Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@ze ja nijaje kuinkas ollakkaan, mullakin lähihoitajaopinnot kesken ja erikoistumisvaihe meneillään :-) mun pitäis kyllä valmistua sopivasti ennen äippälomaa..

Sent from my HUAWEI G510-0200 using Vau Foorumi mobile app

@Sanli : :D Nonih..sillä lailla.Mihin sä erikoistut?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

@nijaje: Suuntaudun sairaanhoitoon ja huolenpitoon, mutta olin kuntoutumisen tukemisen harjoittelun kehitysvammaisten parissa, mua pyydettiin sinne kesätöihin ja kun tätä on nyt tehnyt, niin koko ajan tuntuu enemmän siltä, että kehitysvammaisten parissa työskentely on mun juttu. Kaukainen haave olis vielä jatkaa opiskeluja terapian suuntaan. Toiminta, taide tms. Mihis sä nijaje suuntaudut?

@Sanli: Mulla alkais kuntoutuksen puolella ens kuussa-sillähän mä tätä manailinkin alussa,et hittoooo...kerran jo jouduin keskeyttää mammaloman takia samat opiskelut (sit pidinkin 2 mammalomaa peräkkäin :D )Nyt vihdoin ku pääsin jatkaa joulukuussa,ni hupsista :P Toivon vaan,et jollaki lailla saisin sumplittuu noi..menis mun vika toppi meinaa just maaliskuun puoleenväliin ku loppuis :/

Onneks noita saa aika sovittua. Ootko nyt ollu kesätöissä? Vois saada jotain hyväkslukuja? Mut kyllä sä vielä ehdit opiskelut loppuun saattamaan, onneks ei oo enää paljosta kiinni :-) Meilläkin opettajat ilostuu, ku oon nyt kolmas raskautunut meidän luokalta, mut tosiaan mun pitäis saada opinnot loppuun..

Oon siis joo keikkaa tehny jo keväästä saakka-ei kait niist mitään hyväkslukuja saa??Sehän oiski muuten iloinen ylläri :D Mua vaan just nii harmittaa,jos tyyliin jää jostain kuukaudesta kiinni..äähhhh..mut kattoo ny miten 'iloinen' mun ope on ens kuussa taas kerran ku kuulee :D

Mä oon kaikissa kolmessa raskaudessa syönyt ihan kaikkea mitä mieli on tehnyt, tosin en voi sietä maksalaatikkoa tai raakaa kalaa, mutta salmiakkia senkin edestä eikä ole mitään siitä seurannut...

Tein positiivisen raskaustestin 2.7. ja nähtävästi ajaudun näihin maalisryhmiin kahden vuoden välein ;) Kolmas lapsi tulossa ja laskettu aika kaikilla maaliskuussa. Vielä en ole ehtinyt kovasti murehtia mitä jos-asioita, vaikka yleensä se siihen menee ja voi olla, että varhaisultraan kuitenkin mennään.

Esikoinen sai alkunsa juhannuspäivänä (Pikku Myyn synttäripäivänä) ja kipakka tyllerö sieltä syntyikin. Mies epäilee, että tämäkin juhannuspäivän tyyppi on tyttö :D

Kiva kun täällä lähihoitaja opiskelijoita. :) itse jossain vaiheessa meen lasten puolelle sitä opiskeleen. :) joko opparilla tai aikuispuolelle.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

Erikoistuin kuntoutukseen. Koin sen omakseni valmistuttuani. Minulle kävi vain niin, että valmistuttuani menin töihin tuttuun palvelutaloon ja jämähdin tänne. :D Olin ensin kaksivuorotöissä ja nyt kaksi vuotta yöhoitajana. Hain opiskelemaan kestävää kehitystä amk, mutta se haave sai nyt väistyä tämän suuremman tieltä. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Tykkäsin mielettömästi. Meidän piti opiskella luut ja lihakset latinaksi ja siiis kertaakaan en niitä tietoja ole tarvinnut. Osa meni ihan hukkaan tiedoista...

että kyl siel turhiaki juttuja opetellaan niinku kyllä varmaan kaikissa koulutusohjelmissa :D Missä vanilj olet töissä?:)

Oon erikoistunut mielentervevys ja pähidetyöhön. Mutta tällä hetkellä teen keikkaa hoidollisessa kehitysvamma yksikössä. Sanoin just huhtikuussa itseni irti vakivirasta, siellä hoidin dementoituneita vanhuksia. :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Jee! Tänne kyllä jämähtää hurjan helposti. itse myös miettinyt paikan vaihtoa, mutta nyt pysyn kyllä täällä ihan rahallisista syistä!:)

Takaisin