Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ok, kiitos vastauksesta. :)

Ihana kun on tämmönen ryhmä mistä saa tukea kun sitä tarvii!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Hahha voi meitä naisia! Et oo Minja ainut joka asian kanssa painiskelee. Varmaan monella on sun vaikka mitä oloja. Voip olla että isäntää alkaa pelottaa jossain vaiheessa ;)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Joo mullaki on ihan semmosta alaselkäsärkyä.. ja jonkin laista issiasvaivaa. Työpäivän jälkeen menee tietty aina pahemmaksi. Kyl mua ainaki stressaa enemmän nyt ku tein testin :D Olis vaan pitäny olla tekemättä. Olis vaan ollu tyytyväinen siihe ensimmäiseen :D Ja niin aion nyt ollakin! Kyllä se sitte aikanaan selviää et onko tuolla mahassa jotain vai ei... En tee enää yhtään testiä :P

Ei toinna hukuttaa itseään testeihin. Ite teen sen tokan nyt huomenna ja se saa sit riittää. Tein ekan testin seur.pvänä siitä kun kuukautisten olis pitäny alkaa. Eli aika alussa kuitenkin. Ja ei niitä menkkoja vieläkään oo kuulunut.
Alkaa olla isäntä sen verran innoissaan jo asiasta että jospa varmistan vielä, ettei oo väärä hälyytys♡

Onnea kaikille plussanneille! Täällä uskaltauduin mukaan, aamulla ensimmäinen plussa saatu.

Odotan perheeseemme pikkukakkosta, ja olemme aivan innoissamme! Vähän tuntuu että olen ulslla teidän jutuista, kun vasta tosiaan nyt pääsin liittymään mukaan!

Olen siis itse vielä hoitovapaalla, joten töidtä ei tässä raskaudessa joudu huolehtimaan. Toisaalta, päivät ovat vauhtia täynnä 14 kk taaperon kanssa! :)

Ihanaa liittyä tähän ryhmään mukaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Clearblue Digitalilla testi tehty uudemman kerran nyt viikkoa myöhemmin edellisestä. Ja tulos: "Raskaana, 3+" !!♡
Uskottava se on, että joku siellä asustaa vaikkei oireita sen kummemmin vielä olekkaan :)

Onnea uusille plussaajille! Pumpuli92, meillä osuukin La samalle päivälle :-)

Sent from my HUAWEI G510-0200 using Vau Foorumi mobile app

Sanli; Vautsi, aika huisi juttu! :) Onnea odotukseen sinne!

Voi äh mikä päivä, hyvää ja huonoa...

Eilen posti oli tuonut kutsun aborttiin ja peruin ajan tänään (mielenkiinnosta luin kuitenkin kaikki paperit läpi ja paha olohan siitä tuli).

Soittelin sen jälkeen sitten ensimmäistä neuvolaa ja puhelimessa terkkari laskeskeli, että nyt mentäisiin pikemminkin 5+2 ja la 15.3 kuin Vau:n laskurin mukaan 5+3 ja la 14.3. Neuvolahommaa hankaloittaa toi mun muutto, kun ei voida kuin täytellä vähän neuvolakorttia ja koittaa saada sydänääniä kuulumaan. Pitää sitten Hangossa hetipian hankkiutua neuvolaan tai soittaa sinne jo ennen muuttoa varatakseen aikaa.

Huomenna pitää myös soitella psyk.polin puolelle ja varmistaa miten tuo cipralexin rinnakkaislääke passaa raskauden kanssa ja millä annostuksella.

Lapsen isä soitti hetki sitten ja alkoi kysellä abortista.. sanoin ensin asian olevan hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Sen jälkeen kyseli kivuista jne, johon sanoin etten halua puhua asiasta. Mutta mitä ihmettä oikein sanon, jos alkaa vielä puhua asiasta!?!??? En haluaisi kertoa (ainakaan vielä), että pidänkin lapsen. Tuntuu jotenkin vielä aikaiselta ja liian aralta.. mutta valehtelukin inhottaa.

...kiukuttaa vielä kaiken lisäksi, että TE-toimisto hylkäs omaehtoisen opiskelun tuen, kun olivat jostain syystä käsitelleet hakemuksen etäopiskelusta eikä täysiaikaisesta. Ei muutakun huomenna valittamaan toimistolle (vaikka lapussa luki ettei päätöksestä voi valittaa), murh...

Minja: Näin alkuun pisti silmään että siis la sullakin samaan aikaan kuin mulla ja Sanlilla :)

Olen itse uusi täällä foorumilla, joten en tiedä oletko asioista aijemmin täällä jo kertoillut mutta annanpa oman vastaukseni :)

Raskaus ei siis ollut toivottu? Lapsen isä on kovasti sillä linjalla että abortti on tehtävä? Oletteko minkälaisissa väleissä tulevan lapsen isän kanssa? Itse henk.kohtaisesti olen sitä mieltä että sinä tiedät parhaiten mitä asian kanssa teet. Toki oman kovan mielipiteensä antaa myös lapsen isä ja tuskin kiittelee sinua päätöksestäsi ja koettaa kääntää sinun pään - tai vaihtoehtoisesti hän voi hetken mietittyään ollakin aivan päinvastaista mieltä. :)
Olen todella huono tähän vastaamaan mitään kun ei kokemusta ole tuommoisista ja esikoista odotellaan meille syntyväksi ihan yhdessä lapsen isän kanssa mutta LYHYKÄISYYDESSÄÄN sinä teet päätöksen pidätkö lapsen ja kerrot asiasta isälle kun olet valmis. Pelkäät varmasti reaktiota, mutta sekin kun on otettava vastaan - hetkenä minä hyvänsä.

Toivotan sulle onnea ja tsemppaan tulevaisuudessa! :)

Tsemppiä, Minja! Kannattaa koittaa kuitenkin saada kerrottua miehelle, se voi omaakin oloa helpottaa kun ei tarvii salailla asiaa.

Ja kannattaa jo ennen muuttoa soitella uuden paikkakunnan neuvolaan - munki pitäis muistaa. :D

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app

Pumpuli92: oon kertonut omasta lähtötilanteesta tämän ketjun sivulla 5.

Kyllä se jossain vaiheessa on kerrottava.. kun ei ihan viitsisi sitten syyslomalla maha pystyssä olla selittelemässä :P

Jodelie: tässäpä näkee neuvolakäytäntöjen eron! Täällä eka neuvola laitetaan rv10, kun uudella paikkakunnalla eka käynti rv8-9. Käyntikertojen määrissä on vähän eroja. Mutta saas vain nähdä muutanko vielä johonkin "kolmanteen suuntaan" äitiysloman ajaksi ja synnyttämään.. :D

Ihanaa, että kokoajan tipahtelee porukkaa lisää! Onnea ja tarrasukkia! :)

Möttis 2014, aivan omalta tilanteelta kuulosti. :) Esikoinen 14kk ja hoitovapaalla kotosalla. Tarkoitus kyllä nyt syksyllä satunnaisia sijaisuuksia tehdä jotta ei ois ihan niin tiukkaa. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Minja, ai onko tuo masennuslääke/paniikkihäiriö? Vai mikä lääke? Mulla ehkä toi tai Cirpalex masennukseen ja paniikkihäiriöön, joulukuulle asti laitettu. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

Onnea uusille plussaajille :) täällä viikot 6+1. Ja kamala yskä puhkes eilen ja kurkku kipu. Oisko vinkkejä muilla mitäs vois pistää suuhun kivun lievittämiseksi. Muuta ku panadolia ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin