Laskettu aika tammikuussa 2020

Ihanaa kuulla Vega8 että kaikki hyvin :Heartred itselläkin tuli tänään joka vessareissulla verta paperiin ja pikkuisen päässyt siteeseen asti.. Pelottaa niin vietävästi:sad010 saimme onneksi ajan varhaisultraan ensi viikon alkuun.. Saamme edes jotain infoa tilanteesta, ettei tarvitsisi kärvennellä tietämättömänä.. Se on kamalinta...

Tuo odottelu on niin kamalaa. Koita jaksaa, vaikka piinalliselta tuntuukin.❤ Toivotaan kovasti, että kaikki on kunnossa!

Itse "juoksin" heti vuodon jälkeen lähimmälle vapaalle gynelle, mutta ei sillä kovinkaan helpottavaa vaikutusta ollut, koska viikot oli silloin niin pienet ettei syke vielä näkynyt.
 
Aika paljon rauhallisemmin mielin olen kuin eilen, vaikka tänäänkin on vähän jatkunut tiputtelu ja kipuilu iltaa kohti. Muut oireet, kuten tolkuton väsymys, on melkeinpä hävinneet. Ei tässä oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin odottaa, viimeistään tosiaan ultrassa kolmen viikon päästä selviää tilanne...
 
Mä vuosin viime raskaudessa kaks viikkoa, välil vuoto sellast ku ois menkat ollu.. alko sillon just ku menkkojen ois pitäny alkaakin. Mut terve poika syntyi silti. :) ultraan en sillon päässy vastku viikol 12.
 
Täällä rv 7+3, tän hetkisten laskujen mukaan La 4.1.2019. Ensimmäinen neuvolan ultra kesäkuun alussa, mutta enhän mä malta sinne asti odottaa niin menen huomenna varhaisultraan toivon todella että kaikki menee hyvin, lapsi on erittäin toivottu ja odotettu.
 
Voi kun osaisi olla rauhallisin mielin, mutta ei osaa. Olen vuotanut jo kolmatta päivää. . Ens ma olis varhaisultraan..
 
Beebille: oon ollu siellä nimimerkillä sadelle. Ollaan kirjoiteltu vähän ristiin sinne ko ehdin olemaan niin vähän aikaa ja ku aloit uudelleen kirjottaa tauon jälkeen niin en oo enää päässy kirjautumaan.

Tänään alkoi viikko 8 ja sain eilen varattua ekan neuvolan viikolle 10. Pahoinvointi on ollu aika jäätävää, kaks kertaa on ihan laatta lentäny ja aamupäivät on jatkuvaa yökkäilyä ja nieleskelyä ja sama homma jatkuu illalla ysin jälkeen. Jouduin olee saikullakin yhen päivän. Luin jostain et pahoinvointi on hyvä merkki sen puoleen, et menee harvemmin kesken, jos on raskauspahoinvointia. Täytyy vissiin olla sitten iloinen asiasta :D
 
Mä oon huolissanu ku ei oo pahoinvointia :/ aiemmissa raskauksissa ollut ja kunnon pahoinvoinnit ollukkin.
 
Beebille: oon ollu siellä nimimerkillä sadelle. Ollaan kirjoiteltu vähän ristiin sinne ko ehdin olemaan niin vähän aikaa ja ku aloit uudelleen kirjottaa tauon jälkeen niin en oo enää päässy kirjautumaan.

Tänään alkoi viikko 8 ja sain eilen varattua ekan neuvolan viikolle 10. Pahoinvointi on ollu aika jäätävää, kaks kertaa on ihan laatta lentäny ja aamupäivät on jatkuvaa yökkäilyä ja nieleskelyä ja sama homma jatkuu illalla ysin jälkeen. Jouduin olee saikullakin yhen päivän. Luin jostain et pahoinvointi on hyvä merkki sen puoleen, et menee harvemmin kesken, jos on raskauspahoinvointia. Täytyy vissiin olla sitten iloinen asiasta :D

Aijoo muistan kyllä sun nimimerkin mutta en tosiaan niin tarkkaan muuten. Kiva silti törmäillä täällä etenkin näissä merkeissä :grin

No jotain hyötyä siitä pahoinvoinnistakin sitten :joyful:
 
Nyt ois sit eka neuvola varattu 12.6 viikkoja sillon 8+4.
 
Minä otin itseäni niskasta kiinni ja soitin neuvolaan. Sovittiin aika torstaille 6.6.
Luultavasti käyn kuitenkin ensi viikolla yksityisellä ultrassa, kun pelottaa niin paljon, että on jo mennyt kesken.
Tänään omien laskelmien mukaan 5+3, neuvolan laskelman mukaan olisi päivää vähemmän.
 
Laskettuaika olisi 28.1. 4+1 Esikoinen tulossa mikäli kaikki menee hyvin. :love017
Hämmennyin, kun ensimmäinen käynti vasta vk 8.. Joten päätin, että varaan yksityiselle ajan. Milloin järkevintä aikaksintaan mennä? Haluan tietää, että onhan kaikki ok enkä usko, että pystyn odottamaan ensimmäistä neuvola käyntiä.
Tuntuu aikas erikoiselta koko homma. Tekisi mieli kertoa kaikille, mutta jos meneekin kesken niin liikaa jälkipyykkiä.
Onkos raskaus app suosituksia? Mahdollisimman paljon tietoa ja kuvia eri vaiheista? :)
 
Laskettuaika olisi 28.1. 4+1 Esikoinen tulossa mikäli kaikki menee hyvin. :love017
Hämmennyin, kun ensimmäinen käynti vasta vk 8.. Joten päätin, että varaan yksityiselle ajan. Milloin järkevintä aikaksintaan mennä? Haluan tietää, että onhan kaikki ok enkä usko, että pystyn odottamaan ensimmäistä neuvola käyntiä.
Tuntuu aikas erikoiselta koko homma. Tekisi mieli kertoa kaikille, mutta jos meneekin kesken niin liikaa jälkipyykkiä.
Onkos raskaus app suosituksia? Mahdollisimman paljon tietoa ja kuvia eri vaiheista? :)


Itse meen varhaisultraan.yksityiselle kun täällä ei ekalla neuvolakäynnillä ultrata/tarkisteta mitään..
Syke vissiin näkyy aikaisintaan 6+3, itse varaan viikolle 7+ ajan.

Mulla käytössä Layette sovellus kun on suomalaiseen kätilön tekemä/suunnittelema. :)
 
Tekee mieli tehdä kokoajan uusi testi ihan vaan varmistaakseni. Tää miettiminen että onhan tää totta on kamalaa! Oireita on onneksi ollut, tissit herkistyneet ja pari kolme päivää nipistellyt vatsasta melkein, kuin menkoissa. Menkat ollut erittäin säännölliset joten se vahvistaa tunnetta kyllä. Mutta pari kk sitten oli 5pv myöhässä ja kivut oli niin kamalat, kun sitten alkoi. Taisi mennä kesken silloin. Toivottavasti nyt kaikki hyvin!
Väsymys on aika hurja! :dead: mutta innostus sitä suurempi!
 
Itse meen varhaisultraan.yksityiselle kun täällä ei ekalla neuvolakäynnillä ultrata/tarkisteta mitään..
Syke vissiin näkyy aikaisintaan 6+3, itse varaan viikolle 7+ ajan.

Mulla käytössä Layette sovellus kun on suomalaiseen kätilön tekemä/suunnittelema. :)

Kiitos suosituksesta! Lataan heti.
Kannattaa siis minunkin vaan rauhassa odotella muutama viikko edes. :happy:
 
Tekee mieli tehdä kokoajan uusi testi ihan vaan varmistaakseni. Tää miettiminen että onhan tää totta on kamalaa! Oireita on onneksi ollut, tissit herkistyneet ja pari kolme päivää nipistellyt vatsasta melkein, kuin menkoissa. Menkat ollut erittäin säännölliset joten se vahvistaa tunnetta kyllä. Mutta pari kk sitten oli 5pv myöhässä ja kivut oli niin kamalat, kun sitten alkoi. Taisi mennä kesken silloin. Toivottavasti nyt kaikki hyvin!
Väsymys on aika hurja! :dead: mutta innostus sitä suurempi!

Itsehän tein siis ensin viime viikon perjantaina haamun, lauantaina vahvempi, sunnuntaina selkeä plussa ja maanantaina vielä varmistus cb digi tekstillä : D
 
Itsehän tein siis ensin viime viikon perjantaina haamun, lauantaina vahvempi, sunnuntaina selkeä plussa ja maanantaina vielä varmistus cb digi tekstillä : D
Haha! Minkäkin tein ennen menkkoja ja oli haalea ja kaksi sinä iltana kun olis pitäny alkaa ja vahvat oli. Voisin kyllä vielä tehdä tuon clear blun ihan varuiksi! Se plussan ilmestyminen on aika huumaavaa!
 
Mä en oo tehnyt kuin 2 testiä, kun eka oli aika haalea. Parin päivän päästä oli jo sit vahvempi plussa :) Tekisin varmaan enemmän mut ei oo testejä kaapissa enkä viitsi vähistä rahoista enempää ostaa :D
 
Takaisin
Top