Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en kertonut vuosi sitten tulevalle (eli nykyiselle) työnantajalle, en ollut varma etteikö se olisi voinut vaikuttaa lopputulokseen.Suuhygienistille pitäisi minunkin mennä, tosin taidan onneksi päästä vielä YTHS:n kautta.
Olen pohtinut tässä, mitä teen, jos tässä työllistyn lähiviikkoina (ensi viikolla pari työhaastattelua, sitä seuraavalla viikolla yksi). Kerronko haastattelussa raskaudestani vai odotanko siihen, että nimet olsii paperissa (jos nyt joku päättää työllistää minut)?
Raskaudestahan ei tarvitse työnantajalle ilmoittaa kuin vasta viimeistään 2kk ennen äippäloman alkua. Eli ei sun tarvi tässä alkuvaiheessa kertoa, ellet halua :)
Voi argh että toi pistää vihaksi...Joo, tämänhän tiesin, mutta moni foorumeilla on sitä mieltä miten on TA:n kusettaimsta ja huijaamista jos ei kerro jo haastattelussa raskaudestaan. Ei toki pitäisi uskoa että foorumeiden mielipiteet ovat yleisiä mielipiteitä.
On tää kyllä aika raskasta kantaa huolta. Ja ajatella, mä olen tiennyt koko raskaudesta vasta alle viikon! Silti jatkuvasti miettii onkohan kaikki kunnossa. Onneksi sain tietää näinkin myöhään, olisin stressannut ihan hulluna muuten.
Mikäli työnantaja haluaa juuri sinut, eikä kyseessä ole duuni jota kuka tahansa voisi tehdä, hän myös toivottaa sinut mielellään takaisin äitiyslomalta. :)
Mietin itse, että oonko normaali, kun en pahemmin raskaudesta stressaa. Ajattelen vain, että itse en asialle pysty mitään tekemään, jos jotain sattuukin ja vaikka raskaus menisi kesken.
No sinänsä paska tuuri itsellä tän raskauden ajoittamisen suhteen, että valmistun just ja 0-kokemuksella olisin työllistymässä firmaan. Sillä vähän jännittää.