wk_78
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Voi hemmetti, oon todella pahoillani.Toivottavasti jälkihoito ja toipuminen menee mahdollisimman hyvin.
![]()
Kiitos. Sain psykologin puhelinnumeron, voin varata ajan, jos alkaa tuntua pahalta. Nyt olen vain ihan turta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi hemmetti, oon todella pahoillani.Toivottavasti jälkihoito ja toipuminen menee mahdollisimman hyvin.
![]()
Hyvä, kannattaa hakea tukea matalalla kynnyksellä jos yhtään siltä tuntuu. Mulla oli kkm viime syksynä, alkuturtumus kuulostaa kovin tutulta...Kiitos. Sain psykologin puhelinnumeron, voin varata ajan, jos alkaa tuntua pahalta. Nyt olen vain ihan turta.
Minä toivon teille kaikille hyvää jatkoa ja onnellista odotusta, minun kohdallani varmistui tänään keskenmeno, vuoto alkoi sunnuntaina (6+0).
Pääsen jatkotutkimuksiin, tämä oli toinen keskenmeno vähän reilun vuoden sisällä.

voin vaan kuvitella miten kamalaa tuo on, ehdottomasti otat yhteyttä psykologiin, turha jäädä yksin ajatusten kanssa. Tuo voi tapahtua kelle meistä kanssa. 

Toisaalta ois ne rahat voinut pistää vaikka säästöön (alotin tiukan säästökuurin just
).
JA kun mulla ei ole sen kummempia raskausoireita!! Ainoastaan rinnat hellänä. Niin ja nälän ehtiessä pahoinvointi, mut sekin menee ohi kun saa purtavaa. Tuntuu uskomattomalta että joku tuolla masussa tekee pesää:) niin ja RV 7+5
Odotettu26, kuvasit just hyvin munkin fiiliksiä, mennään aikalailla samoissa päivissäkin, mulla 7+6. Tavallaan haluaisin nauttia tästä ajasta, mutta sitten kuitenkin ajattelee että voi kumpa aika menisi vähän nopeammin seuraaviin ”etappeihin” tässä matkalla.![]()
pian ollaankin jo loppusuoralla ja mietitään että mihin se aika meniKyllähän aikaa menee alussa nopeaan varsinkin jos ei kovat pahoinvoinnit kiusaa, loppu on sit taas tuskaa ku odottaa et koska se synnytys nyt oikein alkaa? Sit ku se on syntyny alkaa miettii, että ei se loppuraskaus nyt niin kamala ollut sai yöt nukkuu ja sillee :D nyt lupasin itselleni että en valittais siitä, että syntyis joEka sitä miettii et onks raskaana vai ei, sit tekee testin. Ja ehkä pari muutakin testiä. Sit sitä pelkää et onks kaikki hyvin. Nyt kun on käynyt varhaisultrassa, ja nähny kaiken olevan hyvin, niin on melko malttamaton masun kasvun ja viikkojen kanssa. Voi kun aika menisi nopeammin!! Voisiko sitä koskaan olla tyytyväinen just nytoon onnellisin mutta maailman malttamattomin:banghead:
JA kun mulla ei ole sen kummempia raskausoireita!! Ainoastaan rinnat hellänä. Niin ja nälän ehtiessä pahoinvointi, mut sekin menee ohi kun saa purtavaa. Tuntuu uskomattomalta että joku tuolla masussa tekee pesää:) niin ja RV 7+5