Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä sanoin itteni irti lähinnä sen vuoksi kun työmatka oli liian pitkä lasten kannalta ajateltuna :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Tuplasti miinusta. Eikä kyllä ole viikonlopun aikana ollut pahoinvointiakaan. Just nyt tosin yrittää ehkä aloittaa, mutta tässä vaiheessa pitäis jo testien näyttää aika luotettavasti. Eli taidan hävitä tuonne kuumeilijoiden puolell :(

@Pöllöemo:Siis oliko toi sun eka testi jonka teit?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Täällä viikkoja 5+2 ja ensimmäinen neukkakäynti 4.8 :) Alkushokki hälvennyt vaikka tietoinen seuraus tämä olikin, ja nyt molemmat odotellaan perheenlisäystä innolla <3 Toivotaan että pikkunen jaksaa loppuun saakka.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

jeij onneks olkoon pumpuli ja tervetuloa porukkaan!:)

Kiitos :) Ja mitä noihin oireisiin tulee niin flunssainen olo nyt on ehkä päällimmäisin joka vaivaa :( Ja norsunnälkä! Ennen oon syöny kun hiiri ja nyt pitäs syyä jatkuvaan jotakin........ Kamala, olen varmaan tekemässä itsestäni maantielaivaa (normimitat n. 174cm, 57-58kg).

La 15.3.2015, päivää yli kuukausi omista syntymäpäivistäni. Kyl vauva tietää oikeen ajan syntyä ;) Mutta toivotaan tosiaan että tämä matkassa pysyy, isäni sain jo kyyneliin kertoessani ennakkouutiset. :')

haha no sulla on varaaki antaa vähän painon nousta :) itte oon rv 6+6 ja paino noussu 1,5kg luultavasti turvotuksesta. Mulla oli kans tosi karsee flunssa tos pariviikkoa sit ja nyt ei onneks oo muutaku nielussa välillä limaa. Muita oireita on varmasti tää kauhee väsymys ja välillä tulee noita repäsykipuja liikkuessa yhtäkkiä. Ja ainiin onhan mulla etova olo ollu jo melkee viikon, oksentaa ei oo onneks tarvinnu!:)

Mä yritän odottaa uutisten kans rv 12 kun toukokuussa sain km :(

Juu no on toki, mutta tällä ylensyömisellä varmaan kerään tuplaraskauskilot! :D
Kuukautisten tapaiset oireet aika-ajoin vieläkin. Onkohan normaalia? Viimeksi eilen illalla alavatsaa nippaili/vihloi (kerkesi mielessä käydä että nytkö ne alkaa!)
Väsymys ei kyllä piinaa, päinvastoin. Tää on HARVINAISTA että olen ylhäällä näin aikaisin. Sais vielä nukkua ennen herätyskellon soittoa mut pakko varmaan rueta kahvin keittoon, sekään kun ei _vielä_ edo...

Aikalailla vertailukelposia iha alussa :) Turvotti, just nippaili alavatsaa, nännit vähän herkät ja mielialan muutokset. Joo taisin mäki olla aika virkku noil viikoilla :D

Itse valvon töissä. ollu kyl täyttä tuskaa tämä työviikko, mut onneks enää kaks yövuoroa ja sit alkaapi ihana lomanen <3

Mullakin on ollut vähän ns. kuukautiskipuja.. yöllä jo kuvittelin että rintakivut on hävinny mutta ei ei.. Vähän semmonen huono olo, mutta johtu varmaan siitä että ensin oli kauhee nälkä ja nyt kun meni syömään liikaa niin ei helpota yhtään.

Ja minä pöljä menin ostamaan uuden testin! Tommone S-marketin liuskatesti ja tein sen aamulla. Ja siihen tulikin ihan hento viiva! Pari viikkoa sitten tein apteekin semmosen puikkotestin ja siihen tuli heti kaksi todella vahvaa viivaa. Tietty nämä ei ole vertailukelpoisia ku ovat ihan erilaisia. Siis kyllähän siihen heti tuli ne kaksi viivaa siihen liuskaan, mut jotenki se toinen oli liian vaalea mun makuun :D Ei olis pitäny :P

Noh.. mulle on ihan sama niin kauan ku ne viivat on siinä ja vuoto ei ala. Neljä työpäivää ja sunnuntaina lähtö partioleirille! Jes! Siellä sitte 1,5vko ja sitte onki se neuvola jo :P

Mullakin maha oireilee kuukautiskivuilla, mutta tosiaan niin kauan kun ei vaan verta ala vuotamaan niin toivon että kaikki ok.
Itse käyn tänään hakemassa apteekista uuden testin ja teen huomenaamulla. Ensimmäisen testin sillon 9.7 tein illalla ja heti tuli kyllä kaksi viivaa mutta toinen hailakka. Varmuuden vuoksi testaan nyt viikkoa myöhemmin. Kokoajan mielessä kalvaa että ei tämä voi totta olla ollenkaan ja pakko varmistella vaan itselleen. :) Tuskinpa olen tuntemuksieni kanssa yksin ;)

Rinnat ovat kans kyllä ÄLYTTÖMÄN kipeät. Ja turvonneet. Saanpahan pienitissisenä nauttia hiukan isommista ;) Heh!

Onko normaalia alkuraskaudessa alaselkäkivut? Mulla koskenu nyt muutaman päivän ajan....

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Pikkukirppu15; Alaselkäkivut ovat normaaleja. Toki jos alkaa olla sietämättömät niin kannattaa soittaa neukkariin. Kohdun kasvaessa kipuilua on.

Takaisin