Laskettuaika maaliskuussa 2015

Sama juttu :) tuntuu, että aika matelee! Ens viikolla täytyy soittaa neuvolaan. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Jännää! Viime raskaudessa en kerinnyt käymään neuvolassakaan. Nyt toivon, että pääsisin neuvolan kautta alkuraskauden ultraan kun keskenmenon jälkeen ei tullut kuukautisia. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kauheena jänskättää ja mietityttää, että onhan kaikki hyvin. Yritän saada joskus heinäkuulle varhaisultraa, pakko varmistaa kun ei saa oikeen mielenrauhaa ja koko ajan miettii onko kaikki hyvin :D Onko sulla samoja tuntemuksia? Minäki kyllä yritän välillä olla ressaamatta asiaa, mutta aina iltasin se juolahtaa kuitenki mieleen.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
On ihan jatkuvasti! En osaa nauttia enkä iloita kun keskenmeno kummittelee mielessä. :sad001 onneksi itse asiaan ei juurikaan pysty vaikuttamaan. Ja varmaan pakko mennä yksityiselle varhaisultraan jos ei neuvolasta pääse. Mä oon itse täl hetkel flunssas ja tää on aivan kauheeta kun muutenki kauhee väsymys, sit flunssa päälle ja pakkp käydä töis. Huomen aamulla yövuoron jälkee varmaa pakko mennä lääkärii jos ei olo ala paranemaan!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Totta, eipä siihen asiaan juuri ite voi vaikuttaa. Minulla loppu työt kesäkuussa, voi ainaki rauhassa olla kotosalla ja levätä. Peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti kummallakin! :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täällä neljättä odotellaan ja hirmu epätodellinen olo kun viimeisistä kuukautisista on aikaa reippaasti yli kuukausi mutta vasta plussasin. Kaikenlaiset tuulimunat ja keskenmenot pyörii mielessä varsinkin kun tiedän ja olen nähnyt niitä niin paljon.
 
Se on jännä kun aluksi sitä niin hartaasti toivoo vaan tulevan raskaaksi ja kun raskaana on niin alkaa pelätä ja murehtia keskenmenoa tms :D Kummallinen tää naisen mieli. Tässä vaiheessa ei auta kuin ottaa rauhallisesti ja odottaa, vaikeaa kun on niin malttamaton luonne. Jospa se varhaisultra edes vähän rauhottais mieltä, sitä ootellessa :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Hei vaan kaikille :)
Täällä vielä ajatukset sekaisin ylläri plussasta, mutta mahtavaa päästä vielä kerran kokemaan tämä vuoristorata :)
Mies oli ihan ehdoton kahdesta lapsesta, joten eniten mietitytti hänen reaktio. Kotiin tullessa miehellä oli sen verran leveä hymu ettei jäänyt epäselväksi hänen mielipide :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä kans km marraskuussa viikolla13 ja toukokuussa viikolla6. Nyt sitä vaan kovasti toivoo että matkassa pysyis, lapsi olis ensimmäinen ja todella toivottu. Sitä kyllä mielialat sahaa ylös ja alas sellaista vauhtia, suuri suru vaihtuikin yllättäen uuteen odotukseen.
 
Moikka, tänään plussattu ja heti piti tulla tänne etsimään vertaistukea. Pikku kakkosta odotellaan, esikoispoika on mallia 06/12. Ekalla yrittämällä napsahti, esikoinen aikoinaan toisella. Nyt on vähän omituiset fiilikset, oon ollut 2v kotona lapsen kanssa ja reilun kk päästä oon palaamassa töihin ja en kyllä ihan ajatellut että näin helposti tämä taas käy. Kuvittelin että ehdin olemaan töissä ainakin vuoden, mutta olis näemmä pitänyt aloittaa tämä projekti vasta puolen vuoden päästä xD Noh, kyllä niitä töitä ehtii tekemään! Ekassa raskaudessa en pelännyt mitään, enkä ressannut turhia, nyt pelkään valmiiksi kaikkea ikävää :sad001 Eka raskaus meni siis muuten ihan hyvin, mutta istukka vuoti pariin otteeseen niin että tehtiin sektio 3vk ennen laskettua aikaa. Nyt siis jostain syystä pelottaa alateitse synnyttäminen ihan hirveesti... Samoin kuin jos sektioon joutuu.. Vaikka sektiostakin paranin ihan normaalisti. Mutta noh, kai ne sitte on nää helkutin hormoonit jotka näihin pelkoihin vaikuttaa prkl :D laskurin mukaan la olis jossain 5.3 tienoilla....
 
Minä tuolta tammikuisista käyn välissä huutelemassa Vanilj kovasti onnea sinne!! ♡♡♡ Täällä tosiaan mennääm toista kierrosta ja tästäkin La tammikuussa kuten neidistä♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ehkä jos ihan hiljaa kuiskaan, niin uskallan ilmoittautua tänne.. Epätodellinen ja todellakin epäuskonen olo.. Eka plussa lauantaina, sunnuntaina varmistus ja nyt vielä apteekin testillä noin vartti sitten.. Tätä on toivottu ja odotettu!! Kun nyt vaan menis kaikki hyvin. :Heartblue
Laskettua aikaa en vielä tosiaan tiedä, kun en osaa oikein itse laskea. Ja noi laskurit antaa vähän eri päivämääriä, mutta maaliskuulle menis..:)
 
Paljon Onnea plussan saanneille! :) Itelläkin on vielä epätodellinen olo, että MINÄ raskaana. Mä sain varhaisultran 15.7, on kai tää jännää! :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Paljon onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa matkaan mukaan! :) Kaikille kovasti tarrasukkia reppuun ja myötätuulta odotukseen.

Pikpik, mulla on niin samat fiilikset kun sulla. Esikoinen 04/13 syntynyt ja sektiolla, synnytys ei vaan ottanut käynnistyäkseen. Pelottaa, hirvittää, arveluttaa, ihan kaikki ja vielä se, että onko kaikki varmasti hyvin jne. Esikoisen kohdalla ei ymmärtänyt pelätä yhtään tällä tavalla. Ja pohdinkin nyt, että mennäkö vai ei varhaisultraan.. Onneksi on aikaa vielä vähän jahkailla. :)
 
Pääseekö kunnallisella puolella varhaisultraan millasella syyllä? Meillä siis ykkönen tiedossa, niin en tiiä mistään mitään. :) Oon ihan hysteerinen aina ja kaikesta enkä usko, että siellä oikeesti mitään on saatika mitään normaalia.. :eek: Olis siis kiva päästä kyllä ultraan heti kun se vaan olis mahollista.. Ja kuinka kallista se sitten on yksityisellä..?
 
Mä vertailim vähän hintoja, yli 100€ ne tahto olla, tosin löysin halvemman joka maksaa sen 55€ :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Onnea plussanneille :) Mistä löysit aiansi tuon 55e varhaisultran? Itse kävin viime km varmistamassa ultrassa ja maksoi 240e.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top