Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
SeaWind tervetuloa mukaan! Minulla on myös loppukuusta laskettuaika, ilmeisesti 25.3 (en ole päivästä ihan varma, kun en ole kuukautisiani merkannut ylös) ;)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Täällä täysi oireiden kavalkaadi, nyt menossa rv5+3.... huimaa ja hetkittäin todella pahoinvoiva olo (mutta oksentanut en ole kertaakaan) Tänään huomasin että autossakaan ei kestä olla kyydissä, kun olo muuttuu heti ihan kamalaksi. Väsymys alkoi jo n. rv 3 ja jatkuu edelleen, jatkuvaa nippailua ja vihlontaa alavatsassa ja selässä. Ja luonnollisesti itken kaikesta..! Päivä kerrallaan eteenpäin..

Mulla rv 9+2 ja oireet kadonnu. Naama kukkii inhottavasti :/

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Yksi loppukuun odottaja liittyy mukaan eli LA näillä näkymin 27.3. ja nyt mennossa 5+5. Pahimpina oireina etova olo ja kauheet tissikivut.

Pidätte varmaan ihan hulluna... Mulla meni tää päivä PowerParkissa :D muuten tuli oltua "rauhallisemmissa" lasten laitteissa vajaa 3 vuotiaan kummipojan kanssa tai koulun aloittavan isoveljensä kanssa, mutta me mammat käytiin kaksin Cobrassa ja minä yksin Pegasoksessa. Viimeisestä tuli vähän höpö olo, kun tämmösenä 157cm kääpiönä pääsin heilumaan ja liikkumaan turvakaarien sisällä. Onneksi kyyti ei ollut repivää ja töksähtelevää. Pizzapuffetissa ei loppuviimein maistunut kuin rehut, nugetit ja fanta. Pizzat maistui jotenkin omituiselta :/ RoadHousen jäätelötehtaan tuotokset piti käydä kasomassa, kun kerrankin oli niillä nurkilla. Jäätelö maistuikin sitten taas siltä miltä pitikin - on tää muuttunut makuaisti vaan kummallinen O.o

Ja vaikka kello on jo noin, niin ihan pakko ottaa torkut. Ihmeen hyvin sitä jaksoi koko päivän :)

Kiva Minja et oli kivaa.Ite kävin isompien muksujen kaa muutama viikko sitten Lintsillä..ja kyllä,kävin (hullu) myös laitteissa-mä oon kax vikaa kertaa,ku ollaan oltu joko Lintsil tai Särkiksessä,ni oon ollu aika pitkällä jo raskaana-nyt aattelin mennä viel :P

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

No joo, jotain vaihtelua tähän kotona olemiseen! Ja sillon on mentävä, kun on seuraa. Muuten ei tuu lähdettyä vaikka se ihan tossa vieressä onkin.

Tarkastihan piti omaa oloa kuulostella. Kummipojan äiti oli ollut paljon pidemmällä raskaana, kun olivat viimeksi käyneet ja laitteissa oli ollut. Ei toki niissä mihin olisin itsekin vielä lisäksi voinut mennä, mutta kumminkin :D (vapaapudotukseen ja boosteriin tuskin menen ikinä, maailmanpyörää riitti yks kerta..)

Enemmän mua kuitenkin kauhistutti nähdä jokunen vuos sitten Levillä Mc-rinteessä laskemassa odottava äiti, joka oli n. seitsemännellä kuulla kuin nähdä odottava äiti huvipuistolaitteissa turvarajoja noudattaen.

Me käytiin tykkimäessä kun rv 5, ja se oli mulle jo liikaa yks laite ja mä olin jo oksentaa, oli kiva selittää mummille ja papalle et joo tosi huono olo on ehkä joku pöpö pyörii... onneksi pojat jo itte menivät. Ei ole kyllä mun juttu enään.

Sain tänään aikaiseksi soitettua neuvolaan, 14.8 päästään sinne. :) Jännää mutta onneksi menee nämä päivät ennen sitä nopeaa kun lähetään huomenna kesälomareissuun :) 6+0 tänään.

Mukavaa lukea, että muutkin ovat seikkailleet, vaikka uusi ihme kasvaa sisällä!

Olen kesälomalla ja tekemiset sen mukaiset. Toukka on hedelmöityksen jälkeen käynyt jo huvipuistossa, festareilla ja huristellut läpi Suomen prätkällä :) Odotettavissa rämäpäinen pikkuinen, jos kaikki menee hyvin.

Mulla oli pari viikkoa sitten todella arat rinnat ja pahoinvointia. Ja nykyisin en todellakaan kestä kahvin tuoksua taikka jonkin rasvaisen käristystä, nyt tosin helpottanut pahanolon vimmat, mutta toisinaan tulee heikko olo ja silloin pakko napsasta jotain purtavaa ja levättävä sängyn pohjalla.

Mietin vaan miten pidän piilossa raskauden jos tulee huonovointisuutta töissä! Kun en ajatellut siellä viel pajastaa ennen ekaa ultraa. Ja työt alkaisi vanhassa työpaikassa 2kk tyttömyyden jälkeen maanantaina. Teen töitä pienten lasten kanssa :love017

Älkääs nyt. Mulla olikin sitten eilen aika huono olo :D

Aamupala yökkäilytti harvinaisen paljon (sitä siis tapahtunut jo enne raskautta satunnaisesti) ja illalla pitkä seisominen laukaisi vähän huteran/pahan olon.

Huvipuistokrapula :D

Puolikuolleena täälläkin maataan sohvalla,ei edes kauppaan pysty kun autossa tulee niin huono olo :confused:

Mulla alkaa tänään kesäloma mutta en jotenkin oo yhtään lomafiiliksissä heikon olon takia. Mutta se mua vasta jännittääkin kun reilun viikon päästä ollaan lähdössä etelään niin miten mä selviä tän heikon olon kanssa. Matka on varattu jo aikoja sitten kun ei ollut tästä mahamatkustajasta tietoa. Toisaalta oon tosi innoissani lähdössä matkalle mutta samaan aikaan tosiaan vähän jännittää miten menee :confused:

Minuakin jännittää maanantainen töihin paluu loman jälkeen... Kuinka usein pystyn kadota vessaan tai tyhjään neukkariin nukkumaan! Lisäksi käyn aina kollegoiden kanssa lounasravintolassa syömässä ja nyt en pysty edes ajattelemaan ravintolan hajua ilman yökkimistä.

Kahvista: Olen teenjuoja, mutta ravintoterapeutti suositteli kokeilemaan kahvia kuukautiskipuihin ja niiden aiheuttamaan huonoon oloon. En tiedä, oliko lumevaikutus vai kahvin ansiota, mutta muutaman kaffekupin juominen viikossa auttoi. Testasin samaa myös tähän raskauspahoinvointiin, ja ainakin tänään toimi! Samalla auttoi tähän jumalattomaan väsymykseen. Tosin hetkellisesti molempiin vaivoihin. Ehkä isompi vaikutus oli ripauksella sokeria ja kaakaota kahvin pinnalla ;)

Me ollaan lähdössä syyskuun lopulla ulkomaille ja vähän jännittää tän masun kanssa lähteä. Toisaalta viikkoja on silloin 16-17 niin todennäköisesti tää huono olo on silloin jo tiessään!! Esikko ei oo vielä ollut lentokoneessa joten matkasta on muutenkin tulossa jännä :) Nyt jo hokee jatkuvasti että mennään lentokoneella etelään :D

Heippa,täällä laskettu aika 19.3 joka on vain arvailua kun kierrot niin sekavat.eka neuvola reilun viikon päästä.ensimmäistä odottelen ja monenmoista mielessä.kysyisinkin teidän pahoinvoinnista...olen lueskellut muiden kokemuksia ja moni kuvailee pahaaoloaan yökkimikseksi ja oksenteluksi ja että hajut saa olot päälle.itsellä ollut nyt reilun kaksi viikkoa aivan järkyttävää kuvotusta aamusta iltaan ihan koko ajan.hajuaisti on herkistynyt mutta en huomaa hajujen aiheuttavan huonoa oloa, vaan se on koko ajan päällä.en oksenna ainakaan vielä eikä tule edes yökkimisreaktiota..luulisin oksentamisen helpottavan oloa..mutta ei.töissä oleminen on aikasta vaikeaa kun hankala keskittyä mihinkään kun niin karmea olo.syödä voin kyllä vaikkei varsinaista nälkää ole.vetää mielenmatalaksi kun elämä rajoittunut sohvalle ja huono omatunto kun kaikki kotihommat ja koirienhoidot jää miehelle.tiedän että monella oireet rajumpi mutta pää itsellä jo koetuksella tästäkin..enpä taida olla kummoinen odottaja:D

Takaisin