Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harvalla ainakaan näyttää tuota maaliskuunmammat banneria olevan..
Täällä kans makee tekee kauppansa :grin Vaikka kuinka huono olo niin aina suklaa alas menee :rolleyes:

Ite ihmettelen kun ei ole ollu lainkaan mielitekoja. Kun normaalisti tekee aina mieli kaikkee??! Johtuiskohan kuumuudesta...

Nonni, nytkö se sitten iski. Oltiin tossa viikonloppu mökillä ja sunnuntai aamuna iski ku nuoli,pahoivointi,istuin ulkona ja tuntu, että ympäristö alkoi pyöriä ympärillä,mahaa alkoi vääntää,rintaa puristaa ja olo oli kuin syysmyrkyssä ruotsinlaivalla. Söin ja join normaalisti,kävin uimassa,mutta mikään ei auttanut,teki mieli oksentaa,meninkin kukkapenkkiin kyykkimään ja laitoin sormea kurkkuun,jos tulis,mutta tyhjäksi yökkäilyksi ja kakoamiseksi se vaan meni,mukavasti naapuri siinä aidan toisella puolella toivotti huomenia,luuli varmasti, että mulla on joku vuosisadan krapula :D noh siltä se tuntuki. Autolla ajaminen kotiin oli tosi mukavaa (not) x/ ja siitä asti tää olo tila ollu päällä,kauankohan kestää. Suurinpiirtein seinistä pitää kävellessä ottaa tukea ja huippaa, samalla tuntuu ettei saa kunnolla happea ja hengästyy pienestäkin kävelystä..Ja ensi viikolla ois tarkoitus mennä takas kouluun,mitäköhän siitäkin tulee,jos tälläiset olot on päällä x)

SeaWind: Dodii..sillä lailla :/ Yyh..mulla jatkuis ylihuomenna koulu ja khyllä vähä kauhuissani ootan,et mitähä tulee-olotila kuiteski heikko aamusta alkaen..jee :P

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mulla oli lauantaina niin kauhee olo, että en pystynyt muuta kuin makaamaan ja itkemään. Sain siinä myös paniikkikohtauksen ja tuntui, että sydän tulee rinnasta ulos. Se oli ihan kauheeta ja mietin, että miten mä pystyn elämään tämmösen olon kanssa jos se jatkuu pitkään. Sunnuntaina aamulla olo oli vielä aika huono mutta sen jälkeen on helpottanut. Ei mun olo vieläkään ole 100% mutta kuitenkin jo huomattavasti parempi. Mietinkin tässä, että miten jotkut pystyy hankkimaan useita lapsia kun mulle tää pahoinvointi on ollut niin kuluttavaa etten todella tiedä miten selviäisin tästä toiste.

Mä odotan nyt toista ja välillä mietin miksi ryhdyin tähän taas. Kun on yksinkertaisesti niin paha olo koko ajan. No koska se palkinto... ♡ Mutta tämän jälkeen en oo meinannut olla enää raskaana, ainakaan pitkään aikaan. Ei pää eikä kroppa kestä. :(

Niin meille ei kolmatta suuniteltu, kun ajattelin että mun pääkoppa ei kestä kolmatta raskauspahoinvointia, mutta tässä sitä ollaan.. kyllähän se pieni ihminen on kaiken tämän arvoista :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Mustikka Mulla autto pahoinvointirannekkeet sen verran oloon että pystyy olemaan.Samaa oli kun sullakin,makasin sohvalla ja itkin kun niin huono olo.Ei tää vieläkään herkkua ole mutta kuten vanilj sano,kyllähän se pieni ihminen on kaiken tämän arvoista :)

Mulla auttoi pahoinvointirannekkeet edes vähän. :) Ja nyt eilen ja tänään on ollut ainoastaan pientä pahoinvointia aamulla sekä vähän päivällä mikäli pitkä tauko syömisessä, mutta ei enään sellaista ihan hirveää jolloin pystyin vaan makaan sängyssä niinku oli noin reilu viikon ajan.

Nyt rv 10+0, pahoinvointi alkoi n. Rv 6+0 kesti pari viikkoa ja loppuakohden paheni vaan kunnes oksensin. Loppui kuin seinään ja nyt nostaa itseään esille taas. Kuumuus on ollut aivan kamalaa ja välillä tuntunut ettei selviä. :D Turvotusta on ollut jo rv 5 asti ja ei ole edelleenkään hävinnyt. Ensimmäinen Neuvola oli 2 viikkoa sitten ja nyt ultraa odotellen 19.8 :)

Täällä on kärsitty älyttömästä migreenistä koko päivä...aivan kauheeta!!Siis tää kuumuus vielä lisäx,ni jee..mä niin kaipaan syksyy ja viileetä!!!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

ja totuushan on se että aika kultaa muistot. ystäväni väittää että kun ensimmäistäni viimeisilläni odotin olin kuulemma vannonut että tätä ruljanssia en enää ikinä suostu läpi käymään. Ja kas kummaa nyt 2,5 vuotta myöhemmin en muista tällaista sanoneeni ja toista odottaen :)

Tänään ihan hirveä olo, muuten olis ihan ok mut hirveä kuumuus ja savua joka paikka täynnä. Yäk! Ollaan siis Ruotsis lomalla ja tän ison metsäpalon vuoksi ollaan niin savussa että ihan sankalta sumulta näyttää..

Mä lupasin ettrn kolmatta tee... Tässähän sitä sitten odotellaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minäkin varmaan uskallan jo liittyä porukkaan.. Täällä menossa 10+0 ja la on 4.3 ja ensimmäinen tulossa. Väsymys alkoi heti viidennellä viikolla (pari päivää ennen plussaa) ja niin pahana, että jouduin hakemaan saikkua kun ei päivällä pysynyt hereillä enää (vaikka nukuin n. 14h/yö). Ja sain nelisen viikkoa sitten kaveriksi myös pahoinvoinnin.. Jatkuvan kuvotuksen lisäksi olen oksentanut 2-4 päivän välein. Palasin eilen kesälomalta töihin ja ei kyllä ole kovin helppoa keskittyä mihinkään, kun kokoajan oksettaa ): Turvotustakin on ollut jostain 6. viikolta asti, jolloin siirryin suosiolla käyttämään äitiyshousuja. Pitäisi keksiä jostain lisää vaatteita, kun kaikista housuista nappi painaa ikävästi mahaan. Pieni valitus heti alkuun (: mutta toivottavasti loppuisi edes tuo pahoinvointi kohta.. Kutittaako muuten ketään mahasta, siis päältä? Itsellä kutiaa nyt tosi paljon ja reidet myös, eikä rasvaaminenkaan auta. Neuvolassa sanoi vaan, että iho kuivaa ja pitäisi rasvata.. Ihme vaivoja

Pientä helpotusta tähän tuo kuitenkin se, että eilen kuului neuvolassa sydänäänet <3

Onnea :) napin painamiseen auttaa kun pujottaa ponnarin napinlävestä ja siten kiinnittää sen siihen läpeen, ja laittaa sen ponnarin lenksun napin ympärille... Ja siis vetskari jää joko auki tai puoli kiinni eli pitkien paitojen kanssa oon käyttänyt näin. En tiiä oliko kyllä kauhean epäselvä tuo ohje :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos mititii25, pitääkin kokeilla tuota ponnaritemppua.. Olen kyllä ehtinyt jo tottua äitiyshousujen mukavuuteen (:

Takaisin