Mulla on vielä kaikki auki mitä teen
Kävin aamulla lääkärissä ja sain lähetteen raskaudekeskeytykseen. Siihen mennessä pitää olla päätös tehtynä...
Emme seurustele lapsen isän kanssa, enkä ole saanut asiasta hänelle vielä sanottua (miehen suusta tullut juopuneena mm. "en mä susta oikeasti selvinpäin tykkää", "me ei sitten todellakaan aleta seurustelemaan" ja että pelkää, jos tulen raskaaksi.. Lisäksi mies tulossa vuokralaiseksi omistamaani asuntoon..
Oma elämäntilanne on siten todella kehno, että olen vihdoin saanut pitkään haaveilemani opiskelupaikan 500km päästä ja muuttamassa sinne. Isätön ja avioton lapsi vaikuttaisi myös myöhemmin jatkokoulutukseen ja työnsaantiin..
Toisaalta, jos tilanne ei olisi se, että olen uskossa ja lähdössä opiskelemaan, niin pitäisin lapsen sen kummempia edes ajattelematta muita mahdollisuuksia.
Olo on kuitenkin fyysisesti tosi hyvä. Mitä nyt oireina tosin on turvotusta/maha ollut vähän sekaisin, vessassa on saanut ainakin kotioloissa rampata yhtenään pian ovun jälkeen, on ollut nälkä muttei kuitenkaan ole oikein saanut syötyä itseään täyteen, janottaa, rinnat turvoksissa ja nännit kipeät. Käytän paljon pyörää kulkiessani päivittäin ja tuntuu että kunto on totaalisesti kadonnut jonnekin :D Ei sillä, että se mikään super olisi aikaisemminkaan ollut. Ja uusimpina väsymys ja lievä pahoinvointi.
Muttah.. kovia päätöksiä :/ Onneksi vielä muutama päivä aikaa...
ps. tiedän saavani tästä viharyöpyn niskaani edes miettiessäni keskeytystä. Kaikki eivät vain kykene kaikissa elämäntilanteissa niin isoon loppuelämän muutokseen.