Saa nähä saanko täältä lähteä pois kohta. Kertoilin aijemmin vuotoiluista. Tänään sit tulin ihan punasta paperille. Kylläki vasta sillon ku pyyhin,ei pissatessa päivystyksessä sanovat että kuulostellaan ei siis sinne ollu asiaa vielä mennä mut huomenna soittaa neuvolan tätille
Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
Kipu ollut jo aika menkkamaista. Vieläkin valvon kun kipu on aaltoilevaa. Välillä sattuu ja välillä ei.. sekä mieli muutenkin maassa. Huomenna soitto neuvolaan ja kysyä mitä ovat mieltä.
Tänään alkoi ja on kokoajan vuotanu ( ja nyt kyllä sattuu niinnpaljon että ei voi muutakaan olla ku keskenmeno. Syvästi ihmettelen jos joku on vielä elossa tuolla sisällä
Voi että :/ Itse en muusta tiedä ku tokas raskaudessaha mulla tuli tosiaan kahdetki menkat..ja silti siis olin raskaana (mitä tietty tajunnu,koska aattelin,et normimenkat..) Oliko sulla jo neuvolaa varattu tai ultraa?
Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
Heippa kaikille! Mulla on laskettu aika 27.2. että ei ihan maaliskuussa,mutta toivottavasti sovin joukkoon. Tämä on niin yllätysraskaus kun vaan voi olla,mulla on 2 poikaa 6 ja 3v. ja tämän vuoden maaliskuussa lääkäri sanoi että mahdotonta tulla enää raskaaksi polykystisten munasarjojen takia mutta toisin kävi ja näin pian,on tässä vielä sulattelemista pelkään kans tosi paljon keskenmenoa vaikka en sitä oo koskaan kokenut ja alavatsakipuja on aika paljon,mutta haluan uskoa niiden olevan kohdun kasvakipuja kun nuo kivut on niin tuttuja tästä mun sairaudesta että voi siihenkin liittyä,mutta aina sitä on huoli kaikesta. mulla eka ultra vasta 18.8. neuvolassa kävin jo kerran ja seuraava kerta vasta ultran jälkeen niin siihen asti tässä nyt jännätään onko kaikki hyvin. Niin ja vielä tuohon ylempään että mun yks ystävä odotti kaksosia vuosia sitten ja hänellä tuli menkat kipujen kanssa ihan koko raskauden ajan. että näinkin voi olla vaikkakin harvinaista on ja 2 tervettä poikaa synnytti ja lähellä laskettua aikaa :) Tsemppiä odotukseen jokaiselle :)
Minäkin yritin soittaa tänään neuvolaan, mutta ne pirulaiset eivät vastanneet, niinkuin yleensä. Sitä piti kysymäni että onkos meille maaliskuisille jo tehty suljettua face ryhmää? :) kun en löytänyt (tietystikkään). Kiitos!
Juu täällö on vaihtelevat tunnelmat. Eilen illalla hysteeristä itkua ehkä myös väsymyksen piikkiin kun edellisenä päivänä oli yli 12 töissä ja kävelin ja seisoin pääsääntösesti. Liekkö siitäkin vauva säikytteli että jos sie jatkat nuita hurjia työmääriä nii tulen ulos. Nyt aamulla nimittäin on vähentynyt vuoto hyvin levätyn yön jälkeen. :)kerron pian kun sainkin jo keskiviikolle lääkäri ajan nyt olo hyvä eikä vielä ainakaan satu mihinkään