Moikka!
Täällä toista odotellaan, laskettuaika olis 18.3. Esikoinen syntyi helmikuun alussa 2012, joten olin tammi-mammoissa 2012 myös listoilla :)
Vielä aika epätodellinen olo, että tuleeko tosiaan toinen! Ikää mulla nimittäin on viikon kulutta 43.. eli olin 40 kun esikoinen syntyi. Neuvolassa käytiin eilen, hyvin meni, labrakokeisiin varattiin aikona, lippuja ja lappuja katseltiin/täyteltiin jne.
Hoitovapaalla olen vielä, syyskuussa olis tarkoitus palata työelämään - hetkeks... saas nähdä mitä työnantaja tuumaa, vaikkei sillä niin suurtaa väliä. Olen pienessä yrityksessä töissä, ja hieman ollut "lamaa", joten esikoisen syntymän jälk äitiysloma/hoitovapaa sopi paremmin kuin hyvin!
Vointi ollut ihan ok, mitä nyt lievää väsymystä ja päikkäreiden tarve ollut suurempi. Sellanen pieni etova olo vähän väliä, mutten ole voinut pahoin että olis oksennusta tullut. Esikoisen kanssa en myöskään oksentanut kertaakaan, joten se aamupahoinvointi ei välttämättä iske kaikille...
Varhaisultraan en "päässyt" tällä kertaa, enpä myöskään kysellyt...
Päivä kerrallaan edetään, ja peukkuja kaikille että maaliin päästään onnellisesti