Laskettu aika tammikuussa 2020

Neuvolaan voi soitella halutessaan jo heti plussan jälkeen. :)

Mä odottelen tällä kertaa toiselle kolmannekselle, mutta takana onkin huonosti loppuneita raskauksia.

Taustalta huikkaan että kannattaa olla yhteydessä kuitenkin ennen toista kolmatta ainakin jos haluaa saada NT-ultran oikeille viikoille.

Taustalta huikkaan että kannattaa olla yhteydessä kuitenkin ennen toista kolmatta ainakin jos haluaa saada NT-ultran oikeille viikoille.
Totta, en viitsinyt edellisessä viestissä avata omia taustoja sen enempää, mutta meillä tulossa NIPT ja nt-ultra suoraan naistenklinikalla neuvolan "ohi". Varataan neuvola vasta sen jälkeen jos ajankohtaista, yksi ensikäynti on jo vuoden sisällä tehty niin sen sisältö on hyvässä muistissa.

Aivan, hyvä että homma hallinnassa. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Neuvolaan voi soitella halutessaan jo heti plussan jälkeen. :)

Mä odottelen tällä kertaa toiselle kolmannekselle, mutta takana onkin huonosti loppuneita raskauksia.

Niin joo tiedän oikeastaan kyllä mutta jotenkin on niin epäuskoinen olo että oikeasti saisin soittaa sinne.. Hyvä silti saada varmistus :)

Meillä muuten kanssa tulossa nipt, joko naistenklinikalta tai sitten mennään yksityiselle. Naistenklinikalta meille tarjotaan lapsivesipunktio tai istukkabiopsia mutta kyselin talvella voisiko niiden sijaan tehdä laajan niptin mutta silloin sanottiin että asia päätetään sitten kun olen raskaana. Yritinkin tänään jo selvitellä mutta jäi vielä auki.
Tehdäänkö teille laaja vai suppea nipt?

Meillä siis tehty alkiodiagnostiikka eli alkioiden kromosomit on tutkittu ennen siirtoa mutta sen tulos pitäisi vielä varmistaa. Me tarvitaan se laaja nipt.

Enpäs muuten tiedä, pitää kysellä kun aika lähenee - edellinen NIPT tehtiin yksityisellä, otettiin silloin laaja. (Huonot) tulokset piti vielä varmentaa biopsialla naikkarin kautta.

Toivottavasti saisitte laajan NIPTin suoraan! :) Aika ihmeellistä jos sen sijasta suosittaisiin biopsiaa, niissä on kuitenkin se minipieni km-riski toisin kuin NIPTissä.

Mekin yritettiin alkiodiagnostiikkaan ivf:n yhteydessä, mutta olen niin huono munija ettei soluja saada tarpeeksi. Luomuna näköjään raskaudun, mutta solujen laatu on mitä on. :hungover:

Täällä nyt 7+0. Sain ekan varsinaisen nla ajan kesäkuulle ja siihen on reilu neljä viikkoa Kaikessa näköjään säästetään nykyään.. Mulla korkeat verenpaineet joten lääkitys vaihdettiin Albetoliin, samoin lähetteen sain polille juurikin verenpaineiden takia. Saa nyt nähdä milloin se aika tulee.
Varhaisultra kiinnostais kovasti, mut eipä sinnekään vapaita aikoja näyttäny olevan moneen viikkoon, ellei sit lähde kauempana käymään.. Noh antanee sen nyt olla, harmittaa kyllä.

Täällä on plussattu viikko sitten kans siitä asti koittanut päästä kirjautumaan mutta jostain syystä en oo selaimella enkä sovelluksella päässyt. Kahden viikon päästä mulla on ultra missä selvitetään laskettuaika. (Menkkojen ja omien tuntemusten vaihtelua viikko, ja kahdet menkat oli vasta kuopuksen syntymän jälkeen).

Freyja86 kiva kuulla et teille tulee toinen en tiiä muistatko mua mutta mä muistan ainakin sut esikoisen yritysajalta. :)

Enpäs muuten tiedä, pitää kysellä kun aika lähenee - edellinen NIPT tehtiin yksityisellä, otettiin silloin laaja. (Huonot) tulokset piti vielä varmentaa biopsialla naikkarin kautta.

Toivottavasti saisitte laajan NIPTin suoraan! :) Aika ihmeellistä jos sen sijasta suosittaisiin biopsiaa, niissä on kuitenkin se minipieni km-riski toisin kuin NIPTissä.

Mekin yritettiin alkiodiagnostiikkaan ivf:n yhteydessä, mutta olen niin huono munija ettei soluja saada tarpeeksi. Luomuna näköjään raskaudun, mutta solujen laatu on mitä on. :hungover:

Joo en ole kyllä punktioon menossa ellei ensin löydy syytä siihen. En halua ottaa mitään turhia riskejä.
Onneksi kuitenkin raskaudut luomusti ja toivotaan että niptissä kaikki hyvin! :)

Täällä on plussattu viikko sitten kans siitä asti koittanut päästä kirjautumaan mutta jostain syystä en oo selaimella enkä sovelluksella päässyt. Kahden viikon päästä mulla on ultra missä selvitetään laskettuaika. (Menkkojen ja omien tuntemusten vaihtelua viikko, ja kahdet menkat oli vasta kuopuksen syntymän jälkeen).

Freyja86 kiva kuulla et teille tulee toinen en tiiä muistatko mua mutta mä muistan ainakin sut esikoisen yritysajalta. :)

Heti katoin et tuttu nimi :) Tietenkin muistan sut! Onks sulla jo monta lasta? Ihan kuin muistaisin et kaksi tai sit muistan väärin.

Heti katoin et tuttu nimi :) Tietenkin muistan sut! Onks sulla jo monta lasta? Ihan kuin muistaisin et kaksi tai sit muistan väärin.
Joo kaks lasta 11/15 ja 7/17 :) ja nyt tää ois sit 1/20 :)

Mä tein tänään raskaustestin ja tuli positiivinen tulos. :) LA ois siis jotakuinkin 21.1.2020.

Meillä on yritystä takana 3,5 vuotta ilman mitään merkkejä onnistumisesta, nyt kuitenkin vähän puskista spontaani plussa (tai neljä :happy8). Käytiin Naistenklinikalla tutkimuksissa vuoden yrityksen jälkeen, mutta ylipainoni vuoksi ei voitu aloittaa hoitoja, enkä onnistunut tiputtamaan painoa, jotta olisi voitu jatkaa. Päästiin kuitenkin ar-ultraan, sitäkin pitää kuitenkin odotella vielä vajaa neljä viikkoa! Jännittää hirmuisesti, että tuolla olisi joku matkassa, ja vielä oikeassa paikassa, mutta yritän lohduttautua todennäköisyyksillä, että 85-90 % kuitenkin ei pääty km.

Oireita on rintojen arkuus ja huimaus/vellonta, vähän ku olis tullut laivalta ja maailma jäi keinumaan. :laughing002 Hain Sea Bandit jo apteekista, josko pahinta terää sais pois, mut en oo vielä käyttänyt. Ja kahvi, kahvi maistuu kamalalta! :smiley-angry017

LA pitäisi olla 16.-20.1.2020, jos vaan kaikki menee kuten pitää. :Heartpink

Minäki uskallan nyt ilmottautua mukaan :happy: kävin tänään varhaisultrassa, siellä näkyi pieni vauvanalku ja syke :love7 kuukautisten perusteella LA ois 4.1, eli nyt ois 6+4 menossa. Alkion koko oli kuitenkin niin pieni että lääkäri arveli nyt olevan vasta 5+ viikoilla. Parin viikon päästä uusi ultra jossa pystytään paremmin sitten arvioimaan LA. Jännittäviä aikoja!

Mä en oo vielä neuvolaan ees soittanu kun nyt vasta 4+1.. ja eka neuvola kuitenkin vasta joskus 9+0 ->

Mulla la tulee kuukautisten mukaan 25.1, mutta se tod näk tulee aikaistumaan kunhan ultraan pääsee. Mutta näillä mennään nyt. Tänään kp27/28-29 cb viikkodigi näytti raskaana 2-3vkoa, eli asettuisi juuri sinne se hedelmöittyminen minne ajattelinkin(plussasin siis ekan selkeän plussan jo viikko sitten lauantaina) , jonka mukaan olisi nyt 4+2tai 3 ja sillon la tulisi siihen 20pvä. Mut ei sillä nyt tässä kohtaa niin suurta väliä, kunhan vaan pieni pysyy tiukasti kyydissä.

Ja onnea kaikille plussanneille! Ihanaa!

Mä varasin ekan neuvolan ja se on jo 7+1, vaikka kolmas lapsi on tulossa.

Mulla nyt viikkoja 5+4, olo on normaali, en osaisi epäillä raskautta jos en tietäisi srn olevan totta. Myös edelliset raskaudet ovat olleet oireettomia.

Mikäs olo muilla !?

Täällä 5+4, ja lievä kuvotus tuli kuvioihin viikonlopulla. Olo on kuin kevyesti krapulaisella, edellisestä dagen efter -meiningistä onkin jo aikaa. :p Alavatsaa nippailee ja jomottelee välillä, mutta muita oireita ei ainakaan vielä ole.

Täällä rv 4+5, ja tajuton väsymys! Ennen plussaamista oli muutamana aamuna kunnon ällötystä aamulla, mutta nyt sitä ei ole onneksi ollut.
Aika matelee kovin hitaasti, toivoisin jo olevani ns. turvallisimmilla viikoilla.

Eilen plussaus ja yllätyksenä tuli, joten nyt ajatukset laukannut ylös ja alas :dead: Mutta ehkä päälimmäisenä ajatuksena silti ihana uutinen vaikka tuleva pelottaa. Edellinen lapsi minulla myös tammikuinen 2016. Tällä tuleva kuitenkin eri isä ja suuri elämän muutos siis edessä monenkin kohdalla. Nyt laskettuaika 21.1.2020. Nautin viime raskaudesta ja toivon että tämäkin menisi yhtä hyvin ja innolla kyllä odotan uutta tulokasta, mutta onneksi siihen on vielä aikaa!

Täälläkin yksi tammikuinen, toivottavasti. Pelko siitä ettei raskaus ole edennyt on nyt melko kova. Muutamia päiviä sitten pyyhkiessä tuli verta. Ei tullut sen enempää, eikä kipuja ole ollut, neuvolassakin sanottiin että ei pitäisi olla syytä huoleen. Mutta olen ollut nyt melko oireeton, nänniä nyt aristaa, mutta muuten oireet ovat olleet Mitättömiä.
Tein kaksi todella vahvaa positiivista testiä vajaa kaksi viikkoa sitten. Nyt 6+1.

Takaisin