Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meneekö se tässä apsissa tosta sun "sivun"" viestikuvakkeesta ja sit tulee et aloita uusi keskustelu? :S en ymmärrä tätä appsia.

Mikä niin? Haluatko lähettää yksityisviestiä vai uutta keskustelua tähän foorumille? Jos yksityisviestiä ni mä oon valinnu pohjaan painamalla sen henkilön jonku viestin (muuttuu siniseks), sit ylhäält kolme pistettä ja valikosta "keskustele käyttäjälle"

Muokattu viimeksi:
Näyttää onnistuvan myös et avaa toisen sivun ja menee ylhäält siitä viestin kuvasta :)

En mene, nyt enkä koskaan muutenkaan. Ihmeen paljon olen nyt kesälomalla ehtiny täälläkin roikkua, yleensä en ehtis millään ja ei tulis mieleenkään hankkia lisää aikasyöppöjä kuten facebook. Ei kiinnosta jakaa oman elämän yksityiskohtia entisille luokkatovereille tai muille puolitutuille, saati katsella niiden elukoiden/lasten/lomien/päivän lounaan/serkkutytön rippijuhlien kuvia. Oikeisiin ystäviin olen yhteyksissä ihan puhelimitse tai tapaan jopa vanhanaikaisesti livenä lounaan tai kahvin merkeissä. ILMAN että keskityn ottamaan kyseisestä tapahtumasta kuvia, joita voisinkin sitten laittaa nettiin muiden ihmisten ihailtavaksi, ja käyttäisin koko lounasajan näpytellen muka hauskaa kuvatekstiä miten lounastan ystäväni kanssa ja mitä syön. Keskityn mielummin nauttimaan hyvästä seurasta ja hyvästä ruuasta ihan itse ja olemaan läsnä siinä hetkessä.
Eli siis lyhyemmin ei, en ole siirtymässä facebookiin :D

Mä oon molemmissa. Facebookki vie toisaalta aikaa, mutta itsestähän se on kiinni miten sitä käyttää ja mitä sinne jakaa tai ketä on näkemässä niitä juttuja tai keiden juttuja seuraa :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Tuli kyllä niin varma olo ton ultran jälkee. Tuntuu siltä, etteihän täs vaihees voi mennä kesken. Pakko yrittää nauttia tästä huolettomuuden tunteesta! Mut ultrannut naist.taut. ja gynegologian ultrannut professori sano, ettei noit thl ruokasäädöksiä tarvi ottaa kirjaimellisesti. Juustoo, maksaruokia ja raakaa lihaa käski välttää mut muuten syödä kun ennenkin. :) Neuvolassa taas eilen peloteltiin kaikesta mahdollisesti. Koin kyllä ihan turhaksi tuon ekan käynnin. Mites muilla?

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mullahan meni ystävä ihan vaikeeksi plussa-uutisesta, että ollaan käyty uimassa ja aika rankalla lenkillä koirien kanssa jne. jne. Sanoin vain, että mä olen raskaana - en sairas :D

Uimisesta puheenollen..mä ku olin meidän teinin kaa viettämäs rannalla aikaa tos yx päivä..me hypittiin laiturilta pommilla veteen :D Ukolle sanoin,ku tulin kotiin et hypin sieltä veteen..et mitähä se pikkukaveri siit meinas :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon raskaana ja sen takia aika "sairas". :D Olo on niin hirvee, että ei paljon tuu missään puistoa kauempana käytyä. Hyi olkoon. Pystyisikin toimimaan normaalisti, mutta ei. :s Saisi olo jo vähän helpottaa...

Noniiin, tänään käyty neuvolassa ja sain onneks lähetteen varhaisajan ultraan! :) Nyt sitten jännitetään et koska tulee soitto ajasta ja mitä sielä näkyy. Pelottaa ihan kauheesti, mutta oon niin tyytyväinen et pääsee tästä epätietosuudesta, oli sitten huonoja tai hyviä uutisia tiedossa.
Menkkojen mukaan tänään ois viikkoja 8+0, mutta tarkistetaan asia vielä ultrassa :)
Pitäkää mun kanssa peukut ja varpaat pystyssä että tämä raskaus onnistuisi :Heartpink

Heii jos kosmetiikassa mukaan lukien siis voiteet yms on a vitamiinia niin onko se yhtä kiellettyä ku sisäisestikin liika a vitamiini

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Voiteissa tai ylipäänsä kosmetiikassa, jota käytetään ulkoisesti, oleva a-vitamiini ei imeydy verenkiertoosi niin en usko sen olevan kiellettyä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Heippa! Hyppään uutenä tänne keskusteluun ja kyselisin että näyttikö kellään testit eri tulosta?

Moikka! Mulla davidin herkkään testiin tuli ihan hailakkaakin hailakka haamuplussa, kun digi näytti raskaana 1-2 viikkoa ja apteekin oma kanssa vahvan plussan.
Mä oon siis himotestailija kuten noista jo huomaa XD
mut noilla davidin herkillä on ollu kiva seurata hormonin nousua, kun tasasesti väri on lisääntyny ja nyt vasta on tullu ihan viime päivinä kirkuvan punanen viiva niihin ja nyt viikkoja 6+1 :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Okei kiva tietää, että muillakin testit kiukutellut :) tein itsekkin varmaa 8 testiä joista yksi näytti negaa ja loput plussaa, myös tuo clearblue näytti raskaana 1-2. Kyllä vähän kummastutti niin soitin neuvolan ajanvaraukseen, josta pyysin lähetettä raskaustestiin. Olisin halunnut verinäytteeseen, koska työni puolesta pitää tietää mahd.pian mutta laittoivat vain pissatestiin joka näytti sitten negaa.

En malttais odottaaaa. Perjantaina olisi eka neuvola ja kuunnellaan sydänääniä apuva! mä en kestä. Jeee :P Dopplerilla tänään leikin mut meni hermo ei jaksanu kaivaa tanan tana. >:(

Takaisin