsellänihän kävi niin, että plussasin eilen aamulla, ja kun olen tämmöinen huolehtija ja murehtija muutenkin, niin halusin ennen viikonloppua saada jonkun "järkevän" ja tietty ammattilaisen näkökulman koko hommaan, sillä en mä oikein vielä usko, että olenko mä ihan oikeesti raskaana? no niin eli soitin siis heti samana päivänä, soittoaika kun oli 12-13 ja kerroin että kuules, nyt oon tehnyt positiivisen raskaustestin.. se oli aivan ihana neuvolan täti :) onneks soitin, olis voinut olla tuskainen viikonloppu edessä.. sanoinkin hänelle että "kyllä mä varmaan vielä toisenkin testin teen kun tätä on jotenkin niin vaikee uskoa" hän sanoi vähän naureskellen (sillai hyvällä) että "juu voithan sä tehdä, mutta kun sekin näyttää plussaa niin sun vaan tarvii sit uskoa, että kyllä sä raskaana olet" ;)
ja eka käynti neuvolassa on meillä 5.6.

Heipsheips TiiaMaria_00

Olipas ihanan kuuloinen nla täti :) (Joskus kuullut kavereiden kautta vähän erilaisistakin reaktioista kun soitettu..) Voi voi täytyykin soittaa siis heti ens viikolla.. Taitaa tulla pitkä viikonloppu tänne meille..

soittele ihmeessä, kyllä se jotenkin mulle ainakin loi semmosta toivoa! ja tosiaan kun oli niin mukava täti siellä :) tuli ihan semmoi olo, että voi kun nähtäisiin jo pian! :)
tarrasukkia sinne teille!

Itse kans soittelin neuvolaan heti seuraavana päivänä plussa testistä, vaikka on jo toinen lapsi kyseessä ♥ kyllä se jotenkin konkretisoi asiaa!

TiiaMaria: minä en oo esikon aikaan kuorinut kurkkua tms..pessyt olen kyllä hyvin, käsittääkseni se riittää. Ulkomailla ollessa suosittelivat ettei raakoja kasviksia söisi...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

TiiaMaria: Mä en myöskään kyllä kuorinu mitään vihanneksia, hyvä huuhtelu vain. Eikä itelleni ainakaan tullu mtn siitä :D Pakastevihannekset tietty keittää ym miten on ohjeessa mainittu.

Muokattu viimeksi:
Takaisin