Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään soitettu neuvolaan, eka käynti vasta elokuun lopulla. Lomakkeet lähettävät kotiin postitse.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä kanssa yks plussannut!
Kovasti pelottaa kuinka nyt käy kun huhtikuussa oli keskenmeno. Selvisi vasta vkolla 12 ultrassa että olikin mennyt kesken 6+2. Nyt olis viikkoja 7+2.
Miten kestän tän ajan sinne ekaan ultraan? En oikein pysty ajatteleen mitään muuta kun et kävis samanlailla :(

Kyfi: itsellä kanssa selvisi toukokuussa rv12 ultrassa tm. Nyt tuntuu kans ettei voi käydä muuten kun samalla tavalla. :/ tiistaina ar - ultra, neuvolasta laittoivat että on helpompi selvittää laskettu aika....

itsellä oli myös toukokuussa km ja tänään olin varhaisultrassa, joka todellakin tuli tarpeeseen. Psyyke ei olis kestäny enää tuota epävarmuutta. En voi kun suositella!:)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on neuvola 22.7. niin odottelen nyt ainakin sinne asti ennenkö varailen aikaa ultraan. Ei tässä kyllä pää meinaa kestää kun ei pysty muuta ajatteleen. Todella toivottu ensimmäinen lapsi olis.
Kun tein testin ja näytti plussaa, en tienny mitä ajatella. Olin hirmu onnellinen mutta samaan aikaan niin peloissani etten uskallakkaan myöntää itelleni sitä onnea.

Aivan samanlaiset ajatukset itsellä myös. Eiköhön kaikki mene kumminkin hyvin :)

Huomaan, että sen verran mua pelottaa, etten uskalla enää ajatella, että mitä pienelle pitää hankkia tai mitä elämä olisi näiden kahden kanssa. Jotenkin ihan lukossa. :(

Nii ja pienetkin vatsa vihlaisut saa miettimään et nytkö se vuotaa pihalle... epätietoisuus on kivaa.

ehkä minä ilmottaudun kanssa mukaan. :) mulla la 3.3 ja toista ootellaan. eilen käyty ekassa neuvolassa missä ei mitään uutta ollut, 5.8 olis lääkärineuvola missä sit ultrataan myös :) esikoinen syntynyt 11/12 joten vajaa 2,5v näille tulis ikäeroa. :) olojakaan ei juurikaan ole ollut, mutte ei ollut esikoisestakaan.. hyvä jos tajusin olevani raskaana :D

@ nnta: Onnea :) Täällä myös 12/12 syntynyt edellinen ;)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Onnea nnta:lle ja tervetuloa mukaan. Kyllä alkaa olla porukkaa jo siitettynä ja loppua ei näy ;)

Tänään tunsin etovaa oloa. PUHDAS astianpesukone haisi jokseenkin ällöttävälle aamulla..
Ja eilen, PUHTAAT pyykit haisi jotenkin ummehtuneenkosteille. Outoa. Vaikka rakastan pyykinhuuhteluaineen tuoksua yli kaiken, eilisissä pyykeissä se ei kyllä tuoksunut. Oh my god!

mulla ei tehnyt edellisessä raskaudessa pahaa mikään, tyhjentelin mummojen ja pappojen pissakakka pottia iha tost noin vaa ja kääntelin isoja ihmisiä loppuun asti.. :D saa nähä mitä tää tuo tullessaan :)

Voi Mile, tsemppiä hirmuisesti, koska pääsitkään seuraavan kerran tutlkittavaksi?

nnta, onnea ja tervetuloa mukaan kirjoittelemaan :) oon sulle kyllä kateellinen pahoinvoimattomuudesta! :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Taitaapi etova olo vaan lisääntyä. Lasten unta valvon tässä ja vettä nousee suuhun. O'ou.. Ja yövessakäynnit ovat saapuneet. Samoiten väsymys. Ahh niin ihanaa! :)

Takaisin